لوازم جانبی

چگونه بند ماشین را به گوشی وصل کنیم؟

چگونه نوار ماشین را به تلفنم وصل کنم؟

گوش دادن به موسیقی در ماشین یک لذت خاص است! ممکن است با دوستان یا خانواده خود با ماشین بیرون رفته باشید و بخواهید آهنگی را از تلفن خود پخش کنید. امروزه همه دستگاه ها می توانند به روش های مختلف به یکدیگر متصل شوند.

با چند ترفند ساده ، می توانید تلفن خود را به نوار ماشین متصل کرده و از لیست پخش خود نهایت لذت را ببرید. اما چگونه می توان نوار ماشین را به تلفن وصل کرد؟ با خواندن این مقاله ، 4 روش برای اتصال نوار ماشین به گوشی خود یاد می گیرید و در هر شرایطی می توانید موسیقی را از تلفن خود پخش کرده و با کمربند ایمنی خودرو گوش دهید و لذت ببرید. به ما بپیوند.

4 روش برای اتصال باند ماشین به گوشی

4 راه برای اتصال نوار ماشین به تلفن

موسیقی برای ایرانیان عادی نیست. موسیقی هر لحظه خاص است و یک کلمه و آهنگ جدید برای ما دارد. ما ایرانی ها عادت داریم وقتی در کنار هم هستیم ، حتی در ماشین ، آهنگهایمان را به اشتراک بگذاریم و از یکدیگر نهایت لذت را ببریم. چرا خطوط خودرو باید با درخواست قیمت اسپیکر و انتخاب گزینه دلخواه تقویت شود لحظات خود را با صدای با کیفیت موسیقی مورد علاقه خود مصرف کنید.

چگونه نوار ماشین را به تلفنم وصل کنم؟ با 4 روش ساده و کاربردی زیر می توانید به راحتی هر گوشی را به بند خودرو وصل کنید.

کابل AUX؛ رابط قدیمی گوشی و باند ماشین 1. کابل AUX ؛ رابط تلفن قدیمی و نوار ماشین

کابل AUX یکی از نوستالژی های رابط تلفن به خودرو است. آیا تا به حال با ماشین دوست خود رانندگی کرده اید و در ابتدا به شما گفته شده است که موسیقی را با کابل AUX پخش کنید؟ کابل AUX سریعترین راه برای اتصال نوار ماشین به تلفن است. این کابل دارای جک 3.5 میلی متری در دو طرف آن است که یک سر آن به گوشی و سر دیگر آن به ضبط خودرو متصل است.

تلفن خود را مستقیماً به بند اتومبیل وصل کنید : کابل AUX به سرعت به کمربند خودرو و بدون جفت شدن () متصل می شود و می توانید به راحتی موسیقی خود را با کیفیت و قدرت خطوط اتومبیل خود را بشنوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بازیابی رمز عبور بعد از فراموشی رمز گوشی‌های اندروید و آیفون

لازم به ذکر است که هنگام اتصال تلفن به دستگاه ضبط اتومبیل ، ممکن است تلفن را گم کنید زیرا خودرو در حال حرکت است. برای جلوگیری از آسیب به LCD و آسیب احتمالی به تلفن ، پیشنهاد می کنیم از یک گوشی شیشه ای با کیفیت استفاده کنید.

اتصال باند ماشین به گوشی با بلوتوث

2. نوار ماشین را از طریق بلوتوث به تلفن خود وصل کنید

خوشبختانه تلفن های هوشمند امروزی می توانند به هر دستگاهی متصل شوند. برای اتصال تلفن به تلویزیون ، مقاله نحوه اتصال تلفن به تلویزیون را به شما پیشنهاد می کنیم. در سال های اخیر ، دستگاه های ضبط خودرو از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کنند.

اگر ضبط شما از بلوتوث استفاده می کند ، فقط ضبط خود را برای اتصال به تلفن آماده کنید. برای این کار باید حالت ضبط خودرو را روی حالت بلوتوث یا حالت BT قرار دهید تا بلوتوث خودروی شما با بلوتوث گوشی جفت شود. سپس بلوتوث گوشی خود را در قسمت تنظیمات روشن کنید. اگر برای فعال کردن ضبط بلوتوث به کمک بیشتری نیاز دارید ، مقاله نحوه استفاده از بلوتوث ماشین را روشن کنید ، را بخوانید و مراحل را دنبال کنید.

هنگامی که مارک خودرو و مدل بند آن را تشخیص دادید ، آن را لمس کنید تا تلفن خود را به بند خودرو متصل کنید. اگر اتصال به دستگاه ضبط ماشین موفقیت آمیز باشد ، صدای The Phone Connected را از نوار ماشین می شنوید که نشان می دهد نوار به درستی به تلفن وصل شده است. سپس به راحتی لیست پخش خود را پخش کرده و از آهنگهای خود با شما حداکثر لذت را ببرید.

اتصال گوشی به ضبط ماشین با کابل شارژ

3. تلفن را با کابل شارژ به ضبط خودرو وصل کنید

امروزه همه فروشندگان خودرو دارای یک درگاه usb هستند. درگاه usb معمولاً برای اتصال فلش به ضبط ماشین استفاده می شود. اما در برخی موارد می توانید پهنای باند را به راحتی با کابل شارژ به گوشی متصل کنید! اما چگونه؟ وقتی تلفن را با کابل usb به ضبط ماشین خود وصل می کنید ، گاهی اوقات دستگاه ضبط ماشین تلفن را به عنوان حافظه خارجی ( خارجی) تشخیص می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
اپل بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی روسیه را از اپ استور حذف کرد

اگر بلوتوث خودروی شما خراب است یا کابل AUX همراه خود ندارید ، حتماً کابل شارژ را امتحان کنید تا گوشی را به ضبط ماشین وصل کنید. اگر ارتباطی وجود ندارد ، نگران نباشید! راه دیگری نیز وجود دارد ، استفاده از کابل otg برای انتقال آهنگ های خود به فلش و ضبط فلش ​​و لذت بردن از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود.

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین فروشگاه لوازم جانبی در ایران است. برای خرید انواع کابل AUX ، کابل otg ، کابل شارژ ، ساعت هوشمند بچه و انواع لوازم جانبی دستگاه های موبایل و تبلت در وب سایت ، سفارش خود را کاملاً آنلاین ثبت کنید و درب منزل تحویل داده می شود.

رادیو آخرین راهکار برای اتصال گوشی به ضبط ماشین 4. رادیو جدیدترین روش اتصال تلفن به ضبط ماشین

در دنیای فناوری ، همیشه بیش از یک روش برای انجام همه کار وجود دارد. در آخرین مرحله می خواهیم رادیویی را که به عنوان فرستنده رادیویی FM شناخته می شود ، به شما معرفی کنیم. با رادیو فرستنده رادیویی FM می توانید تلفن خود را از طریق بلوتوث ، AUX ، کابل USB ، بلوتوث و موج رادیویی به کیت خودرو متصل کنید. با استفاده از رادیو می توانید تلفن را به 4 روش مختلف به ضبط ماشین خود وصل کنید.

این رادیو به فندک اتومبیل متصل می شود و شما می توانید به راحتی از آن برای گوش دادن و رانندگی به هر میزان که می خواهید استفاده کنید. ممکن است فکر کنید که رادیو FM گران است ، شاید حق با شما باشد. اما ارزشش را دارد.

آخرین چیزی که باید بدانید نحوه شارژ تلفن همراه است. اگر باتری شما تمام شده است و می خواهید به آهنگ های مورد علاقه خود از گروه ماشین گوش دهید ، پیشنهاد می کنیم مقاله را بخوانید ؛ با خواندن این مقاله از دقایق بیشتری از موسیقی در ماشین خود لذت ببرید.

چگونه باند ماشین را به گوشی وصل کنیم؟

چگونه بند اتومبیل را به تلفن خود وصل می کنید؟

در این مقاله ما به طور کامل به س ofال نحوه اتصال کمربند خودرو به تلفن با 4 روش خاص پاسخ داده ایم. ساده ترین راه برای اتصال تلفن به ضبط ماشین استفاده از کابل AUX است. اما کابل AUX ممکن است همراه شما نباشد. به همین دلیل ، بهترین و بهینه ترین راه برای اتصال کیت ماشین به تلفن ، استفاده از رادیو فرستنده رادیویی FM است.

با رادیو FM می توانید موسیقی خود را از تلفن خود پخش کرده و به نوارهای با کیفیت 4 بلوتوث بلوتوث ، کابل AUX ، کابل USB و امواج رادیویی گوش دهید و از آنها لذت ببرید.

لوازم جانبی متصل برای اتصال کمربند به تلفن

فروشگاه لوازم جانبی دارای انواع لوازم جانبی برای اتصال کمربند به تلفن شما است. شما می توانید با توجه به نیاز خود محصولات زیر را بصورت آنلاین سفارش دهید.

  • مدل گیرنده بلوتوث Baseus Music wxqy-01
  • گیرنده بلوتوث Baseus ba01
  • گیرنده بی سیم Hoco E53 Dawn Sound AUX
  • گیرنده صوتی ماشین بی سیم Usams US-SJ464
شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه حافظه تلفن خود را به حافظه منتقل کنم؟

اگر تلفن خود را به طریقی دیگر به دستگاه ضبط خودرو وصل می کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با ما و سایر مخاطبان در وبلاگ به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا