لوازم جانبی

اندازه عکس را در Android کاهش دهید

عکس یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توانید با تلفن انجام دهید. امروزه تلفن های هوشمند در سفری هستند که هر ساله با نوآوری های خود در دوربین ها ، مصرف کنندگان را متعجب می کند. اما مشکلی که امروزه مصرف کنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که اندازه هر عکس چیزی بین 4 تا 12 مگابایت است. از آنجا که حافظه تلفن برای موسیقی ، شبکه های اجتماعی ، برنامه ها ، کتاب ها ، فیلم ها و انواع دیگر پرونده ها و اسناد استفاده می شود ، فضای زیادی از دوربین قابل اختصاص نیست.

اما راه حل چیست؟ اندازه تصویر را کاهش دهید. کاهش دقیق عکس ها می تواند بهترین روش برای افزایش اندازه عکس ها باشد تا هم بتوانیم عکس های بیشتری بگیریم و هم آنها را در تلفن ذخیره کنیم و در صورت لزوم از آنها استفاده کنیم. ما به شما اطمینان می دهیم که یک بار و برای همیشه این مقاله را بخوانید ، می توانید به راحتی با گوشی اندرویدی خود از شر عکس های حجیم خلاص شوید.

چرا کاهش اندازه عکس در Android مهم است؟

هنگام ثبت نام یا قرار دادن تبلیغ در یک وب سایت ممکن است با خطای “اندازه تصویر باید کمتر از 100 کیلوبایت باشد” روبرو شوید. بسیاری از وب سایت ها به شما اجازه نمی دهند حجم زیادی از عکس ها را برای ثبت نام ، تبلیغات و غیره بارگذاری کنید. به همین دلیل ، ما باید بتوانیم یاد بگیریم که چگونه اندازه عکس ها را در Android کاهش دهیم تا بتوانیم به راحتی از اندازه عکس های خود بکاهیم و در صورت لزوم کارها را جلو ببریم.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟

اندازه تصاویر در تلفن های هوشمند مدرن بسیار زیاد است و نمی توانید عکس های زیادی را در تلفن خود ذخیره کنید. این مشکل همچنین یکی از دلایلی است که ما می خواهیم اندازه عکس را در اندروید جدی بگیریم. در این راستا ، شما باید هر از چند گاهی عکس ها و فیلم های خود را به رایانه ، هارد اکسترنال یا لپ تاپ خود منتقل کنید. برای انتقال پرونده ها از تلفن به سیستم می توانید از کابل نوع C استفاده کنید. از Lightning Cable استفاده کنید. اگر کابل رابط کاربری شما اصلی نیست ، روند انتقال عکس و فیلم از تلفن به سیستم کند خواهد شد. اگر پورت خالی برای اتصال تلفن به لپ تاپ ندارید ، می توانید از usb hub

استفاده کنید

چگونه حجم عکس را در گوشی کم کنیم؟

چگونه می توان اندازه عکس تلفن را کاهش داد؟

برای کاهش اندازه عکس در Android دو روش وجود دارد. قبل از گرفتن عکس یا فیلم با تلفن ، ابتدا به منوی تنظیمات تلفن بروید. در قسمت تنظیمات ، می توانید کیفیت عکس ها و فیلم ها را روی حالت قرار دهید تا بتوانید بدون استفاده از نرم افزار ، عکس هایی با حجم کم بگیرید.

تلفن های هوشمند امروز دارای چندین دوربین هستند. قبل از گرفتن عکس و فیلم ، می توانید پیکسل های دوربین را به دلخواه تغییر دهید تا بتوانید با خروجی صحیح عکس بگیرید. اگر می خواهید عکس ها و فیلم های بزرگ خود را به رایانه منتقل کنید تا این کار را به درستی انجام دهید ، مقاله انتقال پرونده ها از تلفن به رایانه را انتقال دهید. روش دوم استفاده از برنامه های بهینه سازی عکس است. با نصب برنامه فشرده سازی عکس ، به راحتی می توانید اندازه عکس های اندرویدی خود را در عرض چند ثانیه کاهش دهید. در زیر بهترین برنامه برای کاهش اندازه عکس ها در اندروید را ارائه خواهیم داد.

بهترین برنامه تغییر اندازه عکس Android

یکی از محبوب ترین و سریع ترین برنامه ها برای کاهش اندازه تصویر Android ، Photo Compress است. این برنامه کاملا رایگان است و به راحتی می تواند از دست دادن اندازه عکس های شما بدون افت کیفیت. می توانید این برنامه را از فروشگاه Play نصب کنید. یکی از مزایای استفاده از برنامه Photo Compress این است که علاوه بر کاهش اندازه عکس ، می توانید تصاویر را به دلخواه تغییر دهید و برش دهید.

هنگامی که تغییرات دلخواه را در برنامه ایجاد کردید ، می توانید خروجی عکس را در شبکه های اجتماعی یا هر برنامه دیگری به اشتراک بگذارید. اگر از حجم یا کیفیت خروجی بهینه شده خود راضی نیستید ، مقادیر را تغییر دهید تا میزان صدا کاهش یابد تا بتوانید حجم دلخواه را بدست آورید. لازم به ذکر است که به دلیل عفونت ویروسی ، ممکن است دوباره حافظه تلفن غیرضروری پر شود. به همین دلیل شما باید دلیل پر بودن حافظه گوشی را بررسی کنید.

برنامه کاهش حجم عکس، بدون افت کیفیت در اندروید برنامه کاهش عکس بدون ضرر در اندروید

شاید این مطلب جذاب باشد
نحوه نصب برنامه بر روی ساعت هوشمند خود

یکی دیگر از بهترین برنامه های کاهش عکس در Android ، LIT Photo Compress & Resize است. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند و جذاب است و در چند ثانیه می تواند به طور موثر عکس های بزرگ شما را کاهش دهد بدون اینکه کیفیت کیفیت را از بین ببرد به راحتی می توانید این برنامه محبوب و رایگان را از فروشگاه Play بارگیری و نصب کنید. فشرده سازی و تغییر اندازه عکس LIT با کاهش تعداد رنگ در آن ، به راحتی اندازه عکس شما را کاهش می دهد ، که در خروجی نهایی چندان قابل توجه نیست.

از چه روشی برای کاهش اندازه عکس ها در Android استفاده می کنید؟

همانطور که در بالا بحث شد ، برای کاهش اندازه عکس در Android دو روش وجود دارد. روش اول تنظیم کیفیت خروجی تصویر در حالت meduim با استفاده از تنظیمات تلفن است. روش دوم بهینه سازی عکس های با حجم بالا با استفاده از برنامه های تغییر اندازه عکس مانند فشرده سازی عکس یا LIT عکس فشرده سازی و تغییر اندازه است.

همچنین می توانید عکس ها و فیلم های بزرگ را به رایانه و لپ تاپ خود منتقل کنید. بعضی اوقات فایلهای نامشخص فضای تلفن را پر می کنید که باید از این نوع پرونده ها در فضای تلفن خود خالی کنید. اگر در این مقاله به کمک نیاز دارید ، نحوه آزاد سازی حافظه تلفن بخوانید. اگر از روش دیگری برای کاهش اندازه عکس در Android استفاده می کنید ، نظرات خود را با ما و سایر کاربران وبلاگ جانبی در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا