لوازم جانبی

دستیار صوتی Google بدون اجازه شما محیط شما را ثبت می کند!

وقتی می دانید که دستیار صوتی تلفن همراه شما گاهی اوقات بدون فعالسازی یا حتی بدون اجازه شما صدای فراگیر را ضبط می کند ، چه احساسی دارید؟! هیچ کس از تماشا شدن خوشحال نمی شود. در گزارش های اخیر ، گوگل ادعا می کند که دستیار صوتی Google گاهی اوقات مخفیانه صدای محیط را ضبط می کند. برای مشاهده این خبر جنجالی را تماشا کنید.

دسترسی گوگل به صدای شما بدون فراخوانی Google Assistant

دسترسی Google به صدای شما بدون تماس با Google Assistant

دستیار صوتی Google را می توان به راحتی فعال کرد. فقط بگویید ok google . اما اکنون مشخص شده است که دستگاه فوق العاده گوگل گاهی بدون اجازه شما جاسوسی می کند و صدای فراگیر را ضبط می کند.

طبق گزارشی که توسط androidauthority منتشر شد ، مقامات Google به یکی از اعضای دولت هند گفتند که کارکنان شرکت در حال گوش دادن به مکالمات با کاربر با دستیار Google هستند! شاید تعجب کنید ، اما این خبر قبلاً توسط گوگل تأیید شده است. نگرانی های فزاینده ای وجود دارد که سایر منابع اطلاعاتی گزارش می دهند که با ضبط صدای اطراف توسط دستیار صوتی Google ، امنیت مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری تهدید می شود.

واکنش گوگل نسبت به ضبط صدای محیط با Google Assistant

پاسخ Google به ضبط صدای اطراف با دستیار Google

پیشتر ، گوگل ادعا کرده بود که کارکنانش به برخی از صداهای رابط کاربری که همراه با تلفن همراه یا بلندگوی هوشمند ضبط شده ، دسترسی دارند و به مکالمات حساس گوش نمی دهند پاسخ داده اند. اما چگونه می دانیم که مکالمات ما شنیده نمی شود؟ این ضبط صدا برای چیست؟ چرا گوگل باید از صدای رابط کاربری آگاه باشد؟ چگونه Google از صدای فراگیر و صدای کاربر استفاده می کند؟

شاید این مطلب جذاب باشد
رینگ لایت چیست و چه کاربردی دارد؟

گوگل می گوید به منظور بهبود فناوری تشخیص گفتار در زبان های مختلف ، به بخشی از صدای کاربر با دستیار صوتی Google گوش می دهد تا هوش مصنوعی خود را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشد. اطلاعاتی در مورد نحوه ضبط صدای محیط یا نحوه فیلتر شدن و ضبط نشدن مکالمات حساس ما در دسترس نیست!

به طور کلی ، هنوز هیچ پاسخی از سوی گوگل در مورد اینکه چرا صدای محیط اطراف خود را بدون اجازه کاربر ضبط و استفاده می کند ، وجود ندارد. باید منتظر ماند و دید که غول فناوری که دارای دنیایی از اطلاعات مصرف کننده است ، چگونه با ضبط صدا دستیار صوتی خود به این مشکل واکنش نشان می دهد.

درز خبر ضبط صدای محیط با Google Assistant و احتمال واکنش‌های جهانی

دستیار Google نشت اخبار صدای فراگیر و پاسخ جهانی

انتشار چنین خبری می تواند حتی غول فناوری مانند Google را ناراحت کند. گوگل پس از هر فرآیندی همیشه ثابت قدم بوده است. اکنون باید ببینیم در روزهای اخیر چه اتفاقی افتاده است. در آخرین بیانیه مربوط به گوگل ، یکی از نمایندگان گوگل به نشت اخبار اطراف با دستیار گوگل واکنش نشان داد.

یک نماینده Google در ایمیلی در پاسخ به سوال ضبط صدای خبرنگار از دستیار Google گفت که Google نمی تواند در مورد اخبار ناشناس اظهار نظر کند. نماینده Google پیوندی به صفحه دستیار Google Assistant با برچسب “” ارسال کرده است که دستیار Google برای حفظ خصوصی ، ایمن و ایمن اطلاعات شما طراحی شده است. “P>

شعار صفحه امنیتی Google Voice Assistant بدین معناست که Google Voice Assistant برای محافظت و حفظ حریم خصوصی شما طراحی شده است. باید دید پاسخ جهانی به این گزارشها که نشان می دهد گوگل بدون اجازه کاربر به صدای محیط اطراف خود دسترسی دارد ، به کجا ختم می شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی کیبورد لاجیتک MX KEYS MINI؛ گران‌قیمت ولی فوق‌العاده

نظر شما در مورد دستیار صوتی Google ، که صدای فراگیر را ضبط می کند ، چیست؟ در قسمت نظرات ، نظرات خود را با سایر کاربران و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا