لوازم جانبی

بعد از گم شدن تلفن همراه چه کنیم؟

از دست دادن تلفن همراه می تواند برای کاربران تلفن های هوشمند یک کابوس باشد. علاوه بر این ، تعداد سرقت تلفن ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و سارقان تلفن همیشه در کمین هستند. به همین دلیل ، بسیار مهم است که بدانید چگونه می توانید یک گوشی دزدیده شده را پیدا کرده یا یک گوشی گم شده را ردیابی کنید. خوشبختانه راه های زیادی برای پیدا کردن تلفن و رایانه لوحی پس از ناپدید شدن وجود دارد. بنابراین اگر این مشکل را دارید ، مراقب باشید تا با روش های ردیابی تلفن گمشده بیشتر آشنا شوید.

سریع ترین روش پیدا کردن گوشی موبایل

روشهای مختلف برای ردیابی تلفن همراه پس از گم شدن تلفن همراه و رایانه لوحی

در گذشته ، پس از گم شدن تلفن همراه ، فرصت های زیادی برای یافتن آن وجود نداشت. اما امروزه روش های متفاوتی برای ردیابی گوشی های اندرویدی و آیفونی پس از گم شدن یا سرقت وجود دارد. در برخی موارد ، حتی اگر باتری موبایل شما تمام شود ، می توانید هدفون های گم شده را ردیابی کنید. بنابراین از یافتن تلفن خود ناامید نشوید و سعی کنید راه حل هایی را که در زیر به آنها اشاره می کنیم دنبال کنید. در بیشتر موارد ، استفاده از این روش ها می تواند به شما کمک کند تلفن همراه گم شده خود را پیدا کنید.

از دست دادن تلفن Android ، ردیابی تلفن Gmail

ناپدید شدن سامسونگ و سایر تلفن های Android یک پدیده بسیار رایج است که تقریباً همه کاربران حداقل یکبار آن را تجربه کرده اند. وقتی این اتفاق برای شما می افتد ، بهترین راه برای ردیابی سریع تلفن خود ، کمک گرفتن از Google و سیستم ردیابی تلفن آن است. برای استفاده از این روش ، باید قبلاً Gmail خود را در تلفن خود ثبت کرده باشید. این روش معمولاً برای ردیابی تلفن های Android و Samsung استفاده می شود. در اینجا نحوه استفاده از Gmail برای ردیابی تلفن خود آورده شده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلکسی زد فلیپ ۵ تغییرات بزرگی در طراحی خواهد داشت

پیدا کردن گوشی موبایل گم شده با استفاده از جیمیل گوگل

تلفن Android خود را در Google Find My Device پیدا کنید و ردیابی کنید

اگر Gmail را در تلفن خود فعال کرده اید ، کافی است برای یافتن دستگاه من در Google جستجو کنید و به صفحه Google find my device بروید. برای استفاده از این سرویس ، ابتدا باید Gmail خود را وارد کنید. سپس لیستی از تلفن های ثبت شده خود را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب تلفن Android یا رایانه لوحی دلخواه خود ، می توانید مکان دقیق آن را در Google Maps مشاهده کنید. برای یافتن تلفن گم شده یا خاموش در خانه ، می توانید روی پخش صدا ضربه بزنید تا صدا را از تلفن خود پخش کنید.

اگر تلفن شما به سرقت رفت یا در خارج از خانه گم شد ، می توانید گزینه Secure Device را انتخاب کنید تا شماره تلفن مورد نظر در صفحه قفل گوشی نمایش داده شود. همچنین می توانید تلفن قفل شده را ردیابی کنید. امنیت گوشی اجازه دسترسی به اطلاعات داخل آن را نمی دهد ، اما کارت حافظه گوشی همچنان در معرض خطر است. /

پیدا کردن گوشی سامسونگ

تلفن سامسونگ گم شده است ، تلفن سامسونگ را در سریعترین زمان ردیابی می کند

علاوه بر Google ، می توانید از سرویس تلفن همراه سامسونگ نیز برای پیدا کردن یک گوشی Samsung گم شده استفاده کنید. برای استفاده از این روش ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب سامسونگ خود را در تلفن خود فعال کنید. علاوه بر این ، خوشبختانه سامسونگ به شما امکان می دهد گوشی گم شده سامسونگ را از طریق Gmail خود پیدا کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین امکانات MIUI 13 شیائومی + لیست گوشی های قابل ارتقا

فقط به findmymobile.samsung.com بروید. ابتدا باید آدرس ایمیل و رمز ورود حساب سامسونگ خود را وارد کنید. اگر از Gmail استفاده می کنید ، همچنین می توانید ورود به سیستم با google را انتخاب کنید. هنگامی که برای پیدا کردن تلفن همراه من وارد سامسونگ می شوید ، ویژگی هایی مانند مشاهده محل دقیق گوشی روی نقشه ، همراه با ردیابی تلفن سامسونگ ، قفل کردن تلفن سامسونگ از راه دور ، صدا دادن تلفن بی صدا گم شده و حذف داده ها /

گوشی گم شده آیفون، پیدا کردن گوشی آیفون از طریق آیکلود

ردیابی آیفون ، چگونه می توان یک آیفون گم شده یا دزدیده شده را پیدا کرد؟

برای ردیابی تلفن های Apple و iPhone مانند iPhone 12 ، iPhone 11 ، iPhone X و غیره ، به همراه iPad ، می توانید از سرویس Find my iPhone استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس و ردیابی آیفون به سرقت رفته ، ابتدا باید این ویژگی را فعال کنید تا Iphone من را در گوشی خود پیدا کنید. برای انجام این کار ، تنظیمات را وارد کرده و به برگه iCloud بروید. اگر نام و حساب شما در این قسمت است ، به این معنی است که حساب iCloud شما قبلاً فعال است و همچنین می توانید از این ویژگی برای پیدا کردن iPhone من استفاده کنید.

در غیر این صورت ، باید یک حساب iCloud ایجاد کرده و آن را در iPhone یا iPad خود فعال کنید. اگر تلفن شما به اینترنت متصل است ، کافی است به آدرس www.icloud.com/find بروید و Apple ID و رمز عبور خود را وارد کنید. پس از ورود به این صفحه ، می توانید محل دقیق iPhone یا iPad گم شده یا دزدیده شده خود را مشاهده کنید. امکاناتی مانند پخش صدا و قفل تلفن از راه دور نیز موجود است. متأسفانه ، به این ترتیب راهی برای پیدا کردن هدفون ، هندزفری کابل و سایر لوازم جانبی اپل وجود ندارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
آنر پلی ۴۰ پلاس با باتری غول‌پیکر و قیمت ۱۶۵ دلار معرفی شد

تلفن خود را با کد imei ردیابی کنید ، Samsung و iPhone را خاموش بیابید

روش هایی که ما تاکنون معرفی کرده ایم فقط برای یافتن تلفن های هوشمند متصل به اینترنت استفاده می شود. برای یافتن تلفن قطع شده ، تنها با ردیابی تلفن با کد imei از طریق اپراتورهای مخابراتی مانند همراه و اول و ایرانسل می توانید کمک بگیرید. مطمئن شوید که سیم کارت شما با این روش مسدود یا سوزانده شده است.

ردیابی گوشی سرقتی با شماره همراه اول

تلفن گم شده را با اولین شماره تلفن همراه پیگیری کنید

برای استفاده از سرویس ردیابی تلفن با شماره تلفن همراه اول ، می توانید از روش زیر استفاده کنید:

  • ارسال شماره IMEI به تلفن با شماره گیری کد # شماره سریال * 2141 * 111 *
  • از طریق سیستم پیامک جامع اولین سرویس تلفن همراه ، ارسال 2141 به 111

پس از ارسال کد imei با استفاده از یکی از روش های فوق ، اپراتور تلفن همراه اول ظرف 10 روز تلفن سرقت شده یا گم شده شما را جستجو می کند. در این مدت ، در صورت استفاده از سیم کارت یا تلفن ، اپراتور اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

ردیابی گوشی گم شده از طریق سیم کارت ایرانسل

تلفن ردیابی تلفن ایرانسل

مانند اپراتور همراه اول ، همچنین می توانید از کد imei برای ردیابی یا سرقت تلفن همراه با سیم کارت ایرانسل استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید سیم کارت خود را مسدود کنید. همچنین باید حداقل 5 روز از تاریخ مسدود شدن سیم کارت فرصت داشته باشید تا بتوانید درخواست ردیابی را ثبت کنید. سپس باید این مراحل را دنبال کنید:

  1. 5 روز پس از مسدود شدن خط ، * 6101 # را با خط دیگر ایرانسل
  2. شماره گیری کنید

  3. کد IMEI را در کادر تلفن وارد کنید
  4. تا 48 ساعت منتظر پاسخ به درخواست خود باشید
شاید این مطلب جذاب باشد
چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟

اگر تلفن شما پیدا شد ، می توانید برای بازیابی تلفن گمشده خود اقدام قانونی کنید. در غیر این صورت ، می توانید درخواست ردیابی را پس از 5 روز دوباره ارسال کنید.

متأسفانه ، هنگام ردیابی تلفن با استفاده از کد IMEI ، فقط می توانید تلفن گم شده را ردیابی کرده و لوازم جانبی موبایل دزدیده شده یا گم شده را ردیابی نکنید.

خلاصه مقاله

از دست دادن تلفن همراه یک تجربه ناخوشایند است. با استفاده از بهترین روشهای ردیابی تلفن گمشده که در این مقاله معرفی کردیم ، به احتمال زیاد می توانید تلفن گم شده یا دزدیده شده خود را پیدا کنید. اگر قبلا از این روش ها استفاده کرده اید ، می توانید تجربه خود را با ما در میان بگذارید. متخصصان اضافی نیز می توانند به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا