لوازم جانبی

بهترین مارک قاب گوشی کدام است؟

گارد گوشی دقیقه مشابه با بیمه ای است که برای خودروی خود در نظر میگیریم. ابزاری برای محافظت و جلوگیری از آسیب دیدن دارایی هایمان، خصوصا که در مدت اخیر قیمت گوشی های هوشمند به شدت رو به افزایش داشته است.

 به همین دلیل صرف هزینه ای اندک برای محافظت از گوشی های چند میلیونی راه منطقی و مناسبی به نظر می رسد. در ادامه با بررسی بهترین مارک قاب گوشی با جانبی همراه باشید.

چرا خرید قاب گوشی اهمیت دارد؟ 

صنعت تولید گوشی های هوشمند در بازه ای بسیار کوتاه، رشد و صعودی بسیار چشمگیر و نجومی داشت. رشد تکنولوژی در همه عرصه ها از ابتدای سال 2010 به بعد با سرعتی باور نکردنی رو به پیشرفت گذاشت. همواره در بین غول های تولیدکننده گوشی های هوشمند نیز شاهد رقابتی نفسگیر برای ساخت محصولاتی ظریف، سریع و قدرتمند هستیم.

گوشی های همراه هرروز پیشرفته تر و قدرتمند تر می شوند، به همین مقدار نیز به نگهداری دقیق تری نیاز دارند. با نگاهی به آمار های موجود نیز چنین به دست آمده است که 45 درصد افراد در 4 هفته ابتدایی خرید گوشی جدید، به موبایل خود آسیب زده اند.

این دقیقا همان نقطه ای است که استفاده از قاب گوشی ضرورت پیدا می کند. اما برای خرید محافظ گوشی به چه نکاتی باید دقت کرد؟ بهترین مارک قاب گوشی چیست؟

بهترین مارک قاب گوشی سامسونگ

 

انتخاب بهترین قاب برای گوشی هواوی، با توجه به حساسیتی که به ضربه دارند!

تا چند سال پیش برند هواوی در ایران کمتر شناخته شده بود و در نسخه های قدیمی نیز رضایت بالایی از این محصول وجود نداشت. اما این برند شرقی به سرعت در میدان رقابت پیشرفت کرده و آغاز به تولید محصولاتی با کیفیت کرد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه قیمت گوشی دست دوم را محاسبه کنیم؟

پیشرفت برند هواوی به خصوص با تولید سری p30 lite به خوبی در معرض توجه قرار گرفت و نمونه ای جدید از گوشی های قدرتمند توسط مهندسین هواوی به بازار عرضه شد. همسو با این تغییرات، قیمت گوشی های هواوی نیز رو به افزایش داشت و محافظ از آنها نیز اهیمت بیشتری پیدا می کرد.

خصوصا که گوشی های هواوی حساسیت بالایی به ضربه دارند و شاهد تولید محصولات جذابی به عنوان قاب گوشی p30 lite بودیم. به عنوان مثال قاب های مگنتی موجود برای این سری بهترین نوع از محافظ گوشی برای p 30 لایت هستند. نیکلین نیز برند محبوب میان کاربران است که قاب های زیبا و متنوعی برای گوشی های هواوی ارائه کرده است.

Spigen Air Skin، بهترین مارک قاب گوشی آیفون 7

همه می دانیم که گوشی های آیفون در مقایسه با دیگر اسمارت فون های موجود در بازار دارای قیمت بالاتری هستند. به همین دلیل نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند. Spigen Air Skin یکی از بهترین نمونه های موجود از قاب گوشی برای محصولات اپل است.

قاب های این برند در تمام دنیا معروف بوده و شهرت دارند و این محبوبیت به دلیل استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت قاب است. قاب های Spigen Air Skin از جنس پلاستیک مرغوب تهیه می شوند و انطباق کاملی با گوشی های اپل به خصوص سری 7 را دارد. حتی بهتر است به این نکته اشاره کنیم که بهترین قاب گوشی آیفون 7 همین برند است.

اما بهترین ویژگی این برند استفاده از پلاستیک شفاف برای محصول است تا کاربر امکان دیدن و لذت بردن از طراحی اورجینال محصول را هم داشته باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش هایی ساده برای انتقال فایل از اندروید به آیفون

Spigen Air Skin، بهترین مارک قاب گوشی آیفون

 

Auto Focus، بهترین مارک قاب گوشی برای شیائومی

برخلاف تصور، گوشی های شیائومی دیگر مانند گذشته به عنوان گوشی هایی رده پایین شناخته نمی شوند. شیائومی نیز همانند رقیب هم رده خود، هواوی، اقدام به تولید گوشی های با کیفیتی کرده است. به همین دلیل برای مراقبت از این گوشی ها، تلاش خود را برای فراهم کردن با کیفیت ترین لوازم جانبی شیائومی، بیشتر کرد.

قاب گوشی شیائومی مدل Auto Focus یکی از بهترین نوع قاب هایی است که می توانید برای اسمارت فون های شیائومی پیدا کنید. این برند بیشتر تمرکز خود را بر محصولات شیائومی قرار داده و موفق به تولید بهترین نوع از لوازم جانبی، بخصوص قاب های گوشی شده است.

Apple Leather case، بهترین مارک قاب گوشی اپل

برند Apple Leather case یکی از محصولات رسمی اپل به عنوان قاب گوشی است. محصولی که توسط کمپانی اپل تولید می شود و مختص کاربران سختگیر آیفون طراحی شده است. کمپانی اپل در این قاب منبع تغذیه ای 1900 میلی آمپر نیز قرار داده که مختص استفاده در مواقع ضروری است.

در تولید این محصول با استفاده از جنس چرمی در بدنه، تلاش به تولید محصولی زیبا و با کیفیت بوده است که البته اپل به این هدف هم رسید.

با محافظت کامل و همه جانبه این قاب ، باید Apple Leather case را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین قاب های گوشی برای آیفون معرفی کنیم.

قاب Apple Leather case، بهترین قاب چرمی گوشی آیفون

چرا باید بهترین مارک قاب گوشی را بخریم؟

بدون شک برای هر جسمی احتمال افتادن و سقوط وجود دارد. اما اگر یک گوشی هوشمند بدون آنکه روی آن یک قاب محافظتی گذاشته باشید از دستتان رها شود، دیگر نمی ‌توان به ‌سادگی از این قضیه گذشت. از آنجا که موبایل ساختار بسیار ظریف و حساسی دارد، مطمئنا با سقوط و افتادن به شدت آسیب خواهد دید و عملکرد آن بسیار ضعیف خواهد شد.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای انتخاب لنز موبایل؛ تصاویر جذاب‌تری بگیرید!

گوشی های سامسونگ به خصوص در سری های جدیدی مانند A70، بهترین نمونه از همین دست اسمارتفون ها هستند. اما نگران نباشید چون با توجه به حضور طولانی محصولات سامسونگ در ایران، لوازم جانبی a70 و هر مدل گوشی دیگری از سامسونگ به وفور در ایران یافت می شود.

جمع بندی کلی:

گوشی هوشمند یک وسیله اختصاصی برای ایجاد برقراری ارتباط با دیگران و ذخیره کردن اطلاعات شخصی شماست، بنابراین افتادن و آسیب دیدن آن موجب می‌شود که تمام اطلاعات خود را از دست بدهید.

در نتیجه یک قاب سیلیکونی یا فلزی به خوبی می ‌تواند از گوشی شما در برابر آسیب‌ های مختلف حفاظت کند. علاوه بر این، قاب ‌های سیلیکونی از مواد بادوام بالا ساخته شده ‌اند و متناسب با نوع طراحی خود قادر هستند در برابر آب نیز مقاوم باشند.

اگر قصد دارید که پس از مدتی گوشی خود را فروخته و گوشی جدیدی خریداری نمایید باید دقت داشته باشید که هرگونه خراش و لکه روی بدنه گوشی از قیمت آن خواهد کاست.

 اما اگر بهترین مارک قاب گوشی برای اسمارت فونتان را پیدا و خریداری کنید، مطمئنا بدنه گوشی شما آسیب کمتری خواهد دید و این شانس را خواهید داشت که گوشی را با قیمت بهتری بفروشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا