لوازم جانبی

ایرپاد پرو بخرید یا نه! مرور ایرپاد پرو و ​​ایرپاد معمولی

مقایسه ایرپاد پرو با سایر ایرپاد ها برای افرادی که ایرپاد می خرند بسیار مهم است. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از تلفن های هوشمند ، انواع مختلف ابزارهای م effectiveثر و مناسب تولید و روانه بازار می شوند. یکی از این دستگاه های جدید و هیجان انگیز AirPads است که به بخشی جدایی ناپذیر از گوشی های اپل تبدیل شده است. مصرف کنندگان و طرفداران برند اپل همیشه محصولات جدید آن را مرحله به مرحله و با پیشرفت های این برند خریداری و دنبال می کنند.

ویژگی های ایرپاد پرو و بررسی معایب ایرپاد پرو افرادی که از محصولات اپل مانند هندزفری اپل ، آیفون و تبلت اپل استفاده می کنند و همچنین دوست دارند از یک جفت هندزفری بی سیم برای گوش دادن به آهنگ ها یا تماس های خود استفاده کنند ، قطعاً به سراغ Apple AirPads می روند. واقعا گزینه خوبیه البته بسیاری از افراد ایرپاد پرو را با یکدیگر مقایسه می کنند تا این محصول اپل را بهتر بشناسند.

کیفیت بالای محصولات اپل تصمیم گیری و انتخاب از بین محصولات الکترونیکی آن را مشکل می کند. یکی از جدیدترین ایرپادهای معرفی شده توسط برند اپل ، ایرپاد پرو است که نسخه جدید و بالاتری از ایرپادهای قبلی اپل است. اگرچه ایرپادها از نظر ظاهر بسیار شبیه به هم هستند ، اما هنوز تفاوت های قابل توجهی بین مدل های مختلف وجود دارد و به عنوان مثال ، افراد بیشتر احتمال دارد ایرپاد پرو را با سایر مدل ها مقایسه کنند. اما وقتی صحبت از انتخاب و خرید می شود ، همیشه از خود می پرسیم: “آیا این نسخه جدید ارزش هزینه اضافی دارد؟” اگر به دنبال پاسخ خوبی برای این سال هستید و می خواهید ایرپاد پرو را با سایر ایرپادهای معمولی اپل مقایسه کنید ، گوش به زنگ باشید.

ویژگی های ایرپاد را حدس بزنید ، مقایسه مناسب بین ایرپاد معمولی و ایرپاد پرو را انجام دهید!

ایرپاد ها دستگاه های هندزفری بلوتوث بی سیم هستند که توسط مارک Apple طراحی و تولید شده اند. نمونه اولیه ایرپاد در سپتامبر 2016 و نسل دوم آنها در مارس 2019 معرفی شد. علاوه بر نسخه های قبلی ایرپاد ، ایرپاد پرو و ​​ایرپاد مکس نیز طراحی و فروخته شد. به مدت دو سال ، ایرپادهای اپل به محبوب ترین و پرفروش ترین لوازم جانبی اپل تبدیل شده اند که موجی از طرفداران را به خود جلب کرده است. یکی از دلایلی که ایرپاد پرو با سایر ایرپاد ها مقایسه می کند طراحی منحصر به فرد و قابلیت های بی نظیر آن است.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا صدای گوشی آیفون کم می شود؟ چطور می توان این مشکل را حل کرد؟

ایرپادها علاوه بر بازتولید صدای مورد نظر از میکروفون ، همراه با شتاب سنج داخلی و سنسورهای نوری ، دارای یک آشکارساز ضربه (برای مثال ، دو ضربه سریع و یکی پس از دیگری برای قطع علاوه بر این ، لنت های گوش طوری طراحی شده اند که داخل گوش قرار می گیرند. بنابراین ، هنگامی که صدا از گوش خارج می شود ، به طور خودکار آن را قطع می کنند. با این حال ، برخی از کاربران می دانند که این یک ایراد ایرپاد پرو است!

کارایی ایرپاد پرو

ایرپاد پرو و ​​ویژگی های آن را مقایسه کنید (به ویژگی های ایرپاد پرو مراجعه کنید)

Airpods Pro (AirPods Pro) نسخه پیشرفته تر و جدیدتری از AirPads اپل است که در اکتبر 2019 معرفی شد و در دسترس طرفداران این مارک محبوب قرار گرفت. این گوشگیرها دارای فناوری حذف صداهای مزاحم در اطراف خود ، همراه با طراحی خاص و زیبا هستند. همچنین این نسخه کیفیت صدا را نسبت به مدل های قبلی خود بهبود بخشیده و البته با قیمت بسیار بالاتری (حدود 249 دلار) برای فروش عرضه می شود. وقتی مردم ایرپاد پرو را مقایسه می کنند ، متوجه می شوند که این سری با ایرپادهای اپل متفاوت است.
ایرپاد پرو دارای اکولایزر تطبیقی ​​است و همچنین ضد آب است ، که در کنار سایر ویژگی های برجسته ، آن را به یک انتخاب مناسب برای استفاده در طول زمان تبدیل می کند. ورزش و دویدن در حقیقت ، ایرپاد پرو نشان دهنده قله خلاقیت و سالها تلاش فناوری بی سیم است که در نهایت منجر به محصولات کارآمد و حرفه ای شده است. شاید بتوان این خلاقیت و محبوبیت را عاملی برای قیمت بالای این محصول جذاب دانست.

شاید این مطلب جذاب باشد
روت کردن گوشی به چه معناست؟

مقایسه ایرپاد پرو و ​​ایرپاد معمولی ؛ کدام گزینه مناسب تر است؟

در مقایسه با ایرپاد پرو ، ایرپاد پرو شبیه ایرپادهای معمولی اپل به نظر می رسد ، اما در واقع تغییرات مهمی را متحمل شده است که انتخاب بین ایرپاد را مشکل می کند. اما چه تغییراتی می تواند چنین تفاوت قیمتی را توجیه کند و طرفداران را وادار به خرید نسخه جدیدتر ایرپاد ، ایرپاد پرو کند که بهترین ایرپاد بی سیم 2021 لقب گرفته است؟

تشخیص خودکار دستگاه اتصال

هر دو ایرپاد معمولی و ایرپاد پرو دارای عملکرد خودکار هستند. این ویژگی به این معنی است که AirPads می تواند به راحتی و به طرز شگفت انگیزی بین دستگاه های ساخت اپل حرکت کند و دستگاه مورد استفاده را بطور خودکار تشخیص دهد. این یک ویژگی عالی برای AirPads است که متناسب با اکوسیستم اپل طراحی شده است.

تشخیص خودکار دستگاه با ایرپاد پرو

مقاومت در برابر آب مهمترین ویژگی مثبت AirPad Pro

است

افرادی که علاقه مند به استفاده از هندزفری در محیط باشگاه هستند ، طبیعتا باید هزینه بیشتری برای ایرپاد خود بپردازند و به سراغ ایرپاد پرو بروند. این نوع ایرپاد در برابر آب و عرق مقاوم است. در حالی که نسخه معمولی این ویژگی را ندارد. البته شما بهتر می دانید که این قابلیت ضدآب به این معنا نیست که بتوانید آن را در استخر و به مدت طولانی در آب قرار دهید ، قطعاً بدتر می شود. اگر می خواهید برای چنین شرایطی هندزفری داشته باشید ، بهتر است هدفون شنا مناسب انتخاب کنید.

حذف نویز مزاحم ، حذف نویز AirPad Pro

از مقایسه ایرپاد پرو با سایر سری های ایرپاد شگفت زده خواهید شد. شاید یکی از تفاوت های اصلی بین دو ایرپاد توانایی آنها در حذف نویز مزاحم باشد. ایرپادهای معمولی کاهش نویز را انجام نمی دهند ، فقط عایق صدا هستند. اما در طراحی ایرپاد پرو ، این مشکل به صورت حرفه ای تر برطرف شده و توانایی حذف کامل نویز را دارد. به عبارت دیگر ، تنظیمات این توانایی به طور مداوم 200 بار در ثانیه انجام می شود تا همه صداهای مزاحم و محیط را از بین ببرد و صدایی بلند را به گوش شما برساند.

شاید این مطلب جذاب باشد
فرسودگی گوشی چیست و چگونه می توان آن را برطرف کرد؟

ویژگی کاهش نویز ایرپاد پرو با بروزرسانی iOS 14 همچنین امکان ایجاد صدای سه بعدی (شبیه سازی صدای مجازی) را نیز فراهم می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد هنگام تماشای فیلم صدای نزدیک خود را احساس کنید (به عنوان مثال ، هنگام تماشای فیلم ، صدای عبور هواپیما را درست هنگام عبور از بالای سر خود خواهید شنید). این ویژگی به همراه ویژگی دیگر ایرپاد پرو ، یعنی خلوص صدا ، یکی از ویژگی ها و مزایای متمایز این ایرپاد است.

فشار هوای ایرپاد را تنظیم کنید

توانایی تنظیم فشار داخلی در ایرپاد باعث می شود هنگام استفاده از هندزفری توگوشی احساس ناراحتی کنید. در واقع ، این دریچه ها به تعادل فشار هوای مزاحمی که با تبادل فشار در گوش شما تجمع یافته کمک می کند. این ویژگی در ایرپاد پرو به عنوان یک سانروف بسیار کوچک گنجانده شده است ، بنابراین می توانید بدون احساس ناراحتی مدت طولانی تری از ایرپاد استفاده کنید.

اکولایزر ایرپاد پرو و تنظیمات ایرپاد پرو

ایرپاد پرو را با ویژگی اکولایزر سازگار در این سری مقایسه کنید

یکی دیگر از ویژگی های عالی AirPad Pro ، اکولایزر تطبیقی ​​است. این ویژگی در واقع مربوط به قابلیت حذف نویز محیط از ایرپاد پرو است که از طریق میکروفون داخلی آن انجام می شود. این میکروفون کوچک که می تواند میزان صدا را اندازه گیری کند ، قابلیت بهینه سازی صدا را نیز دارد.

AirPad Pro Series قابل تنظیم

نکته دیگری که باید با ایرپاد پرو مقایسه کرد این است که هنگام انتخاب سری مناسب گوشی ها و اندازه برای گوش ، ایرپاد پرو تنوع بیشتری نسبت به ایرپاد معمولی دارد. در داخل جعبه ایرپاد پرو چندین جفت سری هندزفری با اندازه های مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها مناسب ترین اندازه را انتخاب کنید. اگر هنوز در انتخاب خود شک دارید ، می توانید از قابلیت تشخیص اپل استفاده کنید. برای این منظور ، اپل مناسب ترین سری را با توجه به اندازه و شکل گوش شما با یک تست سریع صدا اعلام می کند. نحوه تعویض سری AirPad Pro بسیار ساده است و می تواند به عنوان جایگزینی برای سایر مجموعه های هندزفری بلوتوث انجام شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه می توانم تلفن خود را از حالت بازیابی خارج کنم؟

عمر باتری ایرپاد

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ایرپاد استفاده از جعبه باتری است. این به خود قاب اجازه می دهد تا 19 ساعت شارژ جداگانه ایرپاد را ارائه دهد. از طرف دیگر ، باتری ایرپاد به گونه ای طراحی شده است که در 5 ساعت شارژ می شود. اما عمر باتری ایرپاد پرو حدود 4.5 ساعت است که در صورت خاموش شدن عملکرد حذف نویز ، عمر باتری را افزایش می دهد.

از دیگر تفاوت ها و ویژگی های ایرپاد پرو معمولی می توان به وضوح بیشتر صدا ، ظاهر کمی کوتاهتر و بزرگتر و قیمت بالاتر ایرپاد پرو اشاره کرد.

وقتی تصمیم به خرید ایرپاد پرو یا یک ایرپاد معمولی دارید ، به هیچ یک از لوازم جانبی فکر نکنید!

به خاطر داشته باشید که خرید لوازم جانبی AirPod چیزی نیست که به ذهن شما خطور می کند. لوازم جانبی ایرپاد پرو و لوازم جانبی ایرپاد ساده با بهترین قیمت.

طول عمر باتری ایرپاد پرو

اکنون زمان تصمیم گیری است. کدام ایرپاد بخریم؟

در مقایسه با AirPad Pro ، بهتر است قبل از اینکه در مورد گزینه هایی که انتخاب می کنیم شک نداشته باشیم ، با خود صادق باشیم. از ایرپاد برای چه مواردی استفاده می کنیم؟ اگر هدف شما صحبت کردن و گوش دادن به موسیقی است ، AirPad Pro با ویژگی حذف نویز واضح می تواند تجربه ای عالی باشد.

اگر تنها هدف شما عمر باتری خوب و کیفیت صدا است ، باید ایرپاد معمولی را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید از ایرپد برای ورزش استفاده کنید ، باید گزینه ضد آب را انتخاب کنید. در کنار همه اینها ، بهتر است به بودجه برنامه ریزی شده نگاه کنید و پس از در نظر گرفتن هدف خود ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

در نهایت ، اگر س questionsالی در ذهن دارید ، می توانید در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی ساید در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا