لوازم جانبی

راهنمای خرید لوازم گیمینگ

برای گیمرها، داشتن یک اتاق گیم رویایی بزرگ است. اتاقی که می‌توان ساعت‌ها و حتی روزها فقط و فقط به بازی پرداخت. مهم نیست از حضور شما در دنیای گیم چه مدت زمانی گذشته است. خرید لوازم گیمینگ یکی از مهم‌ترین اصول و پیش نیازها برای حضور در میان حرفه‌ای ها است. در این مقاله از وبلاگ جانبی، فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل می‌خواهیم یک راهنمای کامل برای خرید لوازم گیمینگ در اختیار شما بگذاریم. لوازمی که می‌تواند سطح بازی شما را چندبرابر بهتر کند.

چرا به لوازم تخصصی گیمینگ نیاز داریم؟ به باشگاه حرفه‌ها خوش آمدید

دنیای گیم پر از جذابیت است. شاید برای کسانی که هنوز حضور در این دنیا و جذابیت‎های آن را تجربه نکرده‌اند، ساخت یک اتاق گیم و تهیه لوازم گیمینگ کار عاقلانه‌‌ یا هیجان انگیزی نیست. اما حرفه‌ای‌ها دنیای گیم می‌دانند که خرید لوازم اورجینال و جذاب گیمینگ نقطه ورودی به باشگاه حرفه‌ای ها است. یک گیمر ساعت‌های زیادی در طول روز را مشغول بازی کردن است. طبیعتاً برای افزایش عملکرد و موفقیت در دنیای گیم باید از ابزارهای تخصصی استفاده کنیم. از طرف دیگر هرچقدر لوازم تخصصی و یک اتاق مخصوص برای گیمینگ داشته باشید، شانس برنده شدن و تبدیل شدن به یک هیولای دنیای گیم بیشتر خواهد بود.

تصاویری از یک اتاق گیمینگ حرفه‌ای؛ جادوی گیمینگ

برای اینکه کمی با فضای اتاق و وسایل گیمینگ آشنا شوید، در این قسمت 4 تصویر از زیباترین و هیجان‌انگیز ترین اتاق‌های گیم دنیا را قرار داده‌ایم. اتاق‌هایی مملو از هیجان و رینگ‌هایی واقعی برای رقابت جویان.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل ال جی G3

نمایی از یک اتاق گیمینگ حرفه‌ای

نمایی از اتاق های گیمینگ جذاب همراه با وسایل حرفه ای بازی

راهنمای کامل خرید لوازم گیمینگ برای ساخت یک اتاق گیم حرفه‌ای

راهنمای خرید لوازم گیمینگ برای شروع حرفه‌‌ای در دنیای گیمرها

برای ساخت یک بهشت گیم، به چه چیزهایی نیاز داریم؟

احتمالاً تصاویر بالا حسابی شما را هیجان زده کرده و مشتاق خرید لوازم گیمینگ برای ساخت یک اتاق گیم حرفه‌‌ای هستید. در این بخش از مقاله همراه ما باشید تا بهترین وسایل گیمینگ را تهیه کنید.

·      میز و صندلی؛ تخت پادشاهی در دنیای گیم

یک گیمر حرفه‌ای ساعات زیادی را روی صندلی و پشت میز خود می‌نشیند. میز و صندلی گیمینگ باید راحت و نرم باشد. اگر از صندلی عادی استفاده کنید، دچار کمردرد و دردهای عضلانی خواهید شد. دقت داشته باشید که گیمینگ یک شغل حرفه‌ای به حساب می‌آید و شما قرار است سال‌های زیادی را در این صنعت فعالیت کنید. بنابراین استفاده از ابزارهای درست و راحت، به سلامتی شما کمک می‌کند. یک صندلی سبک و صد البته ارگونومیک به نشستن درست و تسلط بیشتر بر بازی کمک زیادی می‌کند.

·      مانیتور گیمینگ؛ به یک صفحه اکتفا نکنید

یکی دیگر از ابزارهای مهم گیمرها، مانیتور بازی است. معمولاً توصیه می‌شود که یک مانیتور با ابعاد مناسب اتاق و ترجیحاً بزرگ تهیه کنید. هرچقدر دید شما نسبت به بازی بیشتر باشد، شانس موفقیت خود را افزایش می‌دهید. نکته بعدی این است که سعی کنید از چند مانیتور مختلف استفاده کنید. استفاده همزمان از چند مانتیور باعث تسلط بیشتر بر بازی و تمرکز حین بازی خواهد شد.

·      موس و کیبورد گیمینگ؛ دست ها باید آزاد باشند

شاید مهم‌ترین ابزار برای یک گیمر موس مخصوص و کیبورد گیمینگ باشد. کیبوردها و موس‌های مخصوص گیم با ارگونومی و هدف گیم طرح شده‌اند. به طوری که استفاده از آن‌ها در طولانی مدت دست را خسته نمی‌کند و گیمر می‌تواند ساعت‌های پای یک بازی بنشیند.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه از مدت زمان روشن بودن کامپیوتر خبردار شویم؟

راهنمای کامل انتخاب و خرید لوازم گیمینگ

·      هدفون گیمینگ؛ بدون صدا مزه نمی‌دهد

گیمرها عاشق هیجان هستند و بخشی زیادی از این هیجان به خاطر صدا است. خرید یک هدفون شیک و با کیفیت، لذت حضور در دنیای گیم را بیشتر می‌کند. پیشنهاد ما این است که برای خرید هدفون گیمینگ به صفحه قیمت هدفون در جانبی مراجعه کنید. علاوه در صفحه فوق اگر به مقاله بهترین هدست واقعیت مجازی، سری بزنید انواع مختلف هدست‌های مجازی را بررسی و بهترین مدل را به شما معرفی کرده‌ایم.

هدفون گیم باید سبک و با کیفیت باشد. با توجه به اینکه شما ممکن است ساعت‌ها از هدفون استفاده کنید، هدفون‌‌های سنگین به سلامتی شما آسیب جدی وارد می‌کنند.

·      کیس گیمینگ؛ گرانترین وسیله برای گیم

خرید یک کیس خوب برای گیمینگ هزینه زیادی روی دست شما می‌گذارد. البته چاره‌ای به جز هزینه کردن نیست. یک کیس خوب اسلحه و موتور شما در دنیای گیم است. البته شما می‌توانید وسایل مختلف کیس را جداگانه تهیه و کیس را سر هم کنید.

·      لپ‌تاپ‌ گیمینگ؛ اسلحه شما در میدان نبرد گیم

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز گیمرها، لپ تاپ گیمینگ است. لپ تاپ های گیمینگ با قیمتی بالاتر از لپ‌تاپ‌های معمولی به فروش می‌رسند. سخت افزار این لپ‌‌تاپ‌ها جزء بالاترین سخت افزارها است. با توجه به تعدد مدلهای لپ تاپ گیمینگ ترجیح ما این است که مدلی معرفی نکنیم. شما می‌توانید با بودجه مورد نظر خود لپ تاپ ها را مقایسه و در نهایت بهترین لپ تاپ را انتخاب کنید.

شما چه تجربه‌ای از خرید لوازم گیمینگ دارید؟

چرا هیچ مدلی معرفی نکردیم؟

احتمالاً این سوال برای پیش آمده که چرا هیچ مدل از وسایلی که معرفی کردیم را به شما پیشنهاد ندادیم. در حقیقت با توجه به نوسانات مختلف بازار مثل نوسانات قیمتی و موجودی انبار ترجیح دادیم که هیچ مدلی را معرفی نکنیم. کمی گشت و گذار در سایت های گیمینگ می‌تواند مدلهای مختلف را به شما نشان داده و معرفی کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
دلیل لق شدن ال سي دي ايفون و اندروید چیست و چطور می توان آن را حل کرد؟

آیا وسایل دیگری برای طراحی یک اتاق گیم نیاز داریم؟

وسایلی که تا اینجا معرفی کردیم، اصلی‌ترین ابزارها برای طراحی اتاق گیمینگ است. اما شما هنوز هم می‌توانید وسایل دیگری را به این لیست اضافه کنید. پایه نگهدارنده موبایل، عایق های صوتی، وب کم، دوربین و هزاران قطعه دیگر هم می‌تواند بخشی از سبد خرید شما را برای ساخت یک اتاق گیم حرفه‌ای باشد.

راهنمای خرید لوازم گیمینگ؛ برای ما از دنیای گیم بنویسید!

در راهنمای خرید لوازم گیمینگ سعی کردیم از جنبه‌های مختلف خرید و ساخت یک اتاق گیمینگ را بررسی کنیم. اما با توجه به اینکه گیم بسیار جذاب و هیجان انگیز است، دلمان نمی‌آید که این مقاله را اینجا به پایان ببریم. پیشنهاد میکنیم شما تجربه خود از خرید وسایل گیم و ساخت یک اتاق گیمینگ را در زیر همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا