لوازم جانبی

چگونه می توان فهمید که بلندگو چقدر شارژ دارد؟

آیا می دانید چگونه از میزان شارژ بلندگو مطلع شوید؟ تا به حال شده است بدانید که بلندگو ، هدفون و سایر باتری های غیر مانیتور چقدر اطلاعات را ارائه می دهند؟ تصور کنید که می خواهید پیاده روی کنید و می خواهید بلندگو یا هدفون خود را در دل کوه حمل کنید و از موسیقی لذت ببرید. اما هدفون یا بلندگوها پس از مدتی به دلیل شارژ ناکافی خاموش می شوند. چه احساسی داری؟ در این شرایط کوهنوردی کاری نمی توان انجام داد. به همین دلیل این مقاله برای کمک به شما در درک نحوه شارژ بلندگو با بلوتوث و برنامه ریزی دقیق زمان خود با استفاده از وسایل جانبی نوشته شده است.

آیا می توان میزان شارژ تمام بلندگوهای بلوتوث را تنظیم کرد؟

اگر از لوازم جانبی مارک های خاصی استفاده می کنید ، می توانید با استفاده از برنامه ها از هزینه باقیمانده مطلع شوید. همچنین ، اگر تلفن شما اندروید است ، در نسخه های 8.1 به بعد ، از طریق قسمت تنظیمات بلوتوث به راحتی می توانید از میزان هزینه دستگاه های جانبی از جمله بلندگوها ، هدفون ها و موارد دیگر مطلع شوید.

ما توصیه می کنیم لوازم جانبی تلفن همراه خود را از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر خریداری کنید. زیرا درک شارژ تمام لوازم جانبی که کیفیت خاصی ندارند امکان پذیر نیست.

روش فهمیدن شارژ اسپیکر بلوتوثی _ جانبی

نحوه مشاهده میزان شارژ بلندگو در Android 8.1 و نسخه های بعدی

خوشبختانه ، در Android 8.1 و بالاتر به طور پیش فرض ، می توانید میزان شارژ دستگاه های بلوتوث مانند بلندگوها ، هدفون ها و موارد دیگر را مشاهده کنید. و نیازی به نصب برنامه خاصی ندارید. برای اطلاع از نحوه شارژ بلندگو یا هدست بلوتوث خود ، ابتدا بلندگو را با تلفن خود جفت کنید

لیستی از دستگاه های مرتبط با تلفن خود را در صفحه بلوتوث مشاهده خواهید کرد. در کنار هر یک از نام های دستگاه ، میزان هزینه به صورت درصدی ثبت می شود. اگر شارژ دستگاه بلوتوث خود را نمی بینید ، ممکن است اسپیکر یا هدست شما با سیستم عامل Android شما سازگار نباشد و برای اینکه از شارژ بلندگو مطلع شوید ، باید برنامه خاصی را روی تلفن خود نصب کنید. /

شاید این مطلب جذاب باشد
اپل قانون اتحادیه اروپا را پذیرفت؛ آیفون‌ها پورت USB-C خواهند داشت

بهترین برنامه برای فهمیدن شارژ اسپیکر _ جانبی

برنامه نشانگر شارژ بلندگو را بارگیری کنید

از برنامه BatOn می توان برای مشاهده بلندگو ، هدفون ، دستبند یا سایر لوازم جانبی شارژ استفاده کرد. این برنامه را می توان در تمام گوشی های اندرویدی با Android نسخه 4.3 به بعد نصب کرد. می توانید برنامه BatOn را از Google Play و سایر فروشگاه های مجاز بارگیری و نصب کنید. برای دیدن میزان شارژ بلندگو ، ابتدا آن را با تلفن خود جفت کنید. سپس برنامه BatOn را باز کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، با برنامه بسیار مفید BatOn می توانید لیستی از تمام لوازم جانبی بلوتوث را به همراه میزان شارژ مشاهده کنید.

نکته مهم این است که اگر از لوازم جانبی بی کیفیت استفاده می کنید ؛ بلندگوهای شارژ ، هدفون و غیره ممکن است زودتر از آنچه انتظار دارید به پایان برسد. خرید بلندگو و سایر لوازم جانبی عالی. تا بتوانید پس از خرید هرچه کمتر نگران باشید و سریعتر کار خود را انجام دهید ، با کیفیت بهتر و با لذت خاص با لوازم جانبی ، لوازم جانبی خود را از مارک های معتبر خریداری کنید.

هزینه باقی مانده را از طریق صفحه اعلانات مشاهده کنید

برنامه BatOn را باز کنید. اعلان ها را از برگه تنظیمات انتخاب کنید. اعلان های نمایش را در بخش بعدی فعال کنید. اکنون برای اطلاع از میزان بارگیری لوازم جانبی ، می توانید پنل اعلانات را کاهش داده و درصد بلندگوها و لوازم جانبی بارگیری شده را به صورت درصد مشاهده کنید. سپس هر وسیله جانبی بلوتوثی که به تلفن شما متصل شود هم در تب BatOn و هم در تب اعلان ها قابل مشاهده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین امکانات MIUI 13 شیائومی + لیست گوشی های قابل ارتقا

پس از نصب برنامه BatOn ، لوازم جانبی بلوتوث شما هنگام جفت شدن با دستگاه شما ممکن است با خطایی روبرو شوند. اما نگران نباشید ، این وقفه ها طولانی نمی شود و در عرض چند دقیقه اتصال بلوتوث شما پایدار خواهد بود. مشاهده میزان شارژ برخی از لوازم جانبی بلوتوث با کیفیت پایین و ارزان با برنامه BatOn امکان پذیر نیست ، بنابراین باید یک ساعت هوشمند سفارش دهید

روش فهمیدن شارژ اسپیکر در ویندوز 10 _ جانبی

نحوه پیدا کردن نحوه بارگیری بلندگوها در ویندوز 10

لوازم جانبی دسک تاپ بلوتوث ما را از شلوغی کابل ها نجات داد. برای اطلاع از میزان شارژ بلندگو بلوتوث خود ، به تنظیمات> دستگاه ها> بلوتوث و سایر دستگاه ها بروید. در این بخش ، لیست تمام دستگاه های بلوتوث دستگاه شما و همچنین سرعت شارژ آنها را می توان به صورت درصد مشاهده کرد.

ویندوز 10 میزان شارژ تمام دستگاه های بلوتوث را نشان می دهد. مگر اینکه دستگاه بلوتوث مورد نظر از قابلیت نمایش شارژ و نشانگر باتری پشتیبانی کند. اگر از لوازم جانبی بلوتوث به عنوان هدفون استفاده می کنید ، ما مقاله “چگونه می توان از شارژ شدن هدست مطلع شد” را ارائه می دهیم.

نحوه نمایش میزان شارژ بلندگوی آیفون

وقتی بلندگوی بلوتوث را به آیفون متصل می کنید ، نماد شارژ به طور خودکار در نوار وضعیت کنار باتری تلفن به صورت عمودی ظاهر می شود. اگر این نماد را نمی بینید ، می توانید آن را از مرکز اطلاع رسانی فعال کنید. برای این کار ، ابتدا پیمایش را نگه دارید و سپس ابزارک Battery را انتخاب کنید. گزینه ویرایش را انتخاب کرده و در قسمت Add Gadgets باتری را پیدا کرده و انتخاب کرده و سپس آن را به مکان مورد نظر خود بکشید و سپس بر روی Finish کلیک کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
لیست لوازم جانبی موبایل که باید همزمان با گوشی بخرید

امیدواریم که مراحل بالا به شما کمک کرده باشد تا میزان شارژ بلندگو و سایر لوازم جانبی خود را بشناسید. اگر به اطلاعاتی درباره بازنشانی تلفن نیاز دارید ، مقاله “نحوه تنظیم مجدد تلفن در کارخانه” را به شما پیشنهاد می کنیم.

بلندگوهای برتر و لوازم جانبی جانبی بخرید

جنابی بهترین و بزرگترین وب سایت فروش لوازم جانبی با کیفیت در ایران است. با خرید لوازم جانبی با کیفیت و استاندارد ، لذت استفاده از اسباب و لوازم جانبی خود را دوچندان می کنید. اگر در مورد هزینه سخنران تردید یا س questionsالی دارید ، س yourال خود را در بخش نظرات مطرح کنید. کارشناسان اضافی در اسرع وقت در دسترس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا