لوازم جانبی

بهترین روش تغییر اندازه آیکون گوشی آیفون و اندروید کدام است؟

قطعا برای شما پیش آمده است که قصد داشته باشید اندازه ی آیکون برنامه ها را کوچک یا بزرگ تر کنید. سیستم عامل پیشرفته اندروید این امکان را در اختیار مخاطب قرار داده است تا آیکون برنامه ها را به سلیقه خود طراحی کند. قسمت شخصی سازی اندروید از یک لانچر آغاز می شود و همچنین در صفحات اصلی برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین افراد می توانند از طریق نصب لانچر یا لانچر آیکون اپلیکیشن ها را تغییر دهند. ممکن است در ذهن شما این سوال پیش آمده باشد که چرا لانچرها از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

به این دلیل که به طور مکرر از گوشی موبایل خود استفاده می کنید و ممکن است ظاهری یکنواخت و کسل کننده برای شما ایجاد کند. برای خاص تر شدن محیط کاربری گوشی های تلفن همراه نیازمند لانچرها یا همان لانچر هستید. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی جانبی قصد داریم به بررسی کامل این مسئله بپردازیم.

چرا باید لانچر نصب کنیم؟

سیستم عامل اندروید به نسبت گوشی های آیفون که هیچ گونه تغییری در ظاهر گرافیکی موبایل نمی توان داد، از تم ها و رابط گرافیکی بسیاری برخوردار است و یک گوشی هوشمند به شما تحویل می دهد.

البته که برای تغییر اندازه آیکون گوشی آیفون هم میتوانید از تم های آیفون استفاده کنید اما کاربر گوشی اندروید به آسانی از طریق لانچر هر برنامه را طبق نظر و سلیقه طراحی می کند. با نصب لانچر های اندروید ویژگی های بسیاری به موبایل اضافه می شود. آپشن های موثر در نصب لانچرها که در این قسمت بررسی می کنیم.

1 – اضافه کردن تم های زیبا وخاص

2 – قابلیت شخصی سازی موبایل

3 – تغییر رابط گرافیکی 

4 – تغییرات آیکون ها

شاید این مطلب جذاب باشد
برخی مشخصات گوگل پیکسل ۷ مینی فاش شد

5 – بهبود عملکرد گوشی

 

لازم به ذکر است که دانلود لانچر به دو صورت رایگان و پولی است. اگر از کیفیت تم های رایگان راضی بودید می توانید باقی آن ها را خریداری کنید. نصب این برنامه هیچ گونه آسیبی به سخت افزار تلفن همراه وارد نمی کند. هر لانچر اندروید از چندین قسمت تشکیل شده است که با هم به بررسی آنها می پردازیم.

  • قسمتApp Drawer : به وسیله ی کشوی برنامه ها می توانید لیست تمام اپلیکیشن ها نصب شده را مشاهده کنید.
  • قسمت Home Screen: صفحه اصلی که طور خودکار برای مخاطب نمایش داده می شود و تمامی آیکون ها، ابزارها و میانبرها در این صفحه قرار دارد.
  • قسمت :App Doc این قسمت به عنوان صفحه ی مورد علاقه ها نام گذاری شده است و به راحتی قابلیت حذف و اضافه را دارد.

بهترین لانچر برای اندروید و بزرگ کردن آیکون گوشی اندروید

 بهترین لانچرهای اندروید عبارتند از:

1 – برنامه اسمارت لانچر

برنامه Smart Launcher بهترین و باکیفیت ترین امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد و قابلیت های فوق العاده ای نیز دارد.

2 – برنامه Niagara Launcher، لانچری که به شما اجازه مخفی کردن برنامه ها را هم می دهد!

برنامه نیاگارا لانچر به برترین لانچر اندروید به شمار می آید و کم و کاستی های موجود در گوشی را برطرف می کند. این برنامه به طور خودکار برنامه های مورد علاقه را به شما نمایش می دهد. نیاگارا لانچر از امکاناتی همچون مخفی کردن برنامه ها، تم های زیبا و خاص و تعامل مناسب برخوردار است.

3 – برنامه Nova Launcher، یک لانچر با دنیایی از تم های رنگی!

نوا لانچر در بلندترین نقطه اندروید قرار دارد و از امکانات پیشرفته ای نظیر برنامه های کاربردی، تم های جذاب و رنگی رنگی، تنظیمات حرفه ای پوشه ها و بسته های آیکون را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. 

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا کابل HDMI صدا ندارد؟

4 – برنامه Evie Launcher، سرعت بالا و قابلیت های زیاد!

برنامه ایوی لانچر به دلیل حجم کمی که دارد مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. به عنوان سریع ترین لانچر در سیستم عامل اندروید به حساب می آید. ایوی لانچر دارای امکانات گسترده ای همچون قفل آیکون ها، میانبر سفارشی و دسترسی به موتورهای جستجو است.

اگر قصد دارید تنظیمات گوشی خود را بدون دخالت لانچرها تغییر دهید ما دو برنامه زیر را به شما معرفی می کنیم.

 5- برنامه اندروید Icon change Free

به وسیله برنامه چنج فری می توان بدون نیاز به لانچرها در ظاهر نماد ها تغییر ایجاد کرد و انواع فیلتر ها را بر روی آیکون ها اعمال کنید.

 6- برنامه اندروید Awesome Icons

با نصب برنامه آسوم آیکون نماد برنامه ها را به طور دلخواه تغییر شکل دهید. همچنین مخاطب می تواند نماد برنامه های مختلف را انتخاب کرده، سپس بر روی هوم اسکرین یا همان صفحه اصلی تغییر دهید.

کوچک کردن آیکون گوشی اندروید با نصب لانچر

عوارض نصب لانچر برای تغییر اندازه آیکون های گوشی موبایل

نکته ای که در فرآیند نصب لانچر باید توجه داشته باشید این است که از لانچرهای با کیفیت استفاده کنید. زیرا استفاده از برخی لانچرهای بی کیفیت موجب پنهان شدن آیکون های گوشی خواهد شد. البته که نصب لانچر های بی کیفیت، تنها یکی از دلایل پنهان شدن آیکون های گوشی است اما خوب است که این نکته را قبل از انتخاب و نصب لانچر در نظر داشته باشید. با این حال اگر این مشکل برایتان پیش آمد، می توانید در مقاله ی دلیل ناپدید شدن آیکون گوشی شیائومی و آیفون، راه حل مشکل خود را پیدا کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
پاور بانک خورشیدی، هوشمند، جیبی یا وایرلس؟ کدام را بخریم؟

چگونه آیکون برنامه ها را تغییر دهیم؟

یکی از موثرترین راه ها برای شخصی سازی تلفن همراه تغییر آیکون برنامه هاست. برای مثال اغلب سالمندان و پدر و مادرها به دلیل مشکل در بینایی قادر به تشخیص برنامه ها از یک دیگر نیستند. می بایست برای جلوگیری از آن سایز آیکون ها تغییر دهید یا حتی ممکن است برنامه های موجود در تلفن همراه یک نماد پیش فرض باشند و مخاطب محیط گرافیکی آن را دوست نداشته باشد.

در بیشتر اوقات تغییر آیکون ها سبب محافظت از اطلاعات موجود در گوشی می شود. برای دانلود لانچر ها به قسمت گوگل پلی بروید و لانچر مد نظر را دانلود کرده، سپس نصب کنید. یکی دیگر از کارآمدترین راهکار ها برای نصب آیکون های جذاب در گوشی اندروید دانلود تم های بی نظیر و خاص است که علاوه اعمال تغییرات گرافیکی بر روی تلفن همراه، آیکون های بامزه و زیبایی بر روی گوشی به نمایش درمی آورد. عوض کردن آیکون اپلیکیشن ها و چیدمان رنگ ها ظاهری تازه به گوشی می بخشد.

تغییر آیکون برنامه های آیفون

تغییر اندازه آیکون های گوشی آیفون با عوض کردن تم گوشی

تغییر اندازه آیکون گوشی آیفون هم ممکن است. برای این کار باید تم های مختلف نصب کنید. همچنین برای تغییر تم اندروید ابتدا به تنظیمات اصلی گوشی وارد شوید. سپس از قسمت تم گوشی بر روی گزینه Theme تب بزنید.

صفحه ای که باز می شود دارای تم های رنگارنگ است که مخاطب می تواند به سلیقه ی شخصی  آن ها را دانلود و سپس تغییرات را اعمال کند. در قسمت More Theme نیز امکان دانلود تم های بیشتری برای فرد فراهم شده است.

بهترین روش تغییر آیکون در شیائومی

همان طور که در سیستم عامل اندروید به راحتی می توانید شکل ظاهری تلفن همراه خود را تغییر دهید، در موبایل هوشمند شیائومی این امکان نیز برای فرد میسر است و می توان به راحتی فضای رابط گرافیکی را تغییر داد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا حافظه گوشی اندروید خیلی زود پر می شود؟ + بررسی راه حل اصلی

در اغلب اوقات نیز می توان برنامه ها را به گونه ای تنظیم کرد تا قبل از باز کردن شخص، از مخاطب درخواست نشود. به دو روش ساده می توان برنامه های گوشی شیائومی را عوض کرد.

روش اول برای تغییر آیکون برنامه ها در شیائومی: می بایست بسته های آیکون ها را از قسمت گوگل پلی بارگیری کرده و سپس نصب کنید.

روش دوم برای تغییر آیکون در شیائومی: ابتدا باید در MIUI Designer یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. حساب Mi دارای مجموعه ی گسترده ای از تم های جذاب و زیبا برای مخاطبان است که به راحتی قابل نصب هستند.

تغییر اندازه آیکون های سامسونگ

کوچک کردن آیکون اندروید با نصب لانچر در هر نوع گوشی موبایل امکان پذیر است. تغییر اندازه آیکون گوشی های سامسونگ بسیار ساده است و به راحتی می توان ظاهری کاربر پسند را بر گوشی اعمال کرد.

به این صورت که ابتدا به داخل قسمت تنظیمات گوشی یا همان setting وارد شوید. گزینه تم را انتخاب کنید. روی کلمه Top تب بزنید، سپس کلمه Icons را لمس کنید و به این صفحه وارد شوید و تم مورد علاقه خود را Apply یا همان اعمال کنید.

 

سخن پایانی درباره تغییر اندازه یا شکل آیکون گوشی های اندرویدی

تغییر آیکون اپلیکیشن های گوشی ظاهر گرافیکی گوشی را زیباتر می کند. بسیاری از افراد به دلیل مشکل در دید خود به راحتی نمی توانند نماد برنامه ها تشخیص دهند. امیدواریم با مطالعه مقاله تغییر اندازه آیکون ها اطلاعات جامع کسب کرده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا