لوازم جانبی

چرا هندزفری بلوتوث به تلفن متصل نیست؟

چرا هندزفری بلوتوث به تلفن من متصل نیست؟ ما به شما اطمینان می دهیم که با 5 راه حل توصیف شده در مقاله ، یکبار برای همیشه از این واقعیت خلاص خواهید شد که انواع هندزفری بلوتوث را به تلفن خود متصل نمی کنید.

آیفون باعث هندزفری کابل می شود ، زیرا جک 3.5 میلی متری پس از آیفون 7 از آیفون برداشته شد و بسیاری از کاربران در سراسر جهان علاقه زیادی به خرید هندزفری بلوتوث داشتند. در این زمینه ، اگر در اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن خود مشکلی دارید ، نگران نباشید ، راه حل های خاصی برای از بین بردن چنین تداخلی وجود دارد. با خواندن این مقاله می توانیم به شما اطمینان دهیم که می توانید به راحتی تمام مشکلاتی را که هنگام اتصال هندزفری به تلفن خود دارید برطرف کنید.

مهمترین دلایل عدم اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن شما

هنگام اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن ، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که در روند اتصال تداخل ایجاد کند. در زیر مهمترین دلایل و تصمیمات عدم ارتباط را توضیح می دهیم.

  • ابتدا مطمئن شوید که هر دو بلوتوث روشن است. برای آزمایش ، می توانید هندزفری را به دستگاه دیگری متصل کنید تا از ایمن بودن آن مطمئن شوید.
  • هندزفری بی سیم شما ممکن است با تلفن مورد نظر شما سازگار نباشد. اگر تلفن شما آیفون است ، توجه داشته باشید که ویژگی Bluetooth Smart Ready از نسخه iOS نسخه 7 به بعد پشتیبانی می شود. همچنین لازم به ذکر است که برای گوشی های اندرویدی ، حداقل نسخه نسخه اندروید باید 4.3 یا بالاتر باشد.
  • اتصال ممکن است به دلیل نویز باشد ، به عنوان مثال اگر دیواری بین دو دستگاه وجود داشته باشد یا در کنار WIFI باشد ، این ممکن است باعث ایجاد نویز و تداخل در اتصال دو دستگاه شود. به همین دلیل فاصله بین دو دستگاه را کاهش دهید.
  • ممکن است هندزفری بلوتوث شما به لپ تاپ یا دستگاه دیگری متصل باشد ، مطمئن شوید هندزفری به دستگاه دیگری متصل نیست. پس از اطمینان ، تلفن را یک بار روشن و خاموش و یک بار هندزفری کنید.
  • هندزفری با بلوتوث یا تلفن شما ممکن است مشکل سخت افزاری داشته باشد.
شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ لپ تاپ محبوب در دیجی کالا (۹ آبان ۱۴۰۱)

بررسی و نحوه رفع قطع و وصل شدن ناگهانی هندزفری بلوتوث در وبلاگ جانبی

خاموش شدن و اتصال ناگهانی هندزفری بلوتوث را بررسی و اصلاح کنید

ممکن است آنلاین باشید یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و ناگهان هندزفری را بی صدا کرده و خاموش کنید. در این حالت اتصال هندزفری بلوتوث با تلفن کاملاً قطع می شود که در این حالت بسیار آزار دهنده است. برای بررسی قطع و وصل مجدد ناگهانی بلوتوث ، موارد زیر را بررسی کنید.

  • آیا فاصله هندزفری و تلفن بیش از 1 متر است؟ فرقی نمی کند هندزفری بی سیم سامسونگ باشد یا مارک معتبر دیگر ، در بعضی موارد با فاصله بیش از 1 متر. هندزفری قطع و وصل می شود. بنابراین فاصله هندزفری بلوتوث خود را با تلفن کاهش دهید و دوباره سعی کنید هر دو دستگاه را انجام دهید.
  • آیا سیستم هندزفری شما به اندازه کافی بارگیری شده است؟ اگر هندزفری مشکلی داشته باشد یا باتری آن تمام شده باشد ، ممکن است اتصال شما به تلفن یا دستگاه دیگر ناگهان قطع شود.
  • اگر قبلاً تلفن خود را به دستگاه دیگری متصل کرده اید ، هرگونه اتصال غیرضروری را در بخش تنظیمات بلوتوث تلفن خود حذف کنید. در بعضی موارد ، ممکن است تلفن شما از طریق بلوتوث به دستگاه دیگری متصل و متصل شود.
  • هر دو دستگاه را یک بار خاموش کنید. اگرچه این روش بی تأثیر به نظر می رسد ، اما با تحقیقات ما در برخی موارد بسیار مفید است.
  • ممکن است هندزفری شما جعلی باشد. اگر از هندزفری سامسونگ برای مشاهده آن استفاده می کنید ، هندزفری خود را با هندزفری اصلی سامسونگ بررسی و مقایسه کنید مراجعه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که تلفن و هندزفری شما کاملاً شارژ شده است. در برخی موارد ، وقتی دستگاه های شارژ کم می شوند ، در برخی موارد اتصالات کاملاً قطع می شوند.
  • سر و صدا همچنین می تواند باعث قطع و وصل شود. اگر روتر WIFI به شما نزدیک است. چند متر دورتر شوید و اگر هیچ یک از موارد بالا شما را متصل نکرد و هندزفری را به هم متصل کرد ، جفت شدن را متوقف کنید و را دوباره جفت کنید .

Paring mode و نحوه اتصال هندزفری به گوشی

حالت آنالیز و نحوه اتصال هندزفری به تلفن

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن کار پیچیده ای نیست. اما گاهی اوقات مشکلات ساده می توانند منجر به گیجی و از دست دادن وقت شوند. به همین دلیل ، در این مقاله ، انواع مشکلات احتمالی که می تواند برای هر نوع هندزفری ، حتی بهترین هندزفری بلوتوث به طور کامل شرح داده شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
قطع شدن صدای مکالمه گوشی شیائومی

هندزفری بلوتوث خود را روشن کنید تا به تلفن بلوتوث خود متصل شوید. ابتدا باید هر دو دستگاه با هم جفت شوند. بلوتوث را از فهرست تنظیمات تلفن خود انتخاب کنید. برای برخی از مارک ها ، باید حالت تشخیص را روشن کنید تا به دستگاه های دیگر اجازه دهد بلوتوث را در تلفن شما تشخیص دهند. اگر تلفن شما از این ویژگی برخوردار است ، می توان آن را در برگه تنظیمات مشاهده کرد و با ضربه زدن روی شمارنده شمارش معکوس قابل تشخیص است که معمولاً کمتر از 2 دقیقه است.

سپس ، اگر هندزفری بلوتوث خود را در لیست بلوتوث یافت شده مشاهده کردید ، برای جفت شدن روی آن ضربه بزنید. اگر هندزفری بلوتوث به طور صحیحی با تلفن جفت شده باشد ، صدایی را در هندزفری بلوتوث خود می شنوید که دو دستگاه را متصل می کند. لازم به ذکر است که مراحل جفت سازی یا جفت سازی فقط برای اولین بار لازم است و در سری بعدی اگر بلوتوث روشن باشد و دستگاه دیگر روشن نباشد ، هر دو دستگاه به طور خودکار به یکدیگر متصل می شوند متصل. اگر از هندزفری سامسونگ استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنیم تنظیمات هندزفری را در Read Samsung Phone بررسی کنید.

5 راهکار ساده و کاربردی برای رفع مشکلات اتصال هندزفری بلوتوث به گوشی

5 راه حل آسان و کاربردی برای مشکلات هنگام اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن خود

دلایل زیادی برای عدم اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن شما وجود دارد. ما مهمترین دلایل و روشهای حل مشکل اتصال را در بالا ذکر کردیم ، اما اگر روشهای فوق به درد شما نمی خورد ، موارد زیر را دنبال کنید و انجام دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا باید گوشی را فلش یا فرمت کنیم؟ چه فرقی دارند؟

  • در تلفن های اندرویدی ، در صورت کمبود باتری ، حالت صرفه جویی در انرژی فعال می شود. در این حالت ممکن است تمام اتصالات از جمله Wi-Fi ، بلوتوث ، داده تلفن همراه و غیره از بین بروند. به همین دلیل ، مطمئن شوید که تلفن شما شارژ کافی دارد.
  • در تلفنهای Android ، حتماً حالت جفت سازی و حالت کشف را بررسی کنید و مراحل بالا را دنبال کنید تا همه تنظیمات به درستی اعمال شود.
  • ممکن است مشکلی در شارژر هندزفری وجود داشته باشد و هندزفری به درستی شارژ نشود. برای این کار مطمئن شوید که شارژر نقصی ندارد. برای اطلاعات در مورد نحوه شارژ مناسب هندزفری بلوتوث ، پیشنهاد می کنیم مقاله مناسب شارژر هندزفری بلوتوث را در وب سایت بخوانید نوار کناری.
  • برای رفع خطا ، هندزفری را به بلوتوث متصل نکنید ، تلفن خود را در حالت هواپیما تنظیم کنید و یک بار تلفن خود را دوباره راه اندازی کنید. بر اساس تحقیقات ما ، این روش در از بین بردن انواع سر و صدا موثر است.
  • اگر از تلفن قدیمی استفاده می کنید ، ممکن است وقفه به دلیل نسخه کم سیستم عامل تلفن شما باشد. در این حالت ، شما باید هندزفری یا تلفن خود را تغییر دهید.

بیاموزید که چگونه هندزفری بلوتوث را از 0 تا 100 به تلفن وصل کنید

چرا هندزفری بلوتوث به تلفن متصل نیست؟ هدف از نوشتن این مقاله پاسخ به این س questionال بود؛ همانطور که در این مقاله بحث کردیم ، دلایل زیادی از جمله سر و صدا از روتر Wi-Fi ، فاصله بین دستگاه ها ، شارژ ناکافی تلفن و هندزفری ، هندزفری جعلی ، مشکلات سخت افزاری دستگاه ها ، شارژر هندزفری نادرست ، نیاز به فعال سازی جفت شدن وجود دارد. حالت و قابل جابجایی در تلفنهای Android ، فعال کردن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی و غیره ممکن است دلیل عدم اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن باشد. اگر از روش دیگری استفاده می کنید ، نظرات خود را در بخش نظرات با کاربران و دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا