لوازم جانبی

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان کدام اند؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به بازی با گوشی اهمیت می دهید، به عنوان یک گیمر حرفه ای به یک گوشی گیمینگ نیاز دارید. سطح کیفیت گوشی های گیمینگ برای کاربران بسیار پر اهمیت است. امروزه با پیشرفت علم کنسول های بازی حرفه ای روی کار آمدند اما با قیمت نجومی آن ها قشر زیادی توان خرید دستگاه های بازی را ندارند و نکته ی مهم تر این است که  کنسول های بازی قابلیت حمل ندارند.

از این رو کاربران به خرید گوشی گیمینگ ارزان رجوع می کنند. اغلب کاربران از خرید گوشی های پرچمدار با قیمت های نجومی صرف نظر کرده اند. گوشی های میان رده هر سبک از بازی را برای گیمرها به اجرا در می آورند. با کیفیت ترین و قویترین برند تلفن های همراه گیمینگ، برند سامسونگ و شیائومی است. ما در این مقاله از سایت جانبی شما را با بهترین گوشی گیمینگ ارزان آشنا می کنیم.

بهتری گوشی گیمینگ ارزان قیمت

ارزان ترین گوشی های گیمینگ کدام اند؟

بهترین گوشی های گیمینگ میان رده کدام اند؟ آیا برای خرید گوشی گیمینگ باید پول زیادی را خرج کنید؟ اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بودجه کافی برای خرید گوشی گران قیمت را ندارید ما گوشی های گیمینگ ارزان را توصیه می کنیم. یک گوشی گیمینگ حرفه ای از ویژگی هایی نظیر دارا بودن قدرت گرافیکی، نرخ نوسازی بالا، صفحه نمایشگر با کیفیت، ظرفیت زیاد باتری و فضای ذخیره سازی داده ها برخوردار است. بهترین گوشی گیمینگ ارزان عبارتند از:

گوشی شیائومی مدل  Note 8 pro

گوشی شیائومی نوت 8 از قدرتمندترین گوشی هایی است که با 6 گیگابایت رم و Micro SD با قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت برای نصب و اجرای بازی ها توصیه می شود. شیائومی سری نوت 8 یک گوشی حرفه ای برای بازی های سنگین است. صفحه نمایش Note 8 pro از برند شیائومی به اندازه .6.5 اینچ است.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید ایرباد بی‌سیم مناسب ورزشکاران

گوشی سامسونگ مدل A51

برند سامسونگ به معنای واقعی با کیفیت ترین تلفن های همراه را راهی بازار کرده است. گوشی سامسونگ مدل A51 به عنوان تلفن هوشمند برای گیمرها شناخته شده است. سری A51 مجهز به دوربین عکاسی با کیفیت و قابلیت ارتقا حافظه 128 گیگابایتی برای نصب بازی با حجم زیاد دارد.

گوشی سامسونگ مدل  Note 20

همان طور که در بالا گفته شد، برند سامسونگ گوشی گیمینگ ارزان با قدرت و سرعت شگفت انگیز در اختیار گیمرها قرار داده است. از ویژگی های منحصر به فرد نوت 20 به وضوح و روشنایی صفحه نمایش 5.7 اینچی می توان اشاره کرد. یکی از نکات مثبت این محصول، طراحی باتری هوشمند با قابلیت شارژ سریع در کمترین زمان ممکن است. گیمرها ساعت ها بدون وقفه می توانند به بازی بپردازند.

گوشی هوآوی مدل p30 lite

گوشی هوآوی در مقایسه با دیگر رقیبان خود از صفحه نمایشی 6.3 اینچی برخودار است. قابلیت شارژ سریع یکی از مزیت های مدل پی 30 است که کاربران بسیاری را جذب خود کرده است. حافظه اصلی این دستگاه 125 گیگابایت است و یک تلفن همراه هوشمند برای اجرای بازی به شمار می آید.

گوشی هوآوی مدل Honor 8x

این مدل از برند هوآوی تمام چیزهایی که یک گیمر می خواهد را در بر دارد. طراحی صفحه نمایشگر فوق العاده از امتیازهای مثبت Honer 8x به شمار می آید. اگر از گوشی های برند هوآوی خوشتان میآید احتمالا آنر 8 ایکس می تواند نظر شما را جلب کند.

گوشی vivo مدل Y30

بهترین گوشی گیمینگ با ظرفیتی معادل 128 گیگابایت است. از نکات مثبت این گوشی هوشمند شارژ سریع و استفاده به مدت 9 ساعت است. یکی از نکات جالب در گوشی ویو Y30 ثبت لحظات بازی با فیلم برداری از صفحه است. این دستگاه از صفحه نمایش 6.7 اینچی HD برخوردار است.

شاید این مطلب جذاب باشد
تریم LX کیا تلوراید ۲۰۲۳ با قیمت ۳۷۰۲۵ دلار عرضه می‌شود

گوشی شیائومی مدل  poco x3 NFC

گوشی شیائومی سری پوکو دارای صفحه نمایش لمسی برای انجام بهتر بازی ها و نرخ نوسازی معادل 240 هرتز است. این دستگاه با دارا بودن آنتن های پنتا، اتصال را در بازی شما ثابت نگه می دارد. حافظه poco x3  معادل 128 گیگابایت است و صفحه نمایشی به طول 6.6 اینچی با وضوح عالی دارد.

گوشی سامسونگ مدل A32

کاربرانی که طرفدار گیم هارد کور هستند به راحتی می توانند از مزایای این برند از گوشی های تلفن همراه بهره مند شوند. برخورداری از صفحه نمایش Super Amoled  6.5 اینچی، وضوح و شفافیت تصویر را چندین برابر می کند. از ویژگی های دیگر گلکسی A32 می توان به باتری 5000 میلی متر، حافظه داخلی 128 گیگابایت و سرعت اجرای 40 فریم بر ثانیه بازی ها اشاره کرد.

خرید دسته بازی برای گوشی

خرید دسته بازی برای گوشی و چند برابر کردن لذت گیمینگ

قطعا شما هم تجربه یک بازی هیجان انگیز با گوشی موبایل خود داشته اید. با پیشرفت تکنولوژی، لوازم جانبی برای دو چندان کردن لذت بازی برای گیمرها بوجود آمد. دسته های بازی از طریق بلوتوث به گوشی موبایل و تبلت متصل می شود و فضای بیشتری برای بازی کردن کاربر مهیا می کند. برای خرید دسته بازی اطلاعات زیر را مطالعه فرمایید. بهترین دسته بازی برای گوشی عبارتند:

دسته بازی موبایل Ipega مدل کلاسیک  PG-9021

دسته بازی Ipega دارای باطری لیتیومی و استفاده بدون وقفه در حین بازی است. دسته بازی کلاسیک دارای یک پایه تلسکوپی برای ثابت نگه داشتن گوشی موبایل است. دیگر ویژگی های این محصول برخورداری از کابل Micro USB و دکمه 5 حالته است. مدل PG-9021 به گوشی با سیستم عامل اندروید و تبلت متصل می شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا باتری گوشی اپل زود خالی میشه؟

دسته بازی موبایل PUBG مدل  Sp

دسته Sp از قدرت بالایی برخوردار است. نکات مثبت این محصول دارا بودن جوی استیکی برای جلوگیری از داغ شدن پی در پی دستگاه است. پاور بانک داخلی دستگاه PUBG مانع از خالی شدن مداوم شارژ به هنگام بازی می شود.

دسته بازی موبایل PUBG مدل  AK16

دسته پابجی مدل AK16 دارای دکمه بازی برای شلیک و نشانه گیری در بازی است و از دو سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای  یک گیره نگهدارنده قابل تنظیم است.

بهترین گوشی موبایل باری بازی پابجی

گوشی های مناسب برای بازی پابجی

گیمرهایی که طرفدار پروپاقرص بازی های پابجی هستند، می دانند این سبک از بازی ها حجم فوق العاده بالایی دارند و نیازمند یک گوشی قدرتمند با خصوصیات ویژه هستند. در صورت نداشتن اطلاعات کافی درباره موبایلی که قصد نصب بازی پابجی بر روی آن دارید، سبب بروز مشکلات به هنگام اجرای بازی می شود. در این قسمت به کسب اطلاعات درباره گوشی گیمینگ ارزان و قیمت بالا می پردازیم.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy s20 بهترین پرچمدار

سامسونگ s20 از سری گوشی های هوشمند با قدرت بالا برای نصب بازی های پابجی است. این دستگاه از صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح و کیفیت عالی ارائه شده است.ظرفیت حافظه گلکسی s20 از 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم برخوردار است. این دستگاه نسبت به سایر رقبا از قیمت بالایی دارد.

گوشی oneplus مدل pro7

گوشی وان پلاس پرو دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 90 هرتزی، سرعت بازی را چند برابر می کند. حافظه داخلی این دستگاه 12 گیگابایت است که برای بازی پابجی مناسب است. اگر نمی خواهید هزینه زیادی بابت گوشی های بازی پرداخت کنید، ما این محصول را به شما معرفی می کنیم که جزو گوشی گیمینگ ارزان است.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی 3 روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Note 10

از نکات مثبت گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 می توان به صفحه نمایشگر 6.8 اینچی بی نظیر این دستگاه اشاره کرد. گلکسی note 10 از حافظه 12 گیگابایتی به همراه باتری 4300 میلی آمپر برخوردار است. همچنین دارای یک قلم اس پن تعبیه شده، که کاربران با آن به انجام بازی می پردازند. قیمت این دستگاه در مقایسه با دیگر رقبا گران تر است.

گوشی هوآوی مدل p30 pro

گوشی هوآوی پی 30 با یک طراحی خاص برای گیمرهای اهل بازی پابجی بوجود آمده است. این دستگاه از ویژگی هایی نظیر صفحه نمایشگر 6.5 اینچی OLED، حافظه داخلی 128 تا 256 گیگابایتی و عمر باتری طولانی برخوردار است. نکته منفی هوآوی پرو 30، اسپیکر ضعیف آن به هنگام اجرای بازی است. این گوشی به افرادی که قصد تهیه گوشی گیمینگ ارزان قیمت را دارند توصیه نمی شود.

سخن پایانی

برای خرید بهترین گوشی های گیمینگ ارزان باید تمامی اطلاعات مورد نظر تلفن همراه را مطالعه کرده، تا به هنگام اجرای بازی برای شما مشکلی پیش نیاید. گیمرها برای نصب بازی هایی نظیر پابجی باید گوشی هایی با سخت افزاری قوی تهیه کنند. همچنین شما کاربران عزیز برای خرید انواع دسته بازی و لوازم جانبی گوشی می توانید به فروشگاه اینترنتی جانبی مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا