لوازم جانبی

آیا پاجی گوشی را خراب می کند؟ بازی پابجی چه عوارضی دارد؟

یکی از سوالات بازی بازان این است که آیا بازی به باتری موبایل آسیب می رساند؟ پاسخ به این س onال بستگی به شرایط مختلف دارد و نمی توان برای همه شرایط به یکی پاسخ داد. بسیاری از مردم فقط برای مدت زمان بسیار کوتاهی با موبایل بازی می کنند تا بتوانند سرگرم شوند ، اما برخی دیگر چند ساعت در روز را صرف بازی با موبایل می کنند که قطعاً تأثیر زیادی بر عملکرد تلفن های همراه دارد و در نهایت آن را خراب می کند. یکی از این بازی ها که تأثیر زیادی در خرابی دستگاه های تلفن همراه دارد ، Pabji است. در این مقاله به این سوال می پردازیم که آیا پابجی دستگاه های تلفن همراه را از بین می برد؟ با ما همراه باشید.

پابجی چیست و چرا طرفداران زیادی دارد؟

معمولاً بازی هایی که آنلاین هستند و تعداد زیادی از افراد می توانند با هم بازی کنند طرفداران زیادی دارند. پابجی یکی از بهترین و محبوب ترین بازی هایی است که توجه افراد مختلف را به خود جلب می کند. با استفاده از این بازی شما به راحتی می توانید با دوستان خود بازی کنید ، با آنها صحبت کنید و حتی با مردم سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. البته ، این بازی را نمی توان با بازی های ساخته شده توسط شرکت های بزرگ کامپیوتری مانند Ubisoft مقایسه کرد. از آنجا که این بازی برای دستگاه های تلفن همراه ایجاد شده است و نسخه رایانه آن به تازگی منتشر شده است. البته جالب است بدانید که تا کنون نسخه رایانه ای این بازی بیش از 22 میلیون فروش داشته است که نشان می دهد این بازی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوشی آنر X40GT به‌زودی در چین عرضه می‎‌شود

در این بازی ، 100 بازیکن به جزیره ای متروکه فرستاده می شوند. چندین گروه در این بازی وجود دارد ، اگرچه چندین نفر در یک گروه هستند. اگر با دوستان بازی می کنید ، می توانید در یک گروه باشید و بازی کنید. از طرف دیگر ، می توانید با دوستان خود صحبت کنید. بدون اینکه مجبور باشیم کنار هم باشیم! به همین دلیل این بازی طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

خراب شدن گوشی به دلیل بازی پابجی آیا PubJay سلامت دستگاه های تلفن همراه را به خطر می اندازد؟ (عوارض جانبی پابجی چیست؟)

اولین چیزی که هنگام پاسخ به این سوال باید به آن توجه داشته باشید این است که چقدر از پابجی در روز استفاده می کنید. از طرف دیگر ، باید ببینید چند ساعت به طور مداوم بازی می کنید و چقدر استراحت به موبایل خود بین بازی ها می دهید. هر کاری که دائما با تلفن همراه خود انجام می دهید می تواند بر عملکرد تلفن همراه شما تأثیر منفی بگذارد. PubJie یکی از سنگین ترین بازی های تلفن همراه است که از قسمت های مختلف تلفن همراه استفاده می کند. این بخشها عبارتند از:

اتصال بی وقفه به اینترنت و شارژ تلفن همراه در این مدت

یکی از مواردی که هنگام بازی در میخانه ها به آن نیاز دارید ، اینترنت قوی است. بدون اینترنت نمی توانید پابجی بازی کنید! بنابراین مصرف اینترنت این بازی بسیار زیاد است. کاربران به طور معمول Pabji را روی 4G تنظیم می کنند تا از تأخیرهایی که مصرف زیادی از باتری را مصرف می کنند جلوگیری شود. با این حال ، شما همچنین باید به نرم افزار VPN دسترسی داشته باشید تا بتوانید بازی کنید. اینترنت برای GJ همراه با سوئیچ فیلتر مصرف زیاد را چند برابر می کند و اگر در حالت عادی تلفن همراه شما 5 ساعت صفحه نمایش می دهد ، در این حالت تلفن همراه شما کمتر از 2 ساعت صفحه نمایش می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ بازی جذاب اندروید و iOS که در آن‌ها شخصیت منفی هستید

فشار قوی GPU موبایل

گرافیک بازی هایی مانند Pabji معمولاً به اندازه ای بالا است که رضایت کاربران را جلب کند. به همین دلیل پردازنده گرافیکی موبایل شما بسیار شلوغ است و برای پردازش تصویری که از باتری گوشی فراهم می کند به قدرت نیاز دارد. این در حالی است که باید داده های مختلفی را از سرور اصلی بازی دریافت کند و این امر از طریق اینترنت اتفاق می افتد. بنابراین بازی هایی مانند پابجی می تواند در طولانی مدت باتری موبایل شما را بسیار خراب کند.

چرا بازی پابجی گوشی را خراب میکند استفاده بیش از حد از سخت افزار باتری تلفن

علاوه بر باتری و صفحه موبایل ، هنگام بازی کردن از سخت افزار دیگری استفاده می شود. به عنوان مثال ، سنسورهای موبایل هنگام انجام بازی ها (البته در برخی بازی ها) استفاده می شوند و از باتری نیز استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اگر تلفن همراه شما از سنسور مادون قرمز پشتیبانی می کند ، فقط آزمایش کنید تا ببینید که آن سنسور چقدر بر نگهداری باتری تلفن همراه شما تأثیر می گذارد. PubJie یکی از بازی هایی است که از سنسور تلفن همراه شما استفاده می کند و می تواند تأثیر زیادی بر ویژگی های تلفن همراه داشته باشد. گاهی اوقات از فلش مموری استفاده می کنید و برخی از داده های بازی روی آن قرار دارد که تلفن همراه شما باید آنها را دریافت کند. در سه طرف (تلفن همراه ، کارت حافظه و اینترنت) و انرژی زیادی مصرف می کند. p />

باتری تلفن خود را تا 0٪ تخلیه کرده و تلفن همراه را خاموش کنید

مردم معمولاً متوجه بازی هنگام بازی نمی شوند و باتری موبایل آنها یک ساعت یا بیشتر تمام می شود. این اتفاق در حدی می افتد که باتری تلفن همراه آنها تمام می شود ، حتی اگر اعلان را دریافت کرده باشد. تنظیم مجدد باتری موبایل به هیچ وجه خوب نیست و می تواند در کوتاه مدت آسیب ببیند. از طرف دیگر ، یک کابل شارژ به گوشی متصل است و گوشی هنوز به 30 درصد شارژ نرسیده است ، آن را برداشته و پخش کنید. این تأثیر منفی زیادی بر باتری گوشی دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه هندزفری را ضد عفونی کنیم؟

آیا بازی پابجی باتری گوشی را خراب می کند؟ عادت بسیار بد ؛ هنگام شارژ بازی نکنید!

یکی دیگر از عادت های بد این است که از باتری تلفن همراه خود هنگام شارژ استفاده کنید. در این صورت باتری همزمان شارژ و تخلیه می شود که در نهایت آسیب زیادی به باتری شما وارد می شود. بنابراین ، اگر شما از جمله افرادی هستید که همیشه پاور بانک در کنار خود دارند و هنگام استفاده از تلفن مورد استفاده خود از کابل شارژر استفاده می کنید ، به تلفن متصل می شوید ، پیشنهاد می کنم این کار را برای سالم نگه داشتن باتری گوشی خود فراموش کنید.

نتیجه گیری کلی:

به طور کلی ، بازی Pabji می تواند برای تلفن مخرب باشد ، اما اگر به مدت طولانی بازی نکنید و به تلفن همراه خود استراحت ندهید ، هیچ مشکل جدی وجود نخواهد داشت. با این حال ، ما مجدداً تاکید می کنیم که بازی های سنگین در دراز مدت تأثیر مخربی بر باتری تلفن های هوشمند خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا