لوازم جانبی

از کجا بفهمیم هندزفری واقعی است؟ تفاوت هندزفری اصلی و جعلی

اگر قصد خرید هندزفری ، ایرپاد و هدفون را دارید ، تشخیص هندزفری اصلی از جعلی ، مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. مارک ها و محصولات کپی متنوعی در بازار وجود دارد که می تواند شما را گمراه کند. این محصولات معمولاً از نظر ظاهری کاملاً شبیه هندزفری اصلی هستند. اما با چند نکته ساده و کمی دقت می توانید تفاوت بین هندزفری های اصلی و جعلی و هدفون را تشخیص دهید. برای پاسخ به این س ofال که از کجا می دانیم هندزفری اصلی است ، ما را دنبال کنید.

چرا تشخیص هدفون های اصلی از تقلبی مهم است؟

هدفون های جعلی و هندزفری با محصول اصلی تفاوت چندانی ندارند. از طرف دیگر ، معمولاً ارزان ترند. بنابراین ممکن است برخی افراد به جای اینکه هزینه زیادی برای هندزفری اصلی خرج کنند ، وسوسه شوند که کالایی جعلی بخرند. اما تفاوت اصلی در عملکرد این محصولات است. هدفون های جعلی ، حتی اگر کپی باشند ، از نظر عملکرد با هندزفری اصلی قابل مقایسه نیستند.

اگر می خواهید هندزفری قوی ، با کیفیت و واضحی داشته باشید ، باید به هدفون های اصلی بروید. علاوه بر این ، کیفیت تولید محصولات اصلی بسیار بالاتر از محصولات تقلبی است. استفاده از ضمانت نامه ، خدمات پشتیبانی شرکت مادر و استفاده کامل از کلیه امکانات موارد دیگری است که ما را متقاعد می کند از محصولات و کپی های تقلبی استفاده نکنیم.

تفاوت ایرپاد اصل و تقلبی

از کجا می دانیم هندزفری واقعی است؟ نحوه تشخیص هدفون اصلی از تقلبی

چگونه هندزفری واقعی را از جعلی تشخیص دهیم؟ مارک ها و شرکت های مختلفی که محصولات تکراری تولید می کنند ، تلاش زیادی برای تولید محصولاتی مشابه محصولات اصلی می کنند. اما اگر خوب دقت کنید ، متوجه تفاوت آشکار هندزفری واقعی و جعلی می شوید. برای این کار ابتدا باید محصول اصلی را به دقت بررسی کنید. بدنه هندزفری ، جعبه ، کیفیت صدا ، جزئیات طراحی هندزفری ، عملکرد دکمه ها و کیفیت سیم موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
علت هنگ کردن گوشی و راه حل مشکل هنگ کردن موبایل

اگر هدفون یا هندزفری اصل را از نزدیک دیده باشید ، با نگه داشتن یک محصول تقلبی به سرعت متوجه تفاوت آن خواهید شد. همچنین باید بدانید که ارزان ترین و ساده ترین محصولات کپی می شوند. بنابراین اگر یک هندزفری ارزان قیمت ، هدست ، رم ، فلش یا حتی یک قاب گوشی خریداری کرده اید ، باز هم باید به اصل بودن آن شک کنید.

نحوه تشخیص هدفون و هندزفری اورجینال مهمترین تفاوت هندزفری اصلی و تقلبی

بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن یک محصول خرید هندزفری و هدفون از یک سایت معتبر مانند Side Is است. سایت های معتبر باید بتوانند کالاها را پس دهند و اصالت آنها را تضمین کنند. با این حال ، اگر می خواهید از خرید خود مطمئن باشید ، توجه به نکات زیر به شما کمک می کند تا به سرعت هندزفری اصلی و تقلبی را تشخیص دهید.

معاینه فیزیکی ؛ هندزفری اصلی از نظر جسمی بی نقص است

هندزفری را نگه دارید و تمام قسمت های آن را بازرسی کنید. کوچکترین نقص در طراحی یا ساختار هدفون نشان از جعلی بودن آنها دارد. رنگ پریدگی ، خراش ، ترک ، شل شدن اتصالات ، عدم تقارن ، لکه ها و اندازه های غیراستاندارد نشان دهنده اصلی نبودن هندزفری است.

لوازم جانبی را در بسته بندی اصلی و تقلبی هندزفری بررسی کنید

برای بسته بندی محصولات اصلی در اینترنت ، حتما فیلم ها را تماشا کنید. تولیدکنندگان محصولات تقلبی و تکراری معمولاً برای کاهش هزینه ها از درج لوازم جانبی یا کاتالوگ در بسته بندی خودداری می کنند. کیفیت لوازم جانبی یا در دسترس بودن لوازم جانبی اضافی نشان دهنده اصلی نبودن کالا است. در محصولات عرضه شده با کابل شارژ ، نوع کابل ها ، طول و کیفیت کار آنها باید با محصول اصلی مطابقت داشته باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
اپل به دنبال ثبت سه نشان تجاری برای هدست‌های خود است

بسته بندی هندزفری را مشاهده کنید. بسته باید مهر و موم شده و عیب و نقص داشته باشد

شرکت های کپی برداری به جزئیات توجه نمی کنند. این اجازه می دهد تا با کمی توجه با آنها مقابله کنید. مارک های بزرگ ، به ویژه مارک هایی مانند سامسونگ و اپل که تولید کننده محصولات سطح بالا هستند ، در طراحی بسته بندی بسیار حساس هستند. معمولاً بسته های این شرکت ها دارای رنگ های خاص ، قلم و حروف چینی بی نظیر و کیفیت عالی تولید می باشند. با مقایسه تصویر بسته اصلی با بسته فک می توانید تفاوت های کوچکی پیدا کنید.

تشخیص باکس اصل و تقلبی هندزفری سامسونگ سشخص باکس اصل و تقلبی هندزفری

آرم و برچسب های مرتبط با هدست و سری هندزفری را بررسی کنید

به دنبال تفاوت در محل آرم و متن باشید. همچنین اندازه آرم ، رنگ استفاده شده ، نوع قلم ، وجود غلط های املایی در متن و وجود متن اضافی از نشانه های هدفون جعلی است.

با تمام ویژگی ها کار کنید و کیفیت صدای هدفون اصلی را بررسی کنید

تمام ویژگی های هندزفری خریداری شده را بررسی کنید. هندزفری تقلبی در برخی از عملکردها مانند اجرای دستورات مختلف یا اتصال همزمان به دو دستگاه وجود ندارد. در هندزفری بلوتوث ، امکان اتصال به دستگاه های مختلف ، همگام سازی با نرم افزار خود شرکت اصلی ، تأخیر شارژ و در دسترس بودن امکاناتی مانند دستیار صوتی موارد مهمی است که باید بخاطر بسپارید.

مقایسه قیمت های جعلی و واقعی هندزفری

هندزفری اساسی بر اساس نرخ دلار و قیمت واقعی آن در وب سایت سازنده تعیین می شود. البته موضوع قیمت گذاری در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد ، اما معمولاً قیمت ها نزدیک به قیمت دلار است. بنابراین ، اگر هندزفری خیلی ارزان باشد ، احتمال تقلبی بودن آن بسیار زیاد است. به یاد داشته باشید که مقایسه قیمت ممکن است در همه موارد کارساز نباشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
تضمین رضایت از خرید اپل واچ با رعایت 3 نکته فراموش شدنی

تشخیص هندزفری اصلی سامسونگ

محصولات سامسونگ معمولاً یکی از اهداف اصلی شرکت های کپی و کپی است. در اینجا برخی از مهمترین محصولات سامسونگ آورده شده است.

تشخیص اصل بودن هندزفری AKG سامسونگ  از روی بسته بندی

AKG هندزفری سامسونگ

را تشخیص دهید

اگر به دنبال بهترین هندزفری کابلی هستید ، مطمئنا هندزفری سامسونگ AKG یکی از اولین انتخاب های شما خواهد بود. متأسفانه نسخه های جعلی بسیاری از این محصول شگفت انگیز در بازار موجود است. با بررسی موارد زیر می توانید اصالت هندزفری AKG را تأیید کنید:

  • بسته بندی غیر پلاستیکی با نشان سامسونگ و عبارت AKG به رنگ نارنجی
  • حرف R روی هندزفری راست و حرف L روی هندزفری سمت چپ نقش بسته است.
  • وجود عبارت AKG با کیفیت چاپ عالی و بدون پخش شدن در پشت هندزفری
  • نازک به عقب
  • بدن نرم و صاف
  • سیم بلند با جک های متقارن. فاصله کمی بین جک و قسمت پلاستیکی قبل از آن وجود دارد

چگونه گلکسی بادز اصل را تشخیص دهیم

چگونه می توان جوانه های کهکشان اصل ، هندزفری های اصلی و جعلی سامسونگ را پیدا کرد

برخلاف AKG ، کپی گلکسی جوانه ها به دلیل فناوری پیشرفته و اتصال بی سیم نسبتاً دشوارتر است. دستگاه های کپی ، حتی اگر توانایی کپی برداری از طرح Galaxy Buds را داشته باشند ، نمی توانند از ویژگی های هوشمند آن کپی کنند. بنابراین ، اولین راه برای تعیین اصالت AirPad سامسونگ ، کشف قابلیت های هوشمند آن است. همچنین ، Galaxy Buds نمی تواند با برنامه پوشیدنی سامسونگ هماهنگ شود. اگر در هنگام خرید تصویری از گلکسی جوانه ها و بسته بندی اصلی آن دارید ، می توانید با یک مقایسه ساده نسخه های جعلی را به راحتی شناسایی کنید.

تشخیص ایرپاد اصلی

نحوه یافتن ایرپاد اصلی؛ هندزفری اصلی و تقلبی اپل

دستگاه های کپی سخت در تلاشند محصولات تقلبی اپل را جایگزین محصولات اصلی کنند. با این حال ، آنها معمولاً در این مسیر خیلی موفق نیستند. اپل در ایجاد محصولات خود بسیار حساس است و همین امر کپی کردن AirPads را بسیار دشوار می کند. علاوه بر این ، کپی برداری از فناوری پیشرفته AirPod آسان نیست. در نتیجه ، تشخیص AirPads اصلی از تقلبی برای شما دشوار نخواهد بود. موارد زیر می تواند راهنمای خوبی برای شناسایی ایرپادهای اصلی و تقلبی باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
دلیل کم شدن حساسیت تاچ گوشی و راه حل بهبود آن  

  • شماره سریال AirPad را بررسی کنید: با وارد کردن شماره سریال AirPod به سیستم احراز هویت اپل ، می توانید از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید.
  • وزن Airpad: اگرچه AirPod اصلی دارای ویژگی های بیشتری از جمله شارژ بی سیم است. اما وزن آن کمتر از ایرپاد جعلی است. بنابراین می توانید با مقایسه وزن AirPod به راحتی نمونه اصلی را شناسایی کنید.
  • شارژ بی سیم: شارژ بی سیم یک فن آوری پیشرفته است و جعل iPad اپل وجود ندارد.
  • همگام سازی با نرم افزار Find My iPhone: فقط iPad های اصلی با نرم افزار Find My یافت می شوند.
  • نمایش میزان شارژ AirPod و قاب آن: پنل بلوتوث آیفون می تواند میزان شارژ هر AirPod و قاب آن را نمایش دهد. در نمونه های جعلی چنین عملکردی وجود ندارد.

خلاصه مقاله

در این مقاله سعی کردیم به این س answerال “از کجا بفهمیم هندزفری واقعی است؟” تشخیص هدفون اصلی از هدفون فقط به کمی توجه نیاز دارد. بهترین نسخه های نمونه نیز دارای نقاط ضعفی هستند که با مشاهده محصول غیر اصلی می توانید به راحتی آنها را تشخیص دهید. ما همچنین نحوه تفاوت بین هندزفری اصلی سامسونگ و ایرپاد را ذکر کردیم. در آخر ، ما به شما توصیه می کنیم که دستگاه هندزفری و هدفون خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا آگاهی شما از اصالت محصولات را کاهش دهد. اگر تجربه استفاده از هندزفری Fick را دارید ، مشتاقانه منتظر صحبت های شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا