لوازم جانبی

نحوه حذف iPhone از حالت هدفون

اگر iPhone در حالت هدفون است و از بلندگوی تلفن خود صدایی نمی شنوید ، نگران نباشید. این مشکل ممکن است برای بسیاری از کاربران ایجاد شود. هر برند اشتباهات رایج خود را دارد ، اما به دلیل طیف گسترده ای از کاربران آیفون ، معمولاً راه حل های زیادی برای اشتباهات این مارک محبوب وجود دارد. در این مقاله دلایلی که باعث می شود تلفن در حالت گوشی های مختلف قرار بگیرد را به طور عمیق بررسی کرده و راه حل هایی برای خروج از این حالت ارائه می دهیم. به ما بپیوند.

اپل با عرضه iPhone 7 از جک 3.5 میلی متری هدفون خلاص شد. در ابتدا ، این حذف ناگهان بسیار بحث برانگیز شد. اما اپل این احتمال را به طور کامل حذف نکرده است. اگر iPhone 7 یا بالاتر دارید ، اکنون می توانید هدفون های بی سیم را به درگاه Lightning خود متصل کنید. با این حال ، بسیاری از مردم از هدفون های بی سیم Air pods استفاده می کنند.

مشکل سخت افزاری یکی از دلایل اصلی عدم خروج از حالت هدفون است

آیفون شما در حالت هدفون گیر کرده است زیرا فکر می کند هدفون به جک هدفون یا پورت برق متصل است. حتی اگر اینطور نباشد ، معمولاً این به دلیل مشکل جک هدفون یا خود پورت Lightning است. در 99 of موارد مشکل سخت افزاری وجود دارد. چندین بار هدفون را به آیفون خود متصل کرده و جدا کنید ، این ممکن است آیفون را از حالت هدست بیدار کند. دلایل دیگری برای ماندن در حالت هدفون وجود دارد. Side توصیه می کند که آنها را در زیر مشاهده کنید.

خارج کردن گوشی از حالت هدفون با خاموش و روشن کردن آیفون _ جانبی

با روشن و خاموش کردن iPhone تلفن خود را خاموش کنید

ساده ترین راه برای اطمینان از سخت افزاری بودن مشکل هدفون آیفون ، خاموش و روشن کردن آن است. برای خاموش کردن iPhone ، دکمه روشن / خاموش (که به Sleep / Wake نیز معروف است) را فشار داده و نگه دارید و دکمه خاموش را روی صفحه بکشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ کیبورد محبوب در دیجی کالا (۱۲ آبان ۱۴۰۱)

اگر iPhone X یا بالاتر دارید ، دکمه کناری یا دکمه صدا را فشار دهید و نگه دارید تا “لغزش بیصدا” روی صفحه ظاهر شود. برای خاموش کردن iPhone X یا بالاتر ، برق را از چپ به راست بکشید. خاموش کردن iPhone می تواند حدود 20 ثانیه طول بکشد و این کاملاً طبیعی است. برای روشن کردن مجدد آیفون ، دکمه روشن / خاموش (آیفون 8 به بالا) یا دکمه کناری (آیفون X و نسخه های بالاتر) را نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود. وقتی لوگوی اپل ظاهر شد ، می توانید دکمه روشن / خاموش یا دکمه کناری را رها کنید.

علت گرفتگی هدفون ؛ آسیب فیزیکی یا ورود مایع به درگاه هدفون

اگر پس از راه اندازی مجدد iPhone ، iPhone همچنان در حالت هدفون باقی ماند ، سخت افزاری iPhone شما مشکلی دارد. در این مرحله ، ممکن است مشکل به دلیل دو احتمال زیر ایجاد شود:

  • موارد کوچک یا ناخواسته قفل شده در جک هدفون یا درگاه برق ، iPhone شما را فریب می دهد و فکر می کند هدفون به iPhone متصل است.
  • جک هدفون یا پورت رعد و برق آسیب فیزیکی یا مایع دارد.

لازم به ذکر است که شما نسبت به خرید هدفون حساس هستید ، همه ما قیمت هندزفری مهم را می دانیم اما سعی کنید از هندزفری با کیفیت استفاده کنید.

برای خروج از حالت هندزفری جک هدفون یا پورت Lightning را بررسی کنید

با چراغ قوه موجود در جک هدفون یا درگاه رعد و برق بررسی کنید. بقایای چیزی ممکن است در آنجا باقی بماند. گیر کرده در دانه های برنج ، قهوه یا هر نوع زباله یا اشیاء کوچک که ممکن است وجود داشته باشد. اگر چیزی دیدید ، iPhone خود را کمی تکان دهید. سوژه می تواند گیر کرده و با تکان دادن گوشی بیرون بیاید. اما اگر از سوزن ، خلال دندان یا موچین برای برداشتن یک جسم خارجی استفاده می کنید ، مراقب باشید که به دروازه 3.5 میلی متری یا دروازه صاعقه آسیب نرسانید. سعی نکنید سوزن یا وسیله دیگری را در انتهای جک وارد کنید. همچنین می توانید سایر اجسام کوچک را با غوطه ور شدن یا استفاده از جاروبرقی های کوچک که مکش خوبی دارند حذف کنید. با استفاده از این روش ها ، در صورت حذف شی خارجی ، می توانید iPhone را از حالت هدفون خارج کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلس پرایوسی چیست و چه کاربردی دارد؟

خارج کردن جسم خارجی از بخش جک هدفون

حذف یک شی خارجی در جک هدفون با کابل خودکار

اگر روشهای بالا جواب نداد ، می توانید از iPhone خود برای خروج از حالت Hansfree با تمیز کردن منقار یا گوش خود استفاده کنید. مراقب باشید جوهر روی زمین یا لباس نریزد. انتهای خالی مغز را داخل جک هدفون قرار دهید و آن را با دقت بچرخانید. اگر زباله یا یک شی کوچک وجود داشته باشد ، از بدن جدا شده و شل می شود.

برای حذف iPhone از حالت هدفون ، جک هدفون را تمیز کنید

ابتدا iPhone خود را خاموش کنید. اگر جرم یا آلودگی ها درون جک یا میله صاعقه گیر افتاده و با روش های بالا حذف نشده اند ؛ از دستگاه هوای فشرده استفاده کنید. اگر برف پاک کن شیشه نمی تواند بدنه را برداشته و آیفون شما از حالت هدفون خارج شود ، توصیه جانبی این است که به یک مرکز خدمات معتبر مراجعه کنید.

از حالت هدست AirPods خارج شوید

ایربادها بسیار جذاب و محبوب هستند. برای مشاهده جدیدترین Cover AirPads ، به وب سایت جانبی مراجعه کنید. اگر از Apple AirPads استفاده می کنید و iPhone در حالت هدفون گیر کرده است ، بهتر است ابتدا جفت AirPad را حذف کنید. این امر زمانی اتفاق می افتد که ایرپدها را شارژ می کنید یا ایرپاد ها را بدون خاموش کردن بلوتوث خاموش می کنید. AirPads را یکبار دیگر به iPhone وصل کنید ، سپس دوباره از سیستم خارج شوید. برای اتصال صحیح AirPads به iPhone مقاله “نحوه اتصال ایرپادها به تلفن خود” بخوانید.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوگل تا زمانی که سامسونگ گوشی تاشو بسازد روی اندروید ۱۲L کار می‌کند

برای خروج از حالت هدفون ، تنظیمات صدا را بررسی کنید

اگر نمی توانید با استفاده از کلیدهای بالا و پایین میزان صدا را کم یا زیاد کنید ، به تنظیمات بروید. سپس گزینه Sounds را انتخاب کرده و سپس از قسمت بعدی میزان صدا را به میزان دلخواه افزایش یا کاهش دهید. ویدئو یا موسیقی پخش کنید ، ببینید آیا صدا از بلندگوهای آیفون شنیده می شود؟

خارج کردن گوشی از حالت هدفون با خاموش کردن بلوتوث آیفون _ جانبی بلوتوث خود را خاموش کنید به منوی تنظیمات iPhone بروید و بلوتوث را خاموش کنید. ممکن است هدست را از طریق بلوتوث متصل کرده باشید و هنوز از حالت هدست خارج نشده است.

با تنظیم مجدد iPhone از حالت هدفون خارج شوید

اگر هیچ یک از موارد بالا کار نکرد و iPhone هنوز در حالت هدفون است ، بهتر است iPhone خود را ریست کنید. بازنشانی اطلاعات شما از بین نمی رود. فقط تنظیماتی که پس از خرید iPhone خود اعمال کرده اید و پس از بازنشانی می توانید به دلخواه تنظیم کنید ، حذف می شود. برای انجام این کار ، منوی تنظیمات تلفن خود را باز کرده و تب General را باز کنید.

در صفحه بعد ، Rest را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

سپس گزینه Reset all settings را انتخاب کنید. در این حالت ، iPhone شما به تنظیمات پیش فرض باز می گردد.

به روز رسانی iPhone بهترین راه حل برای حالت هدفون است

هر اشتباهی می تواند دلایل زیادی داشته باشد. گاهی اوقات این دلایل یکی از مواردی است که در بالا به تفصیل در مورد آن صحبت کردیم. اما خطاها می توانند دلایل مختلفی داشته باشند ، بنابراین ما همه چیزهایی را که فکر می کنیم برای خارج کردن iPhone از حالت هدفون مفید هستند ، آزمایش می کنیم. ارتقاء سیستم عامل آیفون شما بهترین راه حلی است که باید امتحان کنید. برای به روز رسانی iPhone خود ، به برگه General بروید ، سپس Software Update را انتخاب کنید. اگر نسخه جدیدی برای iPhone شما وجود دارد ، سیستم عامل خود را به آخرین نسخه منتشر شده به روز کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
این محصول می‌توانست اولین گوشی اندرویدی باشد

آخرین نکات برای خارج کردن iPhone از حالت هدفون

از هدفون بی کیفیت استفاده نکنید. هرگونه مشکل در گیر افتادن iPhone در حالت هدفون ممکن است به دلیل ضعیف بودن کابل هدفون باشد. سعی کنید بلافاصله هدفون را از جک خارج نکنید. جک هدفون 3.5 میلیمتری شما ممکن است مشکل سخت افزاری داشته باشد یا iPhone شما مشکل نرم افزاری داشته باشد. سعی کنید هنگام کار با گوشی ، هدست را از جک جدا نکنید. شارژ هدفون خود را بررسی کنید ممکن است هدفون در حال اتمام باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد شارژ هدفون ، مقاله “چگونه بفهمیم که هدفون در حال شارژ شدن است یا خیر” را مطالعه کنید.

در نهایت ، پیشنهاد می کنیم در این مقاله مشارکت داشته باشید. اگر تکنیک یا راه حلی برای خارج کردن iPhone خود از حالت هدفون می دانید که ما وارد نکرده ایم ، لطفاً در قسمت نظرات برای ما ایمیل کنید. منتظر نظرات و تجربیات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا