لوازم جانبی

دلیل اینکه فیلم را در گالری آیفون باز نکرده اید و نحوه اصلاح آن را بررسی کنید

چرا یک ویدیو در iPhone پخش نمی شود؟ بسیاری از کاربران اپل در باز کردن فیلم در گالری آیفون مشکل دارند. عدم پشتیبانی از فرمت های ویدئویی ، مشکلات نرم افزاری ، کمبود فضای ذخیره سازی و حتی گاهی ویروس ها می توانند چنین مشکلاتی را ایجاد کنند. اگر با این مشکل نیز روبرو شده اید ، برای جستجوی روش های عیب یابی ویدیوهایی که در iPhone باز نمی شوند ، ادامه این مقاله را دنبال کنید.

بازنشدن فیلم در آیفون

فیلمی را در گالری آیفون باز نکنید ؛ یک مشکل مشترک برای کاربران اپل

اگرچه آیفون ها معمولاً برنامه های متنوعی را به خوبی مدیریت می کنند ، اما مشکل افتتاح فیلم در آیفون گالری یک مشکل رایج است که بسیاری از مردم با آن روبرو هستند. حتی کاربران تلفن های گران قیمت مانند آیفون 12 ، آیفون 11 و آیفون X نیز این مشکل را داشته اند. دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد. در اینجا مهمترین دلایل پخش نشدن فیلم در آیفون آورده شده است و در اینجا چند راه حل ساده برای حل این مشکلات آورده شده است.

فایلهای ویدیویی ویروس یا آیفون

اول از همه ، فایل ویدیویی را که پخش نمی شود بررسی کنید. اگر فایل ویدیویی در دستگاه دیگری باز نشود ، ممکن است به دلایل مختلف فایل ویدیویی آسیب ببیند. کپی برداری ناقص یا حتی وجود ویروس می تواند این مشکل را ایجاد کند. از طرف دیگر ، ویروس موجود در گوشی ممکن است دلیل باز نشدن فیلم در گالری آیفون باشد. با این حال ، از آنجا که آیفون ها از کارت حافظه پشتیبانی نمی کنند ، علل مانند ویروس های آیفون کمتر دیده می شود. افتتاحیه ویدیوی آیفون باید در جای دیگری پیدا شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید ایرباد بی‌سیم مناسب ورزشکاران

مشکل اپ videos در آیفون و پخش نکردن فیلم در آیفون

مشکلی در پخش نشدن فیلم ها و فیلم ها در iPhone وجود دارد

اگرچه بیشتر فیلم ها در گالری ذخیره می شوند. اما برنامه فیلم ها معمولاً برنامه اصلی ویدیوی آیفون است و بیشتر کاربران فیلم های خود را در برنامه مشاهده می کنند. اگر در افتتاحیه فیلم در iPhone مشکل دارید ، احتمالاً مشکلی در برنامه Video وجود دارد. در بیشتر موارد ، بستن کامل برنامه و بازگشایی آن بسیاری از مشکلات را برطرف می کند. با این حال ، اگر این مشکل حل نشد ، به روزرسانی برنامه Video نیز می تواند گزینه خوبی باشد.

می توانید به جای برنامه اصلی ویدیو در iPhone خود از نرم افزار پخش کننده ویدیوی دیگر استفاده کنید. کاربرانی که از آیفون های قدیمی مانند آیفون 7 یا آیفون 6 استفاده می کنند ، معمولاً می توانند با عدم نصب نرم افزار روی دستگاه پخش مانند VLC یا KM Player ، مشکل باز نشدن فیلم را در گالری آیفون برطرف کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که استفاده از کابل شارژ غیر استاندارد نیز می تواند هنگام شروع برنامه ها هنگام شارژ مشکل ایجاد کند. بنابراین ، اگر هنگام شارژ تلفن خود با این مشکل مواجه شدید ، ما به شما یک کابل شارژ اصلی ارائه می دهیم آن را برای iPhone خود تهیه کنید.
پشتیبانی نشدن فرمت فیلم در آیفون

بدون پشتیبانی از قالب ویدیو ؛ چرا فیلم در گالری آیفون باز نشد

آیفون ها معمولاً از پرونده های ویدیویی در قالب های خاص پشتیبانی می کنند. اگر ویدیویی که بارگیری کرده اید با iPhone سازگار نیست ، تقریباً هیچ راهی برای باز کردن آن در گالری یا پخش کننده ویدیوی دیگر iPhone وجود ندارد. ناسازگاری قالب ویدیو معمولاً دلیل اصلی باز نشدن فیلم در گالری آیفون است.

شاید این مطلب جذاب باشد
تصاویر کیس‌های اپل واچ پرو و سری ۸ تفاوت اندازه را نشان می‌دهند

در چنین مواردی ، باید اندازه و یا تبدیل فیلم های خود را در نظر بگیرید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نرم افزار مبدل ویدئو را بارگیری کنید و قالب فیلم را به یکی از قالب های سازگار با آیفون تغییر دهید. تقریباً همه نرم افزارهای مبدل محبوب که معمولاً رایگان هستند ، به شما امکان می دهند قالب ویدیو را به قالب ویدیوی مناسب برای آیفون تغییر دهید. قالب ویدیویی مناسب برای iPhone باید یکی از موارد زیر باشد:

  • 264
  • M4V
  • MP4
  • Mov
  • MPEG-4
  • آوی
  • M-JPEG

برای رفع مشکل پخش نشدن فیلم در گالری سیستم عامل iPhone را به روز کنید

آیفون های قدیمی ، به ویژه مدل های قبل از آیفون 8 مانند آیفون 7 و آیفون 6s ، از نسخه های قدیمی iOS استفاده می کنند. این دستگاه ها به احتمال زیاد در گالری آیفون دچار خطای پخش فیلم می شوند. برای جلوگیری از بروز مشکلات ، توصیه می کنیم آیفون خود را به آخرین نسخه ممکن به روز کنید.

پخش نشدن video در آیفون به دلیل پر شدن حافظه داخلی

حافظه داخلی آیفون پر است و فیلم های گالری پخش نمی شوند

دلیل دیگری که بعضاً به دلیل اصلی عدم گشودن فیلم در گالری آیفون تبدیل می شود ، حافظه داخلی کامل آیفون است. همانطور که می دانید تلفن های اپل از حافظه خارجی یا کارت حافظه پشتیبانی نمی کنند. از طرف دیگر ، افزایش استفاده روزانه از تلفن و ذخیره سازی پرونده های بزرگی مانند فیلم و فیلم باعث پر شدن سریع حافظه داخلی آیفون می شود. اگر حافظه داخلی آیفون پر باشد ، ممکن است در پخش فیلم و فیلم با مشکل روبرو شوید. به حدی که بعضی اوقات حتی فیلم های معمولی پخش نمی شوند.

شاید این مطلب جذاب باشد
تبلیغات سری پیکسل ۷ برخی از قابلیت‌های جدید آن‌ را فاش کرد

برای حل این مشکل ، باید فضای تلفن خود را آزاد کنید. اگر نمی خواهید فیلم های خود را حذف کنید یا بعد از مدتی دوباره با مشکل پر کردن حافظه داخلی مواجه شدید ، توصیه می کنیم از Flash Lightning استفاده کنید. Lightning Flash مخصوص آیفون طراحی شده است و به شما امکان می دهد بدون اتصال به فلش بدون مشکل و با پخش سریع سرعت ، فایلها و فیلمهای خود را در حجم زیاد و هر زمان که نیاز بودید به راحتی ذخیره کنید.

خلاصه مقاله

دلیل باز نشدن فیلم در آیفون گالری معمولاً یک مشکل نرم افزاری است و نیازی به تعمیر سخت افزار ندارد. با استفاده از روش های ساده ای که در این مقاله ذکر شده است می توانید به راحتی این مشکل را حل کنید. اگر در این زمینه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید ، می توانید سوالات خود را از طریق قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان جانبی حرفه ای بتوانند به سوالات شما پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا