لوازم جانبی

بررسی 3 مشکل رایج در هندزفری‌ها و راه حل رفع مشکلات

همه ما حداقل یک‌بار با خراب شدن هندزفری‌ها سر و کله زده‌ایم. انواع هندزفری‌های سیمی و غیرسیمی به دلایل مختلف از جمله استفاده نادرست ممکن آسیب دیده و از کار بیفتند. تجربه ما در فروشگاه اینترنتی جانبی نشان داده که 3 ایراد رایج در انواع هندزفری وجود دارد. در این مقاله مشکلات رایج هندزفری را بررسی و بهترین راه‌حل را به شما ارائه می‌کنیم. اگر هندزفری شما خش خش می‌کند، صدای آن پخش نمی‌شود یا تنها صدای موزیک بدون صدای خواننده پخش می‌شود، در این مقاله همره جانبی باشید. راه حل برطرف شدن هر سه مشکل را آموزش می‌دهیم.

پخش نشدن صدا از هندزفری؛ مشکلی که گریبان‌گیر همه است

بسیاری از افراد حداقل یک‌بار با مشکل پخش نشدن صدا از هندزفری مواجه شده‌اند. بنابراین نگران نباشید و مطمئن باشید که تنها نیستید. برای حل این مشکل چند راهکار وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم قدم به قدم همراه با ما آن‌ها را انجام دهید.

·      مطمئنید هندزفری شما سالم است؟

برای شروع باید از سلامت هندزفری اطمینان پیدا کرد. پیشنهاد می‌کنیم هندزفری خود را به یک دستگاه دیگر مثل لپ تاپ یا گوشی دیگری به جز موبایل خودتان متصل کنید. اگر مشکل از هندزفری باشد، نباید در هیچ دستگاه دیگری هم به درستی کار کند.

·      یک اشتباه ساده؛ شاید به بلوتوث دیگری متصل هستید!

شاید خیلی ساده به نظر بیاید، اما ممکن است هندزفری بلوتوث شما به دستگاه دیگری متصل شده است. عموماً افرادی که به طور همزمان از چند Device مختلف مثل گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت استفاده می‌کنند با این مشکل مواجه می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که هندزفری به همان دستگاهی وصل است که در حال کار با آن هستید.

شاید این مطلب جذاب باشد
طریقه فعال سازی گوشی شیائومی

یکی از مشکلات رایج هندزفری‌های بلوتوثی اتصال به دستگاه‌های دیگر است

·      گرد و غباری که مانع اتصال می‌شود!

یکی دیگر از مشکلات خروجی صدا مربوط به پورت هندزفری است. با گذشت زمان پرز و گرد و خاک زیادی وارد این پورت می‌شود. این مساله باعث می‌شود که هندزفری سیمی نتواند به درستی داخل پورت قرار گرفته و امکان پخش صدا میسر شود. نیازی نیست که به فکر خرید هندزفری سیمی باشید، فقط کافی است با یک مسواک یا چوب پنبه داخل پورت را تمیز کنید. شاید برای شما جالب باشد که گاهی اوقات سوکت شارژر گوشی هم دچار همین مشکل می‌شود و گوشی به صورت کامل شارژ نمی‌شود. به همین دلیل هر چند وقت یک‌بار سوکت‌ها و خروجی‌های مختلف گوشی را به صورت کامل تمیز کنید.

·      چک کردن تنظیمات گوشی

اگر هنوز مشکل پخش نشدن صدا وجود دارد، در این قسمت با ما باشید. گام بعدی مراجعه به تنظیمات گوشی و انجام تنظیمات صحیح است. در گوشی‌ از مسیر Settings>>> connected devices دستگاه مورد نظر را پیدا و گزینه Connect را انتخاب کنید. معمولاً هندزفری بی سیم شیائومی، سامسونگ با این مشکل مواجه می‌شوند و با چک کردن تنظیمات به راحتی می‌توان این مساله را حل کرد.

·      گام آخر؛ مراجعه به تعمیرکار، وقتی هیچ راهی نیست

اگر هیچ کدام از راه‌حل‌های بالا جواب نداد، بهتر است با یک تعمیرکار مراجعه کنیم. به احتمال زیاد مشکلی در داخل هندزفری به وجود آمده است. اگر هندزفری شما گارانتی دارد، بهتر است از ضمانت‌نامه استفاده و  هندزفری معیوب خود را با یک هندزفری سالم تعویض کنید.

اگر هیچ کدام از راهکارهای ارائه‌شده مناسب نبود، فقط بایستی به تعمیرکار مراجعه کنید

صدای موزیک بدون خواننده پخش می‌شود

دومین مشکل رایج هندزفری‌ها و البته عجیب‌ترین آن‌ها پخش صدای موزیک بدون خواننده در پس‌زمینه است. به عبارت دیگر در این حالت شما فقط صدای موزیک را می‌شنوید و خبری از صدای خواننده نیست. گاهی اوقات هم صدای خواننده قطع و وصل شده با طرز گوش‌خراشی پخش می‌شود. در این شرایط 3 راه حل وجود دارد.

  • جک هندزفری شکسته است: به احتمال زیاد جک هندزفری شما دچار آسیب و شکستگی‌شده و تنها راه چاره تعویض و تعمیر هندزفری است.
  • برنامه پخش موسیقی شما آپدیت نیست: گاهی اوقات مشکل از برنامه پخش موسیقی است. در این حالت یا برنامه دیگری را برای پخش موزیک انتخاب کرده یا برنامه موزیک خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.
  • خرابی در سوکت هندزفری: یکی دیگر از علل ایجاد چنین مشکلاتی، خرابی سوکت هندزفری است. در این صورت هم چاره‌ای به جز مراجعه به یک تعمیرکار هندزفری وجود ندارد.
شاید این مطلب جذاب باشد
چه چیزی باعث می شود تلفن شما از برنامه Android خارج شود؟ از خراب شدن دستگاه خود جلوگیری کنید!

هندزفری من خش خش می‌کند؟ چه کار کنم؟

خش خش هندزفری سومین مشکل رایج در میان هندزفری‌ها است. اولین گام تمیز کردن هندزفری است. با یک پنبه و به صورت خیلی نرم، کل هندزفری را تمیز کنید. در مرحله دوم بهتر است سوکت و خروجی هندزفری را چک کنید. معمولاً این مشکل هم در نهایت به دست یک تعمیرکار ماهر حل می‌شود.

راهنمای کامل رفع مشکلات هندزفری را در وبلاگ جانبی مطالعه کنید

پیش از خرید هندزفری وبلاگ جانبی را بخوانید!

در این مقاله مشکلات رایجی هندزفری را بررسی کردیم. اما دنیای هندزفری بسیار بزرگ و گسترده است. ما پیش‌تر در جانبی مقالات تخصصی و کاربردی زیادی برای رفع مشکلات هندزفری، تکنیک‌ها و راهنمای خرید هندزفری منتشر کرده‌‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم اگر همه راه حل‌های بالا را انجام داده و نتیجه نگرفتید و در نهایت به فکر خرید یک هندزفری جدید افتاده‌اید، پیش از خرید مقالات زیر را مطالعه کنید.

شما از تجربیات و راهکارهای خود برای رفع مشکلات رایج هندزفری بنویسید

مشکلات رایج هندزفری؛ شما برای ما بنویسید

در این مقاله مشکلات رایج هندزفری را بررسی و راه‌حل رفع این مشکلات را توضیح دادیم. در انتهای مقاله هم یک منبع اطلاعاتی ارزشمند برای رفع مشکلات و راهنمای خرید انواع هندزفری در اختیار شما گذاشتیم. امیدواریم اطلاعات ارائه‌شده در این مقاله برای شما کاربردی باشد. حالا نوبت به شما است تا از تجربه خود را خراب شدن هندزفری‌ها برای ما بنویسید. چه مشکلاتی داشتید و چطور مشکلات هندزفری خودتان را حل کردید؟

در پایان باید بگوییم که شما می‌تواند بهترین هندزفری‌های موجود در انواع و اقسام برندها و کاربردهای مختلف را از فروشگاه جانبی تهیه کنید. تمامی محصولات جانبی شامل ضمانت است. برای سفارش محصول به فروشگاه ما سر بزنید و از بین هزاران هندزفری موجود بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
هر چیزی که باید درباره درآمدزایی از اینستاگرام بدانید! (راه های کسب درآمد در اینستاگرام)

 

یمایم.  ب

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا