لوازم جانبی

دستیار صوتی Google محیط شما را بدون اجازه شما ثبت می کند!

وقتی می دانید دستیار صوتی موبایل شما گاهی صدای فراگیر را بدون فعال سازی یا حتی بدون اجازه شما ضبط می کند ، چه حسی دارید؟! هیچ کس از تماشا شدن خوشحال نیست. در گزارش های اخیر ، گوگل ادعا کرده است که دستیار صوتی Google Assistant گاهی اوقات به طور مخفیانه صدای محیط را ضبط می کند. برای بررسی این خبر جنجالی را تماشا کنید.

دسترسی گوگل به صدای شما بدون فراخوانی Google Assistant

بدون تماس با دستیار Google به Google خود به صدای خود دسترسی پیدا کنید

دستیار صوتی Google را می توان به راحتی فعال کرد. فقط بگویید خوب google . اما اکنون مشخص شده است که دستگاه فوق العاده گوگل گاهی اوقات بدون اجازه شما جاسوسی و ضبط صدا را انجام می دهد.

طبق گزارشی که توسط androidauthority منتشر شد ، مقامات Google به یکی از اعضای دولت هند گفتند که کارمندان شرکت در حال گوش دادن به مکالمات با کاربر با دستیار Google هستند! شاید تعجب کنید ، اما این خبر قبلاً توسط گوگل تأیید شده است. این نگرانی ها افزایش می یابد که سایر منابع اطلاعاتی گزارش می دهند که با ضبط صدای اطراف توسط دستیار صوتی Google ، امنیت مشتری بیش از هر زمان دیگری تهدید می شود.

واکنش گوگل نسبت به ضبط صدای محیط با Google Assistant

پاسخ Google به ضبط صدای اطراف با دستیار Google

پیش از این ، گوگل ادعا کرده بود که کارمندانش به بخشی از صدای رابط کاربر که همراه با ضبط تلفن همراه یا بلندگوی هوشمند است ، دسترسی به آن و گوش دادن به مکالمات حساس ، پاسخ می دهند. اما از کجا بدانیم که مکالمات ما شنیده نمی شوند؟ این ضبط صدا برای چه کاری است؟ چرا Google باید از صدای رابط کاربری آگاه باشد؟ چگونه Google از صدای فراگیر و صدای کاربر بهره می برد؟

شاید این مطلب جذاب باشد
باتری گوشی چند ساعت دوام می آورد؟

گوگل می گوید برای بهبود فن آوری تشخیص گفتار به زبانهای مختلف ، بخشی از صدای کاربر را با دستیار صوتی Google گوش می دهد تا هوش مصنوعی خود را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشد. هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی ضبط صدای محیط و یا اینکه چگونه مکالمات حساس ما فیلتر می شوند و ضبط نمی شوند در دسترس نیست!

به طور کلی ، هنوز پاسخی در مورد Google وجود ندارد که چرا صدای محیط اطراف خود را بدون اجازه کاربر ضبط و استفاده می کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم غول فناوری که دنیایی از اطلاعات مصرف کننده دارد ، در برخورد با ضبط صدای دستیار صوتی خود چگونه واکنش نشان می دهد.

درز خبر ضبط صدای محیط با Google Assistant و احتمال واکنش‌های جهانی

نشت اخبار صدایی فراگیر دستیار Google و قابلیت پاسخگویی جهانی

انتشار چنین اخباری حتی می تواند غول فناوری مانند Google را ناراحت کند. گوگل همیشه پس از هر فرآیند محکم ایستاده است. حال باید ببینیم در روزهای اخیر چه اتفاقی افتاده است. در آخرین بیانیه مربوط به Google ، یکی از نمایندگان Google نسبت به درز اخبار پیرامون Google Assistant واکنش نشان داد.

یک نماینده Google در نامه ای در پاسخ به س recordingال ضبط صدای خبرنگار از دستیار Google گفت که Google نمی تواند در مورد اخبار ناشناس اظهارنظر کند. نماینده Google پیوندی به Google Assistant صفحه دستیار Google با عنوان “ Google Assistant برای خصوصی ، امن و امن نگه داشتن اطلاعات شما” ارسال شده است. “P>

شعار صفحه امنیتی دستیار صوتی Google به این معنی است که دستیار صوتی Google برای محافظت و محافظت از حریم خصوصی شما ایجاد شده است. باید دید که پاسخ جهانی به این گزارش ها که نشان می دهد Google بدون اجازه کاربر به صدای اطرافش دسترسی دارد ، به کجا ختم می شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
ساده ترین راه برای انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر چیست؟

نظر شما درباره دستیار صوتی Google که صدای فراگیر را ضبط می کند؟ در بخش نظرات ، نظرات خود را با کاربران و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا