لوازم جانبی

با میکروفون آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشکل را برطرف کنید

یکی از رایج ترین مشکلات آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ، کمبود صدا هنگام مکالمه آیفون است. اگر آیفون 7 یا آیفون 7 پلاس دارید ، ممکن است مشکل میکروفون عجیبی هم داشته باشید که هنگام تماس یا عکس گرفتن جواب نمی دهد.

در این موارد ، احتمالاً از خود می پرسید که راه حل میکروفون های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس چیست. برای درک علل این مشکل و وارد کردن راه حل هایی برای پاسخ به این سوال ، ادامه این مقاله را دنبال کنید.

مشکل نرفتن صدا در هنگام مکالمه آیفون

مشکل میکروفن آیفون 7 میکروفون آیفون هنگام مکالمه و عکس گرفتن کار نمی کند

آیفون 7 در هنگام راه اندازی و پس از دریافت به روزرسانی های جدید با مشکلات مختلفی روبرو شد. به عنوان مثال ، برخی از آنها با مشکل پرش از آنتن روبرو بودند که قبلاً در مقاله ای کامل در مورد مشکل آنتن آیفون با پرش 7 و راه های رفع آن بحث شده بود.

مشکل میکروفون آیفون 7 یکی دیگر از این مشکلات است. مخصوصاً اگر آیفون 7 یا 7 پلاس با iOS 11.3 دارید ، احتمال اینکه این مشکل را داشته باشید بیشتر است. مشکل کمبود صدا هنگام مکالمه یا بی صدا کردن آیفون 7 بسیار رایج است به طوری که حتی اپل آن را می پذیرد و پیشنهاد می کند برای رفع آن به یک سرویس مجاز اپل مراجعه کنید. در ادامه به علل این مشکل و چگونگی حل آن خواهیم پرداخت.

دلایل بروز مشکل کار نکردن میکروفن آیفون 7

دلایل عدم شنیدن صدا هنگام مکالمه با آیفون

به طور کلی ، دلایل بروز مشکل میکروفون آیفون 7 به دو دسته تقسیم می شوند: نرم افزار و سخت افزار.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشخصات دقیق دوربین آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس فاش شد

در بیشتر موارد ، این مشکل به دلیل مشکلات نرم افزاری هنگام به روزرسانی تلفن رخ می دهد. با این حال ، اگر از تلفن به درستی مراقبت نکنید و به تلفن ضربه نزنید ، می تواند باعث اختلال در عملکرد میکروفون آیفون نیز شود. به همین دلیل گرفتن محافظت از تلفن از یک فروشگاه معتبر بسیار مهم است و می تواند در آینده مشکلات پیشگیری زیادی ایجاد کند.

رفع مشکل میکروفون آیفون 7 در IOS 11.3

عیب یابی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس و راه حل میکروفون در iOS 11.3

بسیاری از افراد پس از به روزرسانی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به iOS 11.3 ، با مشکل گیر کردن آیفون روبرو شده اند. اگر مشکل نرم افزار مربوط به خطاهای iOS باشد ، هیچ صوتی در هنگام تماس صوتی یا رو در رو نمی تواند منتقل شود ، یا ممکن است دکمه میکروفون خاکستری شود. همچنین ، ممکن است گاهی اوقات میکروفون در هنگام ضبط فیلم مشکلی ایجاد نکند ، اما هنگام برقراری تماس کار نمی کند. اگر این علائم را تجربه می کنید ، چندین راه حل برای شما وجود دارد:

به نسخه جدید iOS به روز شوید ؛ بهترین راه حل مشکل میکروفون آیفون 7

اگر تلفن شما از نسخه iOS 11.3 نیز برخوردار است ، بهترین راه حل برای شما این است که تلفن خود را به روز کنید. در نسخه های جدید iOS ، اپل بسیاری از اشکالات و مشکلات قبلی را برطرف می کند و در بیشتر موارد ، پس از به روزرسانی ، مشکل کمبود صدا هنگام مکالمه با آیفون نیز برطرف می شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
یاسمین مقبلی؛ کاندیدای زن سفر به ماه

با خاموش کردن لوازم جانبی بلوتوث میکروفون آیفون خود را برطرف کنید

در بسیاری از موارد ، میکروفون و بلندگوی اصلی آیفون هنگامی که تلفن بدون اطلاع شما به یکی از دستگاه های بلوتوث اطراف متصل می شود ، خراب می شوند. خاموش کردن بلوتوث در تلفن و حذف دستگاه های جفت شده می تواند این مشکل را برطرف کند. به یاد داشته باشید که هدست های بی کیفیت و دستگاه های بلوتوث می توانند تلفن شما را دچار مشکل کنند. هدست بلوتوث اصلی کاملاً سازگار با iPhone می تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

تلفن را بازنشانی کنید ، آخرین راه حل برای رفع مشکل نرم افزار بی صدا کردن میکروفون iPhone 7

گاهی اوقات ، حتی پس از به روزرسانی و قطع اتصال بلوتوث ، مشکل میکروفون آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هنوز حل نشده است. بازنشانی تلفن و بازنشانی تمام تنظیمات تلفن به تنظیمات پیش فرض کارخانه در نهایت می تواند به حل مشکل میکروفون آیفون کمک کند.

مشکل سخت افزاری میکروفن آیفون 7

میکروفن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به دلیل مشکلات سخت افزاری خاموش است

اگر هیچ یک از راه حل های فوق به درد شما نمی خورد ، میکروفون آیفون 7 شما احتمالاً یک مشکل سخت افزاری است و باید توسط یک مرکز خدمات معتبر اپل تعمیر شود.

علائم مشکل میکروفون اپل

به طور کلی ، هیچ نشانه روشنی وجود ندارد که مشکل میکروفون از سخت افزار یا نرم افزار موجود در آیفون های مختلف باشد و فقط سرویس می تواند مطمئن باشد که مشکل از سخت افزار یا نرم افزار است. در اکثر موارد ، در صورت بروز مشکل سخت افزاری ، نرم افزار تماس روی تلفن باز نمی شود و حتی در حین ضبط ویدئو ، اخطار قطع شدن میکروفون را مشاهده خواهید کرد. همچنین ممکن است اعلانی در مورد بی صدا بودن بلندگو و میکروفون دستگاه مشاهده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
کدام مارک ساعت هوشمند بهتر است؟ ما بهترین مارک ساعت هوشمند را به شما معرفی می کنیم

دلایل مشکل سخت افزاری میکروفون تلفن اپل

آیفون شما همیشه در معرض خطر جدی برای سلامت اجزای داخلی خود از جمله میکروفون است. به عنوان مثال ، چند قطره آب می تواند به میکروفون گوشی آسیب برساند. با این حال ، علت اصلی مشکلات سخت افزاری در آیفون شوک های کوچک و بزرگ است. با تهیه قاب گوشی می توانید امنیت گوشی خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده و از هزینه های خیره کننده تعمیر جلوگیری کنید.

همچنین بخاطر داشته باشید که به جز تلفن های اپل ، همه تلفن ها با چنین خطاهایی روبرو هستند. آمارها نشان می دهد بیش از 70 درصد تلفن ها به دلیل ضربه خوردن از شکستگی یا مشکلات سخت افزاری رنج می برند. این آسیب ها به خصوص در تبلت ها و تلفن های بزرگتر دیده می شود. اگر از رایانه لوحی با تلفن خود یا به عنوان تلفن پایه استفاده می کنید ، اکنون آن را با قاب قرص دریافت کنید دستگاه خود را در برابر ضربه محافظت کنید.

خلاصه

در این مقاله ، من مشکل میکروفون های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را بررسی کردم و با راه حل های آن آشنا شدم. امیدواریم با استفاده از این راه حل ها بتوانید مشکل را با تلفن خود حل کنید. می توانید سوالات خود را در مورد مشکلات بلندگو و میکروفون در تلفن های اپل در بخش نظرات مطرح کنید. کارشناسان حرفه ای ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا