لوازم جانبی

چراغ انگشتر چیست و چه کاربردی دارد؟

ممکن است عکس هایی را ببینید که دارای نور و جلوه های جذاب هستند. در عکاسی ، نور یکی از عناصر مهم برای زیبایی تصاویر است. در سال های اخیر ابزاری به نام Ringlight وارد بازار شده و در بین مصرف کنندگان محبوب شده است.

اولین چراغ حلقه ای در سال 1952 برای صنعت دندانپزشکی طراحی شد. لستر داین برای حل مشکل پزشکان در صنعت دندان پزشکی ، فلش حلقه را اختراع کرد و سپس چراغ حلقه اختراع شد.

چراغ زنگ یک چراغ گرد است ، شبیه لبه ماشین ، که در اطراف لنز دوربین قرار می گیرد. هدف اصلی از نور حلقه روشن کردن نور نرم و یکنواخت روی جسم است. انگشتر در انگلیسی به معنی حلقه و چراغ هایی است که به شکل حلقه در کنار هم قرار گرفته اند ، حلقه سبک نامیده می شوند. توصیه می کنیم قبل از خواندن ادامه مقاله ، صفحه مرور و Buy Ringlight را بخوانید و نمونه هایی از آنها را بخوانید. نگاه کن

مزیت عکسبرداری با نور انگشتر چیست؟

عملکرد اصلی نور حلقه کاهش سایه ها و توزیع نور به طور مساوی بر روی سوژه است. چراغ حلقه جلوه خاصی به صورت می بخشد و به ایجاد تصویری زیبا کمک می کند. Ringlight سایه های پس زمینه را از بین می برد و تصاویر را واضح تر نشان می دهد.

طرح دایره ای سایه ها را پنهان می کند و نور پراکنده کننده چین و چروک ها را پنهان می کند ، که باعث می شود برای پرتره ، آموزش آرایش مناسب باشد. در صنعت مد سه اندازه انگشتر متفاوت وجود دارد ، یکی برای آهنگ های زنگ در حرفه پزشکی و دیگری برای آهنگ های زنگ.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوشی شیائومی بخریم یا نه؟

البته ، این ابزار امروزه به یکی از مهمترین ابزارهای تولید محتوا تبدیل شده است. به حدی که صدای زنگ های سبک را برای گوشی هایی می بینیم که نیازی به سه پایه ندارند و معمولاً انتخاب اکثر وبلاگ نویسان در اینستاگرام هستند. همچنین در ادامه این مقاله چند نمونه عکس با انگشتر مشاهده خواهید کرد.

کار رینگ لایت چیست؟

کاربرد نور حلقه در صنعت عکاسی

مدت زمان طولانی طول می کشد تا از نظر علمی یک کارگردان واجد شرایط شوید ، اما در مدت زمان کوتاهی به تصاویر و فیلم های با کیفیت نیاز دارید.

Ringlight می تواند کیفیت نور تصاویر را بهبود بخشد. از نور یکنواخت ایجاد شده در چراغ های حلقه ای به عنوان مرکز اصلی نور در عکاسی پرتره استفاده می شود. نور توسط LED ها و سپس نور ایده آل ساطع شده از لنزهای کانونی برای فاصله مشخصی از موضوع عکاسی یا فیلم تولید می شود. Ringlight یک هاله در اطراف تصاویر ایجاد می کند و یک ظاهر حرفه ای در عکس ها و محتوای ویدیویی ایجاد می کند.

چراغ زنگ چه تاثیری در کیفیت فیلم دارد؟

در حالی که نشانگر زنگ برای مدت طولانی روشن می شود ، زنگ هشدار به مدت کوتاه چشمک می زند تا ضبط فیلم برای مدت طولانی ادامه یابد. این چراغ های دزدگیر بهترین نوردهی را برای گرفتن موضوعات وبلاگ نویس فراهم می کنند.

رینگ لایت برای اینستاگرام

استفاده از نور انگشتر در حرفه آرایشگری و نحوه استفاده از آن

آرایشگران از یک حلقه آموزش حرفه ای استفاده می کنند. Ringlight ویژگی های صورت را نشان می دهد و جلوه زیباتر به تصاویر می بخشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
کاربرد کاور لپتاپ چیست؟ 5 دلیل برای خرید کاور لپتاپ

حلقه ها به دو صورت براق و ثابت موجود هستند. Strobe به طور معمول برای تصاویر ثابت و چراغ های ثابت برای محتوای ویدیویی استفاده می شود.

اندازه و قدرت با چراغ های زنگ دار متفاوت است. در عکاسی پرتره برای مشاهده سوژه به چشم ، به نور زنگ بیشتری احتیاج دارید و برای عکسبرداری از فاصله کم در نور کم مناسب است. حلقه ها در رنگ های فلورسنت ، سفید گرم یا سفید روشن بهتر هستند. مشعل های پایه ثابت معمولاً بهترین انتخاب برای آرایشگاه ها هستند.

از نورهای حلقه ای در عکاسی ماکرو استفاده کنید

در عکاسی ماکرو ، برای گرفتن تصویر به طیف گسترده ای از نور نیاز داریم. Ringlight با تمرکز و وضوح بالایی که در تصویر ایجاد می کند ، ما را قادر می سازد.

با Ring Ring محتوای ویدیویی و تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید

حلقه ها در صنعت ویدیو و تیزر نقش مهمی در نمایش تمام رنگی محصولات برای افزایش فروش و تبلیغ محصولات دارند.

 راهنمای خرید رینگ لایت

اندازه و ابعاد چراغ انگشتر ، نکته مهم در هنگام خرید چراغ انگشتر

شما با قرار دادن لنز دوربین در مرکز چراغ حلقه ای دایره ای شروع می کنید. قرار دادن دوربین و نور در جای مناسب نتایج خوبی به شما می دهد.

چراغ های ستاره ای به دلیل وزن زیاد نیاز به سه پایه سبک دارند تا در جایگاه مرکزی قرار بگیرند. البته امکان نصب چراغ حلقه ای خود بر روی دیوار وجود دارد.

هنگام خرید این ابزار ، باید به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاه زمان کار شما را کنترل می کند و زمان پردازش برای تغییر عکس را کاهش می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا بلندگوی کامپیوتر سر و صدا دارد؟

بسته به کاربرد شما ، اندازه و قطر چراغ انگشتر باید مناسب باشد و اگر شی object عکاسی شما بزرگ است ، باید بر اساس قطر آن عمل کنید ، در غیر این صورت ، اگر حرفه شما عکاسی ماکرو است ، به یک حلقه با خود احتیاج دارید قطر کمتری دارند در حرفه پرتره به دلیل نور زیاد به قطر بزرگتری نیاز دارید.

نوردهی کافی از موضوع

این ابزار با زاویه 45 درجه نوردهی بسیار خوبی به عکس شما می دهد. شما می توانید اغلب از بیش از یک چراغ حلقه ای استفاده کرده و نور خلاقانه ایجاد کنید ، حتی اگر رنگ چراغ ها تغییر کند.

قرار گرفتن در معرض حلقه به عنوان پد

بیشتر چراغ های زنگ دار از لامپهای LED ساخته شده اند و گرم نمی شوند. با گذاشتن چراغ حلقه در دست می توانید نور غیرمعمول را ضبط کنید. سیم های متصل به لامپ حلقه ای می توانند کمی خطرناک باشند ، اما زیبایی عکس شما را چند برابر می کنند.

نمونه عکس با رینگ لایت

نشانگر پر کردن

برای ایجاد نوردهی متفاوت ، می توانید از استروبوسکوپ به عنوان چراغ اصلی و از نور حلقه ای برای کم نور شدن استفاده کنید. نیروی بارق از نور حلقه قوی تر است و شما باید نیروی آن را در نظر بگیرید. علاوه بر برگشت ، می توانید از چراغ زنگ به عنوان چراغ کلیدی و از فلاش به عنوان چراغ شارژ استفاده کنید.

به عنوان بخشی از ترکیب استفاده کنید

قرار دادن نور در پس زمینه موضوع ، ترکیبی جذاب ایجاد می کند. این باعث ایجاد هاله ای از نور در پس زمینه می شود. در حالت دوم ، قرار دادن لنز دوربین در جهت درست ، یک نوار منحنی در عکس ایجاد می کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ روی سیستم دوربین زیر نمایشگر دوگانه برای بهبود تشخیص چهره کار می‌کند

سرعت شاتر آهسته (تاری یا لغزش تصویر)

ترکیب فلاش استودیو با چراغ زنگ دار می تواند سرعت شاتر را کم یا کند کند. اگرچه انجام این کار امکان پذیر است ، اما با کاهش سرعت شاتر سرعت خود را کم کنید.

فاصله خود را حفظ کرده و نگه دارید

عدم رعایت فاصله هنگام استفاده از چراغ های زنگ دار باعث ایجاد اختلال در نورپردازی می شود و باید توجه داشت که فاصله قطرهای چراغ های زنگ دار شما باید با سوژه شما در جهت خاصی باشد.

حلقه ها ابزار روشنایی خوبی هستند. اکنون با اطلاعاتی که از این مقاله دریافت می کنید می توانید آهنگ زنگ مناسب را بدست آورید و به هدف خود در صنعت عکاسی و فیلم بروید. در مرحله بعدی ، پیشنهاد می کنیم تجربه خود را در قسمت نظرات بنویسید. متناوباً ، اگر سوالی دارید ، می توانید آن را در بخش نظرات مطرح کنید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا