لوازم جانبی

چرا نمی توان عکس را از گالری حذف کرد؟

یکی از دلایل اصلی فراگیر شدن تلفن های همراه در سراسر جهان ، قابلیت عکاسی و عکاسی با تلفن است. عکاسی یکی از لذت بخش ترین سرگرمی ها است. با عکاسی می توانیم خاطرات و لحظات شادی خود را برای سالها ثبت کنیم و تلفن های همراه یکی از مهمترین ابزارهای ما برای این کار هستند.

اما گاهی اوقات برای گرفتن عکس جدید به فضای آزاد نیاز داریم و گاهی اوقات عکس از گالری حذف نمی شود. در این مقاله ، اول از همه ، س “ال “چرا عکس از گالری حذف نمی شود؟” »ما هم با iPhone و هم با اندروید سروکار داریم و در زیر راهکارهایی را برای حذف عدم حذف عکس ها از گالری معرفی می کنیم.

مشکل حذف فایل ها از تلفن شما چیست؟

چرا عکس را از رم حذف نمی کنید؟ اگر با خطایی در حذف فایل از کارت حافظه مواجه شدید ، نگران نباشید ، این مشکل ممکن است توسط نرم افزار ایجاد شود. سیستم عامل اندروید منبع باز است. این ویژگی سفارشی سازی سیستم عامل اندروید را برای هر شرکتی آسان می کند. در این بین ، ممکن است خطایی در قسمت سفارشی سازی وجود داشته باشد که به راحتی قابل اصلاح است.

اگر به عکاسی علاقه دارید ، بنابراین شارژ باتری مانع از عکس گرفتن از لحظه های شما با خرید پاور بانک استاندارد به عنوان /span> شارژ سریع Powerbank یا بانک بی سیم به

یکی دیگر از دلایل مهم عدم حذف عکس ها در گالری ، تروجان ها و فایل ها و فایل های ویروسی و گرافیکی هستند. البته ممکن است cache یا cache مشکل داشته باشد و RAM و حافظه داخلی نیز مشکل داشته باشند. اما چگونه می توان عکس را از گالری حذف کرد؟

با نحوه حذف عکس ها از گالری Android

آشنا شوید

شاید این مطلب جذاب باشد
تصاویر زمینه سری پیکسل ۷ را با کیفیت بالا دانلود کنید

حذف کامل عکس ها از تلفن Android کمی متفاوت با تلفن های iOS است iOS . ابتدا ، در این مرحله نحوه حذف عکس از گالری اندروید را توضیح می دهیم.

1. تلفن خود را مجدداً راه اندازی کنید

بهتر است بدانید که اولین قدم در صورت بروز خطاهای ناگهانی ، راه اندازی مجدد تلفن است. حافظه پنهان یا کش می تواند مشکل و تداخل بین فایل های موقت باشد ، بهترین راه برای اطمینان از عدم حذف عکس از گالری اندروید به حافظه پنهان یا فایل های موقت ، تلفن را راه اندازی مجدد کنید.

2. فضای ابری تلفن خود را بررسی کنید

اگر از سرویس Google Photos برای ذخیره عکس ها و عکس های خود استفاده می کنید ، عکس ها و فیلم های شما به طور خودکار به ابر می روند. یک دستگاه منتقل می شود. در این صورت ، اگر عکس را از گالری خود حذف کنید ، ممکن است هنوز در گالری باشد.

اگر می خواهید عکسی را از Google Photos حذف کنید ، عکس را راه اندازی کنید و سه نقطه عمودی را در گوشه سمت راست بالای نماد لمس کنید ، سپس Delete from device را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر عکس را از گالری حذف کنید و همچنان عکس را در گالری مشاهده کنید ، عکس توسط Google Photos و در واقع هیچ گالری وجود ندارد اگر می خواهید عکسی را در Google Photos حذف کنید ، مراحل بالا را دنبال کنید.

سطل زباله گوشی را پاک کنید

3. زباله های تلفن را پاک کنید

سطل زباله ، ویژگی جدیدی از سیستم عامل Android ، به کاربر اجازه می دهد فایل ها و عکس های حذف شده را تا 60 روز بازیابی کند. در این حالت ، برای حذف عکس از گالری ، بهتر است سطل زباله را خالی کنید. مراحل زیر را دنبال کنید تا سطل بازیافت را خالی کنید.

  1. ابتدا سطل بازیافت را از منوی گالری انتخاب کنید.
  2. در مرحله بعد ، تصاویری را که حذف کرده اید مشاهده خواهید کرد.
  3. سپس می توانید عکس های مورد نظر را از سطل بازیافت حذف کنید.

حافظه کش را پاک کنید

4. پاک کردن حافظه پنهان

یکی از مهمترین راه های رفع خطا این است که عکس را از گالری حذف نکنید ، حافظه پنهان را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه پنهان این مراحل را دنبال کنید:

  1. ابتدا به منوی تنظیمات تلفن خود بروید.
  2. سپس به بخش مدیریت برنامه مدیریت برنامه بروید.
  3. سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید و نمایش برنامه های سیستم را انتخاب کنید.
  4. storage media را از لیست برنامه های تلفن خود پیدا کرده و انتخاب کنید.
  5. در مرحله بعدی ذخیره سازی و حافظه پنهان گزینه پاک کردن حافظه پنهان که با حافظه مرتبط است انتخاب موقت است

پس از اتمام گردش کار ، می توانید به راحتی هر عکسی را در گالری خود حذف کنید.

برای رفع ارور عدم حذف عکس از گالری thumbnails را پاک کنید

5. برای تصحیح خطا ، عکس را از گالری تصاویر کوچک

حذف نکنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
ایسوس قیمت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو خود را اعلام کرد

یک بازرسی نشان داد که حذف پوشه تصاویر کوچک در صورتی که عکس از گالری حذف نشود ، ممکن است کار کند. برای حذف پوشه تصاویر کوچک :

این مراحل را دنبال کنید

  1. ابتدا وارد برنامه مدیریت فایل شوید. در اکثر تلفن ها ، مدیر فایل File Manager نامیده می شود.
  2. از لیست پوشه ها ، پوشه دوربین به نام DCIM را وارد کنید.
  3. در مرحله بعد ، پوشه ریز ​​عکسها را باز کرده و همه عکسهای آن پوشه را حذف کنید.

به احتمال زیاد ، پس از اتمام مراحل فوق ، مشکل عدم حذف عکس از گالری اندروید برطرف می شود.

چرا عکس از گالری ایفون پاک نمیشه؟

چرا عکس از گالری iPhone حذف نمی شود؟

در iPhone ، وقتی تصاویر را حذف می کنید ، عکس ها به پوشه ای به نام اخیراً حذف شده منتقل می شوند ، بنابراین اگر عکس های خود را به اشتباه حذف کنید ، ممکن است تا 30 روز عکس های خود را بارگیری کنید. پس از 30 روز ، عکس ها به طور خودکار از تلفن شما حذف می شوند.

همچنین در ios 8.3 بعداً راه دسترسی به کتابخانه حافظه ابری icloud تغییر کرد. اگر iPhone شما دارای یک حساب فعال icloud است ، نمی توانید عکس های خود را حذف کنید. البته با اتصال گوشی اپل به لپ تاپ می توانید عکس های خود را به راحتی حذف کنید. اما راه حل چیست؟ چگونه می توانم یک عکس را از گالری iPhone حذف کنم؟

1. نحوه حذف عکس ها از گالری iPhone

برای حذف عکس از گالری iPhone ، باید مدیریت تصویر را در icloud غیرفعال کنید؛ برای انجام این کار ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا تنظیمات را در تلفن Apple خود وارد کنید.
  2. سپس icloud را انتخاب کنید.
  3. به مرحله بعدی بروید عکس .
  4. در این مرحله

  5. علامت کتابخانه عکس iCloud را بردارید.

با دنبال کردن مراحل فوق ، می توانید بدون نیاز به راه اندازی مجدد iPhone ، به راحتی گالری خود را مدیریت کرده و عکس های خود را حذف کنید.

2. عکسها را برای همیشه از گالری iPhone حذف کنید

این مراحل را دنبال کنید تا عکس ها و فایل های خود را برای همیشه از iPhone حذف کنید.

  1. ابتدا برنامه عکس را در iPhone خود راه اندازی کرده و وارد آلبوم
  2. به صفحه بعد بروید و سایر آلبوم اخیراً حذف شده را انتخاب کنید.
  3. انتخاب انتخاب بالا سمت راست ، سپس حذف همه را لمس کنید.
  4. در نهایت ، با انتخاب گزینه بله ، می توانید به راحتی همه عکس هایی را که حذف کرده اید در پوشه اخیراً حذف شده حذف کنید . را حذف کنید.

چگونه عکس ها را از گالری خود حذف می کنید؟

در این مقاله ، س ofال بسیاری از کاربران که پرسیده اند “چرا عکس را از گالری حذف نمی کنید؟ »ما راه حل هایی را برای حذف عکس با دقت بررسی و اجرا کرده ایم. در Android و iPhone ، دلیل اصلی عدم حذف ممکن است مربوط به حافظه ابری باشد. با اعمال تنظیمات توضیح داده شده در بالا ، می توانید عکس های خود را به راحتی از iPhone و تلفن Android خود حذف کنید.

همچنین ، در صورت وجود مشکل نرم افزاری ، ابتدا می توانید تلفن خود را مجدداً راه اندازی کنید و عکس های خود را با حذف فایل های موقت ، حافظه پنهان ، از گالری حذف کنید. به چگونه می توان س usersالی را از کاربرانی که “چرا عکس را نمی توان از گالری حذف کرد” حذف کرد؟ اگر تجربه ای در این زمینه دارید ، در قسمت نظرات نظرات خود را با ما و مخاطبان دیگر در وبلاگ جانبی به اشتراک بگذارید.

لوازم جانبی بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ در ایران است. انواع لوازم جانبی از هندزفری سیمی Xiaomi تا ساعت های هوشمند ، شارژرها ، کابل های شارژ ، مبدل و موارد دیگر. پاوربانک 30000 ، پاوربانک 10000 و صدها لوازم جانبی دیگر در فروشگاه لوازم جانبی آنلاین موجود است.

با خرید لوازم جانبی دیجیتال خود ، حتماً محصول اصلی را خریداری کرده و در صورت عدم رضایت ، می توانید ظرف 7 روز پس از خرید محصول خود را عودت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا