لوازم جانبی

چرا هندزفری بلوتوث به تلفن متصل نیست؟

مهمترین دلایل عدم اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن

هنگام اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن ، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که در روند اتصال تداخل ایجاد کند. در زیر مهمترین دلایل و راه حلهای عدم اتصال را توضیح می دهیم.

  • ابتدا مطمئن شوید که هر دو بلوتوث روشن است. برای آزمایش ، می توانید هندزفری را به دستگاه دیگری متصل کنید تا از ایمن بودن آن مطمئن شوید.
  • هندزفری بی سیم شما ممکن است با تلفن مورد نظر شما سازگار نباشد. اگر تلفن شما آیفون است ، توجه داشته باشید که ویژگی Bluetooth Smart Ready از iOS 7 به بعد پشتیبانی می شود. همچنین لازم به ذکر است که برای گوشی های اندرویدی ، حداقل نسخه نسخه اندروید باید 4.3 یا بالاتر باشد.
  • ممکن است اتصال به دلیل نویز باشد ، به عنوان مثال اگر دیواری بین دو دستگاه وجود داشته باشد یا در کنار WIFI باشد ، این ممکن است باعث ایجاد نویز و تداخل در اتصال دو دستگاه شود. به همین دلیل فاصله بین دو دستگاه را کاهش دهید.
  • ممکن است هندزفری بلوتوث شما به لپ تاپ یا دستگاه دیگری متصل باشد ، مطمئن شوید هندزفری به دستگاه دیگری متصل نیست. پس از اطمینان ، تلفن را یک بار روشن و خاموش کرده و هندزفری را خاموش کنید.
  • هندزفری بلوتوث یا تلفن شما ممکن است از نظر سخت افزاری مشکل داشته باشد.

بررسی و نحوه رفع قطع و وصل شدن ناگهانی هندزفری بلوتوث در وبلاگ جانبی

خاموش شدن و اتصال ناگهانی هندزفری بلوتوث را بررسی و اصلاح کنید

ممکن است آنلاین باشید یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و ناگهان هندزفری بی صدا شود و خاموش شود. در این حالت می توان اتصال هندزفری بلوتوث با تلفن را به طور کامل قطع کرد که در این حالت بسیار آزار دهنده است. برای بررسی قطع و وصل مجدد ناگهانی بلوتوث ، موارد زیر را بررسی کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش و نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

  • آیا فاصله هندزفری و تلفن بیش از 1 متر است؟ فرقی نمی کند هندزفری بی سیم سامسونگ باشد یا مارک معتبر دیگر ، در بعضی موارد با فاصله بیش از 1 متر. هندزفری قطع و وصل می شود. به همین دلیل ، فاصله هندزفری بلوتوث خود را با تلفن کاهش دهید و سعی کنید دوباره هر دو دستگاه را بخرید.
  • آیا سیستم هندزفری شما به اندازه کافی بارگیری شده است؟ اگر هندزفری مشکلی داشته باشد یا باتری آن تمام شده باشد ، ممکن است اتصال شما به تلفن یا دستگاه دیگر قطع شود.
  • اگر قبلاً تلفن خود را به دستگاه دیگری متصل کرده اید ، هرگونه اتصال غیرضروری را در تنظیمات بلوتوث تلفن خود حذف کنید. در بعضی موارد ، ممکن است تلفن شما به دستگاه بلوتوث دیگری متصل و به آن متصل باشد.
  • هر دو دستگاه را یک بار خاموش کنید. اگرچه این روش بی تأثیر به نظر می رسد ، اما در برخی موارد در تحقیقات ما بسیار مفید بوده است.
  • ممکن است هندزفری شما جعلی باشد. اگر از هندزفری سامسونگ برای مشاهده آن استفاده می کنید ، هندزفری خود را با هندزفری اصلی سامسونگ مرور و مقایسه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که تلفن و هندزفری شما کاملاً شارژ شده است. در برخی موارد ، هنگامی که دستگاه های شارژ کم می شوند ، در برخی موارد اتصالات به طور کامل قطع می شوند.
  • سر و صدا همچنین می تواند باعث قطع و وصل شود. اگر روتر WIFI به شما نزدیک است. چند فوت دور شوید و اگر هیچ یک از موارد بالا شما را متصل نکرد و هندزفری را به هم متصل کرد ، جفت شدن را بردارید و دوباره را جفت کنید.

Paring mode و نحوه اتصال هندزفری به گوشی

آنالیز حالت و نحوه اتصال هندزفری به تلفن

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن کار پیچیده ای نیست. اما گاهی اوقات مشکلات ساده می توانند منجر به گیجی و از دست دادن وقت شوند. به همین دلیل ، در این مقاله ، انواع مشکلات احتمالی که می تواند برای هر نوع هندزفری ، حتی بهترین هندزفری بلوتوث به طور کامل شرح داده شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
دلایل گرم شدن بیش از حد لپ تاپ و راه های جلوگیری از آن

هندزفری بلوتوث خود را روشن کنید تا به تلفن بلوتوث خود متصل شوید. ابتدا باید هر دو دستگاه با هم مرتبط شوند. بلوتوث را از فهرست تنظیمات تلفن خود انتخاب کنید. برای برخی از مارک ها ، باید حالت تشخیص را روشن کنید تا به دستگاه های دیگر اجازه دهد بلوتوث را در تلفن شما تشخیص دهند. اگر تلفن شما از این ویژگی برخوردار است ، می توان آن را در برگه تنظیمات مشاهده کرد و با ضربه زدن روی پیشخوان قابل کشف ، که معمولاً کمتر از 2 دقیقه است ، شروع می شود.

سپس ، اگر هندزفری بلوتوث خود را در لیست بلوتوث یافت شده مشاهده کردید ، برای جفت شدن روی آن ضربه بزنید. اگر هندزفری بلوتوث به درستی با تلفن جفت شده باشد ، صدایی را در هندزفری بلوتوث خود می شنوید که دو دستگاه را متصل می کند. لازم به ذکر است که مراحل جفت سازی یا جفت سازی فقط برای اولین بار لازم است و در سری بعدی اگر بلوتوث روشن باشد و دیگری متصل نباشد ، هر دو دستگاه به طور خودکار به یکدیگر متصل می شوند . اگر از هندزفری سامسونگ استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنیم تنظیمات هندزفری را در Read Samsung Phone بررسی کنید.

5 راهکار ساده و کاربردی برای رفع مشکلات اتصال هندزفری بلوتوث به گوشی 5 راه حل آسان و کاربردی برای مشکلات هنگام اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن

دلایل زیادی برای عدم اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن شما وجود دارد. ما مهمترین دلایل و روشهای حل مشکل اتصال را در بالا ذکر کردیم ، اما اگر روشهای فوق به درد شما نمی خورد ، موارد زیر را دنبال کنید و انجام دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی هدفون بلوتوثی کیو سی وای T13؛ ارزان‌ترین هدفون باکیفیت بازار

  • در تلفن های اندرویدی ، در صورت کمبود باتری ، حالت صرفه جویی در انرژی فعال می شود. در این حالت ممکن است تمام اتصالات از جمله Wi-Fi ، بلوتوث ، داده تلفن همراه و غیره از بین بروند. به همین دلیل ، مطمئن شوید که تلفن شما شارژ کافی دارد.
  • در تلفن های Android ، حتماً حالت جفت سازی و حالت کشف را بررسی کرده و مراحل بالا را برای اعمال صحیح همه تنظیمات دنبال کنید.
  • ممکن است مشکلی در شارژر هندزفری وجود داشته باشد و هندزفری به درستی شارژ نشود. برای این کار مطمئن شوید که شارژر نقصی ندارد. برای اطلاعات در مورد نحوه شارژ صحیح هندزفری بلوتوث ، پیشنهاد می کنیم مقاله مناسب شارژر هندزفری بلوتوث را در وب سایت مطالعه کنید
  • برای رفع خطا ، هندزفری را به بلوتوث متصل نکنید ، تلفن خود را روی حالت هواپیما تنظیم کنید و یک بار تلفن خود را دوباره راه اندازی کنید. بر اساس تحقیقات ما ، این روش برای از بین بردن انواع سر و صدا موثر است.
  • اگر از تلفن قدیمی استفاده می کنید ، ممکن است وقفه به دلیل نسخه کم سیستم عامل تلفن شما باشد. در این حالت ، شما باید هندزفری یا تلفن خود را تغییر دهید.

بیاموزید که چگونه هندزفری بلوتوث را از 0 تا 100 به تلفن وصل کنید

چرا هندزفری بلوتوث به تلفن من متصل نیست؟ هدف از نوشتن این مقاله پاسخ به این س questionال بود؛ همانطور که در این مقاله بحث کردیم ، دلایل زیادی از جمله سر و صدا از روتر Wi-Fi ، فاصله بین دستگاه ها ، شارژ ناکافی تلفن و هندزفری ، هندزفری جعلی ، مشکلات سخت افزاری دستگاه ها ، شارژر هندزفری نادرست ، نیاز به فعال سازی جفت شدن وجود دارد. حالت و قابل جابجایی در تلفن های Android ، حالت صرفه جویی در مصرف برق و غیره را فعال می کنید این ممکن است دلیل عدم اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن باشد. اگر از روش دیگری استفاده می کنید ، نظرات خود را در بخش نظرات با کاربران و دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا