لوازم جانبی

چگونه صدای هندزفری را زیاد کنیم؟ 5 روش برای افزایش صدای هندزفری و هدفون

هندزفری و هدفون همراه همیشگی ما در طول روز هستند. این لوازم جانبی فوق العاده گوش دادن به موسیقی و پادکست یا تماس با کیفیت را از لذت بیشتری برخوردار می کند. با این حال ، در برخی موارد ، حجم خروجی هندزفری انتظارات ما را برآورده نمی کند. این می تواند برای افرادی که در یک محیط شلوغ از هندزفری استفاده می کنند و یا دوست دارند موسیقی با صدای بلند گوش دهند ، آزار دهنده باشد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال راهی برای بلند کردن صدای خود بدون دست خود هستید ، ادامه مطلب را بخوانید. ما همچنان به بررسی چگونگی بهبود صدای هندزفری خواهیم پرداخت.

افزایش صدای هندزفری و هدفون

دلایل کاهش حجم دست آزاد چیست؟ چرا صدای هندزفری خیلی کم است؟

قبل از پرسیدن سوال “چگونه هندزفری را روشن کنیم؟” برای شروع ، ابتدا باید دلیل کاهش حجم آن را پیدا کنیم. اول از همه ، اطلاعات هندزفری خود را بررسی کنید و از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. به یاد داشته باشید که هندزفری انواع مختلفی دارد و بعضی از آنها حجم کمی دارند. بنابراین نباید انتظار بسیاری از آنها را داشته باشید.

همچنین هندزفری یا هدست خود را به دستگاه های مختلف متصل کنید. در برخی موارد ، مشکل از هندزفری نیست و دستگاه های متصل صدای خوبی ندارند. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد در کاهش صدای هندزفری در گوشی های سامسونگ و اندروید مشکل دارند. اگر از هندزفری بلوتوث استفاده می کنید ، افزایش فاصله از دستگاه ممکن است باعث کاهش صدا شود. از طرف دیگر ، شارژ هندزفری و هدفون نیز بر میزان خروجی تأثیر می گذارد. در نهایت ، دستگاه هندزفری کثیف شده ، کابل خراب است یا اجزای داخلی آسیب دیده اند. دلایل دیگر ممکن است باعث کاهش صدای دستگاه هندزفری شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
علت خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی

چگونه می توانیم حجم صدا را با دست آزاد افزایش دهیم؟ راه حل های ساده و م ثر

هنگامی که دلایل کاهش حجم دست آزاد را بررسی کردیم و علت اصلی آن را یافتیم ، می توانیم از روش های مختلفی برای افزایش حجم دست آزاد استفاده کنیم. قبل از هر کاری پیشنهاد ما به شما خرید هندزفری از فروشگاه های معتبر است. بهترین راه حل مشکل صدای کم با دست آزاد تهیه هندزفری با کیفیت ، واضح و واضح است. با این حال ، اگر به فکر بهبود صدای هندزفری فعلی خود هستید ، راه حل های زیر به شما کمک می کنند.

تاثیر تمیز کردن هندزفری بر زیاد شدن صدای آن

1. افزایش حجم “هندزفری” ؛ هدفون را از خاک پاک کنید!

دستگاه های هندزفری کاملاً مجهز مانند Apple AirPad ، هندزفری سامسونگ و AirPad شیائومی با جرم مشکلی دارند. وجود آلودگی ، گرد و غبار و آلودگی روی هندزفری باعث کاهش کیفیت صدای آن می شود. بنابراین ، اگر به دنبال پاسخی برای س “ال “چگونه صدای هندزفری را زیاد کنیم؟” شما هستید ، تمیز کردن هندزفری اولین کاری است که باید انجام دهید. برای تمیز کردن لوازم جانبی می توانید از یک حوله تمیز و کمی الکل (ضدعفونی کننده دست) یا یک بسته استفاده کنید. کیف تمیز کردن بهترین ابزار برای تمیز کردن لوازم جانبی موبایل است.

تنظیم صدای هندزفری

2. استفاده از نرم افزار برای بهبود صدای هدفون. نرم افزار ویژه تقویت صدا

نرم افزار کنترل میزان صدای هندزفری به شما امکان می دهد صدای هدفون خود را افزایش دهید. برای این کار باید این نرم افزار را روی تلفن خود نصب کنید. به طور کلی ، بسیاری از دستگاه ها محدودیت هایی را برای جلوگیری از آسیب به گوش هنگام پخش موسیقی با صدای بلند اعمال می کنند. نرم افزار تقویت هدفون تنظیمات صدای گوشی را تغییر می دهد و به ایجاد صدای بلندتر از هندزفری کمک می کند. در اینجا چند گزینه مناسب برای Android و iPhone آورده شده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی هدست سونی PULSE 3D؛ فوق‌العاده برای پلی‌استیشن ۴ و ۵

بهترین نرم افزار افزایش حجم آیفون:

  • اکولایزر به علاوه
  • Xtreme Media Player از Xtreme Media Works
  • پخش کننده صوتی KaiserTone
  • افزایش پخش کننده ONKYO HF
  • میزان صدای خودکار برای تنظیم خودکار میزان صدا

بهترین نرم افزار تقویت صدای هندزفری اندروید:

  • اکولایزر
  • FX Equalizer
  • میزان دقیق
  • VLC برای Android
  • MX Player
  • معتاد پادکست
  • Viper4Androi

3. از نرم افزار پخش کننده موسیقی حرفه ای استفاده کنید

علاوه بر نرم افزار تقویت صدا ، برخی از پخش کننده های موسیقی می توانند صدای هندزفری شما را افزایش دهند. این برنامه ها ویژگی های جذابی دارند و به شما امکان می دهند صدای خروجی را تنظیم کنید. برای انجام این کار ابتدا باید نرم افزار مناسب را پیدا کرده و آن را بر روی تلفن خود نصب کنید. این پخش کننده های موسیقی جایگزین پخش کننده اصلی موسیقی در تلفن شما می شوند. در اینجا برخی از محبوب ترین پخش کننده های موسیقی وجود دارد:

  • BlackPlayer
  • jetAudio HD
  • MediaMonkey

تلفیق این پخش کننده های موسیقی و نرم افزار افزایش صدای تلفن که در بخش قبلی معرفی کردیم ، یک ایده هوشمندانه است. می توانید همزمان از نرم افزارهای مختلفی استفاده کنید تا بهترین ترکیب را در بین آنها پیدا کنید.

زیاد شدن صدای هندزفری با تنظیم گوشی 4. تنظیمات محدودیت صدا را غیرفعال کنید. تلفن را بیندازید!

همانطور که گفته شد ، بعضی از تلفن ها محدودیت صدای خروجی دارند. این محدودیت ها معمولاً برای جلوگیری از آسیب به گوش اعمال می شود. در برخی از دستگاه ها ، هیچ راهی برای حذف محدودیت صدا بدون نصب نرم افزار خاص وجود ندارد. اما در آیفون می توانید با مراجعه به تنظیمات صدا این محدودیت را غیرفعال کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که گزینه Volume Limit را در تنظیمات گوشی پیدا کرده و آن را غیرفعال کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟

در تلفن های سامسونگ ، پس از ورود به تنظیمات ، به برگه Sound & Vibration بروید و روی میزان صدا ضربه بزنید. پس از ورود به تنظیمات میزان صدا ، می توانید گزینه Media Volume Limit را در بالا سمت راست باز کنید. با غیرفعال کردن این گزینه ، می توانیم صدای دست خود را افزایش دهیم. این شامل بلندگو و هدفون های سیمی است

افزایش می یابد

به طور قابل توجهی اما هدست های بلوتوث می توانند محدودیت های داخلی داشته باشند که اثر افزایش صدای تلفن را جبران می کند.

5- میزان صدای هندزفری خود را تنظیم کنید ، فقط موردی که باید دنبال کنید

اکثر کاربران فقط از تلفن یا دستگاه متصل به هندزفری برای تنظیم میزان صدا استفاده می کنند. با این حال ، برخی هندزفری ها دارای تنظیمات داخلی هستند. اگر میزان صدا را تا حد ممکن افزایش داده اید ، اما میزان صدای هندزفری کم است ، تنظیمات صدای هندزفری را بررسی کنید. بعضی اوقات دکمه های تنظیم صدا روی هندزفری هستند. در برخی موارد ، می توانید با اجرای برخی دستورات ، مانند کلیک مکرر بر روی دکمه اصلی هندزفری ، میزان صدای آن را کنترل کنید.

بنابراین حتماً مطالب کاتالوگ ها را در جعبه هندزفری یا دستورالعمل های موجود در جعبه بخوانید. به اسپیکر بلوتوث نیز مراجعه کنید. بسیاری از افراد از تنظیمات داخلی صدای بلندگوی بلوتوث خود بی اطلاع هستند و از کم بودن صدا شکایت دارند. توجه به این نکته ساده می تواند مشکل بزرگ شما را حل کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین میکروفون یقه برای دستگاه های تلفن همراه (راهنمای خرید میکروفون تلفن)

پیشنهاد می کنیم مقاله مقاله تنظیمات هندزفری را در تلفن سامسونگ خود در وبلاگ جانبی از دست ندهید تا یاد بگیرید چگونه هندزفری را در تلفن های سامسونگ تنظیم کنید. (لطفاً به مقاله جدید با متن اصلی “تنظیمات هندزفری در تلفن سامسونگ” مراجعه کنید

همچنین در مقاله ارائه بهترین هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران بهترین مارک هندزفری) و مقاله جدیدی را در پاراگراف زیر فراخوان وارد کنید.

(بسیاری از کاربران به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث ورزشی سامسونگ هستند و فکر می کنند هیچ کدام از هندزفری های سامسونگ برای ورزش مناسب نیستند ، اما Lol Yu گزینه مناسبی برای ورزش است. اکثر مارک های معروف جهان هدفون های خود را به این شکل طراحی می کنند که نشان داد شما می توانید از این هدست در حین آموزش استفاده کنید.)

اگر هندزفری سامسونگ دارید یا می خواهید از این مارک معروف هندزفری بگیرید ، حتماً تنظیمات هندزفری را در تلفن سامسونگ خود بخوانید قوی> بخوانید. در این مقاله ، ما به چگونگی تنظیم هندزفری در تلفن های سامسونگ از صفر به صد پرداختیم.

خلاصه کلی مقاله

در این مقاله سعی کردیم به س “ال “چگونه صدای هندزفری را بالا ببریم؟” پاسخ دهیم. جواب بدیم روش های ساده ای برای افزایش حجم هندزفری وجود دارد که می تواند موثر باشد. با این حال ، تهیه یک هندزفری قدرتمند و با کیفیت بهترین راه حل برای این مشکل است. اگر این مشکل را دارید ، تجربه خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما همچنین می خواهند نظرات شما را بشنوند و به س questionsالات شما در مورد روشهای پیشنهادی در این مقاله پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا