لوازم جانبی

چگونه می توان سیم را برای عقربه های آزاد صاف کرد

چگونه کابل هندزفری را صاف کنیم؟ چرا کابل هندزفری بسته شده است؟ راه حل این مسائل چیست؟ هندزفری سیمی اولین نسل هدفون هندزفری است. بدون شک در روان سازی و مونتاژ سیم Hansfree نیز مشکلی دارید. در این مقاله ، ما به دنبال راه حل هایی برای از بین بردن کابل هندزفری خواهیم بود. به ما بپیوند.

صاف کردن سیم هندزفری با خرید لوازم جانبی _ وبلاگ جانبی

با خرید لوازم جانبی کابل های هندزفری را صاف کنید

پیچاندن کابل هندزفری دست و پا گیر و زمان بر است و ممکن است به دلیل این مشکلات تصمیم گرفته باشید کابل هندزفری خود را دور بیندازید. اما نگه دار اگر با دستگاه کابل هندزفری احساس راحتی بیشتری دارید ، ما در اینجا هستیم تا راه حل هایی برای نحوه جمع و صاف کردن دستگاه کابل هندزفری ارائه دهیم. یکی از رایج ترین راه حل های ارائه شده خرید لوازم جانبی موبایل است. می توانید با هندزفری ، بسته کیف ، محافظ کابل و هندزفری از درهم و پیچیده شدن دستگاه هندزفری خود جلوگیری کنید.

لازم به ذکر است که اگر هندزفری خود را مرتب در کوله پشتی خود قرار دهید ، باز هم بسته خواهد شد. هرچه سیم بیشتر تکان بخورد ، احتمال گره خوردن آن بیشتر است. کیف هندزفری فضای خالی کمتری را برای چرخش و لرزش سیم فراهم می کند ، بنابراین ثابت می ماند.

صاف کردن سیم هندزفری با جمع کردن درست آن _ وبلاگ جانبی

با پیچاندن صحیح کابل هندزفری صاف آن

به جز 20 سانتی متر آخر ، سیم هندزفری خود را به دور هر سه انگشت بپیچید. حالا 20 سانتی متر باقیمانده سیم را از انتهای سیم به صورت عمودی از وسط سیم پیچ ایجاد شده دور کابل هندزفری بپیچید و انتهای سیم را که جک 3.5 میلی متری است از وسط دایره سیم وارد کنید. همانطور که می بینید ، برای صاف کردن کابل هندزفری خود ، به سادگی کابل هندزفری خود را از جک 3.5 میلی متری خارج کنید تا کابل هندزفری کاملاً صاف و باز باشد. اگر می خواهید از شلوغی و بهم ریختگی هندزفری و بلندگوی 2 صفحه ای خود ، قیمت هندزفری بلوتوث و بلندگوی بلوتوث خلاص شوید ، می توانید هر مدل قیمتی را به صورت آنلاین مرور کرده و سفارش دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
تاریخچه‌ی ۵۰ ساله‌ی سی تی اسکن و پیشرفت‌های آن

چرا اتو هندزفری مهم است؟

کابل هندزفری باید پیچ ​​خورده باشد تا وارد کابل فشار نشود. اگر کابل هندزفری زیاد بسته یا کشیده شود ، می توان آن را جدا و دوباره به کابل وصل کرد. به همین دلیل ، استفاده نامناسب و جمع شدگی باعث قطع صدا در کابل هندزفری می شود. مطالعات نشان می دهد که اگر کابل هندزفری 46 سانتی متر طول داشته باشد ، هرگز خودش را نمی بندد. در محدوده 46 تا 150 سانتی متر ، هرچه سیم بیشتر باشد ، بیشتر بسته می شود.

لازم به ذکر است که طول کابل هندزفری آیفون 6 139 سانتی متر است که به احتمال زیاد در محدوده بالایی گره خورده و تکان می خورد. امروزه ، بیشتر تولیدکنندگان لوازم جانبی و شرکت های تلفن همراه در حال استفاده از لوازم جانبی بلوتوث هستند.

چرا کابل هندزفری نازک است؟

کابل هندزفری که برای انتقال سیگنال صوتی طراحی شده است. از آنجا که هدف در اینجا انتقال یک سیگنال قابل شنیدن است تا سیگنال الکتریکی ، نیازی به قطر بیشتر نیست. مطالعه محققان دانشگاه سن دیگو نشان داد که هرچه کابل هندزفری طولانی تر باشد ، طولانی تر است. احتمال دلبستگی افزایش می یابد.

لوازم جانبی بزرگترین تامین کننده لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران است. برای دیدن محصولات و پرسیدن قیمت پاور بانک به صفحه مربوطه وب سایت بروید.

هدفون بلوتوثی راه‌حلی دائمی برای نجات از سیم‌های هندزفری _ وبلاگ جانبی هدست های بلوتوث یک راه حل دائمی برای صرفه جویی در کابل های هندزفری هستند
جهان در برابر سیم ها برخاسته است. همه چیز به سمت اتصال بی سیم در حال حرکت است. استفاده از لوازم جانبی بی سیم میز کار شما را تنها می گذارد و از آسیب زودرس در اثر شکستگی یا خرد شدن سیم جلوگیری می کند. اگر می خواهید از هندزفری بی سیم یا بلندگوهای بلوتوث استفاده کنید ، ما دو مقاله “از کجا می دانیم که هدست شارژ می شود” و “چرا هندزفری بلوتوث نمی تواند به تلفن متصل شود” یا علامت گذاری و ذخیره را ارائه می دهیم. زیرا ممکن است بلافاصله پس از خرید هدست بلوتوث به این دو مقاله نیاز داشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین میکروفون یقه برای دستگاه های تلفن همراه (راهنمای خرید میکروفون تلفن)

نکات مربوط به صاف کردن کابل هندزفری جانبی

همانطور که در این مقاله ذکر شد ، می توان کابلهای هندزفری را با تکنیک مونتاژ صحیح سیمها ، با استفاده از لوازمی مانند گیره ، تنظیم کننده های کابل هندزفری ، بسته های کیسه ای ، محافظ ها و کیسه های کابل و موارد دیگر ، صاف کرد. امیدواریم با این مقاله بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می توان کابل را برای هندزفری صاف کرد. اگر از روش های دیگری برای صاف کردن کابل هندزفری خود استفاده می کنید ، نظرات خود را با کاربران جانبی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا