لوازم جانبی

آسانترین راههای تشخیص تلفن قاچاق را از طریق تلفن ثبت شده بیاموزید

با گرم شدن بازار دستگاه های تلفن همراه و وسایل الکترونیکی ، بسیاری از افراد به دنبال واردات کالاها و تلفن های قاچاق به دنبال سود هستند. به همین دلیل به منظور جلوگیری از واردات کالای قاچاق ، طرح ثبت موبایل در کشور اجرا شد. در طرح رجیستری ، همه تلفن های ثبت نشده به شبکه ارتباط از راه دور دسترسی نخواهند داشت و پس از مدت کوتاهی تلفن کاملاً غیرفعال می شود.

بنابراین ، باید مطمئن شوید که هنگام خرید تلفن ، تلفن قاچاق نیست و کد IMEI آن باید در سیستم مدیریت تجهیزات ارتباطی هوشمند (همتا) ثبت شود. اگر نمی دانید کد IMEI چیست و چگونه می توانید آن را در سیستم peer-to-peer بررسی کنید ، همراه با کارشناسان فروشگاه های آنلاین Peripheral ، یکی از بزرگترین فروشگاه های سخت افزار ، یک کشور متحرک در ایران باشید.

کد IMEI چیست؟ شناسه تلفن خود را بررسی کنید

احتمالاً هنگام خرید و فروش تلفن نام IMEI را شنیده اید ، اما دقیقاً نمی دانید این کد 15 رقمی برای چه کاری است. IMEI (شناسه تجهیزات بین المللی موبایل) شناسه بین المللی تجهیزات موبایل است که به همه تلفن ها اختصاص می یابد. این کد برای هر گوشی داخلی است و برای شناسایی تلفن استفاده می شود. این کد فقط مخصوص تلفن است و ارتباطی با سیم کارتی که در تلفن همراه قرار داده اید ندارد.

مهمترین ویژگی IMEI به شما این است که اگر تلفن همراه شما گم شده یا به سرقت رفته باشد ، می توانید آن را مسدود کرده یا از طریق شبکه ردیابی کنید. برای بررسی وضعیت رجیستری تلفن خود در یک سیستم معادل ، باید کد IMEI تلفن همراه خود را با استفاده از روش های ذکر شده در بخش بعدی پیدا کرده و وضعیت آن را در سیستم بررسی کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا حافظه گوشی اندروید خیلی زود پر می شود؟ + بررسی راه حل اصلی

کد IMEI چیست و چه کاربردی برای تشخیص گوشی قاچاقی دارد؟ - فروشگاه جانبی نحوه یافتن IMEI در سیستم عاملها و دستگاههای مختلف

یافتن کد IMEI کار دشواری نیست و فقط در چند مرحله ساده می توانید به این موضوع پی ببرید. کد IMEI معمولاً در پشت جعبه محصول حک شده است ، اما اگر جعبه محصول در دسترس نیست ، برای یافتن IMEI از یکی از روش های زیر استفاده کنید.

  • سیستم عامل Android: برای یافتن شناسه تلفن تلفن های Android به تنظیمات> عمومی> درباره بروید.
  • iOS: همه چیز درباره تلفن را در برگه تنظیمات باز کرده و کد IMEI را جستجو کنید.
  • تلفن های سونی اریکسون و بلک بری: به تب Options بروید و کد را در برگه Status مشاهده کنید.
  • کد IMEI تلفن را با شماره گیری کد * # 06 #
  • دریافت کنید

روشهای جستجوی رجیستری موبایل با استفاده از کد IMEI

با توجه به بازار داغ تلفن های همراه سامسونگ و اپل در ایران ، نظارت بیشتری بر رجیستری این محصولات در حال انجام است. تلفن همراه یا رایانه لوحی که کد IMEI در سیستم همتا ندارد ، قاچاق است و دسترسی به شبکه توسط ارتباطات از راه دور کاملاً مسدود می شود. به همین دلیل ، کسانی که از این مشکل بی اطلاع هستند ، معمولاً خرابی تلفن را ناشی از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مانند باتری موبایل Samsung a یا iPhone می دانند. به همین دلیل ، هنگام خرید تلفن ، از یکی از سه روش زیر برای بررسی وضعیت رجیستری گوشی در یک سیستم معادل استفاده کنید و اگر کد تلفنی در آن سیستم وجود ندارد ، خرید آن را متوقف کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
همه چیز درباره‌ بلوتوث نسخه 5

تحقیق در مورد ثبت تلفن و تشخیص تلفن قاچاق از طریق وب سایت سیستم شریک

می توانید وضعیت دفترچه تلفن را مستقیماً از طریق سیستم شریک بررسی کنید. آدرس https://hamta.ntsw.ir/Account/Login را وارد کنید و شماره موبایلی را که تلفن با آن ثبت شده وارد کنید.

پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود ، کدی برای وارد شدن به شما ارسال می شود تا برای تأیید وارد کنید. پس از ورود به سیستم ، در فرمان احراز هویت دستگاه وارد شوید.

کد IMEI دستگاهی را که با استفاده از روش های قسمت قبل پیدا کرده اید وارد کنید و منتظر اعلام نتیجه سیستم شوید.

لطفاً توجه داشته باشید که زمان استعلام ، سیم کارت ، باتری ، کارت حافظه و سایر لوازم جانبی اعلام نخواهد شد و تنها اطلاعاتی که دریافت خواهید کرد مدل تلفنی است که با کد IMEI مورد نیاز ثبت شده است. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت ، سعی کنید قبل از قفل شدن تلفن ، اطلاعات موجود در رجیستری تلفن را تغییر دهید.

تشخیص گوشی قاچاق در سایت سامانه همتا – فروشگاه جانبی

با شماره گیری کد # 7777 *

مالکیت تلفن را درخواست کنید

ساده ترین راه برای پرسیدن وضعیت ثبت تلفن ، شماره گیری کد # 7777 * است. وارد برگه احراز هویت تلفن شوید و پس از باز کردن صفحه ، کد IMEI تلفن مورد نظر خود را وارد کنید. پس از وارد کردن کد ، از سیستم اتصال پیام متنی برای شما ارسال می شود که به شما در مورد وضعیت رجیستری گوشی خود اطلاع می دهد.

استعلام رجیستری گوشی با شماره‌گیری کد #7777* - فروشگاه جانبی

از برنامه سیستم همتا به همتا استفاده کنید

روش دیگر برای پرسیدن وضعیت ثبت تلفن استفاده از یک برنامه ویژه همتا به همتا است. نرم افزار Peer-to-peer در دو نسخه iOS و Android در دسترس است که می توانید آن را از فروشگاه های معتبر بارگیری کرده و بر روی تلفن خود نصب کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ مانیتور محبوب در دیجی کالا (۴ آبان ۱۴۰۱)

ما برنامه های محتوای تلفن همراه دیگری داریم ، از جمله اینکه چرا تلفن شما کارت حافظه را نمی خواند؟ بعد از گم شدن تلفن همراه چه باید کرد؟ و غیره. ما آماده کرده ایم که می توانید از طریق بخش جانبی وبلاگ به آنها دسترسی پیدا کنید.

استفاده از اپلیکیشن سامانه همتا برای اعلام مالکیت گوشی – فروشگاه جانبی

بهترین فروشگاه و لوازم جانبی موبایل را از فروشگاه لوازم جانبی درخواست کنید

خرید تلفن قاچاق یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای هرکسی می تواند بیفتد. روش های ساده ای برای جلوگیری از خرید کالای قاچاق با بررسی وضعیت تلفن وجود دارد که در این مقاله به آنها اشاره کردیم.

فروشگاه اینترنتی جانبی شرایطی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که بتوانند کلیه محصولات مورد نیاز خود را در سریعترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت دریافت کنند. با مراجعه به بخشهای مختلف سایت می توانید از تنوع محصولات و قیمت آنها مطلع شوید. هدف ما جلب رضایت مشتری و تأمین نیازهای هموطنان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا