لوازم جانبی

بهترین مارک بلندگوهای بلوتوث

بلندگوی بلوتوث بیشترین صحبت را در روزهای سرگرمی دارد! اسپیکر بلوتوث یکی از پرکاربردترین گجت های دنیای ما است که با صدای آن شادی ها و غم ها را مرور می کنیم و وقت خود را می گذرانیم. اگر می خواهید برای لپ تاپ ، کامپیوتر ، تلفن یا حتی مسافرت خود یک بلندگوی بلوتوث بخرید ، این مقاله برای شما نوشته شده است تا بهترین بلندگوهای بلوتوث را بشناسید و یکی از آنها را متناسب با نیاز خود دریافت کنید.

چگونه یک اسپیکر بلوتوثی مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک بلندگوی بلوتوث مناسب انتخاب کنیم؟

ابتدا باید تعیین کنید که می خواهید بلندگو را در چه محیطی خریداری کنید. آیا مطمئن هستید که می خواهید اسپیکر بلوتوث خود را خریداری کنید؟ اگر می خواهید برای لپ تاپ یا رایانه خود بلندگو جمع و جور و کوچکی خریداری کنید ، بهتر از استفاده از بلندگوی بلوتوث است. اسپیکر بلوتوث در اتاق نشیمن و آشپزخانه قابل استفاده است و به راحتی نیازهای محیط را برآورده می کند. اما اگر به صدای بیشتری احتیاج دارید ، باید تحقیقات بیشتری انجام دهید.

اگر می خواهید بلندگوی شما دستیار صوتی باشد ، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که از دستیار Google یا دستیار صوتی Alexa پشتیبانی کنند. مسئله بعدی باتری اسپیکر است. باتری بلندگوی استاندارد باید حدود 10 تا 15 ساعت دوام داشته باشد و این شارژ بیشتر نیازهای روزانه و اوقات فراغت ما را برآورده می کند. نوع استفاده ، میزان صدای مورد نیاز ، باتری و ویژگی های مورد نظر شما مشخص می کند که کدام بلندگو برای شما مناسب است. در ادامه بهترین بلندگوی بلوتوث جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا سوکت شارژ گوشی خراب می شود؟ چطور این مشکل را حل کنیم؟

اسپیکر بلوتوثی Sonos Move؛ بهترین برند اسپیکر بلوتوثی در جهان

اسپیکر بلوتوث Sonos Move ؛ ضد آب و مجهز به سیستم صوتی Google

بلندگوی بلوتوث Sonos Move ابعاد 23.87 × 16.00 × 12.7 سانتی متر با وزن 3 کیلوگرم ، ضد آب و باتری باتری 10 ساعت که مجهز به دستیار صوتی الکسا و گوگل برای کمک به شما در کارهای هوشمند است . همچنین می توانید زمان را با الکسا و دستیار صوتی Google بررسی کنید. بلندگوی Sonos Move 400 دلار قیمت دارد و از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است. یکی از مهمترین ویژگی های این اسپیکر سازگاری بسیار زیاد آن با Spotify و AppMusic است.

اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom؛ بهترین برند اسپیکر بلوتوثی در جهان

اسپیکر بلوتوث UE Hyperboom سنگین اما قدرتمند

اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom با ابعاد 36 32 32 19 19.05 سانتی متر ، وزن آن 5.59 کیلوگرم و باتری آن 24 ساعت است ، که برای مهمانی ها و فضای باز بسیار مناسب است. اسپیکر بلوتوث UE Hyperboom به دستیار صوتی اپل و گوگل سیری مجهز نیست و این می تواند یک ضعف جدی در مقایسه با رقبا باشد. این اسپیکر صدای عالی دارد و طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. بلندگوی بلوتوث UE Hyperboom قیمتی در حدود 400 دلار دارد و می تواند برای لپ تاپ ، کامپیوتر ، تلفن و همچنین در مهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار گیرد.

اسپیکر بلوتوثی JBL Link 20؛ بهترین برند اسپیکر بلوتوثی در جهان / / >> / /”

اسپیکر بلوتوث JBL Link 20 ؛ سبک ، ضد آب و مقرون به صرفه

بلندگوی بلوتوث JpL Link 20 ، جمع و جور و کوچک ، ضد آب ، با ابعاد 21. 08.9. 4 سانتی متر است و باتری آن 10 ساعت است که 200 دلار قیمت دارد. این اسپیکر زیبا به دستیار صوتی اپل مجهز شده است و با آن می توانید به راحتی همه چیزهای هوشمند خانه را کنترل کنید. طراحی اسپیکر بلوتوث JBL Link 20 بسیار مقاوم و بسیار ارزان تر و کارآمدتر از رقبای خود است. برای خرید انواع بلندگوهای مدل jbl در وب سایت جانبی ، به خرید بلندگوی بلوتوث jbl بروید و بلندگوی بلوتوث مورد نیاز را انتخاب کنید.

اسپیکر بلوتوثی Bose SoundLink؛ بهترین برند اسپیکر بلوتوثی در جهان

اسپیکر بلوتوث Bose SoundLink ؛ سبک ، ضد آب و بسیار زیبا

اسپیکر بلوتوث Bose SoundLink دارای ابعاد 10.7 10. 10.7 18 18.5 سانتی متر ضد آب ، وزن 0.9 کیلوگرم و باتری 16 ساعته حدود 300 دلار است. این اسپیکر به دلیل سبک بودن و ضد آب بودن که مورد علاقه کوهنوردان و جنگلبانان است بسیار زیباست. کیفیت صدای خیره کننده بلندگوهای بلوتوث Bose SoundLink منجر به کیفیت فوق العاده بالای آن شده است. اسپیکر قابل حمل ، ضد آب ، زیبا ، سبک و مجهز بهترین دستیار صوتی اپل و گوگل است ، هر آنچه که نیاز داریم. برای دیدن بلندگوهای قابل حمل به وب سایت جانبی مراجعه کنید.

بهترین اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب

بهترین بلندگوی بلوتوث ارزان قیمت

در بالا ما 4 مدل از بهترین بلندگوهای جهان را ارائه داده ایم. اما به خاطر داشته باشید که این اسپیکرهای بلوتوث مارک دار در مقایسه با مارک های کمتر شناخته شده بسیار گران هستند. بلندگوهای بلوتوث میان رده می توانند به راحتی نیازهای روزمره ما را برآورده کنند و ما می توانیم از آنها برای تأمین نیازهای خود با قیمت مناسب تری استفاده کنیم. یکی از کارکردهایی که شاید امروز در ایران برای ما کمتر مفید باشد ، دستیار صوتی بلندگوها است.

این ویژگی ، همراه با مقاومت در برابر آب ، هزینه نهایی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. اگر برای استفاده از بلندگوی بلوتوث حتی در یک مهمانی نیازی به دستیار صوتی و ضدآب ندارید ، برای خرید دقیق تر و کارآمدتر مقاله راهنمای خرید بلندگوهای بلوتوث را ارائه می دهیم.

بهترین بلندگوی قابل حمل در ایران

بهترین بلندگوی بلوتوث وسیله ای است که نیازهای ما را به بهترین شکل ممکن برآورده می کند. در این مقاله بهترین بلندگوی بلوتوث جهان را معرفی کردیم که شامل Sonos Move ، Bose SoundLink ، JBL Link 20 و UE Hyperboom بود. اما مارک های کمتر شناخته شده ای نیز وجود دارند که از کیفیت بهتر و قیمت پایین تری برخوردار هستند و می توان از آنها برای تأمین نیازهای روزمره زندگی آنها استفاده کرد.

به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین بلندگوی بلوتوث را با قیمت مناسب برای مشاهده مدل ها و مارک های مختلف آینده بخوانید ، برای پاسخگویی به نیازهای خود انتخاب های دقیق تری انجام دهید. کاربران گرامی ، اگر از بلندگوی بلوتوث استفاده می کنید ، تجربه خود را با استفاده از این ابزار بسیار مفید در قسمت نظرات با شخص ثالث و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا