لوازم جانبی

راهنمای خرید لوازم جانبی ایرپاد

ایرپاد اپل یکی از محصولات بی نظیر و خلاقانه شرکت اپل است که در ماه دسامبر سال 2016 تولید و معرفی شد. ایرپاد علاوه بر پخش موزیک و تماس با کیفیت بالا از Siri نیز پشتیبانی می کند و با مجهز شدن به سنسور های هوشمند، قرار گیری در گوش را شناسایی می کند.

ایرپاد AirPods

ایرپاد اپل یکی از محصولات بی نظیر و خلاقانه شرکت اپل است که در ماه دسامبر سال 2016 تولید و معرفی شد. ایرپاد علاوه بر پخش موزیک و تماس با کیفیت بالا از Siri نیز پشتیبانی می کند و با مجهز شدن به سنسور های هوشمند، قرار گیری در گوش را شناسایی می کند و همین امر باعث شده تا در زمان جدا سازی از گوش موزیک و فعالیت آن متوقف شده و در نهایت به کاهش مصرف باتری کمک می کند.ایرپاد های اپل قابلیت اتصال به مک بوک و اپل واچ را دارند. ایرپاد ها می توانند به عنوان هدفون بلوتوث برای هر دستگاهی که از بلوتوث 4.0 یا بالاتر پشتیبانی می کند از جمله دستگاه های اندرویدی متصل شود.

ایرپاد اپل Airpods

اپل با استفاده از تراشه W1 در ایرپاد ها مصرف باتری را بهینه و پردازش بلوتوث و همچنین صدا تقویت کرده است. هر کدام از ایرپاد ها 4 گرم و پایه شارژ ایرپاد ها 38 گرم وزن دارند. پایه شارژ دارای یه باتری 398 میلی آمپری می باشد. از قابلیت های برجسته دیگر می توان به کیفیت و شفافیت صدا و اتصال آسان و سریع، طراحی زیبا و بدون نقص، بسیار سبک، استفاده مشترک بین دستگاه های اپل، طول عمر باتری و نحوه شارژ اشاره کرد. 

شاید این مطلب جذاب باشد
نحوه فعال کردن کابل HDMI

لوازم جانبی ایرپاد

پس از بازگشایی جعبه ایرپاد و مشاهده بدنه سفید و براق این محصول زیبا در همان لحظات اول به فکر محافظت از آن می افتید تا بتوانید به خوبی از آن مراقبت کنید. از آنجایی که کیس شارژ یا همان شارژر ایرپاد نقش مهمی را در شارژ ایرپاد ها دارا می باشد، پس نگهداری و سلامت آن امری مهم به شمار می رود زیرا که بدون آن نمی توان ایرپاد ها را شارژ نمود و از طرف دیگر محل نگهداری ایرپاد ها هم به شمار می رود. خوشبختانه لوازم جانبی متنوعی برای ایرپاد ها تولید و در فروشگاه حانبی موجود می باشد. لوازم جانبی ایرپاد کاربرد های مختلفی دارند که با توجه به نیاز می توان نوع مناسب را انتخاب کرد. لوازم جانبی ایرپاد از قبیل انواع کاور محافظ سیلیکونی، بند نگهدارنده ایرپاد، نگهدارنده ایرپاد روی اپل واچ، پایه شارژ و نگهدارنده، نگهدارنده داخل گوش ایرپاد، نگهدارنده پشت گوش ایرپاد، داک شارژ، کابل شارژ در فروشگاه جانبی موجود می باشد که این تنوع محصول می تواند شما را در خرید دقیق و متناسب نیاز و سلیقه تان کمک کند.

لوازم جانبی ایرپاد

کاور محافظ ایرپاد

کیس شارژر ایرپاد علاوه بر محل نگهداری ایرپاد ها منبع انرژی و شارژر آنها نیز به شمار می رود. اهمیت نگهداری از کیس شارژ علاوه بر کارایی این شارژر، قیمت بالای این محصول است. بدنه ی سفید و براق این شارژر در صورتی که به خوبی محافظت نشود خط و خش می افتد و خیلی زود مات می شود و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد. کاور محافظ ایرپاد این امکان را به شما میدهد تا شارژر را به خوبی دربرابر خط و خش و ضربه ایمن کنید.
کاورهای محافظ ایرپاد ممکنه از لحاظ ظاهری با هم یکم تفاوت داشته باشند اما در واقع همگی از کیس شارژ محافظت می کنند. از انواع کاور محافظ می توان کاور محافظ سیلیکونی و کاور محافظ چرمی اشاره کرد. که هر کدام از این کاور ها در ضخامت های مختلفی موجود هستند. کاورهایی با ضخامت بیشتر برای نگهداری بهتر و کاور های نازک برای محافظت در مقابل خط و خش و ضربه های جزئی. در بعضی ار مدل ها در کنار کاور محل آویز قلاب برای آویزن کردن کاور به کوله پشتی، کیف، کمر و یا جایی نظیر این هاست. بعضی کاور ها قابلیت نگهداری بر روی مچ دست را دارند.بعضی کاور ها هم فقط یک کاور هستن و به جایی متصل نمی شوند. تفاوت دیگر این کاور ها پوشش قسمت شارژ هست که در بعضی مدل ها درپوشی برای محافظت در برابر گردو خاک برای پورت شارژ طراحی شده اند. این درپوش در طراحی برخی مدل ها دیده نمی شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
عملیات بازگردانی نمونه از مریخ را در این ویدیوی هیجان‌انگیز ببینید

کاور محافظ ایرپاد

نگهدارنده ایرپاد روی اپل واچ

همانطور که مشخص است نگهدارنده ایرپاد بر روی اپل واچ، مناسب کسانی است که ساعت هوشمند اپل را نیز در اختیار دارند.گاهی ممکن است برای کاهش مصرف باتری یا به دلیل استفاده کوتاه روزمره بخواهیم آنها را از گوش خود در آوریم و از طرف دیگر نخواهیم ایرپاد ها را درون کیس شارژ قرار دهیم. دلایل این کار می تواند شارژ بودن ایرپاد ها باشد یا در دسترس بودن آنها. نگهدارنده ایرپاد با قرار گیری بر روی اپل واچ این امکان را به شما می دهد تا با قرار گیری ایرپاد ها از گم شدن آنها جلوگیری کنید. این نگهدارنده از جنس سیلیکون ساخته شده و به خوبی بر روی ساعت نصب می شود.

نگهدارنده ایرپاد روی اپل واچ

بند نگهدارنده ایرپاد اپل

یکی دیگر از لوازم جانبی ایرپاد بند نگهدارنده ایرپاد است که با استفاده از آن می توان مانع از افتادن و گم شدن آنها شد. یکی از دغدغه های همیشگی در هنگام استفاده از ایرپاد های اپل، نگرانی از گم شدن آنها و نحوه نگهداری آنها است تا هم از خط و خش دور بمانند و هم در صورت نیاز به سرعت در در دسترس باشند. بیسوس با طراحی، بندی این مسئله را حل نموده است. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده است، زمانیکه به فعالیت ورزشی مشغول هستید یا در مکان های شلوغ و پر ازدحام مثل بازار یا مترو تردد می کنید به دلیل تکان های شدید و برخورد با اشخاص دیگر هدفون تان از گوشتان جدا شده و اگر به سیم متصل نبود در زیر پا خرد شده یا درون جوی آب یا جایی که دیگر نتوانید آنرا بدست آورید سقوط کرده و از بین برود. از برجسته ترین مزایای این بند نگهدارنده، رفع همین مسئله است.

شاید این مطلب جذاب باشد
دستیار صوتی Google بدون اجازه شما محیط شما را ثبت می کند!

بند نگهدارنده ایرپاد

نگهدارنده داخل گوش ایرپاد (ایرهوک) 

نگهدارنده های داخل گوش قلاب های کوچکی هستند که با نصب آنها بر روی ایرپاد مانع از  افتادن و گم شدن آنها می شود. این نگهدارنده‌ دارای قلاب‌هایی در قسمت بالایی است که درون گوش قرار می ‌گیرد و از لق زدن و لیز خوردن گوشی‌های Airpod و از داخل گوش جلوگیری کرده و گوشی‌ های ایرپاد را به خوبی در فضای داخل گوش نگه می ‌دارد. این نگهدارنده مناسب فعالیت های ورزشی است و بدون مزاحمت و بند و سیم اضافه ای استفاده خوب و راحتی را فراهم می کند.

ایرهوک ایرپاد اپل

پایه شارژ اپل واچ، آیفون و ایرپاد

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که آیفون و اپل واچ و ایرپاد اپل را در اختیار دارید، یکی از بهترین لوازم جانبی که می توان استفاده کرد پایه نگهدارنده ایرپاد، اپل واچ و آیفون است. این محصول قابلیت شارژ اپل واچ، ایرپاد و آیفون را بطور همزمان را داراست. همه ی سری های اپل واچ و آیفون با این محصول قابل شارژ هستند. همچنین شما میتوانید انواع جدید شارژر اپل واچ را مشاهده کنید.

پایه شارژ اپل واچ، آیفون و ایرپاد

نتیجه گیری: 

برای ایرپاد اپل لوازم جانبی متعددی وجود دارد که هر کدام کارایی منحصر به فرد خود را دارا می باشد. قبل از هر چیز باید به این مورد دقت کرد که استفاده از لوازم جانبی دسترسی به پورت ها و قابلیت های ایرپاد را محدود نکند کیفیت جنس و کیفیت کالا به گونه ای باشد که برای پوست بدن مضر نباشد. در مرحله دوم محافظت از کیس شارژ موضوع مهمی است که باید آنرا جدی گرفت با توجه به سلیقه کاور محافظ را انتخاب کرد. در مورد محافظت و نگهداری از ایرپاد ها با توجه به نوع فعالیت لوازم جانبی مورد نظر را انتخاب کنید. از استند شارژ چند منظوره هم می توان به عنوان استند و شارژر استفاده کرد و میز کار منظمی را ایجاد کرد.

شاید این مطلب جذاب باشد
هر آنچه درباره‌ی نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا