لوازم جانبی

چگونه می توان ایرپاد دزدیده شده را پیدا کرد؟

ایرپادها ، مانند هر هندزفری بی سیم دیگر ، همیشه در معرض خطر گم شدن هستند. از سوی دیگر ، سرقت ایرپاد به دلیل قیمت نسبتاً بالا از دیگر مشکلاتی است که صاحبان دستان اپل با آن روبرو هستند. اگر به هر دلیلی با از دست دادن ایرپاد خود مشکل دارید ، می توانید از چندین روش برای پیدا کردن ایرپاد خود استفاده کنید. با ما همراه باشید تا راه های پیدا کردن ایرپاد دزدیده شده یا گمشده را بررسی کنیم.

راه های پیدا کردن ایرپاد گم شده و دزدیده شده

چگونه ایرپاد گم شده را پیدا کنیم؟ اپل چندین پاسخ برای این سوال متداول از کاربران خود دارد. AirPads یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین لوازم جانبی تلفن همراه است و از دست دادن ایرپاد یا هر دو می تواند بسیار ناامید کننده باشد. به همین دلیل ، اپل از نرم افزار خود برای یافتن نرم افزار من استفاده می کند تا به کاربرانش اجازه دهد ایرپادهای گم شده خود را پیدا کنند. همچنین می توانید محل ایرپاد ، ایرپاد Pro و حداکثر ایرپاد خود را از طریق iCloud پیدا کنید.

توجه داشته باشید که برای ردیابی ایرپاد دزدیده شده یا مفقود شده باید ویژگی Find My را در iPhone خود فعال کرده باشید. با فعال کردن این ویژگی ، علاوه بر ایرپاد ، می توانید تمام لوازم جانبی اپل متصل به iPhone خود را پیدا کنید.

ردیابی ایرپاد گم شده

چگونه Find My را برای یافتن AirPad فعال کنم؟

برای فعال کردن این ویژگی این مراحل را دنبال کنید:

  • تنظیمات را در iPhone وارد کنید
  • برنامه Find My را انتخاب کنید
  • یافتن iPhone من را لمس کنید
  • Find Iphone را فعال کنید
  • فعال کردن فعال کردن جستجوی آفلاین
  • مطمئن شوید ارسال مکانهای اخیر فعال است
شاید این مطلب جذاب باشد
چه چیزی باعث می شود تلفن شما از برنامه Android خارج شود؟ از خراب شدن دستگاه خود جلوگیری کنید!

بسیار مهم است که آخرین گزینه فعال شود. زیرا به شما این امکان را می دهد که آخرین مکان را روی نقشه ببینید ، حتی اگر ایرپاد به تلفن متصل نباشد یا باتری آن تمام شده باشد.

پیدا کردن airpods با استفاده از Find my iphones

AirPad را با استفاده از نرم افزار Find My iPhone پیدا کنید

اگر ایرپاد شما به سرقت رفت یا گم شد و از پیدا کردن آن ناامید شدید ، بهترین راه حل برای شما استفاده از نرم افزار Find My iPhone است. این برنامه مکان دقیق هندزفری بی سیم اپل مانند AirPods ، AirPods Pro و AirPods Max را روی نقشه نشان می دهد. برای انجام این کار ، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. Find My software را در iPhone خود راه اندازی کنید
  2. به برگه دستگاه ها بروید
  3. ایرپادهای خود را از لیست لوازم جانبی متصل به دستگاه پیدا کنید
  4. هنگامی که AirPads را انتخاب می کنید ، می توانید مکان دقیق آنها را روی نقشه مشاهده کنید.

برای یافتن ایرپاد گمشده در خانه ، صدای AirPad را پخش کنید

Find My Software ، علاوه بر نشان دادن AirPads روی نقشه ، به شما امکان می دهد با پخش صدا ایرپادهای گم شده را پیدا کنید. برای این کار کافی است مراحل بالا را تکرار کرده و در نهایت گزینه Play Audio را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه ، صدا از ایرپاد شما به مدت 2 دقیقه پخش می شود. در صورت اتصال مجدد ایرپاد به آیفون ، این صدا قطع می شود.

ردیابی ایرپاد با icloud

Airpod های گم شده یا سرقت شده را از طریق iCloud پیگیری کنید

اگر در خاموش کردن iPhone خود مشکل دارید یا نمی توانید به iPhone خود دسترسی داشته باشید ، می توانید با استفاده از Mac یا رایانه دیگر ، به iCloud خود وارد شوید و ایرپادهای گم شده یا دزدیده شده را ردیابی کنید. برای انجام این کار ، باید موارد زیر را انجام دهید:

  1. وارد com شوید.
  2. با استفاده از Apple ID و گذرواژه خود وارد حساب خود شوید.
  3. Find iPhone را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  4. روی همه دستگاهها در بالای صفحه کلیک کنید و از منوی باز شده AirPads را انتخاب کنید.
  5. اگر آنلاین هستید ، می توانید محل دقیق ایرپاد را مشاهده کنید.
شاید این مطلب جذاب باشد
چطور سیم کارت سوخته را تشخیص دهیم؟ (چرا سیمکارت میسوزد؟)

در اینجا همچنین می توانید از گزینه Play Audio برای پخش صدا در فرودگاه های خود استفاده کنید.

از دست دادن ایرپاد ، چگونه ایرپاد گم شده را پیدا کنیم؟

اگر فقط یکی از ایرپادها وجود نداشته باشد یا هر کدام در مکان متفاوتی قرار داشته باشند ، نمی توانید موقعیت دقیق دو ایرپاد را همزمان روی نقشه مشاهده کنید. در این موارد ، بهتر است ابتدا همان ایرپاد را پیدا کنید که در کارت Find My قابل مشاهده است. سپس آن را در جعبه قرار داده و نرم افزار را تازه کنید. پس از بستن و بازگشایی مجدد نرم افزار ، موقعیت یک ایرپاد دیگر را مشاهده خواهید کرد. استفاده از لوازم جانبی AirPod مانند قاب ها و بندها می تواند تلفات دستگاه هندزفری اپل را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

AirPad را بصورت آفلاین پیدا کنید و با استفاده از find my

آن را خاموش کنید

اگر ایرپاد گم شده آفلاین باشد یا خاموش باشد ، محل دقیق آن قابل ردیابی نیست. با این حال ، می توانید از آخرین مکان AirPad به صورت آنلاین و اینکه آیا از طریق iPhone یا iCloud فعال شده است مطلع شوید و با نرم افزار Find My تماس بگیرید. با کمی جستجوی مکان آخرین آهنگ ، احتمالاً ایرپاد خود را پیدا خواهید کرد.

در بسیاری از موارد ، از این روش می توان برای یافتن ایرپاد گم شده استفاده کرد. با این حال ، مشکل از دست دادن هندزفری بی سیم باعث شده است بسیاری از افراد ترجیح دهند از هندزفری سیمی استفاده کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیا می توانیم خودمان تعویض درب پشت گوشی را انجام دهیم؟

پیدا کردن کیس ایرپاد

از دست دادن قاب ایرپاد ، چگونه می توان قاب ایرپاد را پیدا کرد؟

مورد به تنهایی یافت نمی شود. اما اگر یکی از ایرپادها داخل جعبه است ، می توانید از همان روش Find My یا iCloud برای پیدا کردن کیس ایرپاد استفاده کنید. اگر باتری جعبه و ایرپاد ها تمام شده باشند ، همچنین می توانید از طریق ردیابی آفلاین ، آخرین مکان جعبه را بصورت آنلاین روی نقشه مشاهده کنید و با کمی جستجو در اطراف این مکان ، مورد ایرپاد خود را پیدا خواهید کرد.

خلاصه مقاله

از دست دادن یا سرقت AirPod مشکلی رایج است که بسیاری از کاربران با آن روبرو هستند. در این مقاله راه هایی برای یافتن فرودگاه ها ارائه می دهیم. با خرید پد گوش می توانید تا حد زیادی از از بین رفتن آنها جلوگیری کنید. در بسیاری از موارد ، حتی با استفاده از روشهای ردیابی ، ایرپادهای از دست رفته هرگز شناسایی نمی شوند. شما می توانید تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین متخصصان حرفه ای همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا