لوازم جانبی

چرا کابل HDMI صدا ندارد؟

چرا کابل HDMI صدا نمی کند؟ چرا هنگام اتصال کنسول به تلویزیون صدا قطع می شود؟ چگونه می توان هنگام اتصال به HDMI مشکل قطع صدا را برطرف کرد؟ اگر با مشکلات و س questionsالات مشابهی روبرو شده اید ، این مقاله برای پاسخگویی به سوالات شما نوشته شده است. HDMI یک رابط انتقال صدا و تصویر است که به شما امکان می دهد تصاویر با کیفیت بالاتر را مشاهده کنید. اما وقتی یک لپ تاپ را به تلویزیون یا هر دو دستگاهی که دارای درگاه HDMI هستند وصل می کنید ، ممکن است با مشکلاتی مانند گرفتگی مواجه شوید. با ما همراه باشید تا علل اصلی وقفه نویز هنگام اتصال به HDMI را به طور کامل بررسی کرده و راه حل هایی برای از بین بردن آنها ارائه دهید.

بررسی کابل HDMI از نظر سلامت فیزیکی

نمای کلی کابل HDMI برای سلامت جسمی

ابتدا ، ابتدا از سالم بودن کابل و عدم وجود پارگی و خم شدن اطمینان حاصل کنید. اگر مطمئن نیستید که کابل HDMI ایمن است یا خیر. سعی کنید لپ تاپ خود را به دستگاه دیگری مانند کنسول ، مانیتور ، تلویزیون و غیره وصل کنید تا ببینید هنوز مشکل صدا وجود دارد یا خیر. استفاده از کابلهای بی کیفیت می تواند مشکلات صوتی و تصویری ایجاد کند. مطمئن شوید که از کابل با کیفیت hdmi برای اتصال دستگاه های خود استفاده می کنید. برای خرید لوازم تبلت ، موبایل ، کابل مبدل نوع C به HDDM ، کابل hdmi و سایر لوازم جانبی مورد نیاز خود ، از منوی بالا تا دسته محصول مورد نظر. محصول آنلاین درخواست شده

رفع مشکل صدا با کابلhdmi  

نکات مهم برای عیب یابی صدا با سیم hdmi

ممکن است دلایل مختلفی برای پخش نشدن صدا وجود داشته باشد ، بنابراین پیشنهاد می کنیم موارد زیر را با دقت مرور کنید. دو سر کابل را حرکت دهید. اطمینان حاصل کنید که کابل به طور ایمن به هر دو دستگاه متصل شده است. ممکن است کابل به درستی وصل نشده یا شل شده باشد. گاهی اوقات پورت hdmi دستگاه شما ممکن است آسیب دیده یا معیوب باشد. در این حالت ، حتی تصویر را نخواهید دید.

اگر دستگاه شما پورت دیگری دارد ، کابل را به پورت دیگری وصل کنید. اگر صدا هنوز کار نمی کند ، بلندگوی تلویزیون ، مانیتور و هر دستگاهی که می خواهید به آن متصل شوید را بررسی کنید. سپس سیستم عامل یا دستگاه Windows را به آخرین نسخه به روز کنید. قبل از اتصال کابل به دستگاه های خود ، هر دو دستگاه را خاموش کنید ، سپس کابل HDMI را وصل کرده و دستگاه های خود را روشن کنید. اگر دستگاه شما بدون اتصال سیمی بی صدا است ، موارد زیر را امتحان کنید:

شاید این مطلب جذاب باشد
تمیز کردن هندزفری آیفون

رفع مشکل پخش نشدن صدا با کابل Hdmi در ویندوز

عیب یابی پخش صدا کابل Hdmi در Windows

ممکن است در تنظیمات صدای ویندوز شما مشکلی وجود داشته باشد. برای اطمینان از اعمال صحیح این تنظیمات ، روی نماد بلندگو در نوار وظیفه راست کلیک کرده و صدا را انتخاب کنید. در پنجره ای که از برگه پخش گزینه دستگاه hdmi که می خواهید باز می شود یا روی دستگاه خروجی دیجیتال راست کلیک کرده و سپس تنظیم به عنوان پیش فرض دستگاه را انتخاب کنید دستگاه خود را به عنوان پیش فرض تنظیم کنید. اگر می خواهید لپ تاپ را به تلویزیون وصل کنید ، صدا از تلویزیون پخش می شود. لازم به ذکر است که اگر می خواهید صدا را از لپ تاپ خود پخش کنید ، در همان قسمت پخش ، بلندگوی خود را انتخاب کرده و تنظیم را به طور پیش فرض کلیک کنید. در نهایت ، تنظیمات را با ok ذخیره کنید.

بدافزار‌ها علت قطع شدن صدا hdmi

درایورهای صوتی خود را به روز کنید

ممکن است یک مشکل نرم افزاری باشد و درایورها سازگار نباشند. به همین دلیل ، پس از اطمینان از سالم بودن کابل hdmi ، درایور صدا و کارت گرافیک را بررسی می کنیم. برای انجام این کار ، روی This Computer راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده devie manager را کلیک کنید. در این مرحله ، قسمت کنترل های ویدیویی و بازی را باز کنید و کارت گرافیک و کارت صدا خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

برای به روزرسانی از منوی صفحه Device Manager ، برگه نمای را انتخاب کرده و گزینه نمایش دستگاه های مخفی را کلیک کنید. این درایورهای مخفی را نشان می دهد. در همان صفحه Device Manager از بخش دستگاه سیستم ، روی گزینه High Definition Audio Controller راست کلیک کرده و فعال کردن . اگر گزینه فعال به هر دلیلی اعمال نمی شود ، روی این گزینه راست کلیک کرده و این بار ویژگی را انتخاب کنید. در پنجره بعدی در برگه پیش فرض عمومی روی گزینه فعال کردن دستگاه در پایین صفحه کلیک کنید و در نهایت ok را کلیک کنید. مطمئن شوید که درایور کارت گرافیک شما در این قسمت به روز شده است یا خیر.

بزرگترین وب سایت لوازم جانبی موبایل در ایران است که دو کابل نوع C خریداری می کند گوشی شیشه ای ، لوازم جانبی موبایل ، تبلت ، ساعت هوشمند و کابل hdmi شما می توانید وارد صفحه مورد نظر شده و سفارش خود را بین مدل های مختلف با مارک های مختلف ثبت کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
هر چیزی که باید درباره درآمدزایی از اینستاگرام بدانید! (راه های کسب درآمد در اینستاگرام)

بدافزار‌ها علت قطع شدن صدا hdmi

بدافزار باعث ایجاد انسداد می شود hdmi

با نصب یک آنتی ویروس قوی یا استفاده از Windows Firewall همه دستگاه ها را اسکن کنید. ممکن است نرم افزارهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شده و عملکرد رانندگان شما را مختل کند. با اسکن فایل های خود ، می توانید از نصب یا عدم نصب بدافزار مطمئن شوید. همچنین نرم افزار نصب شده روی سیستم خود را در قسمت کنترل پنل برای امنیت بیشتر بررسی کنید. اگر نرم افزاری را که نصب نکرده اید یا مشکوک مشاهده می کنید ، آن را حذف کنید. به خاطر داشته باشید که اگر از نرم افزار سیستم اطلاع ندارید ، آن را به متخصص بسپارید. اگر در روزهای اخیر مشکلی در صدا با کابل hdmi نداشته اید ، آخرین نرم افزاری را که روی سیستم خود نصب کرده اید حذف کنید ، ممکن است این نرم افزار به درستی کار نکند.

لازم به ذکر است که اگر در اتصال تلفن خود به تلویزیون مشکل دارید ، مقاله نحوه اتصال تلفن خود به Read Connect TV در وبلاگ جانبی.

مشکل صدا و تصویر کابل hdmi با پاکسازی دیسک

وقتی از سیستم خود استفاده می کنید ، خواه در حال وب گردی هستید یا با نرم افزار خاصی کار می کنید یا به موسیقی گوش می دهید ، فیلم تماشا می کنید ، و غیره ، سیستم فایل های موقت را در حافظه پنهان خود ایجاد می کند. گاهی اوقات این فایل های موقت می توانند در برخی اتصالات و نرم افزار تداخل ایجاد کنند. فایل ها و پوشه های موقت را حذف کنید تا مطمئن شوید hdmi متعلق به این نوع فایل نیست. برای حذف فایل ها و پوشه های موقت در منوی Start ، Disk CleanUp را تایپ کرده و Enter را فشار دهید. در صفحه ایجاد شده ، فایل های موقت را که می خواهید با بررسی حذف کنید انتخاب کنید و در نهایت Clean files system را در پایین صفحه و در نهایت ok را انتخاب کنید.

قطع صدا و تصویر یک مشکل ثابت برای کاربران هنگام کار با دستگاه های مختلف است ، بنابراین از قطع شدن کابل بدون دست جلوگیری کنید. این مقاله را خودتان بخوانید و از قطع شدن هندزفری خود جلوگیری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشکل فضاپیمای ناسا در میانه‌ی سفر به ماه برطرف شد

کامل چرا کابل hdmi صدا ندارد؟ از کابلهای کم کیفیت

استفاده نکنید

کابلهای ضعیف با کیفیت پایین می تواند مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کند ، از جمله وقفه در صدا و تصویر. استفاده از لوازم جانبی با کیفیت منجر به تجربه کاربر دلپذیر در روند کار می شود. در این مقاله ، ما عمدتا دلایل اصلی عدم وجود صدا در کابل HDMI را بررسی کرده ایم و راه حل ها و نکات زیادی را برای حل این مشکل توضیح داده ایم. امیدواریم این مقاله مشکل گیر کردن HDMI را برطرف کند.

کاربران گرامی ، اگر از روش دیگری برای حل مشکل قطع صدا با hdmi استفاده می کنید ، نظر خود را در قسمت نظرات بنویسید. همچنین برای مشاهده انواع لوازم جانبی با کیفیت از منوی بالا ، به دسته مورد نظر خود رفته و محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا