لوازم جانبی

چگونه می توان از خراش پشت گوشی خلاص شد؟

تلفن های همراه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. معمولاً هر کس به طور متوسط ​​15 دقیقه پس از بیدار شدن از خواب تلفن خود را چک می کند. استفاده مداوم از تلفن ، ضربه ، برخورد با اجسام تیز و … باعث ایجاد خراش و خراش در پشت گوشی شوید. تلفن خراشیده نشده است و لذت تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

اما راه حل چیست؟ چگونه می توان از خراش پشت گوشی خلاص شد؟ با خواندن این مقاله ، به شما اطمینان می دهیم که می توانید به راحتی از شر خراش و خش در تلفن خود خلاص شوید و دوباره تجربه لذت بخشی با تلفن همراه خود داشته باشید.

چگونه از خط و خش گوشی جلوگیری کنیم؟

چگونه می توان از ایجاد خراش در گوشی جلوگیری کرد؟

لوازم جانبی موبایل آنقدر متنوع هستند که برای هر چالشی راه حل های زیادی وجود دارد. با استفاده از قاب و شیشه گوشی می توانید به راحتی عمر تلفن خود را افزایش دهید. قاب و شیشه گوشی به ظرافت گوشی افزوده و محافظی است که از ایجاد خراش و خش روی گوشی جلوگیری می کند. در همین راستا ، ما خرید قاب و شیشه ای را پیشنهاد می دهیم شما می توانید وارد صفحات مربوطه شوید و از انواع طرح ها و مدل های قاب و شیشه مخصوص تلفن و رایانه لوحی خود استفاده کنید. 1. پوست ؛ بهترین ابزار برای از بین بردن خراش و خش پشت گوشی

ابتدا توجه داشته باشید که روشهایی که در این مقاله ارائه می دهیم برای پلاستیک ، بدنه فلزی ، صفحه نمایش گوشی و لنزهای دوربین متفاوت است.

مراقب باشید از کاغذ سنباده برای از بین بردن خراش ها یا خراش های صفحه LCD گوشی خود استفاده نکنید. با کمک کاغذ سنباده می توانید به راحتی خراش ها و خراش های بدنه فلزی گوشی خود را برطرف کنید. اگر خطوط و خراش های بدنه فلزی عمیق و بسیار بزرگ باشد ، یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن این خطوط و خراش ها استفاده از کاغذ سنباده نرم است.

از ساینده هایی که بسیار خورنده نیستند استفاده کنید. به طور کلی ، شن و ماسه نرم برای از بین بردن خراش و خش روی تلفن مناسب تر است. فقط کاغذ سنباده نرم را به آرامی روی قاب فلزی گوشی خود بمالید تا به قاب یا رنگ قاب آسیب نرساند.

2. لاستیک جادویی؛ روشی آسان برای از بین بردن خراش های گوشی

ابزارهای زیادی برای خراش موبایل وجود دارد. یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن خراش پشت گوشی ، استفاده از برف پاک کن های مخصوص است. الاستیک ها دقیقاً مانند مداد هستند و برای از بین بردن خراش ها و خراش ها طراحی شده اند و می توانند به راحتی هرگونه خراش و خراش در قسمت پشتی و قاب گوشی را از بین ببرند.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید بهترین دوربین دوچشمی برای رصد آسمان شب

جوش‌شیرین، قوی‌ترین از بین برنده انواع خط و خش

3. جوش شیرین قوی ترین ماده شوینده برای از بین بردن تمام خطوط و خراش ها است

به خاطر داشته باشید که باید تلفن خود را در هر مرحله ذکر شده در این مقاله خاموش کنید. جوش شیرین قدرت بالایی در از بین بردن هرگونه خراش و لکه دارد. برای از بین بردن خراش و خش روی گوشی باید جوش شیرین درست کنید. ابتدا یک فنجان سوم آب و بقیه را در جوش شیرین بریزید.

بعد از مخلوط کردن جوش شیرین و آب ، به یک خمیر تبدیل می شود. در این حالت ، باید جوش شیرین را روی یک دستمال تمیز بریزید و آن را به پشت قاب خود بمالید. سعی کنید از پارچه ای بدون پرز استفاده کنید ، حوله های میکروفیبر برای این کار مناسب است.

دست خود را به صورت دایره ای روی صفحه تلفن حرکت دهید تا تمام خطوط و خراش های پشت بدنه و صفحه از بین بروند. در آخر ، جوش شیرین را با یک پارچه نسبتاً مرطوب از صفحه و پشت تلفن خود پاک کنید.

4. کرم خراش اتومبیل؛ ابزاری قدرتمند برای از بین بردن خراش در گوش

در بازار لوازم جانبی خودرو ، به راحتی می توانید انواع کرم های خراش دار را برای کیف فلزی موبایل خود خریداری کنید. توجه داشته باشید که کرم رفع خراش فقط برای هدفون های فلزی استفاده می شود. اگر قاب پشتی تلفن شما از پلاستیک فشرده ساخته شده باشد ، این ممکن است به ترکیب رنگ قاب آسیب برساند.

خوب است بدانید که می توانید برای محافظت از انواع عینک و محافظت از صفحه نمایش گوشی هوشمند خود به سایت جانبی بروید. از انواع لوازم جانبی از سفارش ساعت های هوشمند گرفته تا انواع شیشه های مات ، هدفون ، قاب گوشی ، شارژر و موارد دیگر.

خمیردندان؛ سریع‌ترین روش برای حذف خش پشت گوشی

5. خمیر دندان؛ سریعترین راه برای از بین بردن خراش پشت گوشی

از خمیر دندان می توان LCD و پشت تلفن را خراشید. کمی خمیر دندان روی یک پارچه تمیز و نرم بریزید. البته توصیه می کنیم از یک پارچه میکروفیبر بدون پرز استفاده کنید. سپس انگشت اشاره خود را پشت حوله ای قرار دهید که خمیردندان روی آن قرار گرفته و با احتیاط و بصورت دورانی بر روی سطوح گوشی بکشید تا بتوانید خراش ها و خراش های صفحه LCD و قاب گوشی را برطرف کنید. در آخر ، سطوح تلفن را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید.

قبل از از بین بردن خراش ها و خراش های خمیر دندان حتماً تلفن خود را خاموش کنید. مراقب باشید خمیر دندان روی دوربین ، جک 3.5 میلی متری و سوکت شارژ نریزد.

6. با جوشانده خطوط و خراش های موجود در پشت تلفن را برطرف کنید!

برای از بین بردن هرگونه خراش از مخلوط قوی با ترکیبی از تخم مرغ و سولفات پتاسیم آلومینیوم استفاده کنید. برای خرید سولفات آلومینیوم می توانید به فروشگاه های مواد شیمیایی مراجعه کنید. یک قاشق غذاخوری سولفات آلومینیوم پتاسیم را با سفید تخم مرغ ترکیب کرده و تا دمای 65 درجه گرم کنید. محلولی را که درست کرده اید روی پارچه ریخته و دور آن را ورقه آلومینیوم بپیچید و آن را در فر با درجه حرارت 150 درجه گرم کنید تا محلول خشک شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۱۷ مهر ۱۴۰۱)

سپس پارچه میکروفیبر را به مدت 30 ثانیه در آب سرد از اجاق برداشته و دوباره داخل فویل قرار دهید. آن را تا دمای 150 درجه در فر گرم کنید. پس از خشک شدن و خنک شدن محلول ، به آرامی خط و خراش های موجود در پشت و LCD را با پارچه میکروفیبر بمالید تا خراش آن برطرف شود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم از تلفن خود در برابر Nano و محافظت کنید> از شیشه سرامیک استفاده کنید تا بعداً هزینه بالایی را برای تغییر لمس و یا “LCD” را نپوشانید.

بهترین راهکار برای حذف خش پشت گوشی

بهترین راه برای از بین بردن خراش پشت گوشی

در این مقاله با 6 راه حل خاص به این سوال پاسخ دادیم که چگونه می توان از خراش پشت گوشی خلاص شد. برای از بین بردن خراشیدگی و ایجاد خراش روی تلفن همراه خود باید تلفن را خاموش کنید. برای از بین بردن خراش ها و خراش ها می توانید از خمیر دندان ، جوش شیرین ، کرم خراش ماشین ، پاک کن جادویی ، کاغذ سنباده و … استفاده کنید توجه داشته باشید که در هر روش ، توضیحاتی را که ارائه دادیم دنبال کنید تا به رنگ پشت تلفن آسیب نرساند.

بهترین راه برای جلوگیری از خراش پشت گوشی استفاده از قاب گوشی است. این کیس از ایجاد برجستگی ، خراش و خراش جلوگیری کرده و سالها از گوشی خود با شیشه LCD مات و سرامیکی استفاده می کنید.

اگر به روش دیگری می توانید از خراشیدگی پشت تلفن خود خلاص شوید ، نظرات خود را در بخش نظرات با دیگران و کاربران به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مهم ترین ویژگی های یک شارژر همراه خوب که همه قبل از خرید فراموش میکنند!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا