لوازم جانبی

چگونه هات اسپات را فعال کنیم؟

اینترنت جهان را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است. با یک کلیک ، به آن سوی کره زمین متصل می شوید و با شخصی صحبت می کنید. اینترنت یکی از خلاقانه ترین اختراعات در تاریخ بشر است. ما توانستیم ابتدا با اتصال شماره گیری ، سپس با adsl و سپس با حالت های بی سیم و تلفن های هوشمند به اینترنت متصل شویم.

امروزه با فعال کردن نقطه اتصال تلفن خود می توانید به راحتی اینترنت را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. نقطه دسترسی یکی از مهمترین ویژگی های تلفن های هوشمند است که در مواقع اضطراری واقعاً م effectiveثر و مفید است. اما چگونه می توان هات اسپات را فعال کرد؟ برای تسلط بر هات اسپات و فعال سازی آن در Android و iOS یکبار برای همیشه به ما بپیوندید.

با هات اسپات گوشی خود را به یک مودم تبدیل کنید.

نقطه داغ چیست و چه کاری انجام می دهد؟

HotSpot HotSpot یک ویژگی تلفن هوشمند است که به شما امکان می دهد اینترنت را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. در واقع ، Hotspot تلفن هوشمند شما را به مودمی تبدیل می کند که می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید.

هنگام بازدید از پارک ها ، کوه ها ، جنگل ها ، دریا و غیره به Wi-Fi دسترسی ندارید. معمولاً همه اپراتورهای ایرانی آنتن های خوب و یکسان در نقاط مختلف ندارند. اگر هر 5 خط آنتن در اینترنت شما پر است ، با فعال کردن نقطه اتصال خود می توانید دیگران را به اینترنت متصل کنید. به یاد داشته باشید که هات اسپات خود را رمزگذاری کنید تا در صورت باز شدن ناگهانی هیچ کس نتواند از اینترنت شما استفاده کند.

برای خانه هایی که تلفن ثابت ندارند یا به دلایلی مخابرات نمی توانند تلفن ثابت خریداری کنند ، می توانید به راحتی یک بسته اینترنت تلفن همراه خریداری کنید ، تلفن خود را به Wi-Fi تبدیل کنید و آن را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ لوازم جانبی موبایل محبوب در دیجی کالا (۹ آذر ۱۴۰۱)

لازم به ذکر است که با خرید RAM گوشی با حافظه بالا ، برنامه های تلفن شما نرم تر و سریعتر باز می شوند و دیگر نیازی به انتقال فایل هایی که از اینترنت بارگیری می کنید به هارد دیسک خارجی یا لپ تاپ ندارید. برای پرسیدن موجودی ، به قیمت RAM گوشی بروید و بسته به نیاز خود ، مارک ها و مدل های مختلف را انتخاب کنید. آنچه را که می خواهید انتخاب کنید و سفارش دهید.

راهنمای فعالسازی هات اسپات در اندروید راهنمای فعالسازی نقطه اتصال Android

مراحل زیر را برای فعال کردن نقطه اتصال در تلفن های Android دنبال کنید:

  1. ابتدا تنظیمات تلفن خود را وارد کنید.
  2. نام نقطه اتصال بسته به مارک تلفن هوشمند شما متفاوت است. اما به طور کلی ، اگر گزینه اتصال و نقطه اتصال تلفن همراه یا نقطه قابل حمل را مشاهده می کنید ، آن را لمس کنید.
  3. سپس با لمس گزینه نقطه قابل حمل یا نقطه اتصال تلفن همراه نقطه اتصال خود را فعال کنید.
  4. در این صفحه ، گزینه تنظیمات نقطه قابل حمل را وارد کنید یا اگر گزینه securirty را مشاهده می کنید.
  5. سپس در قسمت امنیتی گذرواژه نقطه اتصال خود را وارد کنید تا فقط کسانی که دارای گذرواژه هات اسپات هستند بتوانند به اتصال اینترنت شما متصل شوند.

لازم به ذکر است که یک میانبر برای فعال کردن Hotspot در تلفن های Android وجود دارد. فقط کافی است نوار اعلانات خود را پایین بکشید و hotspot خود را نگه دارید تا وارد تنظیمات هات اسپات شوید.

جنابی بهترین فروشگاه آنلاین موبایل در ایران است. برای خرید هدفون ، کابل USB ، شارژر ، مودم ، بلندگو ، هاب یا سایر لوازم جانبی شیائومی برای کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت و تلفن همراه ، باید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و درب منزل تحویل دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا از پاوربانک و شارژر موبایل برای شارژ کردن هندزفری بلوتوث استفاده نکنیم؟

راهنمای فعالسازی هات اسپات در ios

راهنمای فعال کردن نقطه کانونی ios

HotSpot یا HotSpot به طور پیش فرض در تلفن های Android و ios غیرفعال است. مراحل زیر را دنبال کنید تا یک hotspot در ios فعال شود:

  1. ابتدا ، تنظیمات را در iPhone خود وارد کنید.
  2. سپس از قسمت cellular یک شبکه داده تلفن همراه وارد کنید.
  3. پیمایش

  4. و نقطه اتصال شخصی را لمس کنید.
  5. در مرحله بعد ، اطلاعات مورد نیاز را با توجه به اپراتور سیم کارت خود وارد کنید.

راهنمای فعالسازی هات اسپات در ios

  • اگر سیم کارت شما ایرانسل است ، در قسمت APN عبارت mtnirancell
  • اگر سیم کارت شما Rytl است در قسمت APN عبارت rightel
  • و اگر سیم کارت شما همراه اول است ، عبارت mcinet را در قسمت APN وارد کنید.
  1. در این مرحله ، به بخش سلول تلفن خود بازگردید و گزینه سلول را فعال کنید.
  2. اکنون باید به نقطه اتصال تنظیمات تلفن خود بروید و گزینه Personal Hotspot را که ایجاد کرده اید باز کنید.
  3. در این مرحله ، شما باید اجازه دسترسی دیگران را به اینترنت در تلفن خود بدهید. برای این کار ، گزینه Allow others to join را فعال کنید.
  4. سپس از شما خواسته می شود Wi-Fi را در تلفن خود روشن کنید. برای انجام این کار ، روشن کردن Wi-Fi را لمس کنید.
  5. اکنون در این بخش پیشنهاد می کنیم که گذرواژه ای را برای نقطه اتصال خود تعیین کنید. در این مرحله ، نقطه اتصال خود را در گذرواژه Wi-Fi رمزگذاری کنید.

اکنون می توانید به راحتی اینترنت را از طریق مراحل بالا با دیگران به اشتراک بگذارید. برای اتصال به Hotspot از طریق تلفن یا دستگاه دیگر ، باید Wi-Fi را روشن کنید ، پس از شناسایی نام Hotspot و وارد کردن رمز عبور ، می توانید به راحتی به Hotspot Internet متصل شوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
نحوه حذف iPhone از حالت هدفون

هات اسپات چقدر از باتری را مصرف می‌کند؟ هات اسپات چقدر باتری مصرف می کند؟

اگر به دلایلی از نقطه اتصال تلفن خود به عنوان مودم استفاده می کنید ، بهتر است بدانید عمر باتری موبایل شما سریعتر تمام می شود. زیرا باید دائماً باتری خود را شارژ کنید. Hotspot باتری های مشابه Wi-Fi یا GPS مصرف می کند که جزو پر مصرف ترین قسمت های تلفن های هوشمند هستند.

توصیه می شود در صورت نیاز به روشن کردن مکرر نقطه اتصال خود ، از تلفن های همراه برای اشتراک اینترنت استفاده کنید.

محدود کردن کاربران و حجم مصرف اینترنت در هات اسپات محدود کردن کاربران و استفاده از اینترنت در Hotspot

اگر باید دائماً نقطه اتصال خود را برای اطرافیان خود روشن کنید ، بهتر است تعداد کاربران و میزان استفاده از اینترنت را از نقطه اتصال تلفن خود محدود کنید. برای مدیریت بهتر استفاده از اینترنت همراه در تنظیمات Hotspot از گزینه دستگاه های متصل ، می توانید تعداد دستگاه ها و دستگاه هایی را که می توانند به نقطه اتصال شما متصل شوند ، مشخص کنید.

به خاطر داشته باشید که هرچه کاربران بیشتری بتوانند به نقطه اتصال شما متصل شوند ، سرعت اینترنت شما کندتر می شود. همچنین ، در تنظیمات hotspot در قسمت محدودیت داده یا محدودیت داده ها ، می توانید میزان مصرف تمام کاربرانی را که به اینترنت داخل گوش شما متصل می شوند ، محدود کنید. لازم به ذکر است که با این روش حتی می توانید شیار سیم کارت را که اینترنت زیادی مصرف می کند ، محدود کنید!

کدام دستگاه ها می توانند به نقطه اتصال متصل شوند؟

همه دستگاه هایی که از فناوری Wi-Fi پشتیبانی می کنند می توانند به نقطه اتصال تلفن دیگر متصل شوند. پلی استیشن ، تلویزیون ، تلفن ، ساعت هوشمند و غیره اگر وای فای دارند ، می توانند به راحتی از طریق نقطه اتصال به اینترنت متصل شوند.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش رمز گذاشتن برای برنامه های گوشی (واتس اپ، اینستاگرام، گالری و...)

اگر چندین دستگاه را از طریق Hotspot به تلفن خود وصل کنید ، اینترنت سریعتر تمام می شود. با خواندن مقاله استفاده از اینترنت تلفن همراه را کاهش دهید استفاده از اینترنت را به حداقل برسانید تا آنجا که ممکن است.

هات اسپات بهترین وای فای در هر نقطه بهترین نقطه اتصال WiFi در هر نقطه

در این مقاله ، نحوه فعال کردن Hotspot برای تلفن های Android و iOS را به طور کامل توضیح دادیم. هات اسپات گوشی های هوشمند را به مودم موبایل تبدیل کرده است. با فعال کردن نقطه اتصال خود بدون اینترنت ثابت ، دیگران را به اینترنت متصل می کنید. برای کنترل مصرف اینترنت در تنظیمات Hotspot ، محدودیت هایی را برای کاربران خود تعیین کنید تا اینترنت به سرعت تمام نشود.

نقطه دسترسی در مواقع ضروری بسیار مفید است ، به ویژه در مکانهایی که امکان اتصال به Wi-Fi ثابت وجود ندارد. اگر از Hotspot برای مقاصد دیگری استفاده می کنید ، لطفاً نظرات خود را با ما و مخاطبان دیگر در صفحه وبلاگ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا