لوازم جانبی

کاهش اندازه عکس در Android

عکاسی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توانید با تلفن خود انجام دهید. امروزه گوشی های هوشمند در سفری هستند که هر ساله مصرف کنندگان را با نوآوری هایی در دوربین شگفت زده می کند. اما مشکلی که امروزه مصرف کنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که حجم هر عکس چیزی بین 4 تا 12 مگابایت است. از آنجایی که حافظه تلفن برای موسیقی ، شبکه های اجتماعی ، برنامه ها ، کتاب ها ، فیلم ها و سایر انواع فایل ها و اسناد نیز استفاده می شود ، نمی توان فضای زیادی را برای دوربین اختصاص داد.

اما راه حل چیست؟ کاهش اندازه تصویر کاهش دقیق عکس ها می تواند بهترین راه برای افزایش اندازه عکس ها باشد تا بتوانیم عکس های بیشتری بگیریم و در گوشی ذخیره کنیم و در صورت لزوم از آنها استفاده کنیم. ما به شما اطمینان می دهیم که پس از خواندن این مقاله ، یکبار برای همیشه ، می توانید به راحتی با تلفن اندرویدی خود از شر عکس های حجیم خلاص شوید.

چرا کاهش اندازه عکس در Android مهم است؟

هنگام ثبت نام یا ارسال آگهی در وب سایت ممکن است با خطای “اندازه عکس باید کمتر از 100 کیلوبایت باشد” مواجه شوید. در بسیاری از وب سایت ها امکان بارگذاری عکس های بزرگ برای ثبت نام ، تبلیغات و غیره وجود ندارد. به همین دلیل ، ما باید بتوانیم نحوه کاهش اندازه عکس ها در اندروید را بیاموزیم تا بتوانیم به راحتی حجم عکس های خود را کاهش دهیم و در زمان های لازم بدون اتلاف وقت ، کارها را به جلو ببریم.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلکسی S21 FE در برابر شیائومی ۱۲T پرو؛ خرید کدام گوشی منطقی‌تر است؟

اندازه تصاویر در تلفن های هوشمند امروزی بسیار بزرگ است و نمی توانید عکس های زیادی را در تلفن خود ذخیره کنید. این مشکل همچنین یکی از دلایلی است که ما باید اندازه عکس را در اندروید جدی بگیریم. در این راستا ، شما باید هر از گاهی عکس ها و فیلم های خود را به رایانه ، هارد اکسترنال یا لپ تاپ خود منتقل کنید. برای انتقال فایل ها از تلفن به سیستم ، می توانید از کابل نوع C ، از کابل Lightning استفاده کنید. اگر کابل رابط کاربری شما اصلی نباشد ، روند انتقال عکس ها و فیلم ها از تلفن به سیستم کند می شود. اگر پورت خالی برای اتصال تلفن به لپ تاپ ندارید ، می توانید از usb hub چندین دستگاه برای اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ خود استفاده کنید.

چگونه حجم عکس را در گوشی کم کنیم؟

چگونه می توانم اندازه عکس تلفن خود را کاهش دهم؟

دو روش برای کاهش اندازه عکس در Android وجود دارد. ابتدا ، قبل از گرفتن عکس یا فیلم با تلفن ، به منوی تنظیمات تلفن بروید. در برگه تنظیمات ، می توانید کیفیت عکس ها و فیلم ها را روی حالت متوسط ​​قرار دهید تا بتوانید بدون استفاده از نرم افزار عکس های کم حجم بگیرید.

تلفن های هوشمند امروزی دارای چندین دوربین هستند. قبل از گرفتن عکس و فیلم ، می توانید پیکسل دوربین را به دلخواه تغییر دهید تا بتوانید عکس هایی با اندازه اصلی بگیرید. اگر می خواهید عکس ها و فیلم های گروهی خود را به رایانه خود منتقل کنید ، برای انجام این کار یک انتقال فایل انجام دهید. از تلفن به کامپیوتر بخوانید. روش دوم استفاده از برنامه های بهینه سازی عکس است. با نصب برنامه فشرده سازی عکس ، می توانید به راحتی حجم عکس های خود را در اندروید در عرض چند ثانیه کاهش دهید. در زیر بهترین برنامه کاربردی برای کاهش اندازه عکس ها در اندروید را ارائه می دهیم.

بهترین برنامه تغییر اندازه عکس Android

یکی از محبوب ترین و سریع ترین برنامه ها برای کاهش اندازه عکس ها در Android ، Photo Compress است. این برنامه کاملاً رایگان است و می تواند بدون از دست دادن کیفیت ، اندازه عکس های شما را به راحتی کاهش دهد. می توانید این برنامه را از فروشگاه Play نصب کنید. یکی از مزایای استفاده از برنامه فشرده سازی عکس این است که علاوه بر کاهش اندازه عکس ، می توانید تصاویر را به اندازه دلخواه تغییر اندازه داده و برش دهید.

پس از اعمال تغییرات دلخواه در برنامه ، می توانید نتیجه عکس را در رسانه های اجتماعی یا هر برنامه دیگری به اشتراک بگذارید. اگر از حجم یا کیفیت خروجی بهینه شده راضی نیستید ، مقادیر را برای کاهش حجم تغییر دهید تا بتوانید حجم مورد نظر خود را بدست آورید. لازم به ذکر است که ممكن است حافظه تلفن به دلیل عفونت ویروسی پر شود. به همین دلیل است که باید بررسی کنید چرا حافظه گوشی پر شده است.

برنامه کاهش حجم عکس، بدون افت کیفیت در اندروید

برنامه کاهش عکس بدون ضرر در Android

یکی دیگر از بهترین برنامه های تغییر اندازه عکس در Android ، LIT Photo Compress & Resize است. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار آسان برای استفاده و جذاب است و در عرض چند ثانیه می تواند عکس های بزرگ شما را بدون کاهش کیفیت کاهش دهد. به راحتی می توانید این برنامه محبوب و رایگان را از فروشگاه Play بارگیری و نصب کنید. LIT Photo Compress & Resize می تواند با کاهش تعداد رنگ های موجود در عکس ، که در خروجی نهایی چندان محسوس نیست ، اندازه عکس شما را به راحتی کاهش دهد.

آموزش کم کردن حجم عکس در اندروید

از چه روشی برای کاهش اندازه عکس در Android استفاده می کنید؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، دو راه برای کاهش اندازه عکس در Android وجود دارد. روش اول این است که با استفاده از تنظیمات تلفن ، کیفیت خروجی تصویر را در حالت meduim تنظیم کنید. روش دوم بهینه سازی عکس های با حجم بالا با استفاده از برنامه های تغییر اندازه عکس ، مانند فشرده سازی عکس یا فشرده سازی عکس & تغییر اندازه است.

همچنین می توانید عکس ها و فیلم های بزرگ را به رایانه و لپ تاپ خود منتقل کنید. گاهی اوقات فایل های نامشخص فضای تلفن شما را پر می کنند ، بنابراین باید فضا را در تلفن خود آزاد کنید. اگر در این مقاله به کمک نیاز دارید چگونه می توانید حافظه تلفن را بخوانید. اگر از روش دیگری برای کاهش اندازه عکس در Android استفاده می کنید ، نظرات خود را با ما و سایر کاربران وبلاگ جانبی در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا