لوازم جانبی

مروری بر 3 مشکل رایج هندزفری و راه حل های عیب یابی

همه ما حداقل یک بار از ناحیه دست مصدوم شده ایم. انواع مختلف هندزفری های سیمی و بی سیم به دلایل مختلف از جمله سو abuse استفاده ممکن است آسیب ببینند و کار نکنند. تجربه ما در فروشگاه آنلاین جانبی نشان داده است که سه نوع هندزفری رایج وجود دارد. در این مقاله به بررسی مشکلات رایج هندزفری خواهیم پرداخت و بهترین راه حل را برای شما ارائه خواهیم کرد. اگر هندزفری شما بدون صدای خواننده هوس می کند ، پخش نمی کند یا فقط موسیقی پخش می کنید ، از این مقاله دور شوید. ما راه حل این سه مشکل را آموزش می دهیم.

بدون پخش صوتی هندزفری ؛ مشکلی که همه را درگیر می کند

بسیاری از مردم با مشکل پخش نکردن حداقل یک بار صدای هندزفری روبرو شده اند. بنابراین نگران نباشید و مطمئن شوید که تنها نیستید. چندین راه حل برای این مشکل وجود دارد که پیشنهاد می کنیم گام به گام با ما گام بردارید.

· آیا از سالم بودن هندزفری خود اطمینان دارید؟

برای شروع کار باید از قدرتمند بودن هندزفری خود اطمینان حاصل کنید. توصیه می کنیم دستگاه هندزفری خود را به غیر از تلفن همراه خود به دستگاه دیگری مانند لپ تاپ یا تلفن وصل کنید. اگر مشکل از هندزفری است ، نباید بر روی دستگاه دیگری به درستی کار کند.

· خطای ساده ؛ شاید شما به بلوتوث دیگری متصل باشید!

ممکن است ساده به نظر برسد ، اما هندزفری بلوتوث شما ممکن است به دستگاه دیگری متصل باشد. به طور کلی افرادی که همزمان از چندین دستگاه مختلف مانند تلفن همراه ، لپ تاپ و تبلت استفاده می کنند با این مشکل روبرو هستند. مطمئن شوید هندزفری به دستگاهی که با آن کار می کنید متصل است.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی انواع باتری گوشی موبایل

یکی از مشکلات رایج هندزفری‌های بلوتوثی اتصال به دستگاه‌های دیگر است>>>> لل

· گرد و غباری که در اتصال اختلال ایجاد می کند!

مشکل دیگر در خروجی صدا پورت هندزفری است. با گذشت زمان ، خزه و غبار زیادی به این بندر وارد می شود. این باعث می شود هندزفری کابل به درستی در ورودی قرار نگیرد که باعث پخش صدا می شود. بدون نگرانی در مورد خرید هندزفری کابل ، فقط دروازه را با مسواک یا چوب پنبه تمیز کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید گاهی اوقات سوکت شارژر نیز همین مشکل را دارد و گوشی به طور کامل شارژ نمی شود. به همین دلیل ، هر از گاهی جک ها و تماس های مختلف تلفن را کاملاً تمیز کنید.

· تنظیمات تلفن خود را بررسی کنید

اگر همچنان در عدم پخش صدا مشکلی وجود دارد ، با ما همراه باشید. مرحله بعدی رفتن به تنظیمات تلفن و انجام تنظیمات صحیح است. در تلفن ، دستگاه را در تنظیمات >>> دستگاههای متصل پیدا کرده و اتصال را انتخاب کنید.

· آخرین مرحله؛ وقتی راهی وجود ندارد از سرویس دیدن کنید

اگر هیچ یک از موارد بالا جواب نداد ، بهتر است با یک تکنسین تعمیر مشورت کنید. احتمالاً دست آزاد وجود دارد. اگر هندزفری شما دارای گارانتی است ، بهتر است از گارانتی استفاده کنید و هندزفری معیوب خود را با هندزفری محکم جایگزین کنید.

صدای موسیقی بدون خواننده پخش می شود

دومین مشکل رایج در هندزفری و البته عجیب ترین مسئله ، پخش موسیقی بدون خواننده در پس زمینه است. به عبارت دیگر ، در این حالت شما فقط موسیقی می شنوید ، نه خواننده. بعضی اوقات صدای خواننده قطع و به شکلی کج بهم متصل می شود. در این حالت 3 راه حل وجود دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
انتقال عکس از iCloud به گوشی اندروید

  • سوکت هندزفری شکسته: به احتمال زیاد سوکت هندزفری شما خراب و خراب است و تنها راه حل تعویض و تعمیر دستگاه هندزفری است.
  • پخش کننده موسیقی شما قدیمی است: بعضی اوقات مشکلی در دستگاه پخش موسیقی شما وجود دارد. در این حالت ، یا پخش کننده موسیقی دیگری را انتخاب کنید ، یا برنامه موسیقی خود را به جدیدترین نسخه به روز کنید.
  • خرابی سوکت هندزفری: یکی دیگر از دلایل بروز چنین مشکلاتی آسیب به سوکت هندزفری است. در این حالت چاره ای جز مراجعه به سرویس هندزفری نیست.

آیا هندزفری من هشدار می دهد؟ باید چکار کنم؟

سر و صدای هندزفری سومین مشکل رایج هندزفری است. اولین قدم تمیز کردن هندزفری است. با دستمال پنبه ای تمام هندزفری ها را خیلی با دقت تمیز کنید. در مرحله دوم بهتر است سوکت و خروجی هندزفری را بررسی کنید. این مشکل معمولاً توسط یک مرکز خدمات واجد شرایط حل می شود.

راهنمای کامل رفع مشکلات هندزفری را در وبلاگ جانبی مطالعه کنید

قبل از خرید هندزفری ، صفحه وبلاگ را بخوانید!

در این مقاله ، ما مشکلات رایج هندزفری را بررسی کردیم. اما دنیای هندزفری عظیم و گسترده است. ما در حال حاضر مقالات تخصصی و کاربردی زیادی در مورد نحوه حل مشکلات ، تکنیک ها و راهنمای خرید آزاد منتشر کرده ایم. اگر همه راه حل های بالا را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید و در آخر به فکر خرید هندزفری جدید هستید ، توصیه می کنیم قبل از خرید مقالات زیر را بخوانید.

  • تفاوت هندزفری اصلی و تقلبی: در این مقاله ، روش اصلی شناسایی هندزفری توسط ما تقلب را به طور کامل توضیح داد.
  • چگونه می توان با دست آزاد صدا را بهبود بخشید؟ : در اینجا 5 روش آسان برای افزایش صدا برای هندزفری آورده شده است.
  • معرفی بهترین هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران: اگر به فکر خرید هندزفری بلوتوث هستید ، این مقاله مناسب شماست.
  • بهترین دستگاه کابل هندزفری: اگر به دستگاه کابل هندزفری علاقه مند هستید ، مقاله فوق را فراموش کرده و به آن مراجعه کنید. دلایل و علائم خرابی باتری هندزفری بلوتوث: در این مقاله به بررسی علل متداول خرابی باتری هندزفری بلوتوث پرداختیم.
  • چرا برای شارژ دستگاه هندزفری بلوتوث خود از پاوربانک و شارژر همراه استفاده نمی کنید؟ : شاید عنوان کوچکی از مقاله به نظر عجیب بیاید ، اما مطمئن هستیم که با اطلاعات ارائه شده در این مقاله مراقبت از هندزفری را بیش از هر زمان دیگری انجام خواهید داد.
شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم؟

شما از تجربیات و راهکارهای خود برای رفع مشکلات رایج هندزفری بنویسید

مشکلات رایج هندزفری ؛ شما درباره ما می نویسید

در این مقاله ، ما مشکلات رایج هندزفری را بررسی کردیم و راه حل این مشکلات را توضیح دادیم. در انتهای مقاله ، ما منبع ارزشمندی از اطلاعات عیب یابی و راهنمای خرید انواع هندزفری را در اختیارتان قرار داده ایم. امیدواریم که اطلاعات موجود در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که درباره تجربه خرابی هندزفری برای ما بنویسید. چه مشکلاتی دارید و چگونه با دست آزاد مشکلات خود را حل می کنید؟
در آخر می توان گفت که شما می توانید بهترین دستگاه هندزفری را در انواع مارک ها و برنامه ها از فروشگاه جانبی تهیه کنید. تمام محصولات جانبی شامل گارانتی هستند. برای سفارش محصول به فروشگاه ما مراجعه کنید و از بین هزاران هندزفری موجود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

ما داریم ب

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا