لوازم جانبی

چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟

اگر تابحال این شرایط برای شما هم پیش آمده باشد که در مسافرت باشید و نیاز مبرم به لپ تاپتان داشته باشید و شارژ نداشته باشد به خوبی اهمیت وجود پاور بانک را درک می کنید!

تنها سوالی که در چنین مواقعی به ذهن کاربران خطور می کند این است که چطور لپ تاپم را روشن کنم! پاور بانک ها معمولا فرشته های نجاتی هستند که در بدترین شرایط ممکن حاضر می شوند و به خوبی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

قبل از اینکه به بررسی نحوه شارژ کردن لپ تاپ با پاور بانک بپردازیم، پیشنهاد می کنیم مقاله مهم ترین تجهیزات جانبی لپ تاپ را هم مطالعه کنید، تا اگر خیلی اهل جابجایی لپ تاپ هستید، در شرایط منحصر به فرد مانند مسافرت با مشکلات جدیدتر غافل گیر نشوید!

پاور بانک لپ تاپ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید ظرفیت پاور بانک است. قاعدتا پاور بانکی که ظرفیت بسیار کمی دارد نمی تواند نیاز باتری لپ تاپ شما را تامین کند.

دومین مسئله ای که اهمیت بالایی دارد، ولتاژ و جریان خروجی پاور بانک است. از همه پاور بانک ها نمی توان برای شارژ کردن لپ تاپ استفاده کرد.

شما تنها از پاور بانک هایی می توانید برای شارژ کردن لپ تاپ یا مک بوک خودتان استفاده کنید که ظرفیت بالایی داشته باشند و خروجی آن ها پایین نباشد.

معمولا بیشتر پاور بانک ها طوری طراحی شده اند که ولتاژ مورد نیاز گوشی های موبایل و گجت های هوشمند را پوشش بدهند. در صورتی که ولتاژ مورد نیاز لپ تاپ با ولتاژ موبایل و گجت های هوشمند زمین تا آسمان فرق دارد! پس طبیعی است که نتوانید از تمام پاور بانک ها برای شارژ کردن باتری لپ تاپ استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
محبوب‌ترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ در دیجی کالا

در جواب این سوال که چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم، باید بگوییم که اول ببینید که پاور بانک شما قابلیت شارژ کردن لپ تاپ را دارد یانه!

پاور بانک مناسب گوشی آیفون 8 

پورت AC پاور بانک، اولین نشانه پاور بانک لپ تاپ

اگر روی بدنه پاور بانک پورت AC مشاهده کردید، مطمئن شوید که از این پاور بانک در جهت شارژ کردن باتری لپ تاپ می توان استفاده کرد. استفاده از خروجی ای سی / دی سی سرعت شارژ باتری لپ تاپ را افزایش می دهد.

فراموش نکنید که این پورت خروجی تنها برای شارژ لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد و به هیچ عنوان نباید از آن برای شارژ کردن باتری گوشی یا گجت های هوشمند استفاده کرد.

به تناسب ظرفیت، تعداد پورت و قیمت پاور بانک لپ تاپ توجه کنید!

یکی از مسائلی که معمولا زمان خرید پاور بانک برای لپ تاپ توجهی به آن نمی شود، تعداد پورت های پاور بانک است. معمولا خیلی کم پیش می آید که قصد داشته باشید دو لپ تاپ را همزمان با هم شارژ کنید. اما توجه داشته باشید که به علت وجود پورت AC / DC، تنها یک پورت دیگر برای موبایل باقی نمانده باشد بلکه حداقل دو پورت برای شارژ کردن گوشی وجود داشته باشد.

ظرفیت و برند دو عامل موثر بر قیمت پاور بانک لپ تاپ هستند. نیاز نیست که حتما یک پاور بانک با ظرفیت بالا یا تعداد پورت زیاد تهیه کنید بلکه رعایت تناسب میان این دو، رضایت خرید را برایتان تضمین می کند.

بهترین پاور بانک لپ تاپ با ظرفیت بالا

بهترین پاور بانک برای لپ تاپ کدام است؟

گاهی اوقات محبوبیت برند ها آنقدر زیاد میشود که افراد برای خرید لوازم جانبی لپ تاپ یا موبایل فقط به دنبال برند مورد علاقه شان هستند. در مورد پاور بانک هم این موضوع صدق می کند. مخصوصا پاور بانک های ساموسنگ و شیائومی این قابلیت را دارند که توسط افراد بسیار زیادی جستجو می شوند.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور بهترین کارت حافظه برای گوشی را با قیمت مناسب بخریم؟

البته تناسب قیمت پاور بانک شیائومی 20000 و کیفیت آن، از دیگر دلایل پر فروش بودن این مدل پاور بانک است.

پیدا کردن پاور بانک ارزان سامسونگ یا شیائومی کار سختی نیست اما توصیه می کنیم اگر می خواهید یک پاور بانک خوب برای لپ تاپ بخرید، یکبار هزینه کنید و تا مدتها مشکل شارژ نداشتن لپ تاپ را حل کنید.

با توجه به نوع لپ تاپ و بودجه ای که برای خرید پاور بانک در نظر گرفتید، انتخابتان می تواند متفاوت باشد اما در این قسمت به معرفی 2 پاور بانک مناسب لپ تاپ می پردازیم.

پاوربانک Mophie Powerstation AC، بهترین مارک پاور بانک برای آیفون و مک بوک

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید داشته باشید، پاور بانک Mophine Powerstation AC است که با قدرت 100 وات و ظرفیت 22 آمپر ارائه شده است. با این شارژر همراه می توانید یک مک بوک پرو 15 اینچی را از صفر تا صد شارژ کنید.

همچنین وجود پورت های متفاوت پاور بانک به شما اجاره می دهد تا گوشی آیفون خود را هم از صفر تا صد شارژ کنید. این شارژر همراه لپ تاپ دارای یک درگاه USB-C با برچسب USB-PD و خروجی های AC و USB-A  می باشد.

Mophine Powerstation AC  بهترین مارک پاور بانک برای ایفون و مک بوک

پاوربانک Omni 20 USB-C، همه کاره ترین پاور بانک لپ تاپ

با خرید Omni 20 USB-C هم یک پاور بانک برای لپ تاپ خریدید و هم یک هاب USB ! با استفاده از این شارژر همراه می توانید همزمان چند فلش USB را به لپ تاپتان وصل کنید.

ویژگی مثبت و اساسی این شارژر همراه لپ تاپ ، دارا بودن پورت UCB-C و ظرفیت بالای 2010 میلی‌آمپر ساعت آن است؛ که به لطف این ویژگی ها می توان چندین دستگاه دیگر مانند گوشی موبایل هوشمند، کنسول بازی سوئیچ نینتندو و غیره را شارژ کرد.

شاید این مطلب جذاب باشد
مهم ترین ویژگی های یک شارژر همراه خوب که همه قبل از خرید فراموش میکنند!

پاور بانک Omni 20 USB-C، بهترین پاور بانک لپ تاپ

جمع بندی کلی:

قبل از خرید پاور بانک برای لپ تاپ به نیازهای اساسی خودتان توجه کنید. ظرفیت، تعداد پورت خروجی، ظاهر و وزن پاور بانک معمولا مواردی است که قبل از خرید شارژر همراه باید به آن توجه کرد.

خرید پاور بانک برای لپ تاپ کمی سخت تر از پیدا کردن پاور بانک مناسب موبایل است. زیرا بیشتر کاربران زمان خرید پاور بانک لپ تاپ، به این نکته توجه می کنند که قابلیت شارژ کردن گوشی را هم داشته باشد. در صورتی که زمان خرید پاور بانک مخصوص گوشی، این معضل وجود ندارد.

اگر قصد داشتید شارژر همراه مناسبی برای موبایلتان تهیه کنید، می توانید به صفحه پاور بانک فروشگاه جانبی مراجعه کنید و از بین دسته بندی های مختلف، پاور بانک مناسب خود را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا