لوازم جانبی

چگونه می توان گوشی را از طریق WiFi به تلویزیون متصل کرد؟

بدون شک تلفن های هوشمند زندگی ما را بسیار تغییر داده است. تلفن هایی که روزی فقط می توانستیم با آنها تماس بگیریم و در نهایت پیامک ارسال کنیم ، امروز با وجود ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند ، هزاران کار متفاوت را می توان با آنها انجام داد. اتصال تلفن به تلویزیون یکی از جذابیت هایی بود که گوشی های هوشمند را به تلویزیون تبدیل کرد.

البته بسیاری از فیلم ها و فیلم ها را نمی توان در اندازه کوچک تلفن ، که در نهایت 6 اینچ است ، به خوبی مشاهده کرد. با به اشتراک گذاشتن فیلم ها ، عکس ها ، اسناد و موسیقی در تلویزیون ، می توانید به راحتی لذت بردن از تجربه خود را دو چندان کنید. اما چگونه می توان گوشی را از طریق WiFi به تلویزیون متصل کرد؟ با خواندن این مقاله ، می توانیم به شما اطمینان دهیم که به راحتی می توانید هر تلفن هوشمندی را به تلویزیون خود وصل کنید.

چیست

WiFi Direct ( WiFi Direct

WiFi Direct ، همانطور که از نامش پیداست ، یک اتصال بی سیم است که می تواند برای اتصال دو یا چند دستگاه استفاده شود. Wi-Fi Direct در سال 2000 معرفی شد و امروزه بسیاری از تلویزیون ها و تلفن های هوشمند مجهز به Wi-Fi Direct هستند. این بدان معناست که بدون کابل usb می توانید به راحتی هر نوع محتوای تلفن را پیدا کنید. پخش و در تلویزیون تماشا کنید.

اما اگر تلویزیون یا تلفن هوشمند شما از Wi-Fi Direct پشتیبانی نمی کند ، ما نحوه خواندن تلفن اتصال به تلویزیون را پیشنهاد می کنیم. خوب است بدانید که تلفن های دارای Android نسخه 2.3 و جدیدتر و تلفن های دارای نسخه iPhone ios7 و جدیدتر از Wi-Fi Direct پشتیبانی می کنند.

Wi-Fi Direct آنقدر پیشرفته است که حتی امروزه بسیاری از دستگاه های بی سیم مانند چاپگرها ، موش ها ، هدفون ها و صفحه کلیدها به Wi-Fi Direct مجهز شده اند. جنابی پرفروش ترین سایت لوازم جانبی در ایران است. برای خرید ساعت های هوشمند ، کابل های HDMI ، کابل های برق ، otg و … می توانید از وب سایت مدل ها و مارک های مختلف دیدن کرده و لوازم جانبی خود را بصورت آنلاین سفارش دهید. در زیر نحوه اتصال تلفن به تلویزیون با Wi-Fi را به طور کامل در نظر خواهیم گرفت.

نحوه‌ی اتصال گوشی‌های اندرویدی به تلویزیون با وای فای

نحوه اتصال تلفن های Android به تلویزیون WiFi

خوشبختانه امروزه ، علاوه بر استفاده از کابل USB برای اتصال دو دستگاه ، یک کابل Lightning و یک کابل otg دستگاه ها همچنین می توانند از طریق بلوتوث و Wi-Fi متصل شوند فی. فای. برای اتصال تلفن Android به تلویزیون ، ابتدا باید Wi-Fi را در تلویزیون خود روشن کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۲۰ شهریور ۱۴۰۱)

آموزش روشن کردن وای فای دایرکت در تلویزیون

آموزش روشن کردن Wi-Fi Direct در تلویزیون

برای روشن کردن Wi-Fi در تلویزیون ، ابتدا Network را از منو انتخاب کنید. در این مرحله ، شما باید Wi-Fi Direct را فعال کنید. برای انجام این کار ، گزینه wifi-direct را انتخاب کنید تا Wi-Fi در تلویزیون شما فعال شود. اکنون باید WiFi Direct را در تلفن خود روشن کنید.

آموزش فعالسازی وای فای دایرکت در گوشی

آموزش فعالسازی مستقیم Wi-Fi تلفن

برای فعال کردن Wi-Fi Direct در تلفن هوشمند خود ، تنظیمات تلفن خود را وارد کنید. سپس گزینه اتصال را پیدا کرده و سپس ضربه بزنید. در مرحله بعد ، باید گزینه Wi-Fi Direct را از قسمت WiFi انتخاب کنید. پس از روشن کردن Wi-Fi Direct Mobile ، نام و مدل برند تلویزیون شما بر روی گوشی نمایش داده می شود. با لمس نام تجاری تلویزیون ، می توانید تلفن خود را به راحتی به تلویزیون وصل کنید. پس از اتصال تلفن به تلویزیون ، پیامی روی صفحه تلویزیون مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد تلفن به درستی به تلویزیون وصل شده است.

لازم به ذکر است که اگر تلویزیون شما قدیمی است ، می توانید hdmi را به usb تبدیل کنید محتویات تلفن خود را در تلویزیون پخش کنید.

چه راههای دیگری برای اتصال تلفن به تلویزیون وجود دارد؟

علاوه بر اتصال از طریق پورت های USB ، بلوتوث و Wi-Fi Direct ، می توانید تلفن خود را از طریق Wi-Fi و DLNA به تلویزیون متصل کنید. DLNA در واقع پخش کننده یا پخش کننده رسانه است. اگر تلویزیون شما به اینترنت متصل است ، به احتمال زیاد از DLNA نیز پشتیبانی می کند. اگر تلویزیون شما DLNA را پشتیبانی نمی کند ، می توانید دانگ DLNA را خریداری کنید.

iMediaShare؛ برنامه اتصال گوشی به تلویزیون

1. iMediaShare ؛ برنامه اتصال تلفن به تلویزیون

iMediaShare رایگان است و تلفن شما را از طریق DLNA به تلویزیون متصل می کند. با برنامه ispedia می توانید به راحتی هر فایلی از جمله فیلم ، عکس و موسیقی را در تلفن خود پخش کنید.

لازم به ذکر است که اتصال تلفن به USB سریعتر از Wi-Fi است. اگر ویدئوی خود را دیر از تلویزیون تماشا می کنید ، فاصله تلفن و تلویزیون را برای تسریع ارتباط کاهش دهید.

اتصال گوشی به تلویزیون با Miracast

2. با Miracast

تلفن خود را به تلویزیون وصل کنید

شاید این مطلب جذاب باشد
کاهش اندازه عکس در اندروید

Miracast به صورت پیش فرض در Android نسخه 4.2 و بالاتر در دسترس است. اگر تلویزیون شما دارای فناوری Miracast است ، می توانید به راحتی تلفن خود را با سرعت بسیار بالا به تلویزیون متصل کنید. از آنجا که ممکن است این ویژگی در تلفن های Android و iOS متفاوت باشد ، بهتر است از عبارت Wirelees Display ، Screen Sharing یا Share و در قسمت Search تنظیمات دستگاه خود را وارد کنید تلفن.

فعال کردن ویژگی

Miracast را در تنظیمات تلفن و تلویزیون خود و را در تلفن خود ضربه بزنید. سپس می توانید عکس ها و فیلم های خود را به راحتی و به سرعت در تلویزیون تماشا کنید.

3. برنامه اتصال تلفن به تلویزیون های Samsung و LG

ScreenShare و SmartView به ترتیب دو برنامه قدرتمند LG و Samsung هستند که به شما امکان می دهند تلفن خود را در کمتر از 30 ثانیه به تلویزیون متصل کنید. توجه داشته باشید که صدای ویدیو یا موسیقی که از تلفن پخش می کنید از تلویزیون پخش می شود و کل پخش صوتی و تصویری از تلویزیون پخش می شود.

در تلفن های LG و Samsung ، نوار اعلان را به سمت پایین بکشید و بسته به مارک تلفن خود ، ScreenShare و SmartView را انتخاب کنید. فوراً تلویزیون خود را با تلفن هوشمند Wi-Fi پیدا کنید و سپس می توانید انواع فیلم ها و موسیقی را در تلویزیون خود تماشا کرده و گوش دهید.

4. با Google Chromecast

تلفن خود را به تلویزیون خود وصل کنید

اگر تلویزیون شما مجهز به Google Chromecast است ، می توانید با نصب برنامه Google Home به راحتی هر تصویری از تلفن خود را روی تلویزیون با سرعت و کیفیت بالا مشاهده کنید. برای اتصال به Google Chromecast ، باید برنامه Google Home را از PlayStore در تلفن خود بارگیری و نصب کنید

پس از راه اندازی Google Home ، برای اتصال تلفن خود به تلویزیون ، باید Cast Screen Audio را انتخاب کنید. البته ، اگر تلویزیون شما از فناوری Google Chromecast استفاده نمی کند ، می توانید کلید خریداری کنید.

بهترین راه برای اتصال تلفن به تلویزیون

در این مقاله ، نحوه اتصال تلفن خود به تلویزیون از طریق Wi-Fi را با جزئیات بررسی کردیم. راه های زیادی برای اتصال تلفن به تلویزیون وجود دارد. اما بسته به شرایط و ویژگی های تلویزیون و تلفن هوشمند خود ، می توانید از Wi-Fi Direct ، DLNA ، کابل USB ، Miracast ، Google Chromecast ، برنامه iMediaShare و کابل Lightning استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
متا تأیید کرد؛ هدست متا کوئست بعدی در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

اگر تلفن خود را با کابل متصل می کنید ، مطمئن شوید از کابل اصلی استفاده می کنید. برای اتصال تلفن خود به تلویزیون از چه روشی استفاده می کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان در وبلاگ به اشتراک بگذارید.

لوازم جانبی متصل برای اتصال تلفن به تلویزیون

در فروشگاه لوازم جانبی برای محصولات مختلف برای اتصال تلفن به تلویزیون موجود است. با توجه به نیاز خود می توانید محصول مورد نظر را ثبت کنید.

  • آداپتور بی سیم Bisus Meteorite Shimmer با وضوح بالا
  • Tesco t-cast 6000 hdmi key
  • کابل Hoco UA13 نوع C به HDMI برای تبدیل -C به کابل HDMI 1.8 متر
  • Earlyom Lightning to HDTV cable ET- Lighting to HDTV cable ET-W5 2M
  • مبدل Lightning to HDMI McDodo CA-640 Lightning to HDMI cable data 2 m

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا