لوازم جانبی

چگونه هندزفری را ضد عفونی کنیم؟

علاوه بر جلوگیری از بیماری عروق کرونر قلب ، تمیز کردن مرتب هندزفری برای جلوگیری از عفونت گوش مهم است. اما چگونه هندزفری را ضد عفونی کنیم؟ با خواندن این مقاله به شما اطمینان می دهیم که بدون آسیب رساندن به هندزفری بی سیم می توانید به راحتی هندزفری تهیه کنید خود را ضد عفونی کنید.

چرا باید هندزفری خود را ضدعفونی کنیم؟

چرا ما باید هندزفری خود را ضد عفونی کنیم؟

شما می توانید هندزفری سامسونگ خود را در جیب خود ، روی میز خود در طول روز داشته باشید ، یا آن را در کیسه بگذارید. در هر صورت انواع آلودگی ها و آلودگی ها می توانند به دستگاه هندزفری و دهانه های داخلی هندزفری بچسبند. گوش انسان همچنین دارای موم و چربی است که در صورت استفاده از هندزفری آزاد می تواند به منافذ دست وارد شود.
به تدریج ، هنگامی که این عفونت ها با هم جمع می شوند ، گوش در معرض بیماری ها و عفونت های مختلف قرار می گیرد. اما راه حل چیست؟ هندزفری بی سیم شیائومی را از بیماری های مختلف ضد عفونی کنید و به آن آسیب نرسانید و از عفونت گوش جلوگیری کنید.

چگونه هندزفری را با الکل ضدعفونی کنیم؟

چگونه هندزفری را با الکل ضد عفونی کنیم؟

از آنجا که بیماری کرونر قلب از طریق گوش ، چشم ، بینی و دهان منتقل می شود ، بنابراین باید مراقبت بیشتری از سلامتی خود داشته باشیم. الکل یکی از بهترین ابزارها برای ضد عفونی دست آزاد و از بین بردن ویروس ها و باکتری ها است.

الکل ، بهترین ضدعفونی کننده برای بازی هندزفری ، اما اگر مراحل ضد عفونی را به درستی انجام ندهید ، ممکن است هندزفری با مشکل روبرو شود و عملکرد خود را از دست بدهد. برای ضد عفونی کردن هندزفری خود با الکل مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا پیچ های سیلیکونی بدون هندزف را بردارید. یک پایه را 3 بار درون پارافین گرم قرار دهید و در بین لایه ها مکث کنید تا خشک شود. با یک دستمال مرطوب همه طرفها را چه در داخل خیابان و چه در خارج از خیابان ضد عفونی کنید.
  2. برای از بین بردن همه ویروس ها از چوب پنبه آغشته به الکل روی منافذ بدون دست استفاده کنید.
  3. این بار از پارچه آغشته به الکل برای ضد عفونی کردن سیم بدون هندزف استفاده کنید. سیم هندزفری را دقیقاً در وسط دستمال قرار دهید و از درپوش جک تا کابل های هندزفری با دقت ضد عفونی کنید. مراقب باشید سیم را با دستان آزاد نکشید. زیرا کابل هندزفری بسیار نازک است و به مرور ضعیف می شود.
  4. حتی اگر از هندزفری ضدآب استفاده شود استفاده نکنید الکل را مستقیماً روی سیمها و کابلهای هندزفری اسپری نکنید. الکل به راحتی به منافذ هندزفری نفوذ می کند و اثربخشی هندزفری را از بین می برد.

چگونه هندزفری بی‌سیم را ضدعفونی کنیم؟

چگونه هندزفری های بی سیم را ضد عفونی کنم؟

بهترین روش برای ضد عفونی کردن هندزفری بی سیم از نوع C الکل یا پد الکل. ابتدا باید هندزفری را از دستگاه خود جدا کنیم. خیابان های بدون دست را نیز می توان با مایع ظرفشویی ضد عفونی و تمیز کرد. مقداری مایع ظرفشویی را در یک کاسه آب ولرم بریزید. سپس پد های هندزفری سیلیکونی را مرتباً بشویید.

برای ضد عفونی کردن منافذ داخلی هندزفری بی سیم ، می توانیم گوش پاک کن ، چوب پنبه یا پارچه میکروفیبر را در الکل خیس کنیم و دیواره های داخلی ، منافذ و روکش ها را به راحتی تمیز کنیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ هدفون بی‌سیم محبوب در دیجی کالا (۸ آذر ۱۴۰۱)

10 نکته مهم قبل و بعد از ضد عفونی بدون هندزفری

ویروس کرونا سلامت انسان ما را تهدید می کند. درست است که بیماری عروق کرونر قلب کمتر از طریق سطوح ایجاد می شود. اما در هر صورت بهتر است برای محافظت از خود ، خانواده و جامعه خود از پروتکل های بهداشتی پیروی کنیم. در این زمینه ، به 10 نکته مهم زیر توجه داشته باشید:

  • قبل و بعد از استفاده از هندزفری مرتباً دستان خود را بشویید.
  • دستان خود را به خیابان های بدون هندسه نزنید. دست انسان به دلیل تماس با اشیا various مختلف می تواند حاوی ویروس ها و باکتری های مختلفی باشد.
  • قبل و بعد از استفاده از هندزفری گوش های خود را به درستی تمیز کنید تا از مسدود شدن هندزفری با جرم گوش و چربی جلوگیری شود.
  • حتی اگر هندزفری شما ضد آب است ، هرگز الکل را مستقیماً روی هندزفری خود اسپری نکنید.
  • هندزفری بی سیم ضد آب خود را مستقیماً زیر آب قرار ندهید.
  • همیشه یک پد الکل همراه داشته باشید و قبل و بعد از استفاده از آن ، الکل الکل را روی هندزفری خود بکشید تا هندزفری ایمن باشد و از آلودگی ضد عفونی شود.
  • اگر لنت های دستی سیلیکونی خود را با آب یا مایع ظرفشویی می شوید ، پس از خشک شدن کامل از آنها استفاده کنید.
  • پس از ضد عفونی کردن هندزفری بی سیم ، پس از خشک شدن کامل آن را در جعبه شارژ قرار دهید.
  • هنگام ضد عفونی کردن ، بند ناف را به آرامی با دستان آزاد بکشید ، زیرا در اثر سریع خارج شدن بند ناف خطر آسیب دیده است.
  • قبل از ضد عفونی کردن شارژر هندزفری ، آن را از برق جدا کنید.
شاید این مطلب جذاب باشد
چرا هدفون ها نویز دارند؟

بهترین روش برای ضد عفونی هندزفری

همه گیری طوقه در سراسر جهان گسترش یافته است و تهدیدی جدی برای سلامتی انسان است. برای اقدامات احتیاطی در برابر ویروس های مختلف و عفونت های احتمالی گوش ، س theال در این مقاله این است که چگونه هندزفری را ضد عفونی کنیم؟ آنچه را که بسیاری از کاربران از ما خواسته اند به طور کامل توضیح دادیم.

ما امیدواریم که با استفاده از الکل ، پد الکل ، آب اکسیژنه ، مایع ظرفشویی ، موم گوش ، چوب پنبه و دستمال مرطوب میکرو فیبر ، هندزفری خود را به درستی و منظم ضد عفونی کنید. اگر می توانید از روش دیگری برای ضد عفونی کردن دستگاه هندزفری خود استفاده کنید ، نظرات خود را با افراد عادی و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا