لوازم جانبی

راهنمای خرید هدفون استودیویی ؛ هر آنچه در مورد هدفون نظارت باید بدانید

هر استودیوی حرفه ای به ابزار حرفه ای نیاز دارد. هدفون استودیویی یکی از اصلی ترین و مهمترین ابزارهای هر استودیو است. مهم نیست که یک استودیوی خانگی دارید یا یک حرفه ای ، اگر می خواهید تولید موسیقی ، ویرایش و تنظیم سطح بالا را انجام دهید ، باید یک هدست استودیویی یا یک هدست نظارتی خریداری کنید. در کنار ، سعی می کنیم مهمترین نکاتی را که هنگام تهیه هدفون حرفه ای نیاز دارید ، نشان دهیم. برای اطلاعات بیشتر تماشا کنید.

هدفون حرفه ای لاکچری

راهنمای خرید هدفون استودیویی ؛ چه کسی به هدفون نظارت نیاز دارد؟

اگر تنظیم کننده ، تهیه کننده یا تدوین کننده موسیقی هستید ، خرید هدست نظارت استودیویی مهم است. هنگام ضبط صدای زنده ، هیچ دستگاهی مانند هدست نمی تواند به شما در بررسی دقیق صدای ضبط شده کمک کند. علاوه بر این می توان از هدفون در هنگام بلند کردن در کنار بلندگو استفاده کرد. جزئیات کوچک همیشه در هدفون آنها نشان داده می شود. دی جی ها در هنگام میکس و CUE به هدفون های استودیویی خوبی نیز نیاز دارند.

خرید هدفون استودیویی برای افرادی که فقط برای شنیدن موسیقی به هدفون نیاز دارند یا نوازنده حرفه ای نیستند توصیه نمی شود. اگر شما هم از این دسته افراد هستید ، خرید هندزفری با کیفیت بهتر انتخاب بهتری خواهد بود.

راهنمای خرید هدفون استودیویی و انواع هدفون

تکنیک های امروز را از هدفون های استودیو بیاموزید (برنده شوید ، دریافت کنید)

وقتی برای خرید هدفون استودیویی به بازار می روید ، با مدل های مختلفی روبرو می شوید. در میان انواع مختلف هدفون استودیویی ، باید به دنبال گزینه هایی باشید که گوش شما را به خوبی بپوشاند و صدایی واقعی و بدون تقلب را برای شما فراهم کند و نویز را از بین ببرد. بنابراین هدفون های موجود در گوشی به هیچ وجه مناسب نیستند. انواع مختلفی از هدفون با شاخه گوش وجود دارد:

شاید این مطلب جذاب باشد
رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ شاید در تاریخ ۲ آبان عرضه شود

هدفون استودیویی اصلی و کاملاً بزرگ با لیوان گوش

این نوع هدست کاملاً گوش را می پوشاند. لیوان های سنگین و ضخیم آنها از ورود و خروج صدا جلوگیری کرده و صدا را کاملاً جدا می کند. علاوه بر این صدای این هدفون بسیار با کیفیت و واضح است.

بیش از حد گوش؛ هدفون در اندازه کامل با پد گوش

از لحاظ ساختاری بسیار شبیه به هدفون Circumaural هستند. این هدفون ها سنگین و بزرگ هستند ، اما علاوه بر اینکه کاملاً روی گوش را می پوشانند ، مانند Circumaurals ، قسمت گوش را نیز می پوشانند. به این ترتیب هنگام استفاده از آنها احساس بهتری خواهید داشت و احتمال خستگی گوش کمتر خواهد شد. کیفیت بالا و جلوگیری از سر و صدا از ویژگی های خرید هدفون استودیویی بیش از گوش شما است.

شایعات نظارت مافوق صوت با لیوان گوش

این هدفون دارای فنجان یا پد نسبتاً کوچکتری نسبت به هدفون Circumaural است. فنجان ها به جای دور گوش روی گوش قرار می گیرند. آنها به اندازه دو مدل قبلی بزرگ و سنگین نیستند. به این ترتیب ، فوق العاده شناورها کمی سر و صدا ایجاد می کنند. معمولاً دی جی ها از این نوع هدفون استفاده می کنند. این مدل های هدفون میان رده و ارزان قیمت گزینه های خوبی برای علاقه مندان به موسیقی و نوازندگان نیمه حرفه ای هستند. همچنین می توانید نمونه های خوبی از Supra-aurals را در لیست لوازم جانبی موبایل پیدا کنید.

تفاوت هدفون پشت باز و پشت بسته

هدفون های استودیویی با پشت باز یا بسته چیست و تفاوت آنها در چیست؟

نکته دیگری که هنگام خرید هدفون استودیویی و هدفون نظارت حرفه ای باید به خاطر داشته باشید ، باز یا بسته بودن هدفون است. در اینجا تفاوت بین هدفون باز و بسته را بررسی می کنیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلکسی S23 اولترا شاید به دوربین تله‌فوتو با لرزشگیر سنسور شیفت مجهز شود

هدفون با پشت باز ؛ صدای واضح و طبیعی

هدفون های پشت باز شیارهایی در پشت دارند که اجازه می دهند هوا از داخل فنجان ها عبور کرده و به عنصر بلندگو برسد. بنابراین ، فشار در هدفون های عقب باز نمی تواند باعث ایجاد صدا و جلوه های غیرمعمول شود. این مزیت همچنین از ایجاد پژواک داخلی جلوگیری می کند. در نتیجه صدای طبیعی و واضح تری خواهید داشت. البته این باعث کاهش عایق صدا نیز می شود.

به این ترتیب ، وقتی نزدیک میکروفن هستید ، هدفون می تواند صدا کند. از آنجا که بیس ارائه شده توسط هدفون های عقب باز ناپایدار است ، معمولاً هنگام اختلاط کمتر از آنها استفاده می شود. به جز در آخرین مراحل کار و زمانی که می خواهید صدای خروجی واقعی را بشنوید.

هدفون عقب بسته ؛ صدای کاملاً جدا و بدون سر و صدا

خرید هدفون استودیویی در پشت بسته مناسب افرادی است که می خواهند صدای کاملاً واضحی ضبط کنند و فاصله کمی از میکروفون دارند. به همین ترتیب ، آنها بهترین گزینه برای ضبط ضبط هستند. در هدفون های بسته صدا فقط یک راه خروج دارد و آن کانال گوش است. نویز کاملاً از بین رفته و صدای باس بهتری به دست می آید.

نکته مثبت دیگر این است که با حذف نویز ، می توانید جزئیات دقیق را هنگام مخلوط کردن تشخیص دهید. اما عیب هدفون های بسته استودیویی صدای مصنوعی است که کاملاً در داخل آن تعبیه شده است. بنابراین ، شما باید هنگام بلند کردن از بلندگو نیز استفاده کنید تا صدای طبیعی و واقعی داشته باشید. بنابراین ، شما باید یک بلندگو و یک بلندگوی بلوتوث را به همراه این هدفون خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
طریقه شارژ هندزفری بلوتوثی شیائومی+ راه حل شارژ نشدن 

بهترین هدفون استودیویی

هنگام خرید هدفون استودیویی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

پس از انتخاب نوع و دسته مناسب برای خرید هدفون استودیویی ، نوبت به مشکلات فنی بیشتری می رسد. شکل ظاهری بسیار مهم است اما آنچه واقعاً هدفون واقعی و معمولی را متمایز می کند مشخصات فنی آنهاست. بودجه شما مهم نیست ، در هر صورت هنگام خرید مانیتور یا هدفون استودیویی باید به امپدانس و فرکانس هدفون توجه کنید.

برای خرید هدفون کدام امپدانس و فرکانس بهتر است؟

هرچه امپدانس هدفون کمتر باشد ، ولتاژ مورد نیاز برای رسیدن به SPL (سطح فشار صوتی خاص) کاهش می یابد. به این ترتیب می تواند صدای بلندتری از طریق جک هدفون استاندارد ایجاد کند. به زبان ساده تر ، می توانید هدفون ها را بدون تقویت کننده و ابزار حرفه ای به دستگاه های معمولی مانند آیفون خود متصل کنید.

علاوه بر این ، دامنه فرکانس قوی نیز بسیار مهم است. هرچه دامنه فرکانس بیشتر باشد ، صداهای بیشتری را پوشش می دهد و این هنگام مخلوط کردن بسیار مهم است. زیرا می توانید به دقت به جزئیات اصوات گوش دهید. بنابراین اگر می خواهید بهترین هدفون استودیویی را خریداری کنید ، گزینه های امپدانس پایین و فرکانس بالاتر را انتخاب کنید.

مهم ترین نکات خرید هدفون مانیتورینگ

نکاتی که باید هنگام خرید هدفون استودیویی به خاطر بسپارید

موارد ذکر شده در بالا مهم هستند ، اما موارد کوچک دیگری نیز باید به خاطر بسپارید. حتماً هدفون هایی را انتخاب کنید که استفاده از آنها راحت باشد. این فرد حرفه ای می تواند از هدفون های خود به طور مداوم به مدت 8 تا 10 ساعت در روز استفاده کند. بنابراین علاوه بر راحتی ، دوام و کیفیت کار نیز بسیار مهم است. با برخی از انواع هدفون ها ، مانند اسپرت ، اهمیت کیفیت ساخت بیشتر می شود. ما در ارائه بهترین هدفون های ورزشی به این لحظه مهم توجه ویژه ای داشتیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
نقد و بررسی کلاسیک ساعت هوشمند اپل واچ SE 2022

خلاصه کلی مقاله

در این مقاله به راهنمای خرید هدست استودیویی رسیدیم. هدفون استودیویی و هدفون نظارتی از جمله هدفون های حرفه ای هستند که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید. اگر در خرید هدفون حرفه ای س headال یا تجربه بیشتری دارید ، می توانید نظرات و تجربه خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان جانبی حرفه ای نیز به سوالات مهم شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا