لوازم جانبی

چرا کابل هندزفری بسته شده است؟

چرا کابل Hansfree گره خورده است؟ برای جلوگیری از درهم پیچیدن کابل هندزفری چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ شما احتمالاً این سوال ها را از بسیاری از دوستان و اقوام خود شنیده اید یا خودتان از آنها س askedال کرده اید. گره زدن سیم برای هندزفری دلیل منطقی دارد. بله شما آن را درست خواندید؛ شاید یکی از دلایلی که اسپیکرهای هندزفری و بلوتوث خیلی زود محبوب شدند ، شلوغی و پیچ خوردگی سیم ها بود. سیم های درهم و برهم علاوه بر کوتاه شدن عمر این دستگاه ها ، می تواند باعث وقفه های احتمالی نیز شود. در این مقاله ، به عوامل اتصال کابلهای هندزفری خواهیم پرداخت.

یک دلیل منطقی برای بسته شدن کابل هندزفری وجود دارد!

ما در ساید هستیم با توجه به تحقیقات خود ، ما با تحقیقاتی از دانشگاه سن دیگو مواجه شدیم ، که در اینجا با شما به اشتراک می گذاریم.

بستن سیم به هندزفری اتفاقی نیست و به همین سادگی نیست ، شانس با شما نیست یا فقط برای شما تکرار می شود. حتی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کابل هندزفری خود را کاملاً مرتب در کیف خود قرار می دهید ، این مشکل می تواند برای شما پیش بیاید. طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو ، هرچه کابل هندزفری طولانی تر باشد ، بیش از 46 سانتی متر است. تعداد کابل های هندزفری گره خورده است. دامنه از 46 تا 150 سانتی متر محدوده ای است که هرچه سیم بیشتر باشد ، گره بیشتری می زند. نکته مهم در این مطالعه این است که اگر طول سیم بیش از 150 سانتی متر باشد ، تعداد گره ها افزایش نمی یابد و باقی می ماند ثابت. !! شاید یکی از دلایل طرفداران زیاد هندزفری بلوتوث ، گره های سیمی باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
اشتراک گذاری فایل با مودم چطور ممکن است؟

تحقیقات دانشگاه سن دیگو در رابطه با علت گره خوردن سیم هندزفری

ارتباط بین لرزش و چرخاندن کابلهای هندزفری

دستگاه هندزفری اپل 139 سانتی متر است. این عدد دقیقاً در وسط و بالای نمودار است که توسط محققان دانشگاه سن دیگو بررسی شده است. مهم نیست که هندزفری را به درستی بسته بندی کرده و درون کیف قرار دهید ، سیم ها همچنان پیچ خورده اند. در حقیقت ، تحقیقات انجام شده از دانشگاه سن دیگو نشان می دهد که هرچه کیسه بیشتر تکان داده شود ، دست ها بیشتر بهم می خورند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید طول کابل هندزفری که 46 سانتی متر است هرگز خودش را نمی بندد!

برای جلوگیری از درهم آمیختن سیم چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

راه های زیادی برای صاف کردن سیم با دست وجود دارد. با کمک گیره ، تنظیم کننده کابل هندزفری ، بسته محافظ کیف و کابل ، کیف هندزفری یا پس از اتمام کار می توانیم هندزفری را در جعبه خود قرار دهیم تا کابل هندزفری نباشد گره خورده است.

آیفون 7 به بعد و عدم مشکل گره خوردن سیم هندزفری‌ها iPhone اولین مارک است که از گره ها آزاد می شود!
جک 3.5 میلی متری هندزفری از آیفون 7 به بعد حذف شده است تا اپل از پیچ و تاب های هندزفری آزاد شود. شاید این تصمیم اپل باعث محبوبیت هندزفری بلوتوث شده باشد. اما اگر می خواهید هندزفری سیمی به آیفون خود متصل کنید. شاید ، نگران نباشید ، شما هنوز هم می توانید با یک هندزفری کابل به آیفون متصل شوید. مدل های هندزفری جدید آیفون با قابلیت اتصال پورت Lightning برای کاهش حافظه در هنگام از بین بردن جک 3.5 میلی متری به آن اضافه شده است. در دنیای ما ، همه چیز کوچک می شود و مینیمالیستی است ، و مواردی که به نظر زاید می رسد حذف می شوند. تصمیم اپل ممکن است خوب به نظر برسد. AirPads اپل اکنون محبوبیت بیشتری در بازار پیدا کرده و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. با حذف جک 3.5 میلی متری ، اپل نه تنها چیزی از دست نداد ، بلکه بازار خود را گسترش داد.

هندزفری بلوتوثی؛ راه نجات از گره‌های کور هندزفری‌های سیمی “>” >>>>>>>> “>”>

شاید این مطلب جذاب باشد
تبلیغات سری پیکسل ۷ برخی از قابلیت‌های جدید آن‌ را فاش کرد

هندزفری بلوتوث ؛ راه فرار از گره های کور

زمان مهم است و ما نباید آن را به مسائل ناچیز اختصاص دهیم. اگر نمی خواهید هر روز وقت خود را با مشکل پیچاندن کابل هندزفری تلف کنید. امروز یک هدست بلوتوث بخرید. گزینه های مختلفی برای خرید هدست بلوتوث خود دارید. در همین راستا می توانید انواع هندزفری بلوتوث را در وب سایت جانبی مشاهده کنید. اگر راهنمای کاملی برای خرید هدست بلوتوث می خواهید ؛ پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهینه و دقیق ، مقاله “بهترین هندزفری بی سیم” را مطالعه کنید. P>>

Side بهترین وب سایت برای وسایل جانبی تلفن همراه و تبلت در ایران

با وب سایت جانبی به انواع وسایل جانبی دسترسی خواهید داشت و می توانید تمام لوازم جانبی لازم برای تلفن همراه و رایانه لوحی خود را از وب سایت جانبی به صورت آنلاین سفارش دهید. امیدواریم از خواندن مقاله فوق و دلیل گره خوردن کابل هندزفری لذت برده باشید. اگر می خواهید هندزفری سیمی خود را با یک هدست بلوتوث جایگزین کنید ؛ پیشنهاد می کنیم مقاله “چرا هندزفری بلوتوث به تلفن متصل نمی شود” را بخوانید ، زیرا ممکن است بعداً و پس از خرید هندزفری بلوتوث خود به آن نیاز داشته باشید. اگر دلیل دیگری برای پیچاندن کابل هندزفری می دانید ، می توانید نظر خود را در قسمت نظرات با طرف و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

وب سایت Peripheral بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی آنلاین در ایران است. برای مشاهده لوازم جانبی مختلف از قیمت رم گوشی گرفته تا هدفون های مختلف ، کابل شارژ ، ساعت هوشمند ، پاور بانک و وارد صفحه ای شوید که می خواهید وارد صفحه ای شوید که می خواهید انواع محصولات جانبی را ببینید.

شاید این مطلب جذاب باشد
متا از یک هوش مصنوعی برای تبدیل متن به ویدیو رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا