لوازم جانبی

چگونه حافظه تلفن خود را به حافظه منتقل کنم؟

تلفن های اندرویدی با پشتیبانی از کارت حافظه ، عملکرد گوشی های هوشمند را بیش از هر زمان دیگری می کنند. بسیاری از مصرف کنندگان برای صرفه جویی در هزینه ، گوشی هایی با حافظه داخلی کمتری خریداری می کنند و سپس با تهیه RAM حافظه گوشی خود را ارتقا می دهند.

از آنجا که حافظه داخلی تلفن های اندرویدی به سرعت پر می شود ، بهتر است برخی از پرونده های خود را از حافظه تلفن به حافظه منتقل کنیم. در این زمینه ، با ما همراه باشید تا به طور کامل در مورد نحوه انتقال حافظه گوشی به حافظه توضیح دهید.

با نحوه انتقال عکس و فیلم به کارت حافظه آشنا شوید

RAM یا همان SD CARD یکی از مفیدترین ابزارها برای تلفن های هوشمند است. می توانید به راحتی RAM تلفن حافظه تلفن را بخرید خود را گسترش دهید و از تلفن همراه خود استفاده بهتری کنید. در تلفن های اندرویدی می توانید به راحتی هر نوع فایلی از جمله فیلم ، عکس ، موسیقی و … را از حافظه تلفن به حافظه منتقل کنید. برای انتقال عکس ها و فیلم ها به کارت حافظه خود این مراحل را دنبال کنید:

  1. ابتدا فضای ذخیره را از تنظیمات تلفن Android خود انتخاب کنید.
  2. انتقال داده کارت SD را انتخاب کنید در پایین صفحه.
  3. سپس پرونده ها ، تصاویر ، فیلم ها ، موسیقی ، اسناد و غیره را که می خواهید به کارت SD خود منتقل کنید ، انتخاب کنید.
  4. در آخر ، بر انتقال ضربه بزنید. با استفاده از این فرآیند ، تمام پرونده هایی که انتخاب می کنید بسته به اندازه آنها در مدت زمان مشخصی به حافظه منتقل می شوند.

لازم به ذکر است که اگر می خواهید برای تلفن شیائومی خود RAM دریافت کنید ، بهتر است از لوازم جانبی تلفن استاندارد Xiaomi که مشخصات تلفن همراه شما را دارد استفاده کنید.

آموزش انتقال فایل از حافظه گوشی به مموری با کامپیوتر

با نحوه انتقال فایلها از حافظه تلفن به حافظه رایانه آشنا شوید

برخی از تلفن ها و رایانه های لوحی Android گزینه انتقال داده کارت SD را ندارند. اما نگران نباش نحوه انتقال موسیقی ، فیلم ، عکس و موارد دیگر در اینجا آمده است. فایلهای موجود در حافظه داخلی تلفن در حافظه یا کارت SD با رایانه شما.

  1. ابتدا تلفن خود را با کابل به رایانه یا لپ تاپ خود متصل کنید.
  2. سپس این رایانه را باز کنید .
  3. در این رایانه تلفن خود را به عنوان یک دستگاه جدید مشاهده می کنید.
  4. مرحله بعدی 2 دستگاه را به شما نشان می دهد ، یکی برای حافظه داخلی تلفن و دیگری برای حافظه کارت SD . روی دستگاه حافظه داخلی کلیک کنید.
  5. در این بخش ، یکی از پرونده هایی را که می خواهید به حافظه خود منتقل کنید ، انتخاب کنید. روی پوشه ها و پرونده ها کلیک راست کرده و سپس کپی یا برش را کلیک کنید.
  6. سپس به دستگاه خود بروید کارت SD و بر روی یک فضای خالی کلیک راست کرده و درج کلیک کلیک کنید> را انتخاب کنید .

با انجام مراحل بالا ، بسته به اندازه پرونده ، می توانید تمام داده ها را از حافظه تلفن به حافظه کارت حافظه منتقل کنید.

لازم به ذکر است که ابزارهای موجود برای تلفنهای Android بسیار گسترده هستند. ما به شما پیشنهاد می دهیم لوازم جانبی خود را با ارائه ساعت و بلندگوی هوشمند گسترش دهید. برای این کار پیشنهاد می کنیم به صفحه و بلندگوی ساعت هوشمند Xiaomi jbl مراجعه کرده و در صورت لزوم ، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

آموزش نحوه انتقال برنامه به کارت‌حافظه ( SD Card ) اندروید

آموزش نحوه انتقال برنامه ها به کارت SD Android

تا به حال بخاطر حجم زیاد داده برنامه ای را به حافظه خود کارت SD منتقل کرده اید؟ بسیاری از برنامه ها می توانند به RAM منتقل شوند. اما چگونه می توان برنامه های تلفن خود را از حافظه داخلی به کارت حافظه منتقل کرد؟ این مراحل را دنبال کنید:

  1. ابتدا تنظیمات تلفن خود را وارد کنید.
  2. اگر گزینه دیگری دارید مدیریت برنامه ها ، برنامه ها یا برنامه آن را انتخاب کنید.
  3. مرحله بعدی تمام برنامه هایی را که در حافظه داخلی یا کارت SD نصب کرده اید به شما نشان می دهد. از برگه همه برنامه مورد نظر برای انتقال به RAM یا کارت SD را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  4. به عنوان مثال ، در اینجا می خواهیم برنامه opera mini را به کارت SD منتقل کنیم . روی برنامه ضربه بزنید و انتقال کارت SD را در پایین صفحه انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که همیشه انتقال برنامه از حافظه داخلی تلفن به کارت حافظه امکان پذیر نیست. زیرا برخی از برنامه ها نیاز به راه اندازی پرونده های سیستم اندروید دارند و فقط در حافظه داخلی نصب می شوند. اگر می خواهید چندین برنامه را از حافظه داخلی گوشی به حافظه خود منتقل کنید ، مراحل 1 تا 4 را برای هر برنامه تکرار کنید.

انتقال اطلاعات از حافظه داخلی گوشی به مموری

8 نکته مهم برای انتقال داده ها از حافظه داخلی تلفن به حافظه

برای جلوگیری از حذف داده های خود هنگام انتقال پرونده ها از حافظه داخلی تلفن خود به کارت SD موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • قبل از انتقال داده ها ، پرونده ها ، عکس ها و اسناد از حافظه داخلی به کارت SD اطمینان حاصل کنید که کارت حافظه فضای کافی دارد .
  • از یک کارت حافظه استاندارد برای تلفن خود استفاده کنید.
  • قبل از استفاده از کارت SD یک بار کارت حافظه را قالب بندی کنید.
  • از تبادل کارت حافظه با دیگران خودداری کنید ، زیرا RAM ممکن است آلوده باشد.
  • به طور مرتب کارت حافظه خود را اسکن کنید تا هرزنامه و پرونده های ویروس را با یک آنتی ویروس قدرتمند حذف کنید.
  • اگر در حال انتقال پرونده ها از رایانه یا لپ تاپ خود هستید ، از کابل اصلی استفاده کنید.
  • قبل از انتقال داده ها از حافظه تلفن به حافظه ، مطمئن شوید که تلفن به اندازه کافی شارژ شده است.

برای عملکرد بهتر تلفن و اجرای روان برنامه ها ، فیلم ها ، موسیقی و غیره در تلفن Android خود بهتر است همیشه 10 تا 20٪ حافظه آزاد داشته باشید. برای تخلیه تلفن ، ما دو مقاله نحوه پاک کردن حافظه تلفن و انتقال فایل را از تلفن به رایانه بدون کابل بخوانیم و طبق مراحل فوق می توانید به راحتی حافظه تلفن خود را خالی کرده و بهتر مدیریت کنید.

بهترین روش انتقال حافظه گوشی به مموری

بهترین روش برای انتقال حافظه تلفن به حافظه

در این مقاله ، ما به طور دقیق نحوه انتقال حافظه تلفن خود را به حافظه بررسی کردیم. برای انتقال هر نوع اطلاعات از حافظه داخلی کارت حافظه یا کارت SD ، بهتر است با توجه به مراحل ذکر شده در بخش storage در تلفن خود بروید.

روش های زیادی برای انتقال عکس ، فیلم ، موسیقی و اسناد از حافظه تلفن به حافظه وجود دارد ، اما خوب است بدانید که تمام این فرآیند انتقال حافظه تلفن به RAM در شیائومی ، هواوی ، سامسونگ ، ال جی و مارک های دیگر به همین ترتیب در این مقاله شرح داده شده است.

اگر داده های خود را به روش دیگری از حافظه به حافظه منتقل می کنید ، نظرات خود را با سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


شاید این مطلب جذاب باشد
دلیل مشکل خاموش نشدن صفحه گوشی اندروید و نحوه حل آن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا