لوازم جانبی

مهم ترین ویژگی هایی که یک دسته بازی گوشی باید داشته باشد

امروزه با نسل جدیدی از گوشی های هوشمند روبرو هستیم که بهترین کیفیت تصویر و پردازش را در اختیار ما قرار میدهند. گوشی هایی که علاوه بر رفع نیازهای شما از یک موبایل، جایگزین مناسبی برای کنسول های بازی شده اند.

حتی برخی از نسخه های بازی برای گوشی های هوشمند به قدری پیشرفته اند که برای استفاده از آنها حتما به یک دسته بازی گوشی نیاز پیدا می کنید. در ادامه با جانبی همراه باشید تا مهمترین نکات برای خرید دسته بازی گوشی را در اختیار شما بگذاریم.

نکاتی برای خرید دسته بازی گوشی که نباید از آنها غافل باشید

در سال های اخیر با نسل های جدید از گوشی های هوشمند روبرو هستیم که بالاترین قدرت ممکن در پردازش و عملکرد را در اختیار ما قرار می دهند. شاید تا چند سال پیش جایگزین کردن کامپیوتر با گوشی های هوشمند تنها یکی شوخی بی دلیل به نظر می رسید. اما امروز این رویا به واقعیت تبدیل شده است و تقریبا تمام کارهایی که فقط با کامپیوتر قابل انجام بودند، با گوشی ها نیز انجام می شوند.   

عکس دسته بازی برای گوشی که گوشی روی آن قرار دارد

اما شاید هیچ یک از این کارها به اندازه بازی کردن با گوشی جذاب و هیجان انگیز نباشد. خصوصا که حضور گوشی های هوشمند در زندگی ما تبدیل به جزئی جدایی ناپذیر شده است.

 در همین راستا و با توجه به توانایی گوشی های نسل جدید در پردازش بازی های گرافیکی به زودی شاهد حضور لوازم جانبی دیگری برای گوشی ها بودیم. لوازمی مانند دسته بازی برای گوشی که به محض ورود از استقبال خوبی هم برخوردار شد.

اما همانطور که میدانید برای خرید دسته بازی گوشی نیز باید از نکات و اطلاعاتی آگاه باشید تا بهترین انتخاب ممکن را در حین خرید انجام دهید. همچنین می توانید مقاله ی راهنمای انتخاب بهترین دسته بازی موبایل را هم بخوانید.

1-    به طراحی ارگونومیک دسته بازی گوشی توجه کنید

هدف از طراحی و ساخت دسته های بازی ایجاد شرایطی است تا بتوانید بیشترین تسلط ممکن در حین بازی با گوشی هوشمند را داشته باشید. لذا در حین خرید دسته بازی گوشی هوشمند یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید طراحی آن است.

شاید این مطلب جذاب باشد
۲ دلیل برای خریدن کارت گرافیک انویدیا RTX 4080 (و ۳ دلیل برای نخریدن)

در صورتی که دسته بازی گوشی هوشمندی که انتخاب می کنید دارای توزیع مناسبی برای قرارگیری جای انگشتان و دکمه های بازی باشد، در ساعات طولانی استفاده هم دچار خستگی و یا لرزش دست نمی شوید. همچنین می توانید از دسته بازی در محیط های شلوغ نیز استفاده کنید.

 انواع دسته بازی گوشی از نظر طراحی

2-    متریال مورد استفاده در تولید دسته بازی اهمیت بالایی دارد

علاوه بر وجود طراحی ارگونومیک، باید به متریال مورد استفاده در ساخت دسته نیز توجه داشته باشید. با توجه به اینکه گیمر ها ساعاتی طولانی مشغول به بازی با گوشی می شوند به احتمال زیاد دست شما عرق می کند. لذا باید در حین خرید به عایق بودن متریال در برابر خش، اثرانگشت و تعریق توجه داشته باشید.

علاوه بر این در حین اجرای بازی های به اصطلاح سنگین در گوشی ها شاهد افزایش دمای آنها خواهید بود. این گرما نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث میشود تعریق دست شما افزایش پیدا کند.

3-  به سازگاری دستگاه با گوشی های مختلف توجه کنید

معمولا دسته بازی که برای گوشی های هوشمند طراحی و تولید می شوند فاقد سیمی برای اتصال اند و نحوه اتصال آنها نیز با استفاده از بلوتوث است. پس یکی دیگر از نکاتی که در حین خرید این نوع خاص از لوازم جانبی موبایل باید به آن توجه داشته باشید، بحث سازگاری با تمام گوشی و تبلت هاست.

دسته موبایل بازی گوشی با کابل شارژ

به خصوص که توجه به این نکته می تواند در هزینه های بعدی شما نیز اثرگذار باشد. اگر دسته بازی گوشی هوشمند مناسبی تهیه کنید قابلیت استفاده از آن برروی هر نوع گوشی را خواهید داشت. همچنین در بحث اتصال به میزان برد اتصال بلوتوث هم دقت کنید. برد اتصالی بین 8 تا 10 متر بازه مناسبی برای دسته بازی موبایل است.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشکل کاهش سرعت صدا در هدست بلوتوث را حل کنید

4- ظرفیت باتری و وزن دسته بازی موبایل را چک کنید

عمر باتری هایی که برروی دسته بازی گوشی قرار داده می شود، با توجه به نوع برند متغیر است. اما به صورت میانگین نگهداشتن شارژ در بازه ای 17 تا 21 ساعت، رنج مناسبی برای ظرفیت باتری در نظر گرفته می شود. اما وزن دسته نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، خصوصا که احتمالا ساعاتی طولانی مشغول به بازی خواهید بود.

ظرفیت باتری و وزن دسته بازی موبایل مشکی رنگ با یک گوشی سفید

5- اندازه پایه دسته بازی را بررسی کنید

معمولا دسته بازی هایی که برای موبایل طراحی می شوند دارای فضایی برای قرار گیری گوشی هوشمند یا تبلت شما هستند. ابعاد مناسب برای دسته بازی گوشی هوشمند عددی در حدود حداکثر 10 اینچ است. با چنین ابعادی تقریبا می توانید از تمام گوشی های هوشمند موجود در بازار کشور برروی دسته بازی استفاده کنید. البته دقت کنید که برای نصب گوشی برروی پایه بهتر است قاب گوشی برداشته و سپس گوشی را برروی پایه قرار دهید.

توصیه می کنیم در حین خرید به گارانتی محصول نیز توجه داشته باشد. معمولا برای لوازم جانبی موبایل مدت زمان خاصی به عنوان گارانتی در نظر گرفته می شود، اما باید خرید خود را از فروشگاه های معتبری انجام دهید.

جمع بندی کلی:

در فروشگاه جانبی به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین خرید لوازم جانبی موبایل می توانید برای خرید تمام محصولات مورد نیاز خود همچون انواع شارژر های اصلی اپل، هندزفری اصلی، موس پد گیمینگ، موس های مخصوص بازی و باتری گوشی های هوشمند اقدام کنید.

 با توجه به این نکات در حین خرید دسته بازی موبایل می توانید بهترین تجربه در حین استفاده از دسته به همراه گوشی هوشمندتان را داشته باشید، ارتفاع دسته را متناسب با راحتی خودتان تنظیم کنید و در حین بازی کنترل بیشتری برروی گوشی هوشمند خود داشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
دلایل گرم شدن بیش از حد لپ تاپ و راه های جلوگیری از آن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا