لوازم جانبی

مشکل میکروفون iPhone 7 و iPhone 7 Plus را حل کنید

یکی از رایج ترین مشکلات iPhone 7 و iPhone 7 Plus عدم صدا در حین تماس با iPhone است. اگر iPhone 7 یا iPhone 7 Plus دارید ، ممکن است مشکل میکروفون عجیبی داشته باشید که هنگام تماس یا گرفتن عکس کار نمی کند.

در این موارد ، احتمالاً می پرسید راه حل میکروفون های iPhone 7 و iPhone 7 Plus چیست. بقیه این مقاله را دنبال کنید تا علل این مشکل را درک کرده و راه حل هایی را برای پاسخ به این سوال وارد کنید.

مشکل نرفتن صدا در هنگام مکالمه آیفون

مشکل میکروفون iPhone 7 میکروفون آیفون هنگام صحبت کردن و گرفتن عکس

کار نمی کند

iPhone 7 هنگام راه اندازی و پس از دریافت به روزرسانی های جدید با مشکلات مختلفی روبرو شد. به عنوان مثال ، برخی از آنها با حذف آنتن مشکل داشتند ، که قبلاً در مقاله ای کامل در مورد مشکل آنتن آیفون با پرش 7 و راههای رفع آن مورد بحث قرار گرفت.

مشکل میکروفون iPhone 7 یکی دیگر از این مشکلات است. به خصوص اگر iPhone 7 یا 7 Plus با iOS 11.3 دارید ، به احتمال زیاد این مشکل را دارید. مشکل کمبود صدا هنگام صحبت یا خفه کردن آیفون 7 آنقدر رایج است که حتی اپل نیز آن را می پذیرد و پیشنهاد می کند برای رفع آن به مرکز خدمات مجاز اپل مراجعه کنید. در ادامه به علل این مشکل و راه حل آن می پردازیم.

دلایل بروز مشکل کار نکردن میکروفن آیفون 7

دلایل عدم شنیدن صدا هنگام صحبت در iPhone

به طور کلی ، علل مشکل میکروفون iPhone 7 به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند.

در بیشتر موارد ، این مشکل به دلیل مشکلات نرم افزاری هنگام به روز رسانی تلفن رخ می دهد. با این حال ، اگر به درستی از تلفن مراقبت نکنید و به تلفن ضربه نزنید ، ممکن است باعث خرابی میکروفون آیفون نیز شود. به همین دلیل است که محافظت از تلفن از یک فروشگاه معتبر بسیار مهم است و می تواند مشکلات پیشگیری زیادی را در آینده ایجاد کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
تست مقاومت آیفون ۱۴ را در برابر خط و خش، آتش و خمیدگی ببینید

رفع مشکل میکروفون آیفون 7 در IOS 11.3

عیب یابی و راه حل میکروفون iPhone 7 و iPhone 7 Plus در iOS 11.3

پس از به روزرسانی iPhone 7 و iPhone 7 plus به iOS 11.3 ، بسیاری از افراد با مشکل گیر کردن iPhone مواجه شده اند. اگر مشکل نرم افزاری مربوط به خطاهای iOS باشد ، هیچ صدایی در حین تماس صوتی یا حضوری منتقل نمی شود ، یا ممکن است دکمه میکروفون خاکستری شود. همچنین ، گاهی اوقات ممکن است میکروفون هنگام ضبط ویدئو مشکلی ایجاد نکند ، اما هنگام برقراری تماس کار نمی کند. اگر این علائم را تجربه می کنید ، چندین راه حل برای شما وجود دارد:

به روز رسانی به نسخه جدید iOS ؛ بهترین راه حل مشکل میکروفون iPhone 7

اگر تلفن شما دارای نسخه 11.3 iOS است ، بهترین راه حل برای شما این است که تلفن خود را به روز کنید. در نسخه های جدیدتر iOS ، اپل بسیاری از اشکالات و مشکلات قبلی را برطرف می کند و در بیشتر موارد ، پس از بروزرسانی ، مشکل کمبود صدا در حین تماس با iPhone نیز برطرف می شود.

با خاموش کردن لوازم جانبی بلوتوث میکروفون iPhone خود را ثابت کنید

در بسیاری از موارد ، وقتی تلفن بدون اطلاع شما به یکی از دستگاه های بلوتوث اطراف متصل می شود ، میکروفون و بلندگوی اصلی iPhone از کار می افتد. خاموش کردن بلوتوث تلفن و حذف دستگاه های مرتبط می تواند این مشکل را برطرف کند. به یاد داشته باشید که هدست های بی کیفیت و دستگاه های بلوتوث می توانند مشکلاتی را در تلفن شما ایجاد کنند. هدست های بلوتوث اصلی سازگاری کامل با iPhone می تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا از پاوربانک و شارژر موبایل برای شارژ کردن هندزفری بلوتوث استفاده نکنیم؟

بازنشانی تلفن ، آخرین راه حل برای رفع مشکل نرم افزار قطع میکروفون در iPhone 7

گاهی اوقات ، حتی پس از بروزرسانی و قطع اتصال بلوتوث ، مشکل میکروفون iPhone 7 و iPhone 7 Plus هنوز حل نشده است. بازنشانی تلفن و بازنشانی همه تنظیمات تلفن به تنظیمات پیش فرض کارخانه در نهایت می تواند به حل مشکل میکروفون آیفون کمک کند.

مشکل سخت افزاری میکروفن آیفون 7

میکروفون iPhone 7 و iPhone 7 Plus به دلیل مشکلات سخت افزاری خاموش شد

اگر هیچ یک از راه حل های بالا برای شما کار نمی کند ، میکروفون iPhone 7 شما احتمالاً یک مشکل سخت افزاری است و باید توسط یک مرکز خدمات معتبر Apple تعمیر شود.

علائم مشکل میکروفون در Apple

به طور کلی ، هیچ نشانه واضحی مبنی بر اینکه مشکل میکروفون سخت افزاری یا نرم افزاری در iPhone های مختلف است وجود ندارد و فقط سرویس می تواند مطمئن باشد که مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری است. اما در بیشتر موارد ، در صورت بروز مشکل سخت افزاری ، نرم افزار تماس روی تلفن باز نمی شود و حتی در حین ضبط ویدئو ، با هشدار مبنی بر قطع شدن میکروفون مواجه می شوید. همچنین ممکن است اعلانی مبنی بر بی صدا بودن بلندگو و میکروفون دستگاه مشاهده کنید.

علل مشکل سخت افزاری میکروفون تلفن اپل

آیفون شما همیشه در معرض خطر بالای به خطر انداختن سلامت اجزای داخلی خود ، از جمله میکروفون است. به عنوان مثال ، چند قطره آب می تواند به میکروفون گوشی آسیب برساند. با این حال ، علت اصلی مشکلات سخت افزاری در آیفون ضربه های کوچک و بزرگ است. با ارائه قاب گوشی می توانید امنیت گوشی خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده و از هزینه های خیره کننده تعمیر جلوگیری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین هدست گیمینگ ارزان قیمت کدام است؟

همچنین به خاطر داشته باشید که به جز تلفن های اپل ، همه گوشی ها با چنین خطری روبرو هستند. آمارها نشان می دهد که بیش از 70 درصد از تلفن ها از خرابی یا مشکلات سخت افزاری ناشی از ضربه رنج می برند. این آسیب ها مخصوصاً در تبلت ها و گوشی های بزرگتر رایج است. اگر از رایانه لوحی با تلفن خود یا به عنوان تلفن اصلی استفاده می کنید ، اکنون آن را با قاب تبلت تهیه کنید دستگاه خود را در برابر ضربه ها محافظت کنید.

خلاصه

در این مقاله ، مشکل میکروفون های iPhone 7 و iPhone 7 Plus را بررسی کردم و با راه حل های آن آشنا شدم. امیدواریم با استفاده از این راه حل ها بتوانید مشکل را با تلفن خود برطرف کرده باشید. می توانید سوالات خود را در مورد مشکلات بلندگو و میکروفون در گوشی های اپل در قسمت نظرات مطرح کنید. کارشناسان حرفه ای ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا