لوازم جانبی

این نکات را قبل از خرید میکروفون ضبط صدا بدانید!

امروزه تولید محتوای ویدئویی ، جریانی و صوتی (پادکست) به یکی از کارهای جانبی مهیج تبدیل شده است ، که اگر شخص مسیر درست را انتخاب کند بدون شک می تواند منبع خوبی برای پول باشد. اهمیت کیفیت و وضوح تصویر مناسب در تولید محتوای ویدیویی و پادکست بر هیچکس پوشیده نیست. بنابراین انتخاب امکانات و تجهیزات اساسی در ابتدای کار بسیار مهم است.

آیا برای ضبط صدا نیاز به خرید میکروفن هستم؟!

ممکن است فکر کنید در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، که بیشتر مردم به دلیل محتوای آن هستند ، دیگر هیچ کس علاقه ای به پادکست و محتوای ویدیویی ندارد. اما حقیقت چیز دیگری است.

اکثر افراد روزانه دو یا سه ساعت در اینستاگرام بدون هدف می گذرانند ، اما هیچ کدام دوست ندارند برای دیدن برخی از مطالب در اینستاگرام هزینه بپردازند. در مقابل ، ما می توانیم بسیاری را پیدا کنیم که مایل به پرداخت هزینه برای دیدن محتوای آموزشی ارزشمند یا گوش دادن به رمان صوتی مورد علاقه خود هستند.

این به معنای شروع یک رقابت واقعی بین محتوای ویدیویی و پادکست ها است. همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد ، مهم است که مسیر درست را برای خود انتخاب کنید. البته این فقط 50٪ کار بود و 50٪ باقیمانده به تهیه تجهیزات مناسب بستگی داشت.

اگر شما نیز تصمیم دارید وارد دنیای محتوای ویدیویی و صوتی (پادکست ها) شوید و از آن برای تولید و ضبط تصاویر و صداهای با کیفیت برای درآمدزایی استفاده کنید ، اساسی ترین و اقتصادی ترین ابزار مورد نیاز شما میکروفون و چراغ زنگ چراغ های زنگ دار).

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه در کمترین زمان ممکن گوشی شیائومی را آنلاک بوت لودر کنیم؟

در این مقاله سعی داریم اطلاعات لازم و جامع را برای خرید بهترین میکروفون برای ضبط صدا ارائه دهیم تا با آگاهی و دقت کامل در تهیه این دستگاه بتوانید آن را خریداری کنید. البته ، اگر قصد خرید میکروفون برای گوشی خود را دارید ، پیشنهاد ما به شما خرید میکروفون یقه ای برای تلفن خود است همچنین تلفن همراه را بخوانید.

خرید میکروفون برای ضبط صدا

مشخصات بهترین میکروفون ضبط

امروزه میکروفون ها در زندگی روزمره ما دارای انواع و کاربردهای مختلفی هستند و از نظر نوع اتصال ، مدل پذیرش (مدل قطبی) ، کیفیت و میزان صدا و … با یکدیگر متفاوت هستند.

در مورد خرید میکروفون صوتی نگرانی وجود دارد. عوامل بسیاری در انتخاب بهترین میکروفون ضبط تأثیر می گذارند ، مهمترین آنها مهارت و تجربه شما ، بودجه ، محیط ضبط ، قالب پادکست و موارد دیگر است. قبل از خواندن ادامه مقاله ، می توانید به صفحه بررسی بروید و یک میکروفون صوتی خریداری کرده و انواع میکروفون را مشاهده کنید.

ضبط کننده صدا یا هندزفری بلوتوث خریداری کنید؟!

اولین سوالی که ممکن است هنگام شروع و انتخاب بهترین میکروفون ضبط شده برای همه ما بوجود بیاید این است که آیا فقط وقتی تصمیم به ایجاد پادکست داریم فقط باید هزینه زیادی برای خرید بهترین میکروفون ضبط کنیم؟

شاید فکر کنید که اصلاً به میکروفون پادکست نیازی ندارید و با کمک لوازم جانبی تلفن و میکروفون لپ تاپ می توانید کار خود را شروع کنید. در پاسخ شما ، باید بگوییم که درست است که این دستگاه ها می توانند فایل های صوتی را ضبط کنند ، اما در واقع این ایده به هیچ وجه مناسب نیست.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه عمر گوشی را افزایش دهیم؟ ساده ترین راه برای جلوگیری از خرابی گوشی

اگر این را می دانید که بیشتر افراد پادکست ها را از طریق هدفون یا هندزفری بلوتوث گوش می دهند ، توجه داشته باشید و اگر کیفیت صدای ضبط شده ضعیف باشد ، برای شنونده بسیار آزار دهنده خواهد بود و متأسفانه قسمت زیادی از مخاطبان خود را از دست خواهید داد . اما اگر از هندزفری بلوتوث با کیفیتی مانند Apple AirPad به درستی استفاده کنید ، احتمالاً نتایج خوبی خواهید گرفت.
خبر خوب این است که میکروفون ها در انواع مختلف و دامنه قیمت وجود دارند. بنابراین ، اگر بودجه کمی دارید ، انتخاب میکروفون ارزان قیمت و اقتصادی بسیار بهتر از استفاده از لپ تاپ و میکروفون تلفنی است.

ضبط صدا با هندزفری

ویژگی های میکروفون ایده آل ضبط صدا چیست؟

همه ما هنگام ایجاد محصول معیارهایی را براساس کار و حرفه خود در نظر می گیریم. به عنوان مثال ، وقتی تصمیم به خرید لپ تاپ می گیریم ، معمولاً به میزان رم ، توان پردازنده ، وسایل جانبی ، حافظه و غیره توجه می کنیم ، یا وقتی می خواهیم تلفن همراهی را از فروشنده برای مارک بخریم ، اندازه آن حافظه ، ما در مورد اندازه تلفن ، صفحه نمایش ، هندزفری بلوتوث ، قدرت پردازش ، مواد مورد ، سیستم عامل ، دوربین و لوازم جانبی تلفن س questionsال می کنیم و سپس تصمیم به خرید می گیریم.

به طور کلی ، میکروفن خوبی است که بتواند صدای واقعی منبع صوتی شما را با دقت ضبط کند. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از مهندسین صدا در کار خود از preamps و میکروفون استفاده می کنند که به راحتی می تواند رنگ خاصی به صداهای ضبط شده آنها اضافه کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشکلی در اتمام شارژ باتری تلفن بدون استفاده و بررسی راه حل وجود دارد

ویژگی های یک میکروفون خوب برای ضبط صدا

شاید از خود بپرسید که هنگام انتخاب بهترین میکروفون پادکست چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟ مهمترین ویژگی هایی که برای خرید میکروفون صوتی مناسب باید در نظر گرفت به شرح زیر است:

  • نوع میکروفون: اولین قدم در انتخاب بهترین میکروفون ضبط ، انتخاب نوع میکروفن بر اساس وضعیت مالی و نوع کار است.
  • کنترل صدای دریافتی: یکی از عملکردهای مهمی که تأثیر مستقیمی بر کیفیت صدای خروجی دارد ، کنترل میزان صدا است که به شما امکان می دهد میزان صدای دریافتی را کنترل کنید.
  • الگوی قطبی یا جهت گیری: الگوی قطبی در واقع تعیین می کند که میکروفون چگونه صدای شما را بشنود! به زبان ساده ، اصوات از زوایای مختلف توسط میکروفون به طور یکسان شنیده و ضبط نمی شوند و همه الگوی متفاوتی برای خود دارند.
  • فیلترهای صوتی: تلفظ برخی حروف مانند B و C صداهای سختی ایجاد می کند که می تواند محتوای صوتی شما را هنگام ضبط خراشیده کند. امکاناتی مانند حذف فرکانس بالا و پایین ، استفاده از فیلترها برای نرم شدن صدا ، استفاده از فیلتر Pop و موارد دیگر. آنها نقش مهمی در بهبود کیفیت صدا ، از بین بردن صداهای ناخواسته و افزایش تمایل شنونده به کار شما خواهند داشت.

آخرین صحبت در مورد خرید میکروفون صوتی

انتخاب و خرید بهترین میکروفون صوتی برای بهبود کیفیت محتوای صوتی و افزایش تعداد مخاطبان بسیار مهم است. اگر ما در مورد بهترین میکروفون ضبط صحبت می کنیم ، این بدان معنا نیست که شما باید به دنبال گرانترین میکروفون موجود در بازار باشید. بلکه منظور ما مدلی است که متناسب با نیازهای شما و از همه مهمتر متناسب با بودجه شما باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیفون ۱۵ اولترا باتری بهتر و امکان فیلم‌برداری ۸K خواهد داشت

بسیاری از افراد بسته به سطح تجربه و نیاز خود حتی با میکروفن USB با قیمت متوسط ​​شروع می کنند و پس از کسب مهارت و تجربه به مدل های گران قیمت و پیشرفته تری روی می آورند. تحقیقات خود را کامل کنید و نکات ارائه شده برای خرید میکروفون را دنبال کنید. در آخر ، پیشنهاد می کنیم در صورت داشتن هرگونه سوال یا انتقاد در قسمت نظرات ، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا