لوازم جانبی

نحوه نصب برنامه بر روی ساعت هوشمند خود

چگونه می توانم برنامه را در ساعت هوشمند شما نصب کنم؟ اگر این س thisال را دارید ، این مقاله راهنمای جامعی برای نصب برنامه های مختلف در ساعت هوشمند شما است. ساعت های هوشمند به تدریج جای خود را در بازار پیدا کرده و با ویژگی های جذابی مانند گام شمار ، کالری دریافتی ، ضربان قلب ، اطلاع رسانی پیام ها و تماس ها در شبکه های اجتماعی و … توانسته اند افراد زیادی را به خود جلب کنند. اگر شما یک ساعت هوشمند هدیه دریافت کرده اید و یا آن را مطابق نیاز خود خریداری کرده اید ، این مقاله برای شما نوشته شده است تا نحوه نصب برنامه را در ساعت هوشمند خود آموزش دهد. پس با ما همراه باشید.

آموزش نصب برنامه روی ساعت هوشمند اپل واچ نسخه WatchOS5 به قبل _ وبلاگ جانبی

با نحوه نصب برنامه در نسخه Apple Watch خود آشنا شوید WatchOS5 قبل از

برای نصب برنامه در Apple Watch ، ابتدا برنامه ویژه Apple Watch را که به طور پیش فرض روی iPad یا iPhone نصب شده است (در iOS 8.2 و بالاتر) راه اندازی کنید و سپس گزینه Featured را در Apple App Store Watch انتخاب کنید. در این بخش می توانید برنامه های مورد علاقه خود را بارگیری کنید. توجه داشته باشید که اگر این برنامه ها روی iPhone یا iPad شما نصب شده باشند ، پس از بارگیری هنگام حضور در برنامه موجود در فروشگاه ، گزینه Open را مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که برای اولین بار Apple Watch خود را با iPhone یا iPad خود متصل و همگام سازی می کنید ، گزینه ای به نام برنامه Apple Watch ظاهر می شود. ساعتهای شما سازگار است ، اضافه کنید. نگران نباشید ، اگر این گزینه را فراموش کردید ، وقتی Apple Watch خود را با iPhone خود همگام سازی می کنید ، مرحله به مرحله نحوه انجام آن را به شما آموزش می دهیم. برای خرید لوازم جانبی اپل واچ ، تلفن همراه و تبلت خود از طریق وب سایت janebi ، می توانید لوازم جانبی لازم را بصورت آنلاین سفارش دهید.

نحوه فعالسازی نمایش برنامه‌های آیفون در اپل واچ _ وبلاگ جانبی

نحوه نمایش برنامه های آیفون اپل واچ را فعال کنید

ابتدا برنامه Apple Watch را در iPhone یا iPad خود راه اندازی کنید. سپس روی ساعت من ضربه بزنید. در بخش بعدی ، با پیمایش ، می توانید برنامه های سازگار با Apple Watch خود را مشاهده کنید. برنامه های مورد علاقه خود را از لیست برنامه ها انتخاب کنید. سپس برنامه Show Apple Watch را فعال کنید. در همین راستا ، اعلانی برای پذیرش این فعال سازی به ساعت هوشمند ارسال می شود که با انتخاب گزینه ، برنامه مورد نظر را روی Apple Watch نصب کنید. برنامه های دیگر را می توانید به همین ترتیب در ساعت هوشمند خود نصب کنید.

آموزش نصب برنامه روی اپل واچ WatchOS6 به بعد _ وبلاگ جانبی

با نحوه نصب برنامه در Apple Watch آشنا شوید WatchOS6 بعدی

در WacthOS 6 یا بالاتر ، اپل گامی در جهت استقلال ساعت هوشمند شما برداشته است و شما می توانید بدون نیاز به iPhone یا iPad برنامه های خود را از Apple Watch نصب کنید. برای نصب برنامه در Apple Watch ، فروشگاه App Apple Watch را راه اندازی کنید. از سربرگ جستجو می توانید با تایپ کردن (Dictation) و صوتی (Scratch) برنامه مورد نظر خود را جستجو کنید ، بعد از اینکه برنامه مورد نظر خود را پیدا کردید روی گزینه Get ضربه بزنید. اگر برای اولین بار برنامه Apple Watch را نصب می کنید ، باید رمز Apple ID خود را وارد کنید. پس از اتمام بارگیری ، می توانید برنامه مورد نظر خود را در Apple Watch خود مشاهده کنید. می توانید شارژر و کابل شارژ مغناطیسی Apple Watch خود را از وب سایت شخص ثالث خریداری کنید.

طرح نماد Apple Watch خود را مدیریت کنید

می توانید طرح نماد برنامه Apple Watch را از طریق iPhone و iPad یا از طریق Apple Watch تغییر دهید.

طرح برنامه های Apple Watch را به iPhone یا iPad تغییر دهید

برنامه Apple Watch را در iPhone یا iPad خود راه اندازی کنید. برو به ساعت من سپس در مرحله بعدی ، گزینه layout app را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. با نگه داشتن انگشت روی یکی از برنامه هایی که می خواهید منتقل کنید ، برنامه را به مکان جدید خود منتقل کنید. اگر منصرف شده اید یا می خواهید به طرح استاندارد Apple Watch بازگردید ؛ گزینه Reset را کلیک کنید. لوازم جانبی بزرگترین تامین کننده ساعتهای هوشمند ، لوازم جانبی موبایل و موبایل است. متناوباً ، می توانید گزینه های نگهدارنده تلفن را در طیف گسترده ای مرور و خریداری کنید.

ترتیب برنامه های ساعت هوشمند Apple Watch را تغییر دهید

ابتدا دکمه Apple Watch را در ساعت هوشمند خود فشار دهید تا به صفحه اصلی بروید. انگشت خود را بر روی یکی از برنامه ها نگه دارید ، سپس برنامه آماده است تا با اسلایدی که نشان داده شده است به مکان دیگری منتقل شود. سپس آن را به مکان مورد نظر بکشید و حرکت دهید. اگر می خواهید طرح سایر برنامه ها را تغییر دهید همین کار را انجام دهید. در آخر ، با فشار دادن دکمه اصلی در ساعت اپل تغییرات دلخواه اعمال می شود.

آموزش نصب برنامه روی ساعت هوشمند WearOS _ وبلاگ جانبی نصب برنامه روی ساعت هاشمند” />

با نحوه نصب برنامه ها در ساعت هوشمند خود آشنا شوید WearOS

WearOS سیستم عامل ساعت هوشمند Google است. برای نصب برنامه ساعت هوشمند WearOS ، می توانید برنامه مورد نظر خود را هم روی تلفن های اندرویدی و هم ساعت های هوشمند نصب کنید.

نصب برنامه در ساعت هوشمند خود WearOS با تلفن Android خود

ابتدا از طریق فروشگاه Google Play در تلفن همراه خود به بخشها بروید. سپس Wear OS را پیدا کنید. در این قسمت ابتدا برنامه های مورد نظر خود را بارگیری و نصب کنید. بعد از نصب ساعت ، اعلانی برای شما ارسال می شود که با پذیرش ساعت هوشمند روی ساعت نصب می شود. نکته مهم ، شما می توانید ساعت هوشمند خود را برای اطلاعات بیشتر رمزگذاری کنید. نحوه رمزگذاری ساعت هوشمند خود

چگونه می توانیم برنامه ها را از طریق ساعت هوشمند نصب کنیم؟

ابتدا به بخش برنامه های ساعت هوشمند خود بروید ، سپس برنامه فروشگاه Google Play را پیدا کرده و راه اندازی کنید. لیست برنامه های موجود را مشاهده ، بارگیری و نصب کنید. از آنجا که صفحه ساعت هوشمند کوچک است ، ممکن است نتوانید برنامه های مورد نظر خود را به درستی پیدا کرده و آزمایش کنید. به همین دلیل ، ما پیشنهاد می کنیم ابتدا برنامه ها را روی تلفن همراه خود نصب کنید ، پس از تأیید و آزمایش ، می توانید برنامه مورد نظر را روی Apple Watch خود نیز نصب کنید. علاوه بر این ، می توانید با آموزش مقاله با ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند خود را بهتر و بیشتر از قبل بشناسید به طور موثرتری از آن استفاده کنید.

بهترین روش نصب برنامه در ساعت هوشمند

ما در مورد نحوه نصب برنامه ساعت هوشمند WearOs و WatchOS در بالا به طور کامل بررسی کرده ایم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. اگر از روش دیگری برای نصب برنامه در ساعت هوشمند خود استفاده می کنید ، در قسمت نظرات نظر دهید. با مقالات موجود در وب سایت جانبی می توانید انواع مشکلات و خطاها را در تلفن های دارای Android ، iOS ، ساعت های هوشمند و … همراه با بهترین و جامع ترین راه حل ها بخوانید. علاوه بر این می توانید انواع لوازم جانبی مورد نیاز تبلت ، موبایل و ساعت هوشمند خود را به صورت آنلاین در سراسر ایران خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین جنس کیف لپتاپ

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا