لوازم جانبی

چگونه صدای هندزفری را افزایش دهیم؟ 5 راه برای افزایش حجم هندزفری و هدفون

هندزفری و هدفون همراه ثابت ما در طول روز هستند. این لوازم جانبی فوق العاده گوش دادن به موسیقی و پادکست یا تماس با کیفیت را لذت بخش تر می کند. با این حال ، در برخی موارد حجم خروجی هندزفری انتظارات ما را برآورده نمی کند. این می تواند برای افرادی که از هندزفری در محیط شلوغ استفاده می کنند یا دوست دارند به موسیقی بلند گوش دهند ، آزاردهنده باشد.

اگر شما یکی از افرادی هستید که به دنبال راهی برای بلند کردن صدای خود بدون دست خود هستید ، ادامه مطلب را مطالعه کنید. ما به بررسی نحوه بهبود صدای هندزفری ادامه خواهیم داد.

افزایش صدای هندزفری و هدفون دلایل کاهش حجم دست آزاد چیست؟ چرا صدای هندزفری اینقدر کم است؟

قبل از طرح س “ال “چگونه هندزفری را روشن کنیم؟” برای شروع ، ابتدا باید دلیلی را پیدا کنیم که حجم آن را کاهش داد. اول از همه ، اطلاعات هندزفری خود را بررسی کنید و از صحت آن اطمینان حاصل کنید. به یاد داشته باشید که هندزفری انواع مختلفی دارد و برخی از آنها حجم کمی دارند. بنابراین نباید انتظار بسیاری از آنها را داشت.

همچنین هندزفری یا هدست خود را به دستگاه های مختلف وصل کنید. در برخی موارد ، مشکل از هندزفری نیست و دستگاه های متصل صدای خوبی ندارند. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد با مشکل کاهش حجم هندزفری در گوشی های سامسونگ و اندروید روبرو هستند. اگر از هندزفری بلوتوث استفاده می کنید ، افزایش فاصله از دستگاه ممکن است صدا را کاهش دهد. از سوی دیگر ، شارژ هندزفری و هدفون بر میزان خروجی نیز تأثیر می گذارد. در نهایت ، دستگاه هندزفری کثیف است ، کابل خراب است یا قطعات داخلی آسیب دیده است. دلایل دیگر ممکن است حجم دستگاه هندزفری را کاهش دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

چگونه می توان صدا را با دست آزاد افزایش داد؟ راه حل های ساده و م ثر

وقتی دلایل کاهش حجم دست های آزاد را مطالعه کردیم و علت اصلی آن را پیدا کردیم ، می توانیم از روش های مختلف برای افزایش حجم دست های آزاد استفاده کنیم. پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی هندزفری را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. بهترین راه برای حل مشکل صدای کم با دست آزاد ، ارائه هندزفری قوی ، واضح و با کیفیت است. با این حال ، اگر به فکر بهبود صدای هندزفری فعلی خود هستید ، راه حل های زیر به شما کمک می کند.

تاثیر تمیز کردن هندزفری بر زیاد شدن صدای آن 1. افزایش حجم هندزفری ؛ هدفون را از خاک پاک کنید!

دستگاه های کاملاً مجهز به هندزفری ، مانند Apple AirPad ، Samsung Handsfree و Xiaomi AirPad ، دارای مشکل جرم هستند. وجود خاک ، گرد و غبار و کثیفی روی هندزفری کیفیت صدای آن را کاهش می دهد. بنابراین ، اگر به دنبال پاسخی برای س “ال “چگونه صدای هندزفری را افزایش دهیم؟” در واقع ، تمیز کردن هندزفری اولین کاری است که باید انجام دهید. می توانید از یک حوله تمیز و کمی الکل (ضدعفونی کننده دست) یا یک کیسه تمیز کننده لوازم جانبی استفاده کنید. کیسه های تمیز کننده بهترین ابزار برای تمیز کردن لوازم جانبی موبایل هستند.

تنظیم صدای هندزفری 2. استفاده از نرم افزار برای افزایش حجم هدفون. نرم افزار ویژه تقویت صدا

نرم افزار کنترل حجم صدا بدون هندزفری به شما امکان می دهد حجم هدفون خود را افزایش دهید. برای این کار باید این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید. به طور کلی ، بسیاری از دستگاه ها محدودیت هایی را برای جلوگیری از آسیب به گوش هنگام پخش موسیقی با صدای بلند اعمال می کنند. نرم افزار تقویت هدفون تنظیمات میزان صدای گوشی را تغییر می دهد و به ایجاد صدای هندزفری بلندتر کمک می کند. در اینجا چند گزینه مناسب برای Android و iPhone وجود دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
اپل به دنبال نمایشگرهای با وضوح بالاتر برای هدست‌های آینده خود است

بهترین نرم افزار افزایش حجم iPhone:

  • Equalizer Plus
  • پخش کننده رسانه Xtreme از Xtreme Media Works
  • پخش کننده صوتی KaiserTone
  • ONKYO HF Player Boost
  • حجم خودکار برای تنظیم خودکار میزان صدا

بهترین نرم افزار تقویت صدا بدون دست Android:

  • اکولایزر
  • FX Equalizer
  • حجم دقیق
  • VLC برای Android
  • پخش کننده MX
  • معتاد پادکست
  • Viper4Androi

3. از نرم افزار پخش کننده موسیقی حرفه ای

استفاده کنید

علاوه بر نرم افزار افزایش صدا خود ، برخی از پخش کننده های موسیقی می توانند صدای هندزفری شما را تقویت کنند. این برنامه ها دارای ویژگی های جذابی هستند و به شما امکان می دهند صدای خروجی را تنظیم کنید. برای این کار ابتدا باید نرم افزار مناسب را پیدا کرده و روی گوشی خود نصب کنید. این پخش کننده های موسیقی جایگزین پخش کننده اصلی موسیقی در تلفن شما می شوند. در اینجا برخی از محبوب ترین پخش کننده های موسیقی آمده است:

  • BlackPlayer
  • jetAudio HD
  • MediaMonkey

ترکیب این پخش کننده های موسیقی و نرم افزار افزایش حجم تلفن که در قسمت قبل معرفی کردیم ایده ای هوشمندانه است. می توانید از نرم افزارهای مختلف به طور همزمان استفاده کنید تا بهترین ترکیب را در بین آنها پیدا کنید.

زیاد شدن صدای هندزفری با تنظیم گوشی 4. تنظیمات محدودیت صدا را غیرفعال کنید. گوشی رو ول کن!

همانطور که گفته شد ، برخی از تلفن ها دارای محدودیت حجم خروجی هستند. این محدودیت ها معمولاً برای جلوگیری از آسیب به گوش اعمال می شوند. در برخی از دستگاه ها ، راهی برای حذف محدودیت صدا بدون نصب نرم افزار ویژه وجود ندارد. با این حال ، در iPhone ، می توانید با مراجعه به تنظیمات صدا ، این محدودیت را غیرفعال کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گزینه Volume Limit را در تنظیمات گوشی پیدا کرده و آن را غیرفعال کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش رفع مشکل قطع شدن وای فای گوشی و تبلت

در تلفن های سامسونگ ، پس از وارد کردن تنظیمات ، به برگه صدا و لرزش بروید و روی میزان صدا ضربه بزنید. پس از وارد کردن تنظیمات میزان صدا ، می توانید گزینه Media Volume Limit را در بالا سمت راست باز کنید. با غیرفعال کردن این گزینه ، می توانیم صدای دست خود را افزایش دهیم. این شامل بلندگو و هدفون سیمی

است

افزایش می یابد

به طور قابل توجهی اما هدست های بلوتوث می توانند محدودیت های داخلی داشته باشند که تأثیر افزایش حجم تلفن را جبران کند.

5. میزان صدای هندزفری خود را تنظیم کنید ، فقط باید چیزی را دنبال کنید

اکثر کاربران فقط از تلفن یا دستگاه متصل به هندزفری برای تنظیم صدا استفاده می کنند. با این حال ، برخی از هندزفری دارای تنظیمات داخلی هستند. اگر میزان صدا را تا حد ممکن افزایش داده اید ، اما صدای هندزفری کم است ، تنظیمات میزان صدای هندزفری را بررسی کنید. گاهی اوقات دکمه های تنظیم صدا روی هندزفری قرار دارند. در برخی موارد ، می توانید حجم آن را با اجرای دستورات خاصی مانند کلیک مکرر بر روی دکمه اصلی هندزفری کنترل کنید.

بنابراین محتویات فهرست ها را در جعبه هندزفری یا دستورالعمل های موجود در جعبه را مطالعه کنید. همچنین به بلندگوی بلوتوث مراجعه کنید. بسیاری از افراد از تنظیمات داخلی صدای بلندگوی بلوتوث خود بی خبر هستند و از صدای کم شکایت می کنند. توجه به این نکته ساده می تواند مشکل بزرگ شما را حل کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله کاربردی تنظیمات هندزفری در تلفن سامسونگ را در وبلاگ جانبی از دست ندهید تا نحوه انجام کار را بیاموزید. هندزفری را روی گوشی های سامسونگ تنظیم کنید. (لطفاً به مقاله جدید با متن اصلی “تنظیمات هندزفری در تلفن سامسونگ”

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ مانیتور محبوب در دیجی کالا (۶ مهر ۱۴۰۱)

مراجعه کنید

همچنین در مقاله ارائه بهترین دستگاه هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران (بهترین مارک هندزفری) و درج مقاله جدید در پاراگراف تحت فراخوان اقدام

(بسیاری از کاربران به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث اسپرت سامسونگ هستند و فکر می کنند هیچ یک از هندزفری های سامسونگ برای ورزش مناسب نیستند ، اما Lol Yu انتخاب خوبی برای ورزش است. اکثر مارک های معروف جهان هدفون خود را به این ترتیب طراحی کردند نشان داد که شما می توانید از این هدست هنگام آموزش استفاده کنید.)

اگر یک دستگاه هندزفری سامسونگ دارید یا می خواهید از این مارک معروف یک دستگاه هندزفری بگیرید ، حتماً تنظیمات هندزفری در سامسونگ خود را بخوانید تلفن

خلاصه کلی مقاله

در این مقاله ، ما سعی کردیم به س “ال “چگونه صدای هندزفری را افزایش دهیم؟” جواب بدهیم. روش های ساده ای برای افزایش حجم هندزفری وجود دارد که می تواند مثر باشد. با این حال ، ارائه یک هندزفری قدرتمند و با کیفیت بالا بهترین راه حل برای این مشکل است. اگر این مشکل را دارید ، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. همکاران ما همچنین می خواهند نظرات شما را بشنوند و به س questionsالات شما در مورد روشهای پیشنهادی در این مقاله پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا