لوازم جانبی

چرا باتری گوشی اپل من به سرعت تخلیه می شود؟

گاهی اوقات به روز رسانی ها با سیستم عامل تلفن شما سازگار نیست! یکی از مهمترین مشکلاتی که گوشی های اپل می توانند پس از بروزرسانی تشخیص دهند ، تخلیه زودهنگام باتری است. تلفن هایی که معمولاً به سرعت تمام می شوند ، داغ می شوند و هنگام راه اندازی برنامه ها می توانند بطور قابل توجهی کندتر شوند.

در این مقاله ، ما به طور کامل بررسی می کنیم که چرا باتری گوشی اپل شما به سرعت تخلیه می شود و راه حل های مختلفی را برای حل این مشکل ارائه می دهیم. به ما بپیوند.

علت زود شارژ خالی کردن گوشی چیست؟

دلیل خالی کردن زودتر گوشی چیست؟

هنگام به روز رسانی سیستم عامل خود ، اپل همیشه سعی کرده است ویژگی ها و عملکردهای جذاب کاربران خود را معرفی کند. اما در اواخر سال 2016 و اوایل 2017 ، بسیاری از کاربران توییتر اعلام کردند که وقتی iPhone خود را به ios 10 و ios10 2 تبدیل می کنند دارای به روز شده ، با مشکل گرم شدن بیش از حد و تخلیه تلفن های آیفون خود مواجه شدند.

از آن زمان ، کاربران تمایلی به به روز رسانی iPhone های خود ندارند. خوب است بدانید که تخلیه سریع باتری می تواند دلایل زیادی داشته باشد و با راه حل های مختلف قابل حل است ، که در این مقاله به طور کامل به آنها می پردازیم.

لازم به ذکر است که فیوزهای تلفن ساخته شده از پلاستیک غیر استاندارد ممکن است نسبتاً گرم باشند. دمای پردازنده و خالی شدن سریع و سریع باتری گوشی.

1. قبل از اینکه Apple را شارژ کنید و iOS را به روز کنید ، برنامه های نصب شده را بررسی کنید

برنامه های مخرب می توانند به سرعت باتری اپل را تخلیه کنند. به همین دلیل ، قبل از پرسیدن به روزرسانی های iOS ، بهتر است برنامه های نصب شده خود را به طور جدی بررسی کنیم. برای بررسی برنامه ها در برگه تنظیمات ، باتری را لمس کرده و مصرف باتری را وارد کنید.

در برگه استفاده از باتری ، همه برنامه هایی که بیشترین مصرف باتری را دارند مشاهده می کنید. ابتدا برنامه های ناشناس که مصرف زیادی باتری دارند را از تلفن خود حذف کنید. هنگامی که برنامه ها و برنامه های مخرب ، ناشناس و مصرف کننده باتری زیاد را حذف می کنید ، متوجه می شوید که باتری گوشی شما به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

شاید این مطلب جذاب باشد
فرسودگی تلفن چیست و چگونه می توان آن را حل کرد؟

شارژر فیک؛ علت خالی‌شدن باتری گوشی بدون استفاده

2. شارژر جعلی ؛ دلیل استفاده نکردن از باتری تلفن

گاهی اوقات از شارژرها استفاده می شود و کابل برق فیک می تواند مشکلات جدی را در باتری تلفن ایجاد کند. اگر از شارژر تقلبی استفاده می کنید ، ممکن است مشکل تخلیه باتری از شارژر وجود داشته باشد. اگر باتری با خود شارژر شارژ نشود ، بدون استفاده خراب شده و سریع تخلیه می شود.

توصیه می کنیم لوازم جانبی خود را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. لوازم جانبی بهترین فروشگاه لوازم جانبی برای موبایل و تبلت در ایران است. برای خرید کارت حافظه ، بلندگو ، شارژر اصلی iPhone ، ساعت های هوشمند و … به صفحات مربوطه در منوی بالا بروید و سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت کنید. به منزل شما تحویل داده شد.

جلوگیری از خالی‌شدن باتری گوشی با فعالسازی low power mode

3. با فعال کردن حالت کم مصرف

از اتمام باتری تلفن جلوگیری کنید.

اپل در هر به روزرسانی ویژگی های جدیدی را به کاربران خود معرفی می کند. Ios9 بروزرسانی حالت کم مصرف را برای کاهش مصرف برق معرفی می کند. با فعال کردن حالت کم مصرف تنظیمات ویژه برای مصرف بهینه باتری تلفن

برای فعال کردن حالت کم مصرف از قسمت تنظیمات iPhone خود ، باتری را لمس کرده و حالت کم مصرف را انتخاب کنید.

4. حالت هواپیما را برای مصرف بهینه باتری

فعال کنید

پیشنهاد می کنیم حالت را زمانی فعال کنید که اصلا به iPhone خود احتیاج ندارید تا همه برنامه های پس زمینه که از اینترنت استفاده می کنند را خاموش کنید. همچنین اگر در مکانی هستید که پوشش دهی آنتن خوب نیست ، بهتر است حالت هواپیما را فعال کنید.

زیرا در این موارد ، iPhone شما بیشتر تلاش می کند تا به شبکه متصل شود. خاموش شدن بیش از حد و شارژ مجدد ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد باتری شود. بخوانید وشی باتری تلفن را بخوانید.

غیرفعالسازی آپدیت برنامه‌ها در پس‌زمینه، جهت جلوگیری از خالی‌شدن باتری

5. از بروزرسانی برنامه های پس زمینه جلوگیری کنید

بسیاری از برنامه ها اعلان هایی را برای دریافت پیام های جدید به شما نشان می دهند و دائماً در پس زمینه به روز می شوند. به عنوان مثال ، اگر یک سرویس ایمیل در iPhone خود دارید ، هنگام دریافت یک ایمیل جدید ، برنامه ایمیل تازه می شود و یک اعلان جدید به شما نشان می دهد. قابلیت تازه سازی برنامه ها در پس زمینه مصرف باتری را افزایش می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه از مدت زمان روشن بودن کامپیوتر خبردار شویم؟

با اطلاع رسانی و تازه سازی برنامه هایی که برای شما اهمیت کمتری دارند ، محدود کنید تا باتری تلفن شما به سرعت تخلیه نشود. برای غیرفعال کردن به روز رسانی برای ارسال و دریافت داده به برنامه های خود ، گزینه عمومی را در برگه تنظیمات لمس کنید.

سپس در مرحله بعد برنامه Backlight app را انتخاب کنید. در این مرحله ، لیستی از برنامه هایی را مشاهده می کنید که در پس زمینه نیز فعال هستند ، برنامه های غیر ضروری را غیرفعال می کنند ، به مصرف بهینه انرژی کمک می کنند و از خالی شدن سریع باتری گوشی جلوگیری می کنند.

6. راه اندازی مجدد iPhone یک تصمیم کلیشه ای اما مهم است

معمولاً وقتی با خطای ناشناخته ای روبرو می شویم ، بهترین راه راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد تلفن است. بازخوانی همه برنامه ها و تنظیمات ممکن است مشکلاتی را در تلفن شما حل کند ، مانند عمر کم باتری. به همین دلیل ، توصیه می کنیم قبل از هر بار اقدام به راه اندازی مجدد گوشی خود کرده و وضعیت باتری گوشی خود را بررسی کنید.

ریست‌فکتوری و جلوگیری از زود خالی‌شدن باتری

7. تنظیم مجدد و جلوگیری از تخلیه سریع باتری

معمولاً آخرین راه حل برای هر خطایی که علت آن را نمی دانیم ، تنظیم مجدد تلفن است. با تنظیم مجدد آیفون ، همه داده ها پاک می شوند و تنظیمات گوشی به تنظیمات کارخانه بازگردانده می شود. قبل از بازیابی تنظیمات کارخانه ، ابتدا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای بازیابی تنظیمات کارخانه ، ابتدا تنظیمات iPhone را وارد کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
دلیل اینکه فیلم را در گالری آیفون باز نکرده اید و نحوه اصلاح آن را بررسی کنید

سپس بازنشانی را در برگه عمومی لمس کنید. سپس بازنشانی همه تنظیمات را انتخاب کنید. پس از انجام فرآیند بازیابی که کمتر از 10 دقیقه طول می کشد ، iPhone شما راه اندازی مجدد می شود. پس از روشن کردن گوشی ، وضعیت باتری را به طور جدی بررسی کنید.

8. روشنایی صفحه را کنترل کنید

نور صفحه نمایش مصرف زیادی از باتری را دارد. در هر محیطی که هستید ، باید روشنایی صفحه را به صورت دستی تنظیم کنید تا باتری به سرعت تمام نشود. توصیه می کنیم حالت نور پس زمینه خودکار گوشی را خاموش کرده و زمینه را برای حرکت دستی تنظیم کنید.

اگرچه ویژگی روشنایی خودکار می تواند مصرف باتری را در بسیاری از موارد کاهش دهد ، اما بهتر است این ویژگی را غیرفعال کنید تا بیشترین بهره را ببرید و دلیل کم بودن تلفن خود را دریابید. برای غیرفعال کردن روشنایی خودکار از تنظیمات تلفن خود ، به قسمت Display & Brightness رفته و روشنایی خودکار را غیرفعال کنید.

روشنایی تلفن خود را کاهش دهید روشنایی را از مرکز کنترل تنظیم کنید تا روشنایی صفحه را تنظیم کنید تا از تخلیه زودهنگام باتری جلوگیری شود. اگر مراحل بالا مشکل خالی شدن سریع باتری را حل نکرد ، مقاله را برای آزمایش باتری گوشی بخوانید و مراحل زیر را برای بررسی سلامت باتری خود دنبال کنید.

بهترین روش برای جلوگیری از زود خالی‌شدن گوشی اپل

بهترین راه برای جلوگیری از تخلیه زودهنگام گوشی اپل

در این مقاله ، چرا باتری گوشی Apple من به سرعت تمام می شود؟ ما با ارائه 8 راه حل ویژه بررسی کردیم. استفاده از شارژر جعلی ، ضربه زدن به گوشی ، به روزرسانی های ناسازگار با سیستم عامل فعلی ، روشنایی صفحه نمایش ، اجرای برنامه ها در پس زمینه و ده ها دلیل دیگر می تواند دلایل اصلی خالی شدن سریع باتری گوشی اپل باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
شرکت چینی بیانکا سال ۲۰۲۴ اولین خودروی خود را عرضه می‌کند

با تنظیم دستی روشنایی صفحه ، استفاده از حالت کم مصرف ، استفاده از شارژر اصلی ، به روز رسانی سیستم عامل و در نهایت بازنشانی یا بازنشانی ، می توانید به راحتی مشکل تخلیه سریع باتری آیفون خود را برطرف کنید.

>

اگر از روش دیگری برای اصلاح خالی شدن زود هنگام باتری تلفن خود استفاده می کنید ، نظرات خود را با ما و سایر مخاطبین وبلاگ صفحه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا