لوازم جانبی

تمیز کردن هندزفری آیفون

اگر دستگاه هندزفری خود را بر روی آیفون تمیز نکنیم ، کیفیت صدای آن به تدریج کاهش می یابد و ممکن است به انواع عفونت گوش مبتلا شویم. استفاده از هندزفری به ویژه AirPads در سال های اخیر افزایش یافته است ، به طوری که بسیاری از کاربران از هندزفری برای برقراری تماس تلفنی ، شرکت در جلسات آنلاین ، گوش دادن به موسیقی ، پادکست و کتاب صوتی استفاده می کنند.

اما با استفاده مداوم و روزمره از دستگاه هندزفری ، موم و جرم گوش به هدفون های هندزفری می چسبند و اگر دستگاه هندزفری خود را به موقع تمیز نکنیم ، ممکن است منافذ آن مسدود شده و صدا به صدا در بیاید. کیفیت ممکن است کاهش یابد ، و هنگامی که دوباره از آن استفاده می کنید ، به هر گونه عفونت مربوط به گوش مبتلا می شویم. به همین دلیل این مقاله برای بررسی جامع و آموزش نحوه تمیز کردن دستگاه هندزفری آیفون به شما نوشته شده است.

چرا باید هندزفری آیفون خود را تمیز کنیم؟ P>

چرا ما باید هندزفری خود را در آیفون تمیز کنیم؟

بعد از استفاده از هندزفری اپل ، می توانید آن را در کیف خود قرار دهید ، جیب را روی میز بگذارید. هر سطح آلودگی خاص خود را دارد. حتی وقتی هندزفری را روی دست می گیریم ، مقدار زیادی آلودگی و باکتری را جذب می کند. به همین دلیل برای جلوگیری از عفونت گوش ، که بسیار پیچیده و خطرناک است ، لازم است هر از گاهی هندزفری خود را تمیز کنیم.

چگونه هندزفری و ایرپاد آیفون را ضدعفونی کنیم؟ چگونه می توان iPhone Handsfree و AirPad را ضد عفونی کرد؟

برای تمیز کردن هندزفری آیفون ، ابتدا یک پارچه خشک را با الکل 70٪ آغشته کنید. سپس دستمال را از قسمت خارج هندزفری به آرامی بکشید. مراقب باشید الکل روی هندزفری نریزد ، زیرا با ضد عفونی منافذ به هندزفری آسیب می رساند.

شاید این مطلب جذاب باشد
خرید بهترین ساعت هوشمند

سطوح خارجی که ممکن است به موم ، گریس یا سایر آلودگی های محیطی آلوده شوند. خوشبختانه با ضد عفونی کردن آن می توان به راحتی از شر همه جرایم و آلودگی ها خلاص شد. لازم به ذکر است که با این روش می توانید کابل شارژر آیفون خود را ضد عفونی کنید. کابل شارژ با قرار گرفتن روی زمین ، آلودگی محیط زیست را بیشتر جذب می کند.

نحوه تمیز کردن موارد هندزفری آیفون

پوشش های سیلیکونی را می توان به راحتی از هندزفری بلوتوث پاک کرد. لنت های سیلیکونی را با آب ولرم و مایع بشویید تا تمیز شود. سپس با استفاده از یک پارچه میکروفیبر آنها را خشک کنید. تمیز کردن موارد سیلیکونی کار سختی نیست و پس از خشک شدن کامل ، آنها را به درستی به دستگاه هندزفری خود متصل کنید. اگر کاورهای هندزفری پاره یا غیرقابل استفاده نیستند ، می توانید به لوازم جانبی Apple لوازم جانبی Apple Buy مراجعه کنید.

نحوه پاک کردن و شارژ هندزفری آیفون

برای تمیز کردن سطوح و منافذ داخلی دستگاه هندزفری آیفون خود می توانید از مسواک استفاده کنید. مسواک خود را به دقت در خیابان ها مسواک بزنید تا آلودگی ، گرد و غبار ، جرم گوش ، چربی و غیره پاک شود سپس با استفاده از خلال دندان میزها را از روی هندزفری پاک کنید. مراقب باشید که خلال دندان را به منافذ نبرید و بیش از حد عمیق در منافذ کار نکنید.

لازم به ذکر است که تحت هیچ شرایطی نباید الکل ، آب اکسیژنه را روی سطوح یا داخل منافذ AirPad اسپری کنید. برای تمیز کردن هندزفری آیفون از لوازم جانبی مانند گوش پاک کن ، برس ، آب اکسیژنه ، دستمال مرطوب میکروفیبر و … استفاده کنید تا هندزفری آسیب نبیند. اگر پس از تمیز کردن هندزفری برای اتصال هندزفری به تلفن خود با مشکل مواجه شدید ، ما مقاله٪ 20 ٪ 20٪ D0٪ B8٪ 20٪ D1٪ 81٪ D0٪ BB٪ D0٪ B5٪ D0٪ B4 را ارائه می دهیم ٪ D0٪ B2٪ D0٪ B0٪ D0٪ B9٪ D1٪ 82٪ D0٪ B5٪ 20٪ D1٪ 81٪ D1٪ 82٪ D1٪ 8A٪ D0٪ BF٪ D0٪ BA٪ D0٪ B8٪ D1٪ 82 ٪ D0٪ B5 ،٪ 20٪ D1٪ 81٪ D0٪ BF٪ D0٪ BE٪ D0٪ BC٪ D0٪ B5٪ D0٪ BD٪ D0٪ B0٪ D1٪ 82٪ D0٪ B8٪ 20٪ D0٪ B2٪ 20٪ D1٪ 81٪ D1٪ 82٪ D0٪ B0٪ D1٪ 82٪ D0٪ B8٪ D1٪ 8F٪ D1٪ 82٪ D0٪ B0 ،٪ 20٪ D0٪ B7٪ D0٪ B0٪ 20٪ D0٪ B4 ٪ D0٪ B0٪ 20٪ D1٪ 80٪ D0٪ B0٪ D0٪ B7٪ D1٪ 80٪ D0٪ B5٪ D1٪ 88٪ D0٪ B8٪ D1٪ 82٪ D0٪ B5٪ 20٪ D0٪ B3٪ D0 ٪ BE٪ D1٪ 80٪ D0٪ BD٪ D0٪ B8٪ D1٪ 8F٪ 20٪ D0٪ BF٪ D1٪ 80٪ D0٪ BE٪ D0٪ B1٪ D0٪ BB٪ D0٪ B5٪ D0٪ قبل از میلاد.٪ 20 ٪ 20

شاید این مطلب جذاب باشد
گوگل دکمه‌ی دستیار صوتی پیکسل واچ را به نمایش گذاشت

٪ 0D٪ 0A

6 نکته مهم برای تمیز کردن هندزفری آیفون

AirPad Pro ضد آب است ، اما ضد آب نیست. اشتباهی که به راحتی می تواند درخواست شما را رد کند ، عدم موفقیت است.

  • iPad های اپل ضد آب نیستند ، بنابراین تحت هیچ شرایطی از آنها در استخر ، دوش یا زیر آب استفاده نکنید.
  • برای تمیز کردن هندزفری خود از پارچه ای نرم و خشک و بدون پرز استفاده کنید که آلودگی و کثیفی هندزفری را از بین می برد و آن را کاملا تمیز می کند.
  • اگر هندزفری بلوتوث شما همراه با عطر ، شوینده ، ضد آفتاب ، روغن است. رنگ مو و غیره ، یک پارچه خشک و نرم را در آب خیس کنید تا لکه ها پاک شود. سپس سطوح بدون هندس را به آرامی مالیده و در آخر آن را با پارچه ای نرم و بدون پرز خشک کنید.
  • توجه داشته باشید که اگر از Apple AirPad استفاده می کنید ، قبل از قرار دادن در جعبه شارژ ابتدا آنها را خشک کنید تا در شارژ شدن اختلال ایجاد نکند.
  • اگر حجم دستان خود را کم و زیاد کنید و هیچ تغییری احساس نکنید. میکروفن و هندزفری را با گوش تمیز تمیز کنید تا کیفیت صدای هندزفری به حالت طبیعی برسد. اگر در هنگام مکالمه یا هندزفری مسئله کم حجم بودن برای بررسی و حل این مشکل باقی مانده است ، مقاله را بردارید.
  • بعد از ضد عفونی کردن هندزفری اپل ، پس از خشک شدن کامل آن را استفاده کنید تا موم و جرم گوش به هندزفری نچسبد.
شاید این مطلب جذاب باشد
تمام مشخصات سری شیائومی ۱۲T لو رفت

برای تمیز کردن هندزفری آیفون از چه روشی استفاده می کنید؟

پوشاندن هندزفری آیفون با جرم و خاک می تواند کیفیت صدا را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد. کاهش صدای هندزفری یا خاموش و روشن بودن صدای هندزفری نیز ممکن است به دلیل وجود توده ها و آلودگی های مختلف در منافذ هواپیما باشد. با استفاده از پارچه میکروفیبر آغشته به الکل و مسواک ، مسواک یا خلال دندان می توانید به راحتی هرگونه آلودگی را از هدفون های سیلیکونی و پوشش های سیلیکونی به صورت هندزفری از جمله موم ، چربی و … پاک کنید.

اگر از روش دیگری برای تمیز کردن دستگاه هندزفری آیفون خود استفاده می کنید ، نظرات خود را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا