لوازم جانبی

تنظیمات هندزفری در گوشی سامسونگ

هندزفری با داشتن انواع گجت ها و دستگاه ها لذت تجربه کاربری ما را دو چندان می کند. تنظیمات هندزفری مارک های مختلف کمی متفاوت است. هندزفری بلوتوث معمولاً تنظیمات بیشتری برای اتصال به تلفن نسبت به هندزفری سیمی دارد. هنگام جفت شدن هندزفری بلوتوث با تلفن سامسونگ ، ممکن است با مشکلات و خطاهایی روبرو شوید که به تنظیمات مناسب نیاز دارند.

این تنظیمات ممکن است زمان و انرژی لازم داشته باشد ، اما مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث آنقدر زیاد است که می توانیم آنها را نادیده بگیریم. به شما اطمینان می دهیم که پس از خواندن این مقاله ، یکبار برای همیشه تنظیمات انواع هندزفری را در گوشی های سامسونگ فرا خواهید گرفت.

نحوه اتصال هندزفری کابل به تلفن سامسونگ

هندزفری سیمی با جک 3.5 میلی متری به تلفن Android شما متصل می شود. نیازی نیست تنظیمات خاصی در این نوع هندزفری انجام دهید. بلافاصله پس از اتصال هندزفری به تلفن ، اگر هندزفری و جک 3.5 میلی متری سالم باشند ، نماد هندزفری در بالای گوشی شما ظاهر می شود. در مدل های سامسونگ ، جک 3.5 میلی متری برداشته شده است. اما نگران نباشید ، شما همچنین می توانید هندزفری بدون سیم را به هدفون سری Note با مبدل USB-C USB-C وصل کنید.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بلوتوثی در گوشی سامسونگ گگگگگ / گ /”>

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن سامسونگ

اما با هندزفری بلوتوث ، ابتدا هندزفری سامسونگ باید در تلفن شما معرفی شود. بلوتوث و هندزفری را روی تلفن خود روشن کنید. در منوی تنظیمات شیر دستگاه های متصل ، سپس جفت شدن دستگاه جدید را انتخاب کرده و پس از شناسایی هندزفری ، روی هندزفری بلوتوث ضربه بزنید. بعد از چند ثانیه ، هندزفری با تلفن جفت می شود.

تنظیمات کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی در گوشی سامسونگ تنظیمات کیفیت صدای هندزفری بلوتوث در تلفن سامسونگ

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه بفهمیم تاچ گوشی یا LCD خراب است؟

معمولاً 50٪ صدا از تلفن سمت چپ و 50٪ صدا از تلفن راست شنیده می شود. در واقع ، به طور پیش فرض ، تنظیمات میزان صدا در حالت تعادل هستند. اما اگر می خواهید صدای بیشتری را در یکی از تلفن های هندزفری یا در یکی از تلفن های هندزفری خود بشنوید ، می توانید کل خروجی صدا را به یکی از تلفن ها منتقل کنید. برای انجام این کار ، از تنظیمات موجود در قسمت قابلیت دسترسی گزینه شنیدن را انتخاب کنید. در صفحه بعدی گزینه تعادل صدای چپ / راست را مشاهده خواهیم کرد.

دایره آبی را به مرکز محور تعادل به چپ یا راست ببرید. اما توصیه می کنیم در صورت استفاده از سمعک یا داشتن مشکل شنوایی از انجام این کار خودداری کنید تا بتوانید صدای متعادلی را در هندزفری خود بشنوید.

به عنوان DJ سفارشی اکولایزر

عمل کنید

اول از همه ، توجه به این نکته مهم است که تنظیمات اکولایزر گوشی های سامسونگ و اندروید تنها پس از اتصال هندزفری به تلفن فعال می شوند. در اکثر تلفن های جدید می توانید صدا را به دلخواه خود تنظیم کنید. با افزایش یا کاهش میزان صدا در تنظیمات ، به صداهای مختلف گوش دهید و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. مسیر زیر را دنبال کنید تا به تنظیمات اکولایزر دسترسی پیدا کنید. ابتدا را از فهرست تنظیمات صدا و اعلان و سپس میزان صدا را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که این مسیر ممکن است برای تلفنهای Android متفاوت باشد. اگر نمی توانید تنظیمات اکولایزر را در مسیر بالا وارد کنید ، را از فهرست تنظیمات و سپس گزینه صدا را انتخاب کنید. تنظیمات در صفحه باز شده ، گزینه جلوه های صوتی را انتخاب کرده و تنظیمات صدا را مطابق میل خود مانند DJ سفارشی کنید. برای مشاهده و خرید هندزفری با بالاترین کیفیت ، از صفحه بهترین هندزفری بلوتوث در وب سایت کناری دیدن کنید. /

نحوه فعالسازی پاسخ به تماس‌های دریافتی با هندزفری بلوتوثی

نحوه فعال کردن پاسخگویی به تماس های دریافتی با هندزفری بلوتوث

ممکن است هندزفری به تماس های دریافتی پاسخ ندهد و صدا از بلندگوی تلفن خارج شود. این مشکل ممکن است به دلیل هندزفری جعلی باشد ، برای اطمینان از اصالت هندزفری ، ما مقاله تشخیص عیب هندزفری های اصلی سامسونگ را توصیه می کنیم حتما را بخوانید. برای فعال کردن پاسخگویی به تماس های هندزفری ورودی ، می توانید از منوی تنظیمات به دستگاه های متصل دسترسی پیدا کنید و مدل هندزفری خود را لمس کنید. نماد را لمس کنید تا به تنظیمات هندزفری خود وارد شوید. در صفحه جدید گزینه Call یا Audio را فعال کنید.

پس از اعمال تنظیمات ، می توانید به تمام تماس های ورودی از طریق هندزفری پاسخ دهید. اگر می خواهید از هندزفری خود فقط برای تماس های ورودی استفاده کنید در این تنظیمات ، گزینه Media Audio را خاموش کنید تا به موسیقی در بلندگو گوش دهید و با هدست به تماس های دریافتی پاسخ دهید.

رفع مشکل کم و زیاد شد صدای هندزفری در گوشی سامسونگ

مشکل صدای هندزفری سامسونگ را برطرف کنید

اگر میزان صدای هندزفری بلوتوث شما دائماً کم یا زیاد می شود ، باید تنظیمات Option Developer را بررسی کنید. برای بررسی و تنظیم افزایش یا کاهش میزان صدای هندزفری تلفن سامسونگ خود ، ابتدا باید گزینه developer را فعال کنید. برای فعال سازی ، ابتدا درباره تلفن را از فهرست تنظیمات تلفن خود انتخاب کنید ، سپس روی شماره کامپایل 7 بار پشت سر هم ضربه بزنید تا گزینه توسعه دهنده فعال شود.

اکنون گزینه توسعه دهنده ایجاد شده را دوباره از منوی تنظیمات انتخاب کرده و در قسمت بعدی گزینه غیرفعال کنید غیرفعال کردن حجم مطلق . اگر می خواهید صدای خود را در مورد هزینه ها بلند کنید ، به وب سایت موجود در صفحه مقاله تقویت صدای هندزفری بخوانید .

0 تا 100 تنظیم هندزفری در تلفن سامسونگ

در این مقاله ، ما با جزئیات به تنظیمات هندزفری تلفن سامسونگ ، از جمله نحوه اتصال هندزفری به تلفن ، تنظیمات اکولایزر صوتی ، عیب یابی هنگام افزایش یا کاهش میزان صدا ، تنظیمات کیفیت صدا ، و فعال کردن پاسخگویی به تماس های دریافتی. آخرین توصیه ما برای قطع ارتباط هندزفری هندزفری با تلفن سامسونگ این است که مطمئن شوید از دستگاه هندزفری سامسونگ استفاده نمی کنید ، زیرا دستگاه های سامسونگ کاملاً با یکدیگر سازگار هستند و بعید به نظر می رسد تداخل یا خطایی مشاهده کنید.

اگر پس از خواندن این مقاله س questionsال یا خطای دیگری داشتید ، لطفاً در قسمت نظرات برای ما نظر بگذارید تا کارشناسان شخص ثالث در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

‫5 نظرها

  1. سلام موقعی که گوشیم رو بروزرسانی میکنم تا چند ساعت هندزفری کار میکنه و بعد دیگه کار نمیکنه تا حالا چند بار امتحان کردم همینطوری شده باید چکار کنم؟ آیا تنظیمات خاصی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا