لوازم جانبی

چرا ساعت هوشمند شارژ نمی شود؟

ساعت هوشمند بهترین رابط بین ما و تلفن همراه است. با استفاده از ساعت های هوشمند ، دسترسی سریع تری به بسیاری از اعلان ها داریم و استفاده از تلفن های همراه به نوعی بهبود یافته است. اما در مورد ساعت های هوشمند مشکلات مشترکی وجود دارد که دائماً برای مصرف کنندگان چالشی جدی محسوب می شود. اگر س yourال شما این است که چرا ساعت هوشمند شارژ نمی شود ، این مقاله برای شما نوشته شده است تا شارژ نشدن ساعت هوشمند را زیر ذره بین قرار دهید.

علت روشن‌نشدن ساعت هوشمند چیست؟

دلیل روشن نشدن ساعت هوشمند چیست؟

بسیاری از کاربران گزارش می دهند که ساعت هوشمند آنها روشن نیست. یکی از دلایل اصلی روشن نشدن ساعت هوشمند ، تخلیه باتری است. اگر ساعت هوشمند شما روشن نشود ، ممکن است دارای مشکلات سخت افزاری مانند خرابی باتری ، کابل شارژ یا به طور کلی ساعت هوشمند شما باشد.

استفاده از شارژر فیک، علت روشن‌نشدن ساعت‌هوشمند

1. استفاده از شارژر جعلی مانع روشن شدن ساعت هوشمند می شود

اگر شارژر تقلبی باشد ، باتری نامتعادل شارژ می شود و به دلیل مشخصات فنی شارژر که با ساعت مطابقت ندارد ، ممکن است سریعتر از آنچه که ساعت هوشمند خود فکر می کنید شارژ شود. به همین دلیل هنگام خرید ، قبل از قیمت قیمت ساعت هوشمند

بیشتر است

تخلیه‌شدن باطری از مهمترین علت‌های روشن‌نشدن ساعت‌هوشمند

2. تخلیه باتری یکی از مهمترین دلایل روشن نشدن ساعت هوشمند است

سعی کنید ساعت هوشمند سامسونگ خود را قبل از تمام شدن شارژ کنید. زیرا اگر باتری تمام شود ، روشن شدن گوشی ممکن است با تداخل و مشکلاتی همراه باشد که مدت زمان زیادی طول می کشد. بهتر است ساعت هوشمند خود را قبل از روشن کردن شارژ کنید.

3. از شارژرهای شخص ثالث استفاده کنید و ساعت هوشمند خود را خاموش نگه دارید

دلایل زیادی برای روشن نشدن ساعت هوشمند شیائومی وجود دارد. اما اگر از شارژر مدل و مارک دیگری برای ساعت هوشمند خود استفاده می کنید ، طبیعی نیست که ساعت هوشمند شما شارژ نمی شود. به عنوان مثال ، Galaxy Watch Active بر اساس شارژ Galaxy Watch به هیچ وجه شارژ نمی شود.

4. عدم استفاده از آداپتور دیواری باعث خواب زمستانی شما می شود

نحوه شارژ یک ساعت هوشمند ضد آب آنقدر مهم است که سهل انگاری در این زمینه می تواند برای عملکرد صحیح آن مشکلات جدی ایجاد کند. برای شارژ ساعت هوشمند خود ، فقط از شارژرهای بی سیم USB و بی سیم استفاده کنید که اصل و دارای گواهی هستند.

لازم به ذکر است که اگر سوکت شارژر کثیف و شارژ باشد ، ساعت هوشمند شما به درستی شارژ نمی شود. پریزها و پریزهای شارژ را به درستی تمیز کرده و ساعت هوشمند خود را کاملا خشک کنید.

5. مشکلات سخت افزاری ؛ چرا ساعت هوشمند

روشن نمی شود

شاید این مطلب جذاب باشد
گوشی تاشو هواوی P50 Pocket S یازده آبان رونمایی می‌شود

اگر ساعت هوشمند شما خراب باشد ، احتمال بروز مشکلات سخت افزاری وجود دارد. در این راستا ، شما باید بازرسی و تعمیر ساعت هوشمند خود را به تکنسین های این حوزه بسپارید. با توجه به هزینه نسبتاً بالای ساعتهای هوشمند ، تعمیرات را به متخصصان این حوزه بسپارید.

آب، علت رونش‌نشدن ساعت هوشمند

6. آب ؛ قاتل هر ساعت هوشمند

است

اگر ساعت هوشمند شما مدتی است در آب شناور است ، این ممکن است یکی از دلایل اصلی روشن نشدن ساعت هوشمند شما باشد. حتی اگر ساعت هوشمند ضدآب دارید ، سعی کنید ساعت خود را برای مدت طولانی در آب نگذارید. اگر ساعت هوشمند شما مدت طولانی در آب بوده است ، باید توسط یک تکنسین بررسی شود.

3 راهکار برای روشن‌کردن ساعت هوشمند

3 راه برای شارژ ساعت هوشمند

وقتی ساعت هوشمند خود را شارژ می کنید و شارژ نمی شود یا روشن نمی شود ، مشخص است که مشکلی پیش آمده است. اگر باتری کم باشد ، بیدار شدن ساعت هوشمند از خواب زمستانی بیشتر طول می کشد.

حتی برخی از کاربران گزارش می دهند که ساعت های هوشمند خود را در شب شارژ نگه می دارند ، اما ساعت های هوشمند آنها روشن نیست. اما برای روشن کردن ساعت هوشمند خود مراحل زیر را دنبال کنید.

1- نحوه شارژ ساعت هوشمند

ما به طور کامل در مورد دلیل قرار نگرفتن ساعت هوشمند در 6 بخش فوق تحقیق کردیم. اما اگر ساعت هوشمند شما بدون شارژ هنوز مشکلی دارد ، می توانید از راه حل های زیر استفاده کنید.

  • اول از همه مطمئن شوید که شارژر مورد استفاده شما اصلی بوده و متعلق به مدل و ساعت هوشمند شماست.
  • با آداپتور دیواری استاندارد ساعت خود را به درستی شارژ کنید.
  • اگر از شارژر بی سیم استفاده می کنید ، ساعت هوشمند خود را روی صفحه شارژ قرار دهید و ساعت هوشمند رو به بالا باشد.
  • ساعت هوشمند خود را به مدت یک ساعت شارژ نگه دارید.
  • اگر ساعت هوشمند بعد از یک ساعت روشن نشد ، یک بار کلید پاور را فشار دهید.
  • اگر در شارژ ساعت هوشمند مشکلی وجود داشته باشد ، نشانگر قرمز روشن می شود و پیامی را در ساعت هوشمند خود مشاهده خواهید کرد.
  • اگر ساعت هوشمند خطای شارژ را نشان داد ، شارژر را برداشته و دوباره به درستی روی صفحه شارژ قرار دهید.
  • اگر ساعت هوشمند شما به سرعت روشن و گرم می شود ، بهتر است آن را خاموش و تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید. بعد از اینکه دمای ساعت هوشمند به حالت عادی بازگشت شارژ کنید.
  • بخاطر داشته باشید که لازم نیست هنگام شارژ از ساعت هوشمند خود استفاده کنید. این به این دلیل است که سرعت شارژ کم می شود و ممکن است ساعت هوشمند داغ شود.

2. ساعت هوشمند را به سوکت یا لپ تاپ دیگری متصل کنید

خروجی دیگری را امتحان کنید. گاهی ممکن است مشکلی در تماس وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که حتی سر آداپتور نیز ممکن است معیوب باشد. برای اطمینان از عملکرد صحیح شارژر ، می توانید ساعت هوشمند را با کابل استاندارد به لپ تاپ خود متصل کنید. در برخی موارد ، وقتی ساعت هوشمند به لپ تاپ متصل است ، صفحه نمایش روشن می شود و اندکی بعد شارژ می شود.

3. ساعت هوشمند را به یک پایه شارژ بی قدرت متصل کنید

ساعت هوشمند خود را به شارژر متصل کنید ، اما آن را به شارژر متصل نکنید. این روش ممکن است برای همه مفید نباشد. اما در برخی موارد ، کاربران گزارش می دهند که صفحه بعد از چند ساعت روشن می شود. در صورت روشن بودن ساعت هوشمند خود را شارژ کنید.

بهترین راهکار برای روشن‌شدن ساعت هوشمند

بهترین راه برای روشن کردن ساعت هوشمند

چرا ساعت هوشمند شارژ نمی شود؟ دلیل روشن نشدن ساعت هوشمند شیائومی ممکن است با اپل یا مارک های دیگر متفاوت باشد. اما دلایلی که در این مقاله به آنها پرداخته ایم می تواند برای همه ساعت های هوشمند درست باشد. می توانید با مشاهده آداپتور USB ، سوکت ، صفحه شارژ ، ساعت هوشمند خود را روشن کنید یا ساعت هوشمند را به لپ تاپ یا سوکت دیگری متصل کنید.

اگر ساعت هوشمند شما با روش های فوق کار نمی کند ، بهتر است مراحل بازرسی و تعمیر ساعت هوشمند خود را به متخصصان این حوزه بسپارید. اطمینان حاصل کنید که تمام پوشش های پلاستیکی ساعت خود را برداشته و مطمئن شوید که شکاف شارژ پر از خاک یا لکه نیست. همچنین ، در صورت خم شدن تاب شارژ ، ساعت هوشمند شارژ نمی شود. با بررسی بیشتر شارژر و آداپتور ، می توانید از عملکرد صحیح شارژر اطمینان حاصل کنید.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی دستگاه های تلفن همراه ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و لوازم جانبی ساعت های هوشمند در ایران است. اگر می خواهید از ساعت هوشمند استاندارد استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم بسته به نیاز خود به ساعت هوشمند مردانه یا زنانه مراجعه کنید.

اگر از روش دیگری برای شارژ و روشن کردن ساعت هوشمند خود استفاده می کنید ، نظرات خود را با افراد عادی و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا