لوازم جانبی

چگونه حافظه پنهان تلفن سامسونگ را پاک کنیم؟

زندگی بدون تلفن همراه امروز غیرممکن یا بسیار دشوار است! اگر می خواهید تلفن سامسونگ خود را به دلیل هجوم مداوم برنامه ها تعویض کنید ، دست نگه دارید! ممکن است مشکلی در حافظه پنهان تلفن همراه شما وجود داشته باشد. تلفن های هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما به عنوان یک انسان هستند و تا حد زیادی نیازهای روزمره ما را برآورده می کنند! اما کاهش و کاهش سرعت تلفن یکی از رایج ترین مشکلاتی است که مصرف کنندگان با آن روبرو هستند و به همین دلیل است که آنها در فکر تعویض گوشی خود هستند.

قبل از ادامه باید حافظه پنهان را بررسی کنید. اما حافظه نهان چیست؟ چگونه حافظه پنهان تلفن سامسونگ را پاک کنیم؟ با خواندن این مقاله ، به شما اطمینان می دهیم که یکبار برای همیشه می توانید حافظه پنهان هر تلفن هوشمند را به راحتی مدیریت کرده و در صورت لزوم آن را حذف کنید.

Cache یا حافظه پنهان چیست؟

چیست

حافظه پنهان یا ؟

Cahe حافظه پنهان موجود در تلفن هوشمند شما است که اطلاعات مربوط به برنامه را ذخیره می کند. هنگامی که یک برنامه را برای اولین بار باز می کنید ، باز کردن آن ممکن است کند باشد. اما دفعه بعدی که برنامه ها را باز می کنید ، سریعتر کار می کنند. اما چرا؟ تلفن RAM محدود است.

اگر هنگام شروع برنامه بعدی ، تمام جزئیات داده را بارگیری کنید ، RAM شما پر شده و تلفن شما کند می شود. اما حافظه پنهان به این دلیل ایجاد شده است که شما مجبور نیستید هر بار که مجبورید برنامه ها را دوباره اجرا کنید ، اطلاعات را به طور کامل بارگیری کنید.

در حقیقت ، دفعه بعد که برنامه ها را دفعه دیگر باز می کنید ، درخواستی به CPU ارسال نمی شود و اطلاعات برنامه از حافظه پنهان یا حافظه پنهان span بارگیری می شود اتفاق می افتد. اگر نمی خواهید به طور مداوم برنامه را پنهان کنید و تلفن سامسونگ حافظه پنهان را پاک کنید ، بهتر است لوازم جانبی موبایل سامسونگ بخرید RAM حافظه خود را افزایش دهید تلفن.

چه تفاوتی بین وجود دارد

شاید این مطلب جذاب باشد
ایلان ماسک می‌خواهد ۷۵ درصد از کارمندان توییتر را اخراج کند

پاک کردن داده ها و پاک کردن cahce ؟

حافظه پنهان را پاک کنید برخی از تنظیمات یا اطلاعات ذخیره شده در حافظه پنهان هنگام کار با برنامه. اما اگر می خواهید همه داده های مربوط به برنامه را حذف کنید ، بهتر است در تنظیمات برنامه گزینه clear data را انتخاب کنید. در این حالت ، تمام نام های کاربری ، رمزهای عبور و داده های وارد شده توسط برنامه توسط شما به طور کامل حذف می شود.

چرا حافظه پنهان سامسونگ پاک شود؟

هر برنامه ای که روی تلفن Android یا iOS خود نصب می کنید دارای حافظه پنهان است. اما چرا حافظه پنهان را خالی می کنیم؟ توصیه می شود حافظه پنهان را پاک کنید درصورتی که تلفن هوشمند شما با مشکلاتی مانند تأخیرهای کند یا مداوم روبرو است. لازم به ذکر است که اگر تلفن شما کمتر از 3 گیگابایت رم دارد و به دلایلی سرعت تلفن شما کم است یا سرعت برنامه به طور واضحی کند است ، بهتر است حافظه پنهان یا حافظه پنهان تلفن خود را پاک کنید.

توجه داشته باشید که تمام عملیاتی که در برنامه ها یا مرورگرها انجام می دهید در حافظه برنامه یا مرورگر ذخیره می شوند. اگر با بارگیری کامل برنامه یا صفحه مرورگر مشکلی دارید ، بهتر است حافظه پنهان را پاک کنید. این مشکل اغلب با پاک کردن حافظه پنهان برطرف می شود.

چگونه حافظه پنهان (clear cache) گوشی سامسونگ را پاک کنیم؟ P>

چگونه می توان حافظه پنهان ( حافظه پنهان را پاک کنید ) تلفن سامسونگ شما را پاک کنم؟

برای پاک کردن حافظه پنهان Samsung خود این مراحل را دنبال کنید:

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۱ آبان ۱۴۰۱)

  • ابتدا به بخش تنظیمات s تلفن سامسونگ خود بروید.
  • سپس فضای ذخیره سازی را پیدا و انتخاب کنید.
  • سپس پاک کردن حافظه پنهان را لمس کنید.
  • اگر پیام تأییدی برای درخواست شما ظاهر شد ، پاک کردن را انتخاب کنید.

با پیروی از روش بالا پاک کردن .

آموزش گام به گام پاک کردن حافظه پنهان هر برنامه

اول از همه ، همیشه سعی کنید فضای کافی برای اجرای صحیح برنامه ها داشته باشید. اگر می خواهید فضای داخلی تلفن خود را بهتر مدیریت کنید ، پیشنهاد می کنیم مقاله اجتناب کنید حتما حافظه داخلی تلفن را بخوانید .

عملکرد برنامه همیشه قابل قبول نیست! گاهی اوقات قطع شدن سرور باعث کند شدن برنامه و بارگیری صحیح آن نمی شود. به همین دلیل بهتر است یکبار حافظه نهانگاه تلفن را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه پنهان مسیر زیر را دنبال کنید.

ابتدا انگشت خود را برای چند ثانیه روی برنامه نگه دارید و سپس اطلاعات برنامه را کلیک کنید. اگر تلفن هوشمند شما گزینه ای را نشان نمی دهد ، بهتر است به منوی تنظیمات بروید. در تنظیمات ، مدیریت برنامه ها یا برنامه ها را لمس کنید.

ابتدا پیمایش کنید تا برنامه مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید. سپس به قسمت Storage برنامه بروید. در بخش بعدی ، پاک کردن حافظه پنهان را در پایین صفحه لمس کنید. اگر با پیام لغو یا روشن روبرو شدید ، پیام روشن گزینه Select؛ با دنبال کردن مراحل بالا ، می توانید حافظه پنهان یا همان حافظه پنهان هر برنامه را پاک کنید.

چگونه همه‌ی داده‌های ذخیره شده در اپلیکیشن‌ها را پاک کنیم؟

چگونه می توان تمام داده های ذخیره شده در برنامه ها را حذف کرد؟

اگر می خواهید تلفن خود را بفروشید ، یا گاهی اوقات لازم است از تلفن های دیگران استفاده کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را برای استفاده از برنامه وارد کنید. پس از اتمام گردش کار ، این مراحل را برای پاک کردن تمام داده هایی که در برنامه وارد کرده اید دنبال کنید:

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی مشکل خالی شدن شارژ گوشی اندروید و آیفون + راه حل

ابتدا از منوی تنظیمات وارد مدیریت برنامه یا برنامه ها شوید. سپس برنامه مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید. در مرحله بعدی ، وارد قسمت storage برنامه شوید و گزینه clear data را در پایین انتخاب کنید صفحه. اگر پیام را مشاهده کردید clean را لمس کنید. با مراحل فوق می توانید به راحتی تمام اطلاعات وارد شده در هر برنامه را حذف کنید. اگر حافظه داخلی شما را مجبور به حذف داده های ذخیره شده در برنامه ها می کند ، پیشنهاد می کنیم مقاله را بخوانید.

برنامه ای را برای پاک کردن حافظه پنهان تلفن سامسونگ شما معرفی می کند

اگر به دلایلی نتوانسته اید حافظه پنهان تلفن سامسونگ خود را با استفاده از روش های فوق پاک کنید ، بهتر است از برنامه های طراحی شده برای پاک کردن حافظه پنهان استفاده کنید. برای نصب برنامه حافظه پنهان به دنبال پاک کن در فروشگاه Play بگردید. همانطور که می بینید ، برنامه های زیادی برای پاک کردن حافظه پنهان وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید برنامه ccleaner را بارگیری و نصب کنید. هنگامی که ccleaner را اجرا کردید ، می توانید حافظه پنهان تلفن خود را با یک لمس به راحتی پاک کنید.

چگونه حافظه cache را از بخش ریکاوری پاک کنیم؟

چگونه می توان حافظه پنهان را بازیابی کرد؟

اگر به دلیل برخی از مشکلات برنامه تلفن شما روشن نیست ، می توانید حافظه پنهان را از برگه بازیابی تلفن پاک کنید. ما توصیه می کنیم اگر با بخش بهبودی آشنایی ندارید ، از مراحل بعدی صرف نظر کنید یا این کار را به متخصصان بسپارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
انتخاب بهترین هدفون برای ورزش بدون توجه به این 5 نکته ممکن نیست!

اگر برنامه یا تلفن شما به طور مداوم خراب و خراب می شود ، می توانید حافظه پنهان سامسونگ را از قسمت بازیابی پاک کنید. برای فعال سازی بازیابی ، ابتدا دکمه روشن / خاموش را همزمان با دکمه کاهش میزان صدا پایین نگه دارید تا وارد قسمت بازیابی تلفن سامسونگ خود شوید. توجه داشته باشید که لمس کردن تلفن در این بخش کار نمی کند و برای پیمایش باید از افزایش / کاهش صدا استفاده کنید و را انتخاب کنید و به آن ضربه بزنید> تلفن.

برای تکمیل مراحل پاک شدن حافظه پنهان گوشی سامسونگ، گزینه‌ی reboot system now  را انتخاب کنید

ابتدا در بخش بازیابی ، به پایین پیمایش کنید voulme و حذف حافظه پنهان قدرت . پس از پاک کردن حافظه پنهان در بخش بازیابی ، با فشار دادن کلید روشن راه اندازی مجدد تلفن گزینه restart now را انتخاب کنید. با دنبال کردن مراحل بالا ، می توانید حافظه پنهان گوشی Samsung خود را در قسمت بازیابی به راحتی پاک کنید.

راه حل شما برای پاک کردن حافظه پنهان تلفن سامسونگ چیست؟

به دلیل اجرای کند برنامه ها یا بسته شدن مداوم تلفن ، پاک کردن حافظه پنهان تلفن Samsung یا سایر تلفن های هوشمند ضروری است. با رفتن به تنظیمات هر برنامه و انتخاب گزینه ذخیره سازی و سپس انتخاب گزینه پاک کردن حافظه پنهان می توانید حافظه پنهان تلفن Android خود را به راحتی پاک کنید.

بزرگترین لوازم جانبی فروشگاه لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران سعی در پاسخگویی به انواع مشکلات و س questionsالات کاربران خصوصاً با مقالات به روز شده است. اگر حافظه پنهان تلفن خود را به روش دیگری پاک کردید ، نظرات خود را در بخش نظرات با دیگران و دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا