لوازم جانبی

چگونه می توانم لاک ناخن را از قاب گوشی پاک کنم؟

تلفن های همراه بدون شک بهترین و مهمترین ابزاری هستند که همیشه با خود حمل می کنیم. با توجه به اینکه تلفن های همراه از ویژگی ها و عملکردهای گسترده ای برخوردار هستند ، ما همیشه از این ابزار بسیار استفاده می کنیم. از ارسال ایمیل ، رزرو هتل ، خرید بلیط ، پرداخت قبض ، انجام امور بانکی و هزاران کار دیگر که به راحتی با تلفن های همراه خود انجام می دهیم.

طبیعی است که تلفن دارای انواع لکه ها ، چربی ، جوهر ، ماشین ، رنگ ، کثیفی و انواع آلودگی ها در اثر استفاده زیاد است. اما در این حالت چگونه می توان قاب گوشی را تمیز کرد؟ راه حل از بین بردن لکه های پشت گوشی چیست؟ به شما اطمینان می دهیم بعد از خواندن این مقاله می توانید به راحتی همه لکه ها و آلودگی های قاب گوشی خود را پاک کنید.

چگونه از کثیف‌شدن قاب گوشی جلوگیری کنیم؟  

چگونه می توان از آلودگی قاب گوشی جلوگیری کرد؟

چگونه می توان قاب گوشی را تمیز کرد؟ تلفن بدون فریم با انواع آلاینده های محیط زیست به راحتی کثیف و کثیف می شود. بسته به نوع استفاده ، میزان آلودگی هر تلفن متفاوت است. اما چربی و هر لکه ای همیشه روی گوشی است و همه سطح آن تمیز نیست. به همین دلیل بهتر است از لوازم جانبی موبایل مانند قاب گوشی استفاده کنید.

لوازم جانبی بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی دستگاههای تلفن همراه و تبلت ها در ایران است. در فروشگاه لوازم جانبی می توانید انواع لوازم جانبی را از خرید RAM گوشی تا قاب ژله ای رنگی خریداری کنید در موارد مختلف مارک ها و مدل هایی که نیازهای شما را برآورده می کنند.

تمیز‌کردن قاب گوشی با مایع ظرفشویی

1. قاب گوشی را با مایع ظرفشویی تمیز کنید

چگونه پشت تلفن را تمیز کنیم؟ اگر قاب گوشی به هر دلیلی کثیف شود ، لذت تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. به همین دلیل این مقاله نوشته شده است تا بتوانید به راحتی همه لکه ها و آلودگی های پشت قاب گوشی خود را پاک کنید. اگر جعبه از تلفن جدا شود ، می توانید به راحتی هرگونه لاک ، جوهر ، چربی ، خودکار و لکه را با مایع ظرفشویی پاک کنید.

ابتدا چند قطره مایع ظرفشویی را در یک کاسه کوچک بریزید و کمی آب به آن اضافه کنید. سپس آب و مایع را مخلوط کنید تا کف شود. سپس یک مسواک نرم را به کف آغشته کنید و با حرکت دایره ای به راحتی هر لکه ای را روی قاب گوشی خود تمیز کنید. در آخر ، قاب گوشی را با یک پارچه میکروفیبر خشک کنید و دوباره آن را روی تلفن خود نصب کنید.

لازم به ذکر است که گوشی به طور مداوم در معرض آلودگی ها و شوک های مختلف است. تمیز کردن لکه های چسبنده به اسید آسان نیست. به همین دلیل توصیه می شود که از شیشه مات برای جلوگیری از برجستگی و لکه های سطح مایع گوشی استفاده کنید. / یا نانو لیوان .

از بین بردن لکه‌های قاب گوشی با الکل

2. از بین بردن لکه روی قوطی الکل

چگونه قفل را از قاب گوشی بردارم؟ الکل یکی از بهترین راه حل هایی است که می توانید برای از بین بردن هر نوع لکه به راحتی استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر کیس از تلفن جدا نشد ، باید تلفن خود را خاموش کنید. لازم به ذکر است که تحت هیچ شرایطی الکل را مستقیماً روی قاب یا صفحه LCD گوشی خود اسپری نکنید!

ابتدا یک پارچه بدون پرز یا پارچه میکروفیبر را در الکل خیس کنید ، سپس حرکات دایره ای را به قسمت رنگی اعمال کنید تا لکه ها پاک شود. خوب است بدانید که در این مرحله می توانید از شوینده یا مسواک نیز استفاده کنید. یک انتهای مسواک را به الکل خالص آغشته کرده و به آرامی روی سطوح رنگی بمالید.

در آخر ، لکه های تلفن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و پس از خشک شدن کامل تلفن ، آن را روشن کنید.

اگر یک کیف ژله ای یا سیلیکونی جداگانه برای تلفن خود دارید و آن را با لکه هایی نگه دارید که فکر می کنید دیگر قابل استفاده نیستند. بعد از خواندن مقاله نحوه تمیز کردن قاب گوشی به راحتی قاب ژله ای و سیلیکونی گوشی خود را تمیز کنید و دوباره به عنوان روز اول از آن استفاده کنید.

 از بین بردن لکه‌های قاب گوشی با جوش‌شیرین

3. با جوش شیرین لکه های قاب گوشی را بردارید

جوش شیرین کاربردهای زیادی دارد. به حدی که آنها از آن برای از بین بردن لکه های هر سطح استفاده می کنند. اگر لکه ها با الکل و مایع ظرفشویی از بین نرفت ، بهتر است از جوش شیرین استفاده کنید. اگر اثری از چربی ، سس ، غذا ، لاک الکل ، خودکار ، لکه های تیره و … بر روی گوشی شما وجود دارد ، بهتر است جوش شیرین را روی گوشی بریزید.

بعد از 5 دقیقه ، قاب را با حرکت دورانی بشویید تا به راحتی آلودگی ، کثیفی و لکه های قاب گوشی خود را پاک کند. سپس جوش شیرین و لکه ها را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. هنگامی که قاب را در فضای باز قرار دادید و کاملا خشک شد ، آن را بر روی تلفن خود نصب کنید.

بهترین روش تمیز کردن قاب گوشی؛ راهکار شما چیست؟

بهترین راه برای تمیز کردن قاب تلفن ؛ تصمیم شما چیست؟

چگونه قفل را از قاب گوشی بردارم؟ در این مقاله ما به طور جزئی به 3 راه حل نهایی برای از بین بردن لکه های پشت قاب تلفن پرداخته ایم. با استفاده از جوش شیرین ، الکل و مایع ظرفشویی می توانید به راحتی لکه های لجبازی را از درب تلفن خود پاک کنید.

لازم به ذکر است که برای تمیز کردن تلفن قبل از استفاده از هر یک از این مراحل باید تلفن خود را خاموش کنید. با تهیه لوازم جانبی موبایل مانند ژله و کیف شیشه ای می توانید از رنگ نمایشگر LCD و قاب گوشی خود جلوگیری کنید.

اگر می خواهید لکه ها را از بلندگو پاک کنید jbl ، متر Venopad ، پوشش ژله ، شارژر خود ، می توانید از روش های زیر استفاده کنید در این مقاله اگر از روش دیگری برای تمیز کردن قاب گوشی خود استفاده می کنید ، نظرات خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
روت کردن گوشی یعنی چه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا