لوازم جانبی

معرفی و بررسی 3 مورد از بهترین ایرپاد های موجود در بازار ایران

یکی از مهم ترین عوامل افزایش محوبیت برند اپل میان کاربران ایرانی، کیفیت و تنوع بالای برخی از لوازم جانبی آیفون است. احتمالا تاکنون خودتان هم زمان خرید لوازم جانبی اپل به این موضوع دقت کرده اید. با توجه به اینکه قیمت لوازم جانبی اپل نسبتا بالاتر از تجهیزات دیگر برند هاست، در نظر گرفتن تنوع برای این مدل از تجهیزات واجب است چون هزینه بالایی برای آن ها پرداخت کرده اید و اصلا حس خوبی نیست که به دلیل تکراری شدن ظاهرشان، آن ها را کنار بگذارید. استفاده از کاور ها باعث می شود هیچوقت از لوازم خودتان دلزده نشوید.برای مثال هنگام خرید ساعت هوشمند اپل می توانید تعدادی بند اپل واچ در طرح ها و رنگ های مختلف (به صورت جداگانه) تهیه کنید و این تنوع را هر چند وقت یکبار ایجاد کنید.

ایجاد تنوع با خرید چند هدست بلوتوث به جای یک ایرپاد اپل 

بر خلاف بقیه لوازم جانبی های آیفون، ایرپاد اپل یکی از تجهیزات جانبی اپل است که علی رغم وجود کاور های متفاوت، نمی تواند تنوع داشته باشد و ممکن است پس از مدتی دلتان را بزند. تنوع تنها یکی از کوچک ترین دلیل هاییست که افراد، مدل های دیگر هندزفری را به ایرپاد اپل ترجیح می دهند زیرا با قیمت کمتر می توانند چندین هدست بلوتوثی با کیفیت تهیه کنند. در این قسمت به بررسی 3 هندزفری بلوتوث می پردازیم که می توانند بهترین جایگزین ایرپاد اپل باشند. البته اگر هدفتان از خواندن این مقاله پیدا کردن یک هندزفری ورزشی خوب است، پیشنهاد می کنیم با مطالعه مقاله بهترین هندزفری ورزشی، میانبر بزنید و زودتر به پاسخ سوالتان برسید.

خرید بهترین هندزفری بلوتوث جایگزین ایرپاد

ایرپاد انکر مدل  Anker Soundcore Liberty Air A3902- بهترین ایرپاد ورزشی

یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی که می توانید به عنوان جایگزین ایرپاد اپل انتخاب کنید، هندزفری Anker Soundcore Liberty است. این مدل هندزفری از نظر ارگونومی شبیه به ایرپاد اپل است با این تفاوت که سری گوشی های آن دایره ای شکل هستند و دارای پلاستیک های نرم هستند. این پلاستیک ها در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می شوند تا همه آن ها را امتحان کرده و هر کدام که با آن راحت بودید را استفاده کنید. برای شارژ کردن ایرپاد انکر کافیست آن را درون جای ایرپاد یا همان کیس قرار بدهید. با استفاده از کابلی که درون جعبه قرار دارد، می توانید کیس ایرپاد را شارژ کرده تا بعدا بتوانید چند مرتبه گوشی ها را شارژ کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
اپل می‌خواهد سال آینده آیپد ۱۶ اینچی راهی بازار کند

هندزفری بلوتوث انکر مدل Soundcore Liberty Air رنگ مشکی

برخی از مشخصات و ویژگی های ایرپاد انکر مدل Soundcore Liberty Air:

  • استفاده از میکروفون داخلی مجهز به تکنولوژی های روز دنیا (مانند فیلتر صدا، شناسایی صدا و حذف نیوز و سر و صدای پس زمینه)
  • کنترل لمسی یکپارچه برای پخش، مکث، جابجایی بین ترک های موسیقی و پاسخ دادن به تماس ها
  • مجهز به آنتن FPC و اتصال یکپارچه بدون قطعی زمان گوش دادن به موسیقی
  • دارای کیس شارژر
  • مقاوم در برابر آب
  • پخش موسیقی به مدت 5 ساعت

بازه قیمت هندزفری انکر مدل Soundcore Liberty Air در بازار: 1.900.000 تا 2.200.000 تومان

بهترین ویژگی مثبت ایرپاد انکر مقاومت در برابر آب است. این هندزفری دارای استاندارد ضد آب IPX5 می باشد. دانستن همین موضوع کافیست تا بدون اینکه نگران تعریق باشید، ورزش کنید یا در روزهای بارانی قدم بزنید و از موسیقی گوشی دادن لذت ببرید.

 اگر دنبال یک هندزفری بی سیم باکیفیت هستید، حتما این گزینه را بررسی کنید. کنترل لمسی هندزفری به شما اجازه می دهد به سادگی و با یک لمس به تماس هایتان پاسخ دهید، بدون استفاده از گوشی موسیقی مورد نظر را تنظیم کنید و تماس ها را پایان بدهید. Liberty Air به عنوان بهترین مدل ایرپاد در رنج قیمت 1 میلیون تومان، از نظر کیفیت صدا و شفافیت فوق العاده تر از چیزی است که فکرش را می کنید.

ایرپاد میلی Mili Phone mate HE-G33 – بهترین جایگزین ایرپاد اپل

ایرفون بلوتوث میلی با طراحی بسیار زیبای گوشی ها و کیس شارژ فرصت عرض اندام میان تمام جایگزین های ایرپاد اپل را پیدا کرده و اکنون جزو یکی از پر فروش ترین هندزفری های بلوتوثی است. سبک بودن این هندزفری به عنوان یک ویژگی مثبت، خستگی ناشی از استفاده طولانی مدت را به صفر می رساند.

شاید این مطلب جذاب باشد
کاهش اندازه عکس در اندروید

ارگونومی ایرپاد میلی به شکلی طراحی شده که به سادگی در گوش قرار می گیرد و شباهت بسیار زیاد سری های آن به هندزفری آیفون ایکس، یکی از دلایل محبوب شدن میان علاقه مندان به هدست و هندزفری محسوب می شود.

هندزفری بلوتوث میلی مدل Mili Phone mate HE-G33 رنگ سفید

برخی از مشخصات و ویژگی های هندزفری بلوتوث میلی Mili Phone mate HE-G33:

  • امکان شارژ کردن ایرپاد با کیس شارژ تا 4 مرتبه
  • طراحی بسیار خوب و زیبای گوشی ها و کیس
  • شباهت کامل سری های گوشی به ایرپاد اپل
  • کیفیت بسیار بالای صدا

بازه قیمت هندزفری بلوتوث میلی Mili Phone mate HE-G33 در بازار:  850.000تا 1.000.000 تومان

باتری 55 میلی آمپری هدست میلی به شما اجازه می دهد تا 6 ساعت بدون وقفه موسیقی گوش کنید و حدودا 8 ساعت مکالمه با کیفیت را تجربه کنید. مهم ترین ویژگی مثبتی که می توان برای هندزفری های کیس دار نام برد، امکان شارژ مجدد گوشی ها توسط کیس است. هندزفری بلوتوثی میلی هم به لطف وجود کیس قدرتمند و بسیار زیبایی که دارد از این ویژگی مثبت محروم نیست.

هندزفری بلوتوث سامسونگ  Samsung Level U PRO- محبوب ترین از نظر کاربران

شاید کمی عجیب باشد که یک هندزفری مدل گردنی در این لیست قرار دارد اما لازم است بدانید بسیاری از کاربران به مدل ارگونومی ایرپاد توجهی ندارد و فقط به خاطر کیفیت بالایی که دارد آن را انتخاب می کنند. به جرات می توان گفت کیفیت هندزفری سامسونگ level u pro با ایرپاد اپل برابری می کند! اگر شما هم به ارگونمی و مدل ایرپاد توجهی ندارید و فقط به دنبال کیفیت بی نظیر آن هستید، میتوانید با هزینه کمتر این گزینه مناسب را انتخاب کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه پرز زیر گلس را از بین ببریم؟

هندزفری گردنی سامسونگ مدل لول یو

برخی از مشخصات و ویژگی های هندزفری سامسونگ level u pro:

  • مجهز به تکنولوژی Sound Share و امکان اشتراک گذاری صدا با هدفون و هدست های دیگر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار و آب (مناسب برای استفاده در روزهای بارانی)
  • دارای قابلیت noise reduction و echo cancellation
  • قیمت بسیار مناسب

بازه قیمت هندزفری سامسونگ level u pro: 480.000 تا 600.000 تومان

ظرفیت باتری 200 میلی آمپر این هندزفری، امکان برقراری مکالمه و موسیقی گوش دادن به مدت زمان 9 ساعت را برای شما فراهم میکند.هندزفری سامسونگ لول یو یکی از محبوب ترین هدست ها به شمار میرود که طرفداران بسیار زیادی دارد و با اینکه چندین سال از عرضه اولین نسخه آن گذشته اما همچنان جزو لیست پرفروش ترین هندزفری های بلوتوث است.

  جمع بندی کلی :

در یک نگاه کلی اگر بخواهیم نکاتی در مورد جایگزین ایرپاد اپل بیان کنیم باید بگوییم که بعد از کیفیت، مراقبت مهم ترین مسئله است. لوازم جانبی آیفون حساسیت بالایی دارند و کمی سهل انگاری در مراقبت کافیست تا آن ها را نابود کند. به همین دلیل کاربران ایرپاد اپل را به هندزفری فاریک آیفون ترجیح می دهند چون نمی خواهند درگیر سیم و مراقبت های مربوط به آن باشند.

به یاد داشته باشید مراقبت های پس از خرید مسئله ای است که نیمی از رضایت خرید را در برمی گیرد. در مورد کیفیت این سه هندزفری خیالتان راحت باشد اما باز هم همه چیز به نحوه استفاده شما و مراقبت کردن بستگی دارد. با توجه به سلیقه خودتان می توانید بهترین هندزفری بلوتوث را انتخاب کنید. فقط نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید تناسب قیمت و امکانات است.

شاید این مطلب جذاب باشد
میکروفون چیست و چگونه کار می‌کند؟

تفاوت هندزفری بلوتوث و ایرپاد در چیست؟

 برخی از هندزفری های بلوتوث دارای سیم هستند و توسط کابل شارژ، شارژ می شوند اما ایرپادها دارای کیس شارژ هستند و سری گوشی ها به یکدیگر متصل نیستند.

آیا ایرپاد گران تر از هندزفری بلوتوث است؟

قیمت ایرپاد کاملا به برند و کیفیت آن بستگی دارد و فرق چندانی با قیمت هندزفری بلوتوث ندارد. با اینکه برخی از ایرپاد ها از هندزفری های بلوتوث گرانتر هستند اما می توان با حداقل هزینه ی 300 الی 500 هزار تومان یک ایرپاد باکیفیت تهیه کرد.

اصلی ترین مزیت ایرپاد نسبت به هدست و هندزفری چیست؟

امکان استفاده از ایرپاد در مدت زمان بیشتر وجود دارد زیرا کیس شارژ ایرپاد مانند باتری جانبی عمل می کند.

بهترین برند ایرپاد کدام است؟

در حال حاضر ایرپاد اپل، بهترین و محبوب ترین ایرپاد است اما به تازگی استقبال کاربران از ایرپادهای برندهای دیگر مانند انکر و شیائومی افزایش پیدا کرده است که تعدادی از بهترین آن ها در این مقاله معرفی و بررسی شده اند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا